Kako je bila slovenska levica s Kučanom na čelu proti dejanski osamosvojitvi

Foto: STA

V Sloveniji zgodovino pišejo poraženci – slovenska politična levica, ki v ključnem času osamosvajanja Slovenije ni podpirala dejanske odcepitve od Jugoslavije, temveč zgolj operetno osamosvojitev – torej takšno, ki to v resnici ni. O tem pričajo številni zgodovinski viri. Med drugim zloglasno razoroževanje Teritorialne obrambe, za katerega je, po zbranih dokazih, vedel Milan Kučan, a ga ni hotel preprečiti, diplomatsko delovanje znotraj in zunaj Jugoslavije, o čem pričajo spomini državnikov. 

Slovenija se je v kritičnem času osamosvajanja soočala s številnimi težavami. Po tem, ko je narod izrazil svojo plebiscitarno voljo, ki je politikom Demosa narekovala izstop iz Jugoslavije, se je v levem političnem spektru začel kovati načrt, kako poteptati voljo in aspiracije slovenskega naroda. Temu planu se je reklo operetna osamosvojitev.

Obdobje po plebiscitu je bilo za levico – stranke naslednice komunistične partije – precej travmatično. Pod vprašanjem so bile t. i. pridobitve revolucije, torej ekonomski in politični monopol, zločinski temelji državne ureditve in številni privilegiji, ki običajnim državljanom niso bili dosegljivi. Če je hotela levičarska tranzicija ohraniti svoj položaj v družbi, je morala na vsak način preprečiti osamosvojitev.

Za to skorajda ni izbirala sredstev. Razorožitev Teritorialne obrambe je bil prvi izmed številnih napadov na hotenja slovenskega naroda. O razorožitvi danes pričajo številni dokumenti, ki črno na belem dokazujejo, da je republiško vodstvo vedelo za krajo orožja, vendar o tem ni obvestilo obrambnega ministrstva, ki bi krajo lahko preprečilo.

Napadi na plebiscitarno voljo
Po tem so se zvrstili še številni subtilnejši napadi na slovensko osamosvajanje. Eden izmed takšnih napadov je bila t. i. Deklaracija za mir, ki je javno zahtevala razorožitev Slovenije, pa tudi dosledno glasovanje proti ukrepom za zavarovanje plebiscitarne odločitve, obveščanje tujih obveščevalnih služb o državnih skrivnostih, peticija za odstavitev generalnega državnega tožilca Antona Drobniča in napoved stavke policijskega sindikata za 27. junij 1991.

Nasprotovanje osamosvojitvi je imelo tudi močno podporo v monopoliziranih medijih, kjer so se redno pojavljali članki, ki so s subtilnimi in malo manj subtilnimi naslovi nagovarjali narod, da je bila plebiscitarna odločitev napaka. To se je sicer nadaljevalo tudi po tem, ko je osamosvojitev uspela, vse do današnjega dne. Pisali so se naslovi, kot so “Osamosvojitev da, vendar na miren način” ali “Razglasitev neodvisnosti Slovenije mora iti z roko v roki s takojšnjim začetkom pogajanj z drugimi republikami o novi konfederalni povezavi”. 

Da so “preobraženi” komunisti v resnici nameravali poteptati rezultate referenduma, pričajo tudi spomini takratnega predsednika zvezne vlade Anteja Markovića – ta se je s predstavniki slovenske levice, ki so tedaj kot opozicija v parlamentu nasprotovali Demosovim načrtom o samostojni slovenski državi, dogovoril za operetno osamosvojitev. Operetno v smislu, da se Slovencem dovoli proslava ob osamosvojitvi, naslednji dan pa, ko bi bilo treba prevzeti vajeti države v svoje roke, torej zavarovati mejne prehode, prevzeti denarno politiko itd., pa naj bi Demosu spodletelo. V tistem trenutku naj bi narod “spregledal” in uvidel, da je bil Demos napaka. K sreči se to ni zgodilo in Slovenci smo si izborili neodvisnost od Jugoslavije.

Po izidu spominov visokega predstavnika socialistične internacionale Piera Fassina je bilo jasno, da je delovanje v nasprotju s slovenskimi nacionalnimi interesi potekalo tudi na mednarodnem parketu. V Fassinovi knjigi z naslovom Iz strasti je namreč zapisano, da sta ga Milan Kučan in Ciril Ribičič 27. junija 1991 tako rekoč rotila, naj “italijanska in evropska levica neodvisnosti nekdanjih jugoslovanskih republik ne podarita desnici”. 

Ž. K.

 

  • AlojzZ

    Ne pozabimo, da smo bili v tistih časih zelo navdušeni nad gospodom iz Murgelj. Celo papeževo priznanje smo mu zrihtali:

    Milan Kučan je nosilec številnih najvišjih odlikovanj in priznanj. Med drugim je nosilec odlikovanja »Viteza reda Papeža Pija«, s katerim ga je odlikoval papež Janez Pavel II http://www2.gov.si/up-rs/2002-2007/bp-mk.nsf/ostalo/biografija

    • McBobo

      In tako sran.. imamo v zahvalo.

    • von Rhein

      Nikoli nisem in ne bom razumel,da tako število Slovencev(!) ni spregledalo njegove dvoličnosti in umazane igre.Pa tako prozorna je bila.
      Kar zadeva odlikovanja itak za vse poskrbi protokol.Zato imamo odlikovance tipa Ertl ali italo de Mikelis.

    • pajot

      In ne samo to.Leta 2007
      mu je podelila Mednarodna liga humanistov naziv humanist 20.stoletja za
      prispevek k miru,zaupanju in sodelovanju med narodi in državami na osnovi
      svobode,enakosti,človeškega dostojanstva in neodvisnosti)
      Po vsej verjetnosti je fasal ta naziv za krajo orožja TO,ko je odločilno prispeval k miru med narodi,tako,da sploh ni prišlo do vojne za Slovenijo. Kar smo leta 91 doživljali, je bila samo fikcija.

  • domovina mili dom

    -Zato v izobraževalnem sistemu še vedno ne vedo kdo so pravi osvoboditelji Slovenije.
    -Zato nam vladajo tujerodni politiki.

  • totex39

    Sedaj pa je res že zadnji čas, da se komunist Kučan s svojimi komunističnimi somišljeniki skesa in prizna, da je 25. let ponarejal resnico s svojimi izjavami in tako s lažjo zavajal zgodovino slovenske osamosvojitve.

  • antimur

    Upam, da bo Kučan s svojo levaško golaznijo sam izspregel, v nasprotnem primeru jih čaka klavrna usoda. Kakšna, bi mu lahko razložil murgelski zgodovinar Repe, on naj bi poznal zgodovino, zato bo verjetno vedel, kaj se dogaja s takšnimi veleizdajalci in okupatorji.

  • rubec

    “Kako je bila slovenska levica s Kučanom na čelu proti dejanski osamosvojitvi”

    I kako. Saj se vidi kaj ima na čelu.

  • Viktorh

    Da, da, vse to vemo ves čas.

    Krivi smo si sami – volivci, ki so več čas nasedali lepim, plavim učkam in zrežiranim lažem na račun JJ. Nekaj pa le mora biti, je govoril velik del državljanov ob poslušanju tv in radia, branja časnikov …
    Ja, nekateri še danes pravijo, da nam je bilo lepše prej, da smo imeli vsi službe, da so vsi lahko šolali…

    Žal takšna navajanja prihajajo s strani manj razgledanih ljudi, ki so imeli službe, v katerih pa niso naredili nič koristnega. Socialni mir ja partija pač kupovala z namišljeno – nepotrebno po zaposlovanje tam, od koder ni bilo efekta.

    Broz je dobro izkoristil Kardeljevo nastopaštvo in prepričanje, da je velik mislec. Osebno sem prepričan, da se je začetek konca socializma začel v začetku 70-tik, s sprejetjem ustavnih amandmajev, XXI., XXII.
    Število direktorjev se je pomnožilo za 4 – 5 krat, prav tako raznih pomočnikov, tajnic, nabavnikov, prodajnikov. Nastala je masa postopačev. Sočasno smo ustanavljali SIS-e, , mislim, da jih je bilo 10 – 12, ki so zaposlovali nove trume polpismenih žena raznih funkcionarjev.

    Postali smo popolnoma nekonkurenčni, bližali smo se bankrotu konec 70-tih. Partija je mrzlično iskala rešitve, se zaletavala. Saj se spominjate par – ne par, boni, depozit za prehod meje, izvoz za vsako ceno, skratka pot v prepad…

    Partija se je bala poraza, histerično je počenjala nove in nove neumnosti in zavedala se je, da prihaja propad.
    Z vsemi silami so se borili za status quo, da bi ubranili svoje riti – toda pripeljali so nas v propad.
    Sokrivi pa smo vsi, ker smo dovolili, da nam vladajo naprej, nam podtikali “svoje” v naše vrste in nas slabili in oslabili.

    Danes nismo več sposobni preprečiti kriminalen pohod istih ljudi na preostanek državnega premoženja, s pomočjo podtaknjenega poštenjaka – imenovanega Miro Cerar.

    • Caetano

      Socialistična ekonomija ne more delovati uspešno, posebej ne na dolgi rok. SFRJ je lahko nekaj časa izkoriščala ugoden mednarodni položaj, trgovala z osamosvojenimi bivšimi kolonijami, ki so ji bile politično naklonjene, ker da se je uprla velesilam, hkrati pa prejemala kredite in nepovratno pomoč zahoda, ker po informbiroju ni bila več v taboru SZ, ampak nekje vmes. Samo tankov so prejeli okoli 1400 od Nata, izvažali pa razne rudnine v zameno ipd. Preko zavezništva z antikomunistično Grčijo je bila SFRJ z eno nogo v Natu, da bi imela varen hrbet pred SZ. To navkljub temu, da so do 1948 prav v KPJ najbolj podpirali komunistično revolucijo v Grčiji, z orožjem ipd.
      Nagrade v tej socialistični ekonomiji se delijo po politični pripadnosti in ne po uspehih, to pa zmanjšuje gospodarnost in inovativnost. Brez inovativnosti se zaostaja in stagnira. Z inovacijami, ki morajo že po naravi stvari in vložka biti nagrajene pa ne more biti enakosti. No, saj te tudi itak ni bilo.

    • Steiermark

      Nehaj že enkrat s svojimi floskulami in “kolektivno krivdo”…. Če nisi sposoben, da je za vse zlo v Sloveniji, tako pod titovo jugovino, kod danes, samostojno Slovenijo, kriva golazen, ki se šlepa iz zločinskega titovega sistema, v današnjo “demokracijo”, ki je mi, ki nikoli in nikdar nismo volili teh rdečih podgan, uničevalcev slovenskega naroda in roparjev vsega kar je slovensko, ter da se še volitve vedno, kot prej, izvajajo po “stalinovo” ali po tržiško, ter da jih prirejajo trenutnim potrebam teh mafijcev, potem raje vtihni! Zaradi takšnih, kot si ti, ko obtožujejo in krivijo za vse, s svojo “kolektivno odgovornostjo” pa imajo tele mafijske zveri, veliko moč! Svobode pa še nismo dočakali in dokler ne bo izpeljana lustracija in dokler se nebo pregnalo teh zločincev, tudi iz ozadja, od koder vlečejo štrene, je tudi nebo!

      • Viktorh

        Ježešmarička.
        Res mora biti hudo, ker ne razumeš ne članka ne mojega komentarja. Vprašaj ateka in mamico, pa ti bosta pojasnila.
        Prav?
        Le daj!

  • moat

    Pa dobro, res ste že dolgočasni s to zgodovino. Pa dajte, napišite svojo, da bo že enkrat mir! Kaj nam to pomaga ali je bil Kučan proti ali za osamosvojitev? Poglejte raje dejansko stanje v državi, ki je slabo, vojska mladih brezposelnih, ljudje na robu nimajo za hrano… To so teme, ki nas dejansko “ubijajo”. Pišite o nepravilnostih, ki se dogajajo tukaj in zdaj in s tem boste pridobili. A ko (če) boste na oblasti, boste še vedno pisali in živeli o preteklosti?

    • macon

      Ti bi o posledicah, ne pa o vzrokih. Posledice se odpravijo, ko se popravijo vzroki, drugače je samo gašenje in krpanje česar ni mogoče zakrpati in pogasiti.

    • Caetano

      Poglej si temo o Pezdirju in udbovski vzporedni ekonomiji, direktno povezani s koruptno privatizacijo in boš morda dojel v čem je direktna povezava z današnjim stanjem. Ne gre le za moralno vprašanje kdo nas vodi.

    • Steiermark

      Samo totalni bebec ne razume, kaj in kdo (jugočefurski borci proti samostojni Sloveniji, izdajalci Slovenije ) je kriv za porazno stanje , tako duha kot materialnosti, v Sloveniji! To so pa prav tisti, ki so se borili proti samostojni in demokratični ter svobodni Sloveniji, sedaj nam pa vladajo in nas naprej uničujejo! Ja, res živimo “v preteklosti”, kjer nam jemljejo človekove pravice prav tiste , rdeče jugospake, iz “preteklosti”, ki našim mladim onemogočajo življenje v lastni domovini, na njihova mesta pa vlačijo , svoje “rodžake” z balkana in muslimanskega sveta, da nam bi lažje, preko njih zavladdali, ko prav te spake onemogočajo preživetje upokojencem, ki po 40 letih garanja prejemajo 430 E penzije, ko se nam iz najvišjih in najodgovornejših mest, povsod v Sloveniji, “rogajo” s svojimi jugookupatorji – sfukatorji in tepihovalci! Dokler pa bebčki tega neboste razumeli, pa vam ni pomoči in boste še naprej bevskali na normalne ljudi – Slovence ter dajali bebaste pripombe, kot je ta, da kaj je pa važno kdo je Slovenijo osamosvojil in kdo je bil proti ter sodeloval pri “izdaji Slovenije”!

      • Nova24TV Mod 2

        Opozorilo: Izogibajte se (kontekstualno) slabšalnim izrazom/izrazom z negativno vrednostno konotacijo. #jugočefurski

    • tarantela

      Se strinjam! Potrebujemo delovna mesta, da zaposlimo brezposelne, da ne bo več Karitas način za ohranjanje preživetja. To, da je krivda za današnje gospodarsko stanje na strani takratnega ravnanja Kučana in njegovih je slepilo. Tudi če bi bil možakar takoj za osamosvojitev, bi danes imeli enako slabo stanje v državi, če bi ravnali tako kot sedaj. Koliko energije je vloženo v to nenehno prepiranje, izkupička pa od tega ni niti za zajčji bobek. Kdaj bodo spregledali?

      • janez zorman

        Ej, jej, kakšno razmišljanje. Ubogo. Kdo pa je sprivatiziral Slovenijo ? Ali so jo bivši “samoupravljalci” ali so jo partijci ?! Prav tisti, ki so se leta 90 in še 91 potuhnili in kasneje z Drnovškom prilezli na plano !
        Kdo pa je na vse kriplje zagovarjal “NACIONALNI INTERES” ! Ali ga je Kučan ali ga je DEMOS ? Se kdaj vprašaš, zakaj pije(m)jo najdražje domače pivo v EU ? Se kdaj vprašaš zakaj je bil požegnan Koržetov sklad ? Se kdaj vprašaš zakaj je Mencinger trdil, da si folk z certifikati lahko ta zadnjo obriše, sam pa je med večjimi “prihvatizatorji” ?

        • tarantela

          Zakaj pa pol ne naredite kaj, da bi bilo drugače? Kar naprej se obešat na osamoosvojitev in šteti, kdo ima zasluge in kdo jih nima, je popolna izguba časa. Eno in isto, kot lajna! Vic: Sta se poročila dva zaljubljena, ona je prvi dan skuhala kosilo, bilo je dobro, mladi mož je pohvalil, naslednji dan je mlada žena skuhala enako kosilo, može spet pohvalil, žena vsa vesela, da je skuhala že dva dni dobro kosilo, je seveda še tretji dan skuhala enako, mož je pojedel in samo pokimal ženi; no, četrti dan jo je pa mahnil na kosilo v gostilno. Takole jo bodo mahnili drugam vaši volivci.

      • Vera

        Prostih delovnih mest za moške poklice je dovolj , samo ne v ” belih srajcah in kravatah . Mnogo obrtnikov, sp-jev bi najelo veliko število delavcev, toda ni jih , ker nimajo ustrezne izobrazbe in prakse za ” delo ” !

    • rrrrr

      Državljann, ki ne pozna preteklosti, ne more razumeti sedanjosti in zato ni vreden prihodnosti! Moat in Tarantela, danes se žčenja vikend, zatokakšna dobra knjiga ne bo škodila. Morda Ciril Žebot: Neminljiva Slovenija. V njej bosta našla resnico o preteklosti, bolje razumela sedanjost in si skupaj z nami zaslužila boljšo prihodnost.Pa lep in sončen konec tedna, rrrrr

      • moat

        Saj se strinjam, res, zato tudi pravim, NAPIŠITE ZGODOVINO potem pa se ukvarjajte s problemi sedanjosti, da prihodnost sploh bo!

  • Novakec1

    Čisto se vam je sfuzlal, večje izdaje slovenstva kot se dogaja sedaj se ni dogajalo initi med drugo SV niti med osamosvojitvijo. Državljanska še kar naprej traja in traja in…..

  • Caetano

    To je bil načrt B slovenskih udbaških in drugih z njimi povezanih starih omrežij. Zanj so vedeli samo visoki člani teh omrežij, nižji ne. Če bo osamosvojitev slučajno obranjena potem smo varni, ker bomo zlasti preko Kučana poleg. Če pa zmaga JLA pa se bomo tudi izmazali, ker smo z njo vseskozi kolaborirali: razorožitev TO, glasovanje proti za osamosvojitev nujno potrebnim zakonom, t.i. deklaracija za mir, povezovanje z agresorjem ipd.
    Kučan sam je imel v svojem kabinetu človeka, ki je pisal po časopisih mrzko proti osamosvojitvi. Seveda pod psevdonimom. To je bil Nevek Borak, psevdonim Veno Karbone. Tudi, ko je bil razkrit je še naprej zasedal visoke funkcije.
    Tako so v ZKS-SDP tik pred osamosvojitvijo tudi javno pozvali k menjavi vlade. Školč pa je načrtoval sabotažo osamosvojitve še v času agresije. Za verjeti je Markoviču, da so se o tem vnaprej dogovorili.

  • Janez

    Saj sem povedal,
    kako je bilo leta 1989-1990 !
    na enem zadnjih shodov slo ZK v LJ dvorani Union !
    kamor sem se “prešvercal” in tam zbranim običajnim in tajnim ZK policajem, ZK “aparatčikom” povedal !
    da je čas za njih oz. ZK s e s t o p z oblasti,
    in za
    … odcepitev od ex SFRJ !
    ZK KUČAN in ZK Sonja Slokarjeva – so bili za ? K o n f e. d e r a c i j o !! L.r. JANEZ KOMENDA

    P.S. nas slovensko zavednih ljudi so se ZK- ji
    1. b a l i !
    zaradi storjenih nesodnih zločinov KP pomorov nad našimi predniki 1945 !
    2. njih od ZK – jev – edina z a š č i t a !
    je bila JLA in yugo neslovenci !
    Zadnji čas je za zaostritev pogojev priseljevanja v R. SLO ! To je pa ja – j a s n o ! L.r. JANEZ KOMENDA

    P.S. dosti je tem proti-slovenskih manipulacij slo ex KP, ZK – JEV !
    O d i d e j o !
    naj iz javnega živvljenja : dovolj škode so povzročili !?

  • Bogdan Binter

    Kučan je razgaljen, bivši udbaši pa še danes vodijo Slovenijo. To je dejstvo mimo katerega ne moremo. Razvejana državna uprava je sistemsko zasnovana tako, da njihovi priviligirani podporniki z večino , vedno preglasujejo opozicijo in vladajo z neomejeno oblastjo. Smo si to zaslužili z osamosvojitvijo ? Nikakor, zato vedno ponavljam, da ne bo sprememb v Sloveniji, dokler ne bo izglasovana lustracija !

    • lukamiha

      Bogdan, živ, ne razumem nekaj ljudi tu gor s komentarji, ki so res na nivoju osemletkarjev. Vsegliharstvo in pišmeuharstvo ter totalna neobveščenost ali pa celo prenasičenost z agitpropom iz časopisnih dnevnikov in TV medijev, kot da nimajo svojega razmišljanja in jih zato tako lahko lačne vozijo naokoli po mili volji!

      • Bogdan Binter

        Saj jim ni za zameriti, so pač pozabili misliti s svojo glavo. Seveda pa k temu pripomorejo predvsem mediji, ki vsakodnevno trosijo nebuloze, da si mladina niti ne zaveda, da je to načrtno ” pranje njihovih možgančkov ” ! Poleg tega jim še vedno ni jasno, zakaj Kučan odklanja soočenje z Janšo …,( njegovi argumenti so smešni ) saj se zaveda, da bo Janša prišel na soočenje z neizp, zato neizpodbitnimi dokumenti .., katerim ne bi bil kos…
        !

        • lukamiha

          Res je smola, da jih enako kot nas nekoč poskušajo do konca indoktrinirati z neresnico in potvorjeno ter zlagano zgodovino. Ampak dokler nam demokratom spet ne uspe zmagati na volitvah, se lahko samo tolažimo in upamo, da se Klub571 in sodniška falanga le nekoč zbudijo v pošteni resničnosti in dokončno skupaj podremo tole svinjsko štalo ter zaživimo svobodno kot gre neki evropski demokratični državi!

          • Bogdan Binter

            Lukamiha, iz tvojih ust v božja ušesa !

          • lukamiha

            En dan se morava dobiti, da malo obudiva prva 2 razreda osnovne šole in cicibanstvo, te pokličem!

          • Bogdan Binter

            Super…če se le bova še spoznala , ha,ha ! Mene ne bo težko, ker po prometni nesreči, ” strašim” s palico…!

  • althar

    Enkrat izdajalec, vedno izdajalec. Velja tudi za slovenske komuniste.

  • tarantela

    Imate prav, bila je operetna osamosvojitev. Imeli ste Demos, ljudje so vam 90% verjeli in glasovali za osamosvojitev, pol vas je bilo pa preveč na kupu, ste se spričkali, vsak je hotel biti prvi in DEMOS je šel v maloro, sami ste ga spravili tja, zaradi lastnih razprtij!!! Kar naprej naj bi bili krivi levičarji! So prač izkoristili priložnost, “kjer se prepirata dva…”, ampak tukaj se vas je pričkalo več, Pučnik se je umaknil, ko je videl, kako je. Povem pa tole: Vse takole pričkanje in kazanje na Kučana (ga ne zagovarjam), je popolnoma strel v prazno, ljudje so tega naveličani in prerokujem vam na prihodnjih volitvah prav zaradi teh prepirljivosti manj glasov. Ne vem, da ne razumete ljudi, oni potrebujejo mir in možnost za dostojno preživetje, sovraštvo utruja najbolj tistega, ki sovraži. A res ne razumete? Poskusite delovati drugače. Spomnim se, ko smo kar naprej poslušali :”Tito, partija!”45 let! Radio sem ugasnila, sedaj pa vi že 25 let: “Kučan je kriv, levičarji so krivi!”. Seveda, lahko ugasnem PC in grem kaj delat, vendar vam vsem skušam dopovedat, da na ta način izgubljate volivce.

    • Vera

      Saj ni bilo vseh 25 let vse zanič , temveč zadnja leta , ko se je pojavila PS , ZAAB , zadnji 2 leti pa še ZL proti pošteni delovni vladi so delovale tudi stranke DL, SLS , DESUS v katere so se vrinili ljudje, ki niso bili vredni zaupanja . Ne vem kako moreš trditi , da ni Kučan nič kriv ? Več kot jasno je , da ni bil za samostojno Slovenijo , zadnje čase je on s svojimi kampinjoni postavljal mandatarje . Volitve so bile ” lari, fari !

      • tarantela

        Sploh ne trdim, da Kučan ni nič kriv! Hočem dopovedati odgovornim v SDS, da je takle način v TOLIKŠNI KOLIČINI, se pravi, kar naprej isto in enako, nesprejemljiv. Bo treba ubrati druge strune, ne iti po isti poti, kot so šli borci NOV. Kar naprej smo poslušali (no, še sedaj jih), kakšne zasluge ima kdo, zdaj se zgodovina ponavlja. Ampak za tiste pred 70 leti zamahnemo z roko in gremo naprej, stari pač radi govorijo, kako je bilo vse bolje in kako so trpeli in vse te štorije. Vendar “potomci” DEMOSa delaje enako. Nas, ki smo živeli in sodelovali pri nastajanju DEMOSa je vse manj in mladi vse bolj zamahujejo z roko, ko začnemo mi nakladati o tistih časih. Tudi sama sem že naveličana večno enih in istih zgodbic. Kar je narobe je pa itak nasprotnik kriv. Današnji mladi rod je pa sit zgodbic tako iz herojstev iz NOV, kot tistih izpred 25 let. Pa ne, da ne bi spoštovali pridobitev, samo utrujeni so od drugih skrbi in jim vsaka drugačna možnost zdi boljša od dosedanje. Mi imamo kolikor toliko urejeno življenje, mladi ga nimajo. Na volitvah bodo bežali drugam, v upanju na boljše življenje. V našem pričkanju in tolčenju po prsih za zasluge, oni ne vidijo svoje prihodnosti. Pa vendar pravimo, da na mladih svet stoji.

        • lukamiha

          NE GRE ZA ZASLUGE, GRE ZA ZGODOVINSKO RESNICO , ZA ZADNJIH 75 LET, KI SO ZGODOVINSKO POPOLNOMA DEFEKTNO PRIKAZANA, TO JE NAŠA TEŽAVA!
          KER RESNICA JE lLAHKO SAMO ENA IN NE MORETA BITI DVE, VENDAR LEVA RESNICA SKUŠA BITI EDINA, PA KOT KAŽEJO ZGODOVINSKI DOKAZI, JE POPOLNOMA NEKOMPLETNA IN S TEM PRIREJENA TER TAKO NERESNIČNA. TOREJ DOKLER NI ENE IN PRAVE RESNICE, SE STVARI NE MORE ZAKLJUČITI IN JE POTREBNO ZGODOVINO DOPOLNITI Z VSEMI DOKAZI IN ARHIVI! POTEM BODO LJUDJE LAHKO TUDI PRAVILNO GOVORILI O ZGODOVINI IN NA PODLAGI TEGA ŠLI NEOBREMENJENO NA VOLITVE IN VOLILI POŠTENE IN SPOSOBNE!

      • rrrrr

        Vera, taranteli ni vredno oporekati, saj očitno živi v akvariju brez dotoka sveže vode. Debata je možna, če sogovornik obvlada pisno in ustno vsaj četrti razred novejše zgodovine in peti, demokracije. In seveda, če minimalno razume slovensko sedanjost.
        Vse ostalo je kot mehiška pesem: Balla perdida (metek, ki se je izgubil)

        • tarantela

          Po naslednjih volitvah se slišiva, se pravi, mi boš še kaj napisal.

      • macon

        Levica je popolnoma iztirila po Patria konstruktu in aferi. Samo čedalji večji poden so.

        • Vera

          Res je !

    • Duhec

      Žal maš prav.

    • FORT WORTH

      Ne samo povedati in napisati. Kucana in pametnjakovice bo potrebno procesirati !
      Demos v tistih letih ni mogel sprejeti zakona o lustraciji,ker so ze tako zelo tezko z glasom ali dvemi preglasovali yugoslovence,ki so hoteli ostati v yugovini…

      Po Jansi in pomladnikih tolcejo ze 27 let pa ne vidis. Ljudje se vedno nasedajo idiotizmom. Komunisti se vam pa smejijo in si manejo roke.
      A proti Kucanu pa ni dostojno zate a ne ?!

    • macon

      Dejstvo je, da je kučan postavil mafijsko združbo, ki organizirano krade milijarde, je nad zakonom in si je podredila sistemske inštitucije. Koliko dokapitalizacij bank in posledičnih višanj davkov pa še rabite, da boste to dojeli?

      Eno je prepir, eno pa mafijski kriminal. Dajte že dojet velikostne razrede in prioritete. Torej: na eni strani slovenska kvazi desnica (kvazi, ker ni desnica, kjer je najpomembneje- ekonomska, ampak samo folklorna in simbolna), ki se krega, na drugi grozljivi kriminalci, ki imajo vsak na rovašu več stomilijonske kraje in zlorabe.

      To je vsega naveličano vsegliharstvo, posledica pa je kučan večno v sedlu, kučan, ki deli moralne nauke na ekranu, kučan, ki skače vame iz vsakega grma z debilnim čvekanjem in igro malega tresljavega človečka Slovenčka, dobro kvečjemu za vaški oder.

      kučan- glavni osamosvojitelj, ker je hodil v Beograd na dobro plačane partijske seanse, medtem, ko so tisti, ki so švercali in skrivali orožje ter organizirali novo državo tvegali najmanj dolgoletni zapor. kučana bi dali v zapor, ker je navaden pokvarjen bebček, ki je s sotovariši uničil Jugoslavijo.

      • Duhec

        Zakaj je med vsemi bil ravno Kučan v ospredju???

        • macon

          kučan je simbolna figura, ki ima očitno tudi realne organizacijske zadolžitve. To je pokazal s F21 in hkrati tudi svojo butasto nesposobnost, ki se mora javno kazati z levičarskimi prihvatizatorskimi lopovi, ker je celo življenje preživel na partijskih sestankih v atmosferi neskončnega praznega čvekanja.

        • von Rhein

          Dobro vprašanje za medije.

      • tarantela

        Meni se zdi, da je eden najpomembnejši dejavnik pri osamosvajanju Slovenije slovenski narod. Nekateri posamezniki si pripenjajo zasluge, ki jih ne bi mel, če bi ljudje glasovali drugače.

        • macon

          Še debilom je bilo vse jasno, ker je ekonomija propadala vsa osemdeseta in ker je Milošević z bando odkrito grozil.

          Drugače pa ni nihče ozavestil kapitalizma in demokracije, vsi so hoteli varne službe brez dela, kredite, ki propadejo, državna stanovanja in sindikalno ozimnico. Noben ni bil pripravljen na osebno odgovornost in samoiniciativo. “Država daj to, država poskrbi za ono”, medtem, ko bi bilo potrebno misliti: “Država, marš odjebi.” Vsi so hoteli socializem in imajo lopovski državni kapitalizem ali socializem 2.0.

    • centurion

      Ne vem, katere novice poslušaš…
      Ali pa ne živiva v isti državi.

      • tarantela

        Živim med ljudmi, med navadnimi ljudmi, ki odločajo na volitvah. Samo to hočem dopovedati. Vse drugo ni pomembno, niti moje osebno mišljenje niti noben medij.
        Če bi politiki bolj poslušali navadne ljudi, bi doumeli. Pa ne takrat, ko imajo govore na raznih prireditvah, ko mnogi ploskajo samo zato, da se slikajo tam; na njihovih prireditvah so njihovi somišljeniki in podporniki, kar je jasno.. Politiki bi morali imeti svoje ljudi med vsakdanjim delom, na ulici, v trgovini, kjerkoli, kjer se zbirajo ljudje in tam izmeriti utrip. Pa kaj čem učit, saj to bi morali politiki sami vedeti. Visoka politika je umetnost prisluhniti množici, ko ta ne ve, da jo poslušaš. Pa ne zdaj mislit, da je treba špijonirat!

        • Ruggedplant

          Se ti malo šališ ali v čem je tvoj problem? Morda živiš na nekem drugem kontinentu in nimaš stika s slovensko realnostjo ali v čem je vir tvojih deludiranih zapisov? Dvomim da si zlonamerna, ampak zgolj dezinformirana, a žal je prvo pogosto posledica drugega in v tem je nevarnost. Tako tebe, kot večine slovencljev. za uspešno družbo nikakor ni ključno, da politiki poslušajo ljudi, ampak na prvem mestu, da ljudje poslušajo politike, se na podlagi besed, znanja in notranje intuicije odločijo na volitvah in morebitno prevaro sankcionirajo. Politiki oziroma Državniki so tisti, ki morajo voditi in ne biti vodeni, na ljudeh pa je dolžnost se informirati, kritično presojati in voliti v svoji najboljši veri kaj je dobro za narod, državo. Pri nas pa imamo (prav zaradi tvoji podobne mentalitete) problem, ker ljudje ne razumejo demokracije in vso odgovornost prelagajo iz sebe na politike. Na koncu je za NJIHOVO neumnost in neodgovornost na volitvah (zmaga pač tisti z največ volivci) vedno kriv politik (po možnosti celo tisti iz opozicije, če se piše Janša), ali celo še bolj vsegliharsko – POLITIKA, kot da so ti politiki dobili mandat z neba in ne prav od njih samih. In kar je še huje (spet slovenski unikum): ljudje za katastrofalno vlado ne prevzamejo odgovornosti sami (čeprav so jo izvolili), se hudujejo nad njeno nesposobnostjo, potem pa na naslednjih volitvah volijo natančno isto partijo, le z drugim logotipom.

          TO je problem Slovenije.

        • von Rhein

          Pri nas ni visoke politike in tudi nobene umetnosti v politiki.Je navadem mladinskobrigadarski način borbe za udarnike v brezsmiselnem gobcanju in rinjenje v prve vrste na proslavah.

    • asimilian

      Jaz se popolnoma strinjam s teboj, te pa ne razumem kako se ti da prepirati z Janševimi zapriseženci. Tu na tej strani ni desničarjev, ampak le Janševi pristaši, ki jih jaz enačim s fijakarskimi konji. Verjamem da boš razumela kaj sem s tem mislil, oni ne bodo.
      In ko jih vidim kako se napajajo s sovraštvom..

      • tarantela

        Hvala, sem menda en Don Kihot v kikli. Najbrž bi bilo bolje, da grem kaj drugega počet.

        • asimilian

          se strinjam :)

      • macon

        Janša in še dva so bili pravkar v zaporu za nič, leva banda pa krade milijarde in potaplja celo slovensko družbo.

        In se potem najdejo taki, ki odzivanje na to razlagajo s sovraštvom. Ne, ni želja po pravu in pravici, morali in etiki, redu in odgovornosti, to je iracionalno sovraštvo, zlo. Zlo pa zaničujemo in pomilujemo.

        Sram naj te bo, teslo.

        • asimilian

          za nič v zaporu? leva banda krade? Samo leva???
          nisem zastonj napisal fijakarski konji , ampak tega očitno ne razumeš in še kako si to potrdil, s svojo repliko.
          Mogoče sem teslo ampak kaj si potem šele ti …. bogi

          • macon

            Vsegliharček, prizanesi mi s svojimi maloumnostmi. Poišči si sam, zakaj vsegliharstvo ne zdrži kratkega premisleka.

          • asimilian

            joj bogi, saj se mi smilijo takšni ljudje. Nekateri so pač sedeli v zadnji vrsti ko je bog delil inteligenco

          • karpelec

            Preveč so jih prevzele lepote komrovške šole, kjer ni bilo treba nič razmišljat ampak samo kimat.

          • Ruggedplant

            Kar začni naštevati desne lopove, ko si že tako vehementno začel, izzivam te.
            Ne gre za to, da bi bili demokrati (ti nam praviš desničarji) nekakšna brezgrešna nadrasa, ampak za to, da demokrati NIKOLI v zadnjih 70 letih nismo dejansko imeli oblasti oziroma paraoblasti v svojih rokah, da bi sploh teoretično lahko kradli. Glede na monopol, ki ga imajo nasledniki komunistične partije še zdaj v vseh porah družbe – gospodarstvo, mediji, sodstvo, civilne družbe, parlament, je tvoj vsegliharski “argument” preprosto nemogoč. Razen seveda če živiš v prividu nekakšne pluralne družbe, kjer so vzvodi moči in nadzora enakomerno razporejeni med glavnima političnima opcijama – totalitarno in demokratično. V tem primeru ti pa ne morem več pomagati, so za to druge institucije.

          • asimilian

            desen oz demokrat sem jaz, ti si SDS – ovec.

          • Ruggedplant

            To je tvoj odgovor na zgoraj zapisano? I rest my case.

      • Ruggedplant

        Argumentiraj svoj vsegliharsko skupaj spacani pljunek in rade volje nadaljujem z debato na nivoju, v nasprotnem primeru roma ta zapis v še enega od n-provokatorskih zapisov levakov, znanih po tem, da argumentirane intelektualne debate enostavno ne zmorejo, saj je glava polna samih agitpropovskih klišejev in (to kar očitaš nam, “janšistom”) sovraštva.

  • Duhec

    Vse lepo in prav. Vse drži…. sam kolk prijav, ovadb in obsodb pa ma ta Kučan?! In, če bi dons kandidiral za predsednika, al pa parlamentarnih z eno izmed svojih strank, bi spet zmagal.

  • if

    Janez Stanovnik za beograjsko Pobjedo, v času teka procesa proti četverici (JBTZ) (https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMoJ7ES-CPqgcnJ-pfLZ_gV7lMBghb2c4zazkJwWH8IkzEMWF_)
    Pravica do samoodločbe in odcepitve je neodtujljiva pravica. Druga reč pa je, da ta pravica pri nekaterih nujno vzbuja vtis, da bi se radi odcepili. Temu nasprotujem, zame bi bila odcepitev Slovenije samomor. To bi bilo navzkriž z zgodovinskimi interesi slovenskega naroda.
    Vedeti je treba, da je naše zahodne meje podpisala Jugoslavija, in ne Slovenija.

    V hipu, ko bi Slovenija nastopila kot neodvisna mednarodna enota, bi mirovna pogodba z Italijo nehala veljati, če pa bi izgubili severno mejo, bi bilo to za slovenski narod samomor, ki mu ga bodoči rodovi ne bi odpustili.

    Tako Janez Stanovnik za beograjsko Pobjedo v časi teka (1988, 1989) nedemokratičenga procesa proti Janši, Borštenrju, Tasiću in Zavrlu!
    __________________________
    8. maj 1989, vizionarji samostojne Slovenije Društvo slovenskih pisateljev, SDZ, SKZ … , razglasijo Majniško deklaracijo 1989. (http://radio.ognjisce.si/get_img?NrArticle=13731&NrImage=2). Podpisalo jo je okrog 100 000 ljudi, tudi jaz med njimi!
    __________________________
    27. junij 1989, oblastno protiosmaosvojitveno lepilo SZDL SRS, razglasi Temeljno listino 1989. (https://fototekamnzs.files.wordpress.com/2016/01/11-temeljna-listina-slovenije-1989.jpg). Podpisalo jo je okrog 420 000 ljudi.
    __________________________
    Odziv okorog 520 tisoč ljudi na oba politična dokumenta v odnosu na slaba milijona prebivalstva takratne Slovenije, predstavlja dobro četrtno prebivalstva.

    INterpretacija rezultata odziva na oba dokumenta v času “Maj 1989 – Junij 1989”?
    PROTI samostojni Sloveniji : ZA samostojno SLovenijio = 4 : 1, ali, štirje deli prebivalstva PROTI samosotjni Sloveniji, ZA le en del.
    Kako torej razumeti rezultat?
    Politična pohabljensot Slovenije je bila takrat enaka kot je današnja!

    Kako se izvleči danes?
    S poljubno obliko rdečega nazora ni mogoča suverena samostojna Prešernova Slovenija! To dokazuje zgodovina vključno z današnjim časom.
    Torej?
    Čas, ki ga živimo, je za slovenstvo prelomen po načelu “ali bomo obranili Prešernovo Slovenijo, ali je ne bo, oziroma bomo kot slovenstvo propadli”.

    Mogoč propad slovenstva v Sloveniji je v rokah volilnega telesa Slovenije!
    V njem delujejo močne protislovenske sile izražene v oblikah afere Patria, bebavo arabsko zapete slovenske himne v Cankarjevem domu letošnjega 8. februarja, delom protislovenskega volilnega telsea in velikim delom bebavega slovenskega volilnega telesa.

    Slovenstvo se mora opreti na Prešernove besede “Slovencov porodnico, Deželo našo živi Bog” in temu primerno ukrepati proti vsem, ki delujejo proti slovenstvu!

    Po 25. letih mora slovnestvo za svojo rešitev še enkrat uporabiti najmočnejše poetovo načelo “V sovražnike z oblakov Rodu naj na’šga treši grom! Prost, ko je bil očakov, Naprej naj bo Slovencov dom!”.

    Če tega ne bomo storili, bo slovnestvo dokončno ugasnilo in z njim vse, kar je vezano na praznik slovenske kulture 8. februarja.

  • Duhec

    Ne zgražajte se nad komentatorji, ki dobronamerno svetujejo… Kučan je trd oreh.

    • nevtrino

      Ampak trd oreh samo v teh jugo-butalah, v vsaj približno normalni družbi bi ga že zdavnaj izpljunili.

      • Duhec

        Jst jim čestitam za to njihovo hobotnico…. majo moč.

        • Ruggedplant

          Točno in natančno toliko kot jim jo daje ljudstvo na vsakih volitvah. Če bi ljudstvo množično zahtevalo lustracijo in bi se tedensko pred parlamentom zbiralo po stotisoč ljudi, bi se hobotnica hitro skrila v najmanjšo piksno na dnu morja dokler je ne bi našli organi pregona, sodišče pa jim dosodilo takšno kazen, da bi jo čutili še potomci.

          • Duhec

            Se strinjam….

          • karpelec

            Samo prej bi morali zamenjat organe pregona in sodišče.

          • Ruggedplant

            Dokler nas ne bo pred ustreznimi inštitucijami v takih številkah, da se bodo tresli zidovi ali pa ne dobijo stranke zdravega Demosovega 2/3 in več glasov, se zgoraj omenjeni sami pač ne bodo ukinili. Torej bodisi vsi na volitve ali pa vsi pred parlament in vrhovno sodišče. Tretje poti, ki ne vključuje orožja in fizičnega nasilja (ki ga demokrati zaradi svojega vrednotnega sistema za razliko od totalitarcev ne uporabljamo) enostavno ni.

  • nevtrino

    Očitno, razlagati je pa potrebno ta dejstva samo jugo-slo-butalcem …
    Na žalost je val osamosvojitve na vrhu prenesel tudi vso vodilno
    nekakšno levakarsko nesnago v tistem času. Sedaj pa imamo zmes ostankov
    starega in novega jugo-butalskega usmrajenega blata, začinjenega z vsemi
    bolanimi slo-nadgradnjami birokratskega pljuvanja EU.

  • Duhec

    Kučan je baje prijetn za oko, dobr govorec, baje prepričljiv, umirjen, deluje pošten, nekdo, ki neb ubil niti muhe…. zato pa mu ratuje. In ni glavni, edini…. sam izpostavli so ga zarad prej omenjenih kvalitet. Kučan je zoprn nasprotnik …. na tak način ne gre zarad njegovega ozadja.

    • macon

      kučan je bebček z iq-jem okoli 90, ki nagovarja sebi podoben živelj, t.j. večino. Obrazna mimika izdaja potuhnjenega hinavca, ki gleda v tla ali mimo sogovornika, govori pa prazno slamo in laži, kar pove, da je hud pokvarjenec.

      Njegovo tresoče mevžljanje me ni moglo prevarati niti za minuto, podoben stil javnega nastopanja je ubral še njegov ekonomski consigliere Moneycinger.

      • Duhec

        Kdo od politikov je pa pametnejši???

        • macon

          Janša in cel kup desnih politikov. Procesor veliko bolje dela tudi pokvarjencem kot sta Virant in Golobič.

          Drugače pa bedaki glasujejo za sebi podobne, ker se boljših bojijo.

          • Duhec

            Janša več nima živcev, če jih je sploh kdaj mel… ne zna se kontrolirat, to pa ljudem ni všeč.

          • macon

            Janša ima več živcev kot pred desetimi leti, se je pa postaral. Po mojem črpa iz družine, iz narave in iz (samo)zavesti, da ni brezvezen lopovčič, ki mora stalno paziti, kje se je kako zlagal.

            Najbrž kaj pomeni tudi, da je bil ravnokar pol leta v zaporu za nič. Nobenega opravičila, nič, kot da se ni zgodilo. No, njemu se je to vsekakor zgodilo in ga oblikovalo.

          • lidija

            “Čista vest je najboljši povštr.” On lahko sladko zaspi in tudi lahk zasmrči, kar pa vsem našim “brezmadežnim” ni dano.

    • nevtrino

      Prastara Konfucijeva: lepe besede in priliznjen obraz se redkokdaj družijo z moralnostjo… Očitno je pa to nerazumljivo za veliko folka na Slovenskem…

      • lidija

        “Priliznjen jezik človeka sne” je star pregovor.

    • von Rhein

      Ne vem kaj šteješ pod “prijeten za oko”.Mogoče je bil pred 50 leti,danes je zavaljen knedl,ki med govorjenjem sopiha,ne pogleda sogovornika v oči,pogled od kamere umika stran.Še daleč od tega,da bi bil dober govorec.Ko govori, gre v tir političnih floskul,mogoče doda kakšen preblisk,samo zaporedje besed pomeša. Je zelo dolgočasen politični nakladač,blefer in lažnivec.

      • Duhec

        Večina ne deli tvojega mnenja…

        • Ruggedplant

          “Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to reform.”


          Mark Twain

          “Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.”


          Leo Tolstoy,

          A Confession

          “In matters of conscience, the law of the majority has no place.”


          Mahatma Gandhi

          Bi še kakšno?

          • karpelec

            Bravo! jaz bi še en naboj, ki ne bi letel v prazno.

        • von Rhein

          Če je odgovor namenjen meni brez zadržkov to možnost dopustim.Pojavi pa se težava ugotavljanja kdo in zakaj sestavlja to večino.

  • ..

    .. Slovenija je pravi čudež

  • Rožle

    Kučko ma pa lepo kapo….
    Lepo kapo Kučko ma….!

    • karpelec

      Manjkajo mu čepki v ušesih in stroj teptalec v rokah.

  • Duhec

    Janši se godi krivica že zelo, zelo dolgo…. drži pa, da ne zna z njimi.

    • lidija

      kako pa bi moral ?

      • Duhec

        Za začetek bi moral priznat svoje napake in bi jim vzel veter iz jader.

        • macon

          Pa kaj še. Najboljše proti bandi je odkrit nasmeh in norčevanje, izstop iz njihovih pravil in sistema. Priznavanje napak, ki mu jih očita banda ali kaj, zakaj že?

          Ženski zapis.

          • Duhec

            Ne, priznanje napak, ki jim ma, ki jih je naredil. Sej pa ja ni brezmadežen.

          • centurion

            Če je kdo, je to on.

          • Duhec

            Tud prav…. jst sm bla pa vedno prepričana, da tak sploh ne obstaja.

          • macon

            Sovražnikom se ne kaže šibkosti in pred njimi se ne posipa s pepelom. Sovražnike je treba zatolči.

          • lidija

            Tako je. Za hudiča je samo palca in nč druzga.

          • Duhec

            Priznanje napak ne pomeni kazanje šibkosti.

          • macon

            Napake se prizna sebi bližnjim, ne pa sovražnikom.

          • Duhec

            Men je vsak sovražnik blizu… če je odkrit, ga celo cenim in spoštujem.

          • macon

            Pravi sovražnik je tisti, ki si ga nekoč pustil blizu in je izdal tvoje zaupanje.

            Vsem želim, da bi dobivali tisto, kar sami dajejo.

          • Duhec

            Praviloma ne dobimo tisto kar dajemo…. zato je najbolš nič ne pričakovat.

          • macon

            Izmenjava nikoli ni enoznačna in takojšnja, verjamem, da se na dolgi rok marsikaj izravna. Samo nikoli obupati in vedno sproti čistiti človeške smeti.

            Meni prestopijo ene medčloveške meje, potem to ponovijo, jaz jih tudi opozorim, tretjič mi jih že dolgo noben več ne prestopi. Ker ga ni več, zame je mrtev in pokopan. Treba je biti strikten do drugih in sebe.

          • Duhec

            Ljudje smo si različni…. jst sovražnika nikol ne pozabim.

          • macon

            Sovražnik ni nikoli odkrit ampak zmeraj podel in zahrbten.

          • lidija

            Ja, a si ti brezmadežna, no. ?

          • Duhec

            Ne…. daleč od tega. Sam jst to priznam….

          • lidija

            Pa sm misnla, da si .

  • tarantela

    adijo!

    • lidija

      Ja pa kam že greš ???

  • Duhec

    Janša ma srečo v nesreči in SDS tud…. levica je tak podn, da nikakor ne morjo bit slabši.

    • Ruggedplant

      Ne v državi, kjer je v glavah volivcev dobro slabo in slabo dobro. Ne glede na to kako katastrofalna je levica, dobi praktično na vsakih volitvah več. Razumi kdor more.

      • Duhec

        Prepričljivi so, znajo dobr lagat….

        • macon

          Nasprotno, zalo slabo in neumno lažejo. Samo smo tako primitivna družba s tako izraženim Stockholmskim sindromom, da gre to skozi.

        • ..

          ..ni to to, daleč od tega. Dokler bo janez delal kot dela, na drugem polu ni panike, dela za njih.

        • Ruggedplant

          1 + 1 = 7,5

          Je za nepravilen rezultat kriv zvito zastavljen račun ali norost reševalca? Ja, tako preprosto je to pri nas. Ne gre za odločanje med Samsungom in Iphonom, ampak med Zastavo in Mercedesom, Jugoslavijo in Nemčijo, zaporom in svobodo. Kdor potrebuje dobrega svetovalca za sprejem takih odločitev, je funkcionalno nezrela osebnost, ki zaradi nevarnosti ogrožanja drugih, ne bi smela imeti volilne pravice. To, da jo imajo, pa je žal edini (v našem primeru ključen) problem demokratične ureditve.

          • Rožle

            …..može i deset…kad jim zatreba….

  • Duhec

    Težko je razumet…. kje so dokazi, priče vseh svinjarij levice??? Ker preprosto ni možno, da jih ni, da se ne ve. Janša, Kacin, Bavčar, Rupel itd…. sej jih je ca 20, ki bi lohk, ki bi morali. Sej so pa ja pokradli milijarde, to je nemogoče neopazno. In pol celo sodijo Janši, ga obsodijo za prazn k*.

    • macon

      Vse trenutno merodajno je v bančnih mapah. Saj mogoče spremljaš, kaj se dogaja s tem?

      Drugače pa so marsikateri lopovi že imeli procese in se vlekli ven z zdravniškimi spričevali (Zidar, Bavčar), kot po pravilu pa so jih obravnavali z upoštevanjem maksimalnih človekovih pravic (Černigoj). Šrot bo za zgled delovanja prava, ker je murgelskemu donu javno odrekel pokornost (kar je še en posreden dokaz o pomenu te osebe, ki naj bi bil menda neškodljiv upokojenec in dokaz o selektivnemu delovanju sodstva v korist levice), Hilda pa je bila itak ena butasta tajnica, ki lahko kot kolaterala odsedi čim dlje. Janković ne sme niti pred sodnika, vendar se bo to verjetno spremenilo, ko bo šel don rakom žvižgat.

    • avtohtoni neandartalec

      30 milijard minusa so pridelali v glavnem kmetavzarji in delavčki.

      • Ruggedplant

        Ne vsi, zgolj tisti, ki so volili levo in jim s tem dobesedno držali na široko odprt žep v katerega je deževal državni denar.

  • Franjo Trojner

    Res je, takrat pred in med potekom osamosvajanja so bile leve politične grupacije, združenja itd. milio rečeno nenaklonjene odcepitvi od Titove Jugoslavije in postavitvi prve samostojne demokratične države vseh Slovencev. Takrat so bile stare komunistične sile še izredno močne in dobro organizirane, obvladovali so cel državni aparat z diplomacijo, tajne režimske službe, vojsko s policijo vred in prav vse podsisteme, pod njihovo kontrolo je bilo tako gospodarstvo, kot prav vsi finančni viri, imele so tudi brezpogojno naklonjenost medijev in raznoraznih združenj, ki so jim korenine segale globoko v totalitarni Titov režim, prav tako so uživale podporo takoimenovanih salonskih izobraženih levičarjev, ki so v takratnem totalitarnem režimu na račun režima in vseh ostalih razkošno živeli. Nasproti temu močnemu, glomaznemu totalitarnemu sistemu je stalo par demokratov, ki so se trudili vzpostaviti demokracijo in prvo slovensko državo v življenje. Res je, ni jim bilo lahko, ker so jim stare leve politične strokture metale polena pod noge in na vse načine onemogočale, da bi tako zaščitile svoj primat, privilegije, toda slovenski rod je demokrate in demokracijo tudi z majniško deklaracijo in kasneje z referendumom stoodstotno podpr, takrat se je dejansko začela demokratizacija Slovenije in postavitev prve slovenske samostojne države. Prve demokratične volitve v Sloveniji so bile sicer legalne, toda desni politični pol in njegovi politiki so bii v zelo neenakem položaju, kajti nasproti jim je stal dobro organizirani levi politični pol in njegovi politiki, ki so še vedno delovali s položaja moči, torej bivši komunisti so se kar čez noč prelevili v največje demokrate in tako na volitvah dosegli relativno dober rezultat, kar jim je kasneje omogočilo, da so preprečili lustracijo in si s tem zagotovili politično preživetje, preprečili so tudi, da bi pesnitev dr. Franceta Prešerna Zdravica, kot celota postala Slovenska himna in to iz razloga, ker si je France v svoji pesnitvi dovolil zapisati besedo Bog, zato pa imamo danes himno, ki ne slavi svojega naroda, temveč tuje, zapleti so bili tako z zastavo, kot grbom, itd., svoj pogled so imeli tudi pri lastnini, na vse načine se je hotelo ustaviti privatizacijo, posledice vsega tega pa čutimo še danes, ko nam je državna srebrnina rjasto skoraj nič več vredno železo postala. Danes lahko ugotovimo, da tranzicija v naši državi ni bila uspešna in tudi, ni nikoli niti imela prave možnosti, saj so jo z neizvedbo lustracije že v štartu trajno in uspešno onemogočili. Neizvedba lustracije je omogočila tudi preživetje vseh totalitarnih simbolov, spomenikov in poimenovanj ulic, trgov, mostov, celo ustanov itd. v našem okolju, kar je še en dokaz, da moč starih političnih stroktur v resnici nikoli ni bila zamajana, zažrli so se v vse pore naše države, družbe in še dandanes delujejo iz položaja moči in tako nemoteno in uspešno kreirajo našo sedanjost, kot tudi preteklost, v dokaz, da je temu res tako se vidi tudi po tem naslovu članka objavljenem zgoraj, ker, če bi bila tranzicija in demokratizacija v Sloveniji uspešna se danes v javnosti ne bi spraševali, kdo so pravi osamosvojitelji in kdo ne, kdo si ima pravico pripeti medalijo na prsi in kdo jo niti pod razno nikoli ne bi smel dobiti. O sami resnici o osamosvojitvi in osamosvojiteljih zame nikoli ni bili dvoma in tovariša Kučana in krog okoli njega nikoli nisem uvrščal mednje ne takrat in ne danes, res pa je, da tisti, ki takrat niso bili dovolj stari, da bi celotno zgodbo dobro poznali ne morejo vedeti, kaj vse se je takrat dogajalo in kako odvilo in prav zaradi tega je potrebno danes še posebno pozorno o tem pisati, nujno bi bili tudi na podlagi dejstev zapisati zgodovino , ki bo odraz tedanjim trenutkom in končno to tudi poučevati v šolskem sistemu in s tem pravim, zaslužnim osamosvojiteljem priznati njihove zasluge in vse časti, ki jim gredo! Da ne bo tako, kot je danes, ko mi je nek dijak razlagal, da so za utemeljitev prve demokratične samostojne države vsega slovenskega roda zaslužni borci NOB??????! Ma skoro me je kap, ko sem kasneje o tem premišljeval, mi je postalo jasno, da fant pač ni kriv, če tako misli, sam pač zaradi svoje mladosti ne more vedeti, kako je takrat bilo, še posebej ob znanem dejstvu, da o tem točno na ta način govorijo in pišejo dominantni mediji, kakor tudi vidni predstavniki leve politične obcije, ni mi pa jasno, kako ga o tem za ves slovenski rod največjem in najsvetlejšem dogodku ni podučil šolski sistem, ja tega pa res ne morem razumeti! In na koncu, dokler nas kremplji bivšega totalitarnega titoističnega režima ne izpustijo iz svojih rok, tudi naša demokracija, pravna država, etika in morala ne bodo takšne, kot so v stari Evropi in v celo v novonastalih demokratićnih državah nekdanjega vzhodnega bloka že dolga desetletja standard.

    • avtohtoni neandartalec

      Znanost se je razvila šele zadnjih 200 let, v času Prešerna, je bil Bog nekaj normalnega in vsakdanjega, danes vemo, da je samo pravljica.

      • Franjo Trojner

        Čemu te torej tako zelo moti ta nedolžna pravljica, kot Boga razumeš sam?

    • avtohtoni neandartalec

      Lustracije ni bilo zato, ker komunistov ni imel kdo lustrirati.

  • avtohtoni neandartalec

    Prenekateri Slovenec se je že kesal in tolkel po glavi, zakaj je glasoval za samostojno Slovenijo, upam, da je to jasno.
    Lepo je imeti suvereno in samostojno državo, ampak zagotovo ne takšno kot je danes Slovenija, to je ja živ pekel na tem svetu.
    Glasovati PROTI SLOVENIJI je bilo torej daljnovidno in razumno dejanje, plebiscit je bil največje zlo kar ga je doživela naša generacija.

    • Vera

      Daj se raje spelji na 24 kur , tam so tebi podobni . Ne repliciraj mi !

      • avtohtoni neandartalec

        Zakaj me pa potem žnaraš, če nočeš, da ti odgovorim, Slovenija je kup dreka, sam jaz za to kriv?

        • Ruggedplant

          Žal si – skupaj s tebi podobnimi jugonostalgiki, ki z vsegliharizmom držite štuparamo partijskemu monopolu.

    • if

      S to izjavo ste se dokončno izrazili kot antislovenstvo, proti samostojni Sloveniji.
      Na demokratičnem področju ste oseba “non grata”.
      Zaradi ljudi vašega tipa smo v težavah, ki jih imenujete “kup dreka” in jih take tudi producirate.

      • avtohtoni neandartalec

        Ampak, če je pa res, tebe niso, na sto tisoče ljudi je popolnoma uničenih, po krivici, brez potebe, ne da se primerjati današnjega fašizma z Jugoslavijo. Od kdaj je vsaka osamosvojitev dobra, saj ni treba ponavljati vse kar sovražna vojaška propaganda dirigira, naša pač ni bila, smo več kot dokazali to v zadnje četrt stoletja.

    • macon

      Ja, ker so bili srbski fašisti verjetno boljša izbira? :)

      Sami smo si krivi, če ne pospravimo levih kriminalcev v zapore in v umobolnice.

      • avtohtoni neandartalec

        Če bi Srbski fašisti obstajali, NE bi bili boljša izbira, zagotovo so pa Hrvaški ustaši zadnji, s katerimi bi se morali spajdašiti, pa drugih zaveznikov praktično več nimamo.
        Ne boj se za Srbe, nikoli več ne bodo pomagali Sloveniji, kar je še ena naša velika zmaga.

        • macon

          Srbi so sami najbolj potrebni pomoči, če si kaj hodil naokrog pri njih si to hitro spoznal. :)

          • avtohtoni neandartalec

            Nisem, spremljam pa nekatere medije, kot je B92 in splošno na Youtube, glede na to, da so pod okupacijo neonacistov, so še vedno dobra in povezana družba.

    • ..

      ..eni so lepo ‘vložili’ to osamosvojitev, prej vsi skoraj bosi in t-shirt, zdaj Gospoda …

  • Duhec

    Levica ma v rokah policijo in sodstvo…. vse ostalo je v primerjavi s temi bv naštevat.

    • avtohtoni neandartalec

      Ampak, zakaj potem domnevna desnica molči, nikoli se ne mešajo v represijo in teror fašistov, razen če gre za Janšo in ožjo družino.
      Ko je desnica vladala, je bilo najhuje.

      • Duhec

        Ne vem…. preveč se ukvarjajo z vsemi ostalimi.

  • Osti jarej

    ..jaz pa ne verjamem nobenemu ….še enkrat ponavljam;nihče,ki je v politiki 25,15,10, 5 let ,ne more reči,da ni kriv,da smo,kjer smo…..”u govnima,a može i niže”……nihče…..

  • Osti jarej

    ..politika v tej državi je sama sebi v namen…..sicer pa skrajno nekoristna……samo za škodo je….

    • avtohtoni neandartalec

      Največji zločin je bil prav to, da smo iz vsakdanjih stvari naredili politiko, je treba plačati delavca, to je politika, je treba spoštovati zakon, politika, se je treba normalno obnašatii, tudi to je politika, vse je politika. Ampak samo pri nas, redko kje drugje še na svetu.

  • Osti jarej

    …dovolj je pravljic za rajo…s katerimi jo še vedno skušajo držati razdeljeno…..taka je neškodljiva….združena nevarna….raja…

    • Ruggedplant

      Izvoli torej predstaviti ENO SAMO TOČKO v kateri se lahko totalitarna in demokratična raja najdeta na istem čolnu s katerim bi Slovenijo izpeljali iz brezna. To je kot bi juho redčil s strupom v upanju, da se boš zaradi raznolikosti okusov bolje najedel.

  • Osti jarej

    …janko bi tole sranje lahko končal v pol ure….pove naj vse,kar ve…..pa ima na naslednjih volitvah zmago zagotovljeno….

    • Duhec

      Bravo…

  • if
  • avtohtoni neandartalec

    Teritorialna obramba je spadala pod JNA.
    Razumete?

    • Duhec

      Ne

      • avtohtoni neandartalec

        Raqzmišljam, da bi si vzel par ur časa in dokazal zgodovinsko zablodo, na Youtube so vsi ključni posnetki iz časov razpada Jugoslavije, vse izjave odgovornih v tistem času, z malo truda lahko vsakdo vidi kakšne oslarije nam danes hočejo prodati.

        Saj ni dezertirala samo Teritorialna obramba, JNA je enako stavkala, ne eni in ne drugi se nismo hoteli boriti.

        Kako je to mogoče, če naj bi se pa sovražili in spopadali, poslušajmo militantne skrajneže kaj nam dopovedujejo, v bistvu trdijo predvsem eno, da je revolucija možna edino s človeškimi žrtvami. Če bi nam kdo leta 1991 povedal, da bo večina umrla, se za Slovenijo ne bi borilo veliko ljudi, če bi lahko videli v kaj se bo izrodila, ne bi bilo nikogar.

    • Rožle

      Šeytan…., če ga boš takole sral, se ne boš nikol pozdravu….

      • karpelec

        Se niti ne želi, ker mu je tako lepše.

        • avtohtoni neandartalec

          Kako, da ne, pridno zobam nalgesine proti migrenam, ki mi jih predpisujejo na dodatno zdravstveno zavarovanje.

  • samsara

    “Operetno (osamosvojitev) v smislu, da se Slovencem dovoli proslava ob osamosvojitvi,
    naslednji dan pa, ko bi bilo treba prevzeti vajeti države v svoje roke,
    torej zavarovati mejne prehode, prevzeti denarno politiko itd., pa naj bi Demosu spodletelo.”

    Kako je že rekel kučan na proslavi, “Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.”
    Le kaj je imel ta mali zlobec ob tem v mislih, kaj?

  • Solo

    Naivno je misliti, da se lahko komuniste premaga z demokratičnimi sredstvi, z volitvami in zbiranjem podpisov. Kdor je na oblast prišel s krvavim nasiljem (preko 700 množičnih morišč in preko 100.000 zverinsko pobitih), oblasti zagotovo ne bo izpustil po mirni poti. Treba ga je fizično odstraniti. Kako se to dela, so pokazali Romuni leta 1989. Vse ostalo je umiranje na obroke ter počasno, vendar zanesljivo drsenje nazaj v totalitarni enopartijski zločinski režim in nazaj na Balkan – v naročje še ene Jugoslavije. Medtem se razočarani Slovenci odseljujejo, Slovenija pa postaja čedalje manjša, dokler ne bo povsem izginila. Njeno ozemlje bodo razgrabile njene sosede, predvsem Hrvaška, ki je pri kraji slovenske zemlje in morja trenutno najbolj agresivna, pa tudi Italijani in Avstrijci imajo okupiranega že precej (nekdaj) slovenskega ozemlja. Tudi in predvsem po zaslugi titoizma in jugo-komunistov, ki jim samostojna in svobodna Slovenija nikoli ni bila intimna opcija…

    • avtohtoni neandartalec

      Odličen komentar, treba bi bilo začeti raziskovati razvoj Hrvaških dežel zadnjih sto let, iz česar bi se lepo videlo koliko zemlje so nam že okupirali in ukradli. Samo za Hrvate se ni raziskovalio v Jugoslaviji, ker je bil zadaj Tito, danes pa tega nočejo veleizdajalci in teroristi.

  • samsara

    “Iz strasti je namreč zapisano, da sta ga Milan Kučan in Ciril Ribičič 27. junija 1991 tako rekoč rotila, naj “italijanska in evropska levica neodvisnosti nekdanjih jugoslovanskih republik ne podarita desnici”. ”

    Kazensko ovaditi še tovariša komunista cirila ribičiča, sina majorja mitje-oznovca.

  • Duhec

    Levica je pokvarjena in nesposobna…. na volitvah pa zmaguje. Zarad debilne večine….

    • ..

      ..dokler bo nasprotni pol delal kot dela, se t.i. ‘levici’ ni česa bat.
      Ljudje se ukvarjajo z danes, s preživetjem, večini gre že na živce da poslušajo samo o kosteh izpred 70 let, pa 2 svetovna, pa kako so samo eni osamosvojili Slovenijo ko pa vedo da je sodelovalo na tisoče ljudi, pa žalitve, zmerjanja, laži. To ni plus, to odvarača ljudi.
      In dokler bo tako, ne bo premika, negativizem je slaba taktika.

      • Duhec

        Men se že nekak zdi, da si desnica niti ne želi zmage…. vsaj zdej ne.

        • ..

          Obstaja možnost.
          Ne vem zakaj bi kdo ki resno misli deloval tako negativno, tako izključujoče, to deluje v gostilni na kratki rok, na državnem nivoju na dolgi rok pa ne, ljudi to odvrača.

          • Duhec

            Tud desni se zavedajo, da niso neki sv genialci…. tko pa dobijo par tisoč evrov plače za ??? V bistvu za nič… tega ne najdeš kjerkol. Rabjo se oni…. super vzajemnost. Sam levi majo milijarde, desni pa v primerjavi z njimi drobiž. Ampak zgleda bolš to kokr nič.

    • Solo

      Pokvarjena da, nesposobna ne. Imajo 70 let izkušenj pri totalitarni represiji in eliminaciji opozicije. Dobro vedo, kako ohranjati kontinuiteto in ostati na oblasti z vsemi sredstvi.

      Problema volitev sta dva: 1) komunistični banditi, ki potvarjajo volilne rezultate in se požvižgajo na voljo volivcev, ter 2) opranoglavci, ki nasedajo lažem in manipulacijam komunističnih trobil.

      Rešitev: ozavestiti Slovence s pravimi informacijami iz nerežimskih medijev, razkrivati laži komunističnih trobil in “zgodovinarjev”, javno objavljati udbovske arhive, itd. ter slednjič zrušiti vladajočo komunistično bando z maso ozaveščenih ljudi.

  • avtohtoni neandartalec

    Najbolj pomembno poglavje v SLovenski zgodovini je bil Koroški plebiscit oziroma priključitev Avstriji, ki je bila takrat poražena v 1.svetovni vojni. A ni to malo čudno, da so se Sovenci pridružili poražencem in nekdanjim gospodarjem, ki so iz nas naredili sužnje in hlapce?

    Za Avstrijo, so bili samo v dveh velikih Koroških mestih, v Pliberku in V Velikovcu, praktično povsod drugje so Slovenci glasovali, da morajo ostati v Sloveniji, kot del kraljevine SHS.

    Slovensko Wikipedijo pozabite, tam je nekdo spisal neverjeten kup laži in neumnosti, nič ni res, samo nekateri podatki držijo, kar je dovolj, da se lahko vsakdo prepriča, kako je bilo nekaj zelo narobe z volitvami.

    Zagotovo se ni šlo za katolibanstvo in sovraštvo proti matičnemu narodu Srbov.

  • Duhec

    Poglejte izobraževalni sistem…. vsi ful uspešni, ful nekih dr, mag in podobno… pol jih pa poslušaš, gledaš in dobiš občutek, da ne znajo štet do deset. Mater jst, ko sm šla v tujino, ko sm začela šola gor dol, so me kr utišali. To nas ne zanima. Pomembno je a si učljiva in kaj znaš. Vsa ta teleta po tv-ju pa nikol niso niti bla v tujini.

    • von Rhein

      Kako,da ne.Oglej si tiste skupine prijateljstva po katerih so razporejeni posamezni poslanci.In ne pozabi tistih obiskovalcev Venezuele,ki je trenutno zelo popularna.

      • Duhec

        Delat v tujino in ne gobcat.

  • Fejmic

    Opažam, da vi, skrajni desničarji, vidite samo grožnje ter žaljenje iz leve strani. Vsak komentar oz. članek ima polno besed, kot so “komunisti”, “kučan” ter “levaki”. Nova24 se bere samo zato, ker je smešen medij z neresnicami ter napihovanjem desničarskih kompleksov. Verjetno bo komentar izbrisan ampak vseeno, kaj za vraga vi ljudje razmišljate? Ubili bi nekoga, ki podpira levico. Vaša edina skrb je, da bi cel svet razmišljal kot vi. Janša eden in edini bog, geji in muslimani niso dobrodošli, naj sosedu crkne krava, kučana izgnat iz države(ali pa celo kaj hujšega), itd. Žalostno je, da ne sprejmete drugačnega mnenja. Kako naj jaz vašega potem takem?

    • avtohtoni neandartalec

      Tukaj se lahko pogovarjamo, na portalih levih fašistov je vse cenzurirano in prisluškujejo obiskovalcem.

      • Fejmic

        Fašisti so bili desničarji, komunisti pa levičarji. Ne mešaj zdaj vsega povprek.

        • avtohtoni neandartalec

          Fašisti so fašisti, tudi zgodovinsako gledano izhajajo iz obeh političnih polarizacij, za fašizem je ključna oligarhija, ki v državi tako prevzame oblast, ni važno, če je treadicionalna, nacistična ali postsocialistična, oligarhija je oligarhija.

          Kar danes opisujemo kot korupcijo in “slabo” politiko, je dejansko samo oblika fašistilnega terorja, nobene bistvene razlike ni s tistim med 2.sv.

        • Janez

          Slabi so bili eni in drugi !
          Če ?
          Kaj hočeš povedati povej jasno, a ne !
          Nihče !
          Ne išče ne fašistov ne komunistov: na smeti zgodovine z obojimi !
          Povej raje !
          Kdo je pozitiven za v prihodnje ? Si to ti ? Povej kaj vsebinskega ! L.r. JANEZ KOMENDA

    • Duhec

      Levici ni potrebno več niti grozit, ker jim je že vse uspelo.

    • von Rhein

      Kot vidiš tvoj komentar ni bil izbrisan.Kar zadeva drugačno mnenje je (vsaj moje) res drugačno od tistih mnenj,ki nikoli niso bila objavljena na MMC.

      • ..

        Se pa briše kaj veliko krajšega in nič hujšega.

        ; )

        .

    • macon

      Podpiranje levice je podpiranje mafije. Ste pač moralno iztirjeni, laž ni laž, če krade vaš in kraja ni kraja, če kradejo vaši.

      Nikoli ne bi volil desnih, če bi kradli kot levi in debilne patria igrice mi povedo samo, kako pokvarjeni ste. Vsegliharstvo me ne zanima, 95% kriminala je levega.

      Kako drugačno mnenje? Lopovi so za v zapor, 95% jih je levih. Mnenje podpornikov kriminala je samo pomilovanja vredno. Kaj naj sprejemam? Lopovščino kot način življenja za levo “elito”, medtem, ko naj večina molči in trpi?

      Mi ne soočamo mnenj, slovenska kaviarska levica je mafijska banda in nič drugega. Banda je za v zapor. Muslimane si peljite na dom, nimate nobene etične in moralne pozicije razsojati o čemurkoli. Levičarji molčite o vrednotah, ker ste brez njih. Ste samo pritlehni pokvarjeni materialisti, cucki in ritolizniki sistema. Lahko se napihujete, da ste glavni, ampak to je na truplih in brezzakonju in brez vsake legitimnosti. Režimska uzurpacija družbe z nasiljem in korupcijo pač.

      • Fejmic

        Izgledaš kot “vsevednež”. Nabijaš v prazno. Komentar, ki nakazuje samo tvoje vsevedno predvidevanje ni argument. Kradlo se je povsod. Razen vaš vsemogočni gospod Janša ni. Z vsem spoštovanjem do njega in vašega mnenja, ampak mislim, da je to kar izražate navaden sovražni govor proti ljudem, ki jih nemarate. Obtoži se ljudi, ne pa politične strani. Če je kdo kaj naredil, je kriv sam in ne še 5 rodov leve politične smeri za njim.

        • macon

          Vsa leva oblast je bila najprej utemeljena na skrajnemu nasilju, pobijanju in jemanju ter ideološkemu čvekanju, ki ni reševalo nobenih realnih problemov in ni vodilo projektov in razvoja. Parazitiranje barab in tlačenje sposobnih v kalup, revščina večine, lezenje v rit in laganje, to vse je bil socializem. Pokazati ni imel ničesar, kar ni bilo na liberalnem zahodu na veliko višjem nivoju. Ena sama sprevržena sramota, na čelu pa nori izmečki.

          • Fejmic

            Mešaš komunizem in socializem. Levičarji sedaj nismo komunisti kot ljudje izpred 30 let. Smo socialni liberalci, kar je ogromna razlika. Tudi mi nemaramo kučana. Neverjetno, kaj?

          • avtohtoni neandartalec

            Verjetno bi radi uvajali še nove brutalne ukrepe, vojaško oblast že imate, zaradi migrantov, ki jih ni, se je pa povečalo priseljevanje Hrvatov, bosancev in Albancev, to je pa res liberalno, ni kaj.

      • avtohtoni neandartalec

        Macon, zdaj ga pa že pošteno lomiš, če boš nažokal arabce levičarjem, jih boš imel kmalu tudi v tvojem sosednjem vrtu.

  • avtohtoni neandartalec

    Kaj je narobe s teorijo Kučanove zarote, v konstruktu manjkajo ključni dogodki, ki postavljajo inženirje teorije o Jugoslovanski zaroti na laž.
    Jugoslovanska vlada ni bila butasta, videli so, da nekatera SLovenska podjetja ne investirajo denar od davkov za sanacijo gospodarstva temveč z njim skrivaj v tujini (Nemčija, Belgija…) kupujejo orožje. Orožje, medtem ko je narod stradal, dobesedno stradal in na sje bilo strah za jutri, nihče nam tega ni povedal, vsaj ne iz Demosa in tudi ne od komunistov.

    Bom pojasnil, zakaj je to ključnega pomena za razumevanje osamosvojitvenih naporov.

    Ker sta Slovenija in Hrvaška ustanavljali paravojaške milice in kršili Jugoslovansko Ustavo, je bilo jasno, da se pripravljajo nacistične akcije, nacistične, to je treba posebej poudariti. Zato so se posameznew republike uprle vladi SFRJ, Miloševič je javno obvestil vse državljane Srbije, da ukazi predsedstva SFRJ v Srbiji nimajo več pravne veljave. To je ključno.

    Zato je Markovič, s pomočjo Mešića in Drnovška, izdal ukaz za premik JNA na severne meje, da bi pomirlil Jugoslovanski narod in pokazal mišice, vsaj zgledalo je tako. Naš upor je bil iskren, imeli smo dovolj lahkega orožja, pa NIČ težkega in drugih rodov, cela Jugoslavija bi nas zmlela v prah, ne glede kako bi bili srčni in pogumni, to mora biti popolnoma jasno.

    Ampak jim Milošević tega ni dovolil, ko bi morala JNA pritisniti, saj so bili napadeni s strani izadajlske in separatistične TO in milice, je Miloševič zahteval, da Srbi izstopijo iz JNA, ker je prej razglasil, da ukazi predsedstva SFRJ v Srbiji nimajo pravne veljave!!! Brez Srbov, sta Hrvata morala popustiti, JNA se je iz Slovenije umaknila na Hrvaško in v bosno, kjer so Srbi ščitili svoje prebivalce, Hrvaška pa je dobila svojo vojno.

    Milošević je rešil Slovenijo.

    • Duhec

      Aja…. pol je celo Milošević glavni slo osamosvojitelj???

      • avtohtoni neandartalec

        Po zgodovinski logiki, je tako izpadlo. Z razlogom.

        • Duhec

          Ne vem no…. mal smešno. Tud v to ne verjamem….

          • avtohtoni neandartalec

            Če bi Miloševič ukazal splošno mobilizacijo, bi se Srbom pridružile še ostale republike, vključno s Hrvaško, 22 milijonov Jugoslovanov bi nas zmlelo v nekaj dneh. Italija, Avstrija in Madžarska so nekdanje nacistične dežele, ga ni bilo junaka, ki bi nam javno pomagal, ker bi znorel cel svet.

        • von Rhein

          Bolj po tvoji kot zgodovinski.

          • avtohtoni neandartalec

            Zakaj tako misliš, mogoče lahko argumentiraš kaj je Milošević slabega naredil Sloveniji? Srbi smo, po izvoru, nikoli ne bi dvignil roke nad nas in se tudi nikoli v zgodovini ni zgodilo.

          • von Rhein

            TO drži,da Miloševič ni bil posebej zagret za obstanek SLO v yu. Besede >>dovolil<< pa ne uporabljaj v tvojih variantah.Njemu je bilo vseeno kaj bi jugo vojska počela tukaj.In kdo je s tistim idiotskim poskusom mitinga poskusil zaščititi Srbr v Sloveniji? Spomni se rezgetajočih bab po Ljubljani.

          • avtohtoni neandartalec

            Sploh ni res, da je bilo Srbom vseeno, v Jugoslovanskem parlamentu so se drli, da ne bodo umirali več za Slovence, dvakrat so nas rešili pred izbrisom iz zgodovine, na koncu smo jim prvi zarinili nož v hrbet. Slovenija za Srbe nikoli več!

    • avtohtoni neandartalec

      TO so razorožili zato, ker smo spadali pod JNA, hoteli so ustaviti separatistične akcije, vendar jim ni uspelo, ker je bila Milica že oborožena do zob, z orožjem, ki so ga upravljalci družbenega premoženja, po rodu iz Hrvaške,pripeljali skrivaj iz tujine. S pomočjo Nemcev in Vatikana.

      Slovenija ni nikoli stavila na TO.

      • Franjo Trojner

        Čuj, nehaj ti že enkrat farbati javnost! Tisto o štrajku okupatorske vojske JLA pa idi raje razlagati ožaloščenim svojcem padlim med osamosvojitveno vojno, pa boš dobili tak odziv, da nikoli več ne boš pisal takšnih neumnosti, še slabše se ti bo godilo, če boš to o štrajku okupatorske JLA razlagal prizadetim v Srebrenici. Ta tebi ljuba okupatorska JLA in velikosrbski militanten političen režim Slobodana miloševiča je na področju celotne ex Juge povzročal samo gorje! In mimogrede Slovenci smo bili v Avstroogerski monarhiji del civiliziranega zahodnega sveta, z usodno zmoto in priključitvi kraljevini SHS pa smo postali del Balkana, še dobro da smo se leta 1991 osamosvojili in odtrgali od srbskega izkoriščanja in srbskih militantnih in ostalih balkanskih igric in ponovno postali del napredne zahodne civilizacije.

  • Duhec

    Desnica bi se morala ukvarjat s tem, kaj lohk oni nardijo, spremenijo na bolš. Če lohk…. če ne morjo, pa naj jasno in glasno povejo.

  • Duhec

    Spremenili se bomo, ko bomo lačni…. to je to.

  • Duhec

    Cmerarja poglejte…. kriza je v glavah ljudi!!! Za to izjavo bi mu moral reveži zbit vse une krive zobe, ki si jih noče popravit. In ta je predsednik vlade??? Mevža, zakomplesanc, ki ga starši niso pelal niti k ortodontu.

  • Fejmic

    Če smo levo usmerjeni ljudje NE pomeni, da so zaradi Kučana, komunizma ali ker nemaramo desnice(beri Janše). Levo usmerjeni smo, ker nam leva načela bom ustrezajo in imamo mnenje, da bi tako spremenili državo na bolje. Vzemate pa nas, kot da smo grožnja državi, ljudem, itd. Spoštujem vsako mnenje, večina nas jih, ampak za tak sovražni govor proti drgače mislečim sodržavljanom pa je res neokusen.

    • Duhec

      Levi nikol ne bote spremenil države na bolje….

      • Fejmic

        Če je to tvoje mnenje še nepomeni, da je pravo. Vsi državljani se trudimo goditi državi. Naše mnenje je pač tako.

        • avtohtoni neandartalec

          Počasi se bo trend obrnil, kdor sodeluje z državo, je drek in se ga je treba izogibat. Saj je že skoraj tako, kdo se pa še druži z javnimi uslužbenci, razen zaradi koristi. Tako je razpadla tudi Jugoslavija, točno tako se je začelo, zato je prav, da smo se osamosvojili. Smo jih saj malo omejili in prizadeli, pa jih bo treba zgleda še bolj.

        • Duhec

          Tud jst se motim…. sam glede te vaše levice se pa ne.

          • Fejmic

            Spoštuj drugače misleče in drugače misleči bodo spoštovali tebe.

          • macon

            Lopovi in pokvarjenci si ne zaslužijo spoštovanja. Njihovega spoštovanja ne rabim, saj nisem enak lopov.

          • Fejmic

            Spet ga pokaš. Če imam drugačno mnenje sem lopov in pokvarjenec? Težka demokracija. Če si levičar nimaš lastnega mnenja oz. ga nisi vreden povedat, ker podpiraš drugo politično stran.

          • macon

            Tvoja mnenjska pozicija ni moralna in etična, ni niti logična za nekoga, ki ne parazitira v levemu lopovskemu sistemu. Pogovarjaj se torej s somišljeniki, ker ti nimam kaj povedati. Ne zanima me, kaj imaš, kaj ti daje tople občutke. Zame ste bolniki.

          • Fejmic

            Zame si pa samo ti bolnik. In to zaradi svojega sovražno nastrojenega obnašanja. Nekrivim vse, ker si ti takšen do drugače mislečih ljudi.

          • macon

            Vseeno mi je, kaj sem za zagovornike slovenskega levičarstva.

          • Fejmic

            Obnašaš se kot oglasni pano za skrajne desničarje. Levico dojemaš kot sovražnika, okupatorja, ki ti hoče zaseči državo. Nekaj je zelo hudo narobe s tabo. To ni normalno komuniciranje. To je desni ekstremizem.

          • macon

            Desni ekstremizem bo, ko bom pisal, kaj bi bilo po mojem treba delati z vami kar počez, ker ste levičarji. Levičarji redno pišete, kaj boste počeli z desničarji, kako boste filali še ne dovolj polne jame, kako naj se izselimo in podobno.

            Dokler pišem, da so lopovi, od katerih je velika večina levih, za v zapor, samo želim, pričakujem in zahtevam zakonitost.

            Nekaj je hudo narobe s tabo, če se izražaš za podpornika slovenske levice. Eno je osebni svetovni nazor, eno pa politične skupine in njihovo početje.

    • avtohtoni neandartalec

      Levi smo tudi zato,ker je socialistična revolucija izbrisala vso glavno buržuazijo in razdelila kapital, kako boš desen, če ljudje še plače ne dobijo, nič nimajo, nekateri še domov več ne morejo. Levi smo tudi, če se ima kdo za desnega, pa tudi sicer desnica predlaga bol jliberalne ukrepe, levica je pri nas najbolj konzervativna in brutalna, večjih nacijev ni kot so nekdanji komunisti.

    • von Rhein

      Ne jemlji tako tragično.Če dobro pomisliš kaj je levi del s svojimi načeli prispeval k uničenju zelo perspektivne države,ti bo bolj jasno izlivanje žolča.

    • macon

      Nimate nobenih načel, samo najbolj pritlehno korist. Vaša načela so samo fasada in laž, vsebine nimate nobene. Vi ste grožnja človeštvu, ker brez etike in morale ni mogoča niti običajna komunikacija, kje šele razvoj in napredek. Levičarstvo je psihopatologija. Hkrati eno in drugo, zanikanje samega sebe, doubletalk in doublethink. Ne mislite ne, ker nimate s čim, ker za vas misli sistem.

      • Fejmic

        Če prav razumem, če podpiram levico sem pokvarjen, kradem ter niam nobenih načel. Povej mi, imaš dejansko tako mnenje o ljudeh?

        • macon

          Dejansko ste volilci levih strank mentalno prizadeti. Kaka načela pa imaš, dobesedno sprejemaš laži in floskule, ki ti jih strežejo, čeprav se ves čas kaže, da ni za njimi nič?

          Si bodisi pokvarjen, ker imaš korist od lopovskega sistema bodisi neumen, če je nimaš bodisi oboje.

          • Fejmic

            Prijazno te vprašam. Zakaj pa si ti tako boljši od mene? Kaj pa ti podpiraš, da je tako samoumevno? Resno vprašam. Spoštujem konstruktivno mnenje. Pa brez žaljenja vsepovprek prosim, ker lahko to poveš na kulturen način.

          • macon

            Prijazno ti odgovorim: levičarstvo kot civilizacijsko zavzemanje za enakost, pravice in pomoč šibkejšim, sprejemanje spolne in etnične raznolikosti ni v osnovi nič slabega. Slabo je, če predvideva, da smo vsi enaki, ker nismo, eni naredijo več in zato zaslužijo več. Vendar mora biti minimum, da imajo vsi streho nad glavo, topel kotiček, toplo hrano in zdravnika, če ga rabijo.

            Potem ljudje živijo v skupnosti, ki mora funkcionirati po nekih pravilih, da se ne pobijemo in ne požremo, da ni vse za najbolj nasilne, brutalne in sebične. Tem pravilom se reče zakoni. Slovenske levičarske grupacije operirajo v brezzakonju, v strukturah paradržave, po posebnih pravilih, ki veljajo samo za njih. Kot skupnost smo prestopili v režimsko državo z vladajočo oligarhijo in zelo grobim teptanjem zakonov. Leva elita je kup lopovskih nesposobnežev in bedakov, ki svoje narave in početja niti ni sposobna (in ne rabi zaradi uzurpacije vsega) prikriti. In gremo dol in dol.

            Tega ne morem podpirati na noben način.

          • Fejmic

            Povej mi še za desnico. Da vidim kako mnenje imaš o vašem gospodu Janši.

          • avtohtoni neandartalec

            Janša je desničar, ne desnica.

          • Fejmic

            V mislih sem imel desnico nasplošno ter vodjo desnice g. Janeza Janšo.

          • avtohtoni neandartalec

            Saj vem, zato ti pa pravim, da desnica nima vodje in janša gopvori samo za svojo stranko, saj niso z nikomer drugim v koaliciji, z Jelinčičem edino mogoče, sicer bi izgubili 10% glasov na volitvah, ki jih on ne bi mogel pobrati več.

          • Fejmic

            Kakšno je vaše mnenje o NSI?

          • avtohtoni neandartalec

            Nekateri imajo slabo vest in ne verjamejo v psihoanalizo, žal.

          • MEFISTO

            Zelo slabo!

          • macon

            V Sloveniji najprej ni ekonomske desnice, ki je zame najpomembnejši element politične usmeritve. Desničarstvo naj bi pomenilo minimaliziranje države in večjo individualizacijo. V tem oziru so SDS socialdemokrati in NSI krščanski socialisti. Spomnim se, da je bila zame država najbolj normalna v času 1. Janševe vlade, ker nisem imel občutka, da me sistem nagovarja kot otročka ali ubožčka. Dali so mi avtocestno vinjeto in odpravili debilno nalepko na avtu, delodajalcem so ukinili davek na izplačane plače. Vlade potem mi niso dale NIČ, s svojo imbecilnostjo me Pahorji, Alenke, Cerarji samo neposredno žalijo.

            Desničarski je pri slovenski desnici samo nacionalni element, ki je od levega sistema zasmehovan in zaničevan. Edino v kar se ta ne vtika je popreproščena ruralna pop kultura z debilnimi sporočili- harmonikarske poskočnice. Ostalo je vse popljuvano in/ ali uzurpirano od balkanskega elementa.

            Nacionalno me določa jezik, v katerem mislim in potem govorim, iz te pozicije sem lahko Slovenec in ponosen na pisano in govorjeno besedo. Iz pozicije samozavestnega Slovenca lahko potem enakopravno pristopam k pripadnikom drugih narodov in z njimi komuniciram, ne da bi na njih gledal zviška ali od spodaj.

            Janša je osebno lahko neposredno grob, kar lahko koga moti, mene pač ne. Ne poglabljam se v vse nianse in ne gledam vsega, kar se mene tiče se mi je v nastopih zdel za razliko od veliko levičarjev zadosti konsistenten. Patria farsa me je razjezila, ker je to pač kriminalno obračunavanje levega sodnega sistema z opozicijo. Enako mislim o medijskem linču.

          • avtohtoni neandartalec

            Nimate nikogar drugega, skratka.
            Tudi pod janšo so se nadaljevale deložacije, celo veteranov osamosvojitve, k* ga gleda.

  • avtohtoni neandartalec

    Zakaj mi nihče ne odgovori, kako smo lahko izgubili celo Koroško, zibelko Slovenstva, če je večina Korošcev glasovala za priključitev Jugoslaviji, proti Avstrijski aneksiji, pa še Avstrijo smo premagali v vojni?!?

    (samo velika mesta z večinsko preferenco so glasovala za, arhivi dokazujejo, da je šlo za številne, ogromne nezakonistosti in nepravilnosti v referendumskih postopkih, Slovenci so glasovali večinsko PROTI)

    • von Rhein

      Večina prebivalcev Koroške je glasovala za priključitev Avstriji NE yu.

      • avtohtoni neandartalec

        Nope, večina volicev je glasovala PROTI; poglej na internetu, mesta so imela preferenčno prednost, tam so lahko ljudi na kupu zmanipulirali in priredili rezultate.
        Samo Pliberk in Velikovec so bili menda za.

        • von Rhein

          Da se ne bi igrala ping-pong,večina je glasovala za A. Sedaj pa še eno.Koroško so osvobodili parizani.lahko bi bil večji del slovenski.Trgovina z ljudmi ,torej,vi nam ubežnike,mi vam del države.Tako je danes Kaernten,Villach,Klagenfurt,Woertersee inše kaj.

          • avtohtoni neandartalec

            Rezultati plebiscita dne 10. oktobra 1920

            za Avstrijo za Kraljevino SHS

            Okraj Rožek: 1980 2318

            Okraj Borovlje; 6427 4981

            Okraj Velikovec: 8306 2444

            Okraj Pliberk: 5312 5535

            Skupaj: 22.025 15.278

            10. oktobra 1920 je bil izveden plebiscit v coni A. Za Avstrijo je glasovalo 59,1 % (22.055 volivcev), za Kraljevino SHS pa 40,9 % (15.279) volivcev. Glasovi za Jugoslavijo so prihajali večinoma iz južnega brega Drave, a so bili precej razpršeni. Podrobnejša analiza rezultatov pokaže, da je precejšen del narodno zavednih Slovencev glasoval za Avstrijo.[navedi vir] Za spojitev z matičnim narodom oz. za priključitev k Jugoslaviji je večinsko glasovalo 18 takratnih občin Južne Koroške. To so bile:

            Loče ob Baškem jezeru (nemško Latschach am Faaker See, danes del občine Bekštanj) : 62% za Jugoslavijo, 38% za Avstrijo

            Ledince (nemško Ledenitzen, danes del občine Bekštanj) : 60% za Jugoslavijo, 40% za Avstrijo

            Šentjakob v Rožu : 54% za Jugoslavijo, 46% za Avstrijo

            Loga vas (nemško Augsdorf, danes del občine Vrba ob Vrbskem jezeru) : 57% za Jugoslavijo, 43% za Avstrijo

            Zgornja vesca (nemško Oberdörfl, danes del občine Bilčovs) : 71% za Jugoslavijo, 29% za Avstrijo

            Bilčovs : 79% za Jugoslavijo, 21% za Avstrijo

            Radiše (nemško Radsberg, danes del občine Žrelec): 51% za Jugoslavijo, 49% za Avstrijo

            Bistrica v Rožu : 55% za Jugoslavijo, 45% za Avstrijo

            Slovenji Plajberk (nemško Windisch Bleiberg, danes del občine Borovlje) : 82% za Jugoslavijo, 18% za Avstrijo

            Svetna vas (nemško Weizelsdorf, danes del občine Bistrica v Rožu) : 63% za Jugoslavijo, 37% za Avstrijo

            Sele : 94% za Jugoslavijo, 6% za Avstrijo

            Bela (nemško Vellach, danes del občine Železna Kapla – Bela) : 79% za Jugoslavijo, 21% za Avstrijo

            Globasnica : 52% za Jugoslavijo, 48% za Avstrijo

            Bistrica pri Pliberku : 65% za Jugoslavijo, 35% za Avstrijo

            Libuče (nemško Loibach, danes del občine Pliberk) : 55% za Jugoslavijo, 45% za Avstrijo

            Blato (nemško Moos, danes del občine Pliberk) : 85% za Jugoslavijo, 15% za Avstrijo

            Žvabek (nemško Schwabegg, danes del občine Suha) : 75% za Jugoslavijo, 25% za Avstrijo

            Libeliče : 57% za Jugoslavijo, 43% za Avstrijo

          • von Rhein

            Rezultat plebiscita je odločil.Tistih nekaj kmetij samo pokvari rezultat.

          • avtohtoni neandartalec

            Meni se zdi, da so tako dolgo delili Slovence in manipulirali z volitvami, dokler niso dobili tistih bednih 20% neke referenčne podpore več, za kolonizacijo naše Koroške. Potem so vse obrnili na krščanski strah pred komunizmom in denar, kar nikakor ne drži (čeprav piše v naši bedno bedni Wikipediji, v resnih enciklopedijah pa ne).

            Hladne vojne je konec, Koroška je spet del Slovenije, čeprav tenutno pod administrativno vlado Avstrije.

          • avtohtoni neandartalec

            Mogoče še tole, Tito je bil Avstroogarski oficir, brez njihove podpore, bi ostal naveden burek, brez vojske,tako pa so uspešno preprečili Italijanom, da bi pohopsali pol Slovenije.
            V Trstu, plebiscit recimo nikoli ne bi uspel, bi bila prej 3.svetovna vojna, so morali kar čez noč, ker nas je Tito prepričal, da bo treba dati žrtev.

    • ..

      Upoštevaj da je avstrijska stran vložila ful denarja v propagando, zavajali in strašili so ljudi, to je bil velik projekt, ni se zgodilo slučajno in čez noč.

      • avtohtoni neandartalec

        Kako so pa volili, najbrž je glava družine prinesel volilne lističe še za ostalih 15 družinskih članov, vsaj tako je zmagovala SLS v naših koncih, po osamosvojitvi. Sem bi v volilni komisiji in tudi prijavil predsedniku očitne nepravilnosti, nisem bil nikoli več vabljen, da bi kaj popravili, se pa tudi ne spomnim, sicer je pa trenutno itak na Dobu.

  • Duhec

    Levica je podn…. desnica pa nima pravih idej. In itak sledi katastrofa, ki bo iz dneva v dan večja.

    • avtohtoni neandartalec

      Desnica si išče svoj prostor in brani primerjalne prednosti, ne zanima njih usoda Slovencev, ko so na oblasti so še slabši od levice, napadajo vsakogar, na kogar moralne avtoritete pokažejo s prstom, pa če je bil res kaj kriv ali ne, celo svoje.

  • Duhec

    Zakaj Janša, Rupel, Kacin, Bavčar itd niso in ne ovadijo levih lopovov???

    • lidija

      Ma ne stavi skupaj volno in dr*k !

      • Duhec

        Raj mi napiš ZAKAJ??? Kaj mene briga, če ma nekdo doma 1000 sadik, če se lohk eni po Ljubljani sprehajajo s kilami in ne bo nič???

    • avtohtoni neandartalec

      Zakaj ne moremo ovaditi fašistov, izdajalcev in teroristov, se bo treba šele prepričati, nekdo mora začeti tožiti državne uslužbence, do Evropskih sodišč, javnost pa naj spremlja te procese, bomo videli kje se zatakne.

      • von Rhein

        Si ti naiven ali se zafrkavaš? Pomisli na Lj harambašo opankovića (lapsus) in boš videl kje se zatakne. In takih opankovičev je še več.

        • avtohtoni neandartalec

          Kje točno?
          Posamezniki, ki naj bi jim storil krivice, se morajo obrniti na Vrhovno in Ustavno sodišče, potem pa ne glede na sodbo, še na Evropska, šele potem bo popolnoma jasno zakaj ne gre.

    • macon

      Kako lahko koga ovadiš brez dokazov in dokumentacije? Saj niso bili na Banki Slovenije ali v NLB, NKBM? Kacin in Bavčar sta bila leva prikoritnika.

      • Duhec

        V vseh teh letih jim ni ratal prit do dokazov??? Pol so pa nesposobni…. če bi naj bli že pošteni.

        • macon

          Rekla- kazala in vsi vemo me ne zanimajo. Dokaze išče policija, tožilstvo in se potem z njimi ukvarja sodstvo. Če pač ni kontrolnih mehanizmov, družba razpade in ostane režimska država z različnimi nivoji nasilja, ki ga izvaja nad brezpravno večino. Te stvari imajo v naravi, da se v brezpravju in nasilju stopnjujejo, ker samopašneži in lopovi povečujejo samopašnost in kriminal.

          • Duhec

            Če ni prijave, ne iščejo nič….

          • avtohtoni neandartalec

            Svetujem, ne nasedaj na provokacije, ne omenjaj ljudske policije, pojma nimaš koliko sodelavcev in ovaduhov je med nami, pusti jih zaenkrat raje pri miru. Kar naj si še naprej domišljajo, da zgolj opravljajo svoje delo in kar delajo ne more biti čisto brez veze.

        • avtohtoni neandartalec

          Banka ve za sleherni cent kje se nahaja. Brez heca. Vse je jasno, to je matematika, ne pa neka mistika ali folklora.

          • lidija

            Vse imajo na mikrofilmih shranjeno. Sprenevedajo se, da ni podatkov in zavajajo lačen narod.

      • ..

        .. en model ki se piše Kovačič je na dnevni bazi pisal ‘mejle’ predsedniku vlade in ga obveščal o vsem dogajanju, bili so tudi pod njim nastavljeni od iste te opcije, “kje šteka” se lahko potem vprašaš

        • avtohtoni neandartalec

          Saj s Pahorjem se je tudi vse začelo,sem ga osebno videl pri naših stricih, ko je prišel fehtati denar, še ko je bil samo predsednik združenega listja. Banda ustaška fašistična, cel narod so spravili na kant in skregali na večno!

      • Rožle

        Tako je…

      • lidija

        V letih 89 … 90…. mislim, da ne…. za naprej pa ne jamčim.
        Človek je pokvarljiva roba.

    • Rožle

      Kacin in Bavčar sta Itaq sama ena velka leva lopova….!

      • Duhec

        Ja…. sam Janša se pa z debelim Bavčarjem še vedno druži.

        • avtohtoni neandartalec

          … kar je po svoje prav, veterani smo, moramo ostati prijatelji, skupaj bi skoraj umrli in to nas druži do smrti.
          Narobe je, da stavi na politično karto, ki zgleda ni nikoli obstajala, sami sebi verjamejo, narod se je že zdavnaj streznil od vojaške propagande.

        • Rožle

          Jah…sm upazu…!
          Kaj naj rečem…žalostno…

          • lidija

            Zakaj žalostno ? Prijatelj v nesreči, je prijatelj zares.
            Za mene je važno, da v lopovščinah nista skupaj.
            Spomnite se JBTZ !
            Takrat bi se zelo verjetno veliko slabše končalo za vse, če ne bi Bavčar odigral tako pozitivne vloge . Njemu gre največja zasluga za takratno situacijo. Takih “uslug” se ne sme nikoli pozabit !

    • dr Janez Sveti

      Misliš samoprijava?
      Dr Janez Sveti devizni inšpektor

  • Caetano

    Kar se tiče vojne v Sloveniji, jo je dogovoril Jovič, ki je bil v vlogi predsednika predsedstva v Moskvi na sedežu KGB. So mu dali zeleno luč, samo poudarili, da mora biti kratka. JLA v katere imenu je tudi šel tja je bila prepričana, da tudi bo, a slovenski odpor je to prekrižal. Dolgi vojni pa je nasprotoval tako Gorbačov, kot Nato. Ključna za vojno v Sloveniji je bila želja vrha JLA.
    Za naklonjenost in zavezništvo z JLA sta se tedaj borili v SFRJ dve kliki, ena je bila Markovičeva in k tej je spadal tudi Mesič, ki je bil na vezi s KOS-om, druga pa Miloševičeva in Jovičeva. Cilj Markoviča je bil s pomočjo JLA odstraniti Miloševiča in Tudjmana ( ki sta se že uspešno dogovarjala glede delitve Bosne ). To bi morali narediti hkrati in naglo, da se ne bi eden okrepil na račun odstranitve drugega. Potem bi tudi obnovili avtonomijo Vojvodine in Kosova. Zato Markovič ni bil preveč naklonjen akcijam, ki bi slabile le eno stran.
    Vrh JLA je precenil, da sta Miloševič in Tudjman premočna. Pakt je bil sklenjen torej samo med Miloševičem in JLA.
    Cilj Miloševiča in Joviča pa je bil že vse od poletja 1990, da po zmagi Demosa in HDZ na volitvah Slovenijo in pomanjšano Hrvaško nažene iz Jugoslavije, ki bo tako čisto pod njuno kontrolo. Ker JLA ni uspela s svojo intervencijo v Sloveniji torej niso več imeli interesa, da ostane v Sloveniji, ampak so želeli, da se premakne južno predvsem v Bosno in srbsko Krajino.

    • dr Janez Sveti

      Zdaj sem razočaran!
      Torej smo mi vsi samo kolateralna škoda spremembe na vrhu?
      Kaj takšnega. Jaz sem pa mislil, da smo svobodni, pa bogati, pa vladarji svojih usod, pa Švica…
      Dr Janez Sveti razočarani dejmosrat

  • Unikatna

    Nekaterim se toži po Yu! Meni se ne!! Itak pa že imamo več Yuge v Sloveniji!!

  • dr Janez Sveti

    Vse kar imam sem ukradel, samo diplomo sem pa pošteno plačal!
    Dr Janez Sveti FDV Kumrovec

    • Franc Šink

      Vem da nisi ta na katerega sem mislil. Se upravićujem.

  • dr Janez Sveti

    Tukaj imate eno zelo poučno pesem o politiki:
    https://www.youtube.com/watch?v=girgJHL8p2c
    Dr Janez Sveti basničar

    • Franc Šink

      Paja nisi žival !

  • dr Janez Sveti

    Malo za sobotno zabavo. Eni poznate eni ne:
    https://www.youtube.com/watch?v=waEYQ46gH08

    Dr Janez Sveti labirintmajster

    • Franc Šink

      Spomni se nekaj originalnega.

      • dr Janez Sveti

        Lahko ti privat zapojem. Pošlji naslov,
        Dr Janez Sveti Murko

  • Senta Šetinc

    Zdaj je še bolj jasno, zakaj je lažni osamosvojitelj MILAN KUČAN ob vseljudskem proslavljaju samostojne države Slovenije ljudem na Trgu namenil svoje znamenite besede: “NOCOJ SO DOVOLJENE SANJE, JUTRI JE NOV DAN!” Cinizem, aroganca in zlovešča napoved hkrati.

  • Janez

    Vseeno je !
    Kaj se je pletlo po glavi temu meni odnekdaj zoprnemu ZK Kučanu !
    Njemu ?
    So se “sanje” zgodile – ko mu je ex KP, ZK krvavi I. Maček – položil cca 1980 roko na ramo !
    Leta 1991 je ? “Padel” na tla !?
    Za samostojno, ex YU in komunizma osvobojeno Slovenijo – ni bil ? N i k o l i ! Ali pač? L.r. JANEZ KOMENDA

  • Iza Demos

    Pravi osamosvojitelj je Toni Krkovič, sin brigadirja Toneta Krkoviča. Za takrat dvanajstletnega sina, danes zaposlenega v slovenski vojski, njegov oče utemeljuje status vojnega veterana z besedami: »Absolutno, saj je z mano prepotoval dvanajst tisoč kilometrov in uporabljal sem ga, da sem dajal videz normalnega potovanja z mojim jugom 45.«

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!