Ko se preverjanje dejstev na POP TV sprevrže v politično manipulacijo (1): Tako so izjavo Zvera o arbitraži podlo označili za neresnico, čeprav dejstva govorijo drugače!

Na komercialni televiziji POP TV je v ponedeljek potekalo soočenje pred nedeljskimi evropskimi volitvami. Izjave posameznih kandidatov so bile, kot že nekajkrat pred tem, tudi tokrat analizirane v tako imenovani rubriki Dejstva. Pri tem se je ponovno izkazalo, da so na POP TV pravi mojstri manipulacije in spreobračanja resnice. Izjavo dr. Milana Zvera, da bi v bilateralnih pogovorih s Hrvaško lahko iztržili boljši izid kot z arbitražo, so namreč označili za neresnico, čeprav dejstva, ki jim pritrjujejo tudi številni ugledni strokovnjaki, govorijo popolnoma drugače. 

V ponedeljek je na komercialni televiziji POP TV potekalo soočenje pred nedeljskimi evropskimi volitvami, ki so se ga udeležili vodilni kandidati Milan Zver (skupna lista SDS in SLS), Irena Joveva (LMŠ), Tanja Fajon (SD), Violeta Tomič (Levica), Angelika Mlinar (SAB), Ljudmila Novak (NSi) in Igor Šoltes (DeSUS).

Med drugim je beseda tekla tudi o sodbi mednarodnega arbitražnega sodišča iz leta 2017, ki je za Slovenijo pomenila neuspeh, saj je naša država z njo izgubila petino Piranskega zaliva ter dobila služnostno območje čez hrvaške teritorialne vode za dostop do mednarodnega morja. Ob tem je tudi Trdinov vrh pripadel Hrvaški, na južni meji pa je obtičal celo Joško Joras. Glede omenjene arbitražne razsodbe, ki jo Hrvatje zavračajo kljub temu, da je bila po vseh realnih ocenah njim v prid ter v škodo Sloveniji, je Zver povedal: “V bilateralnih pogajanjih lahko dobimo več.” Omenjeno Zverovo izjavo so na POP TV preverili v v tako imenovani rubriki Dejstva.

Pri tem pa se je ponovno izkazalo, da so na POP TV pravi mojstri manipulacije in spreobračanja resnice. Zverovo izjavo so namreč označili za neresnično ter to utemeljili takole: “Izkušnje kažejo, da bi nas ponovno odpiranje bilateralnih pogajanj postavilo na začetek iskanja rešitve mejnega vprašanja, zato Zverova izjava ne drži.” Da gre pri omenjeni obrazložitvi za popolno laž, je evidentno. Slovenija je namreč pred arbitražno razsodbo imela odprt dostop do odprtega morja, hkrati pa smo z arbitražo tudi na kopnem več izgubili kot dobili.

Na omenjeno laž glede arbitraže so se številni odzvali tudi na Twitterju. Dr. Božo Predalič je pri tem poudaril, da na POP TV že v obrazložitvi negirajo sami sebe. Vrnitev na začetek bi bila namreč po njegovo odlična rešitev, saj smo takrat imeli “neposreden stik z odprtim morjem, nadzorovali smo cel Piranski zaliv, imeli zaselke na drugi strani Dragonje ...”.

Podobnega mnenja kot Predalič je tudi Peter Šuhel, ki je v odzivu na Twitterju poudaril, da Zverova izjava drži, saj je Hrvatom v “interesu reševanje na bilateralni način, ker ne želijo arbitraže z ostalimi sosedami, zato bi bili pripravljeni popustiti na morju“.

Da bi bila bilateralna pogajanja glede meje boljša rešitev, meni tudi strokovnjak za mednarodno pravo
Dejstvu, da bi bila bilateralna pogajanja glede meje s Hrvaško za Slovenijo boljša rešitev, pritrjuje tudi strokovnjak za mednarodno pravo in nekdanji član slovenske pogajalske ekipe v sporu s Hrvaško Miha Pogačnik, ki meni, da je arbitražna razsodba posledica slabega arbitražnega sporazuma. Arbitražna razsodba je po njegovo za Slovenijo izrazito neugodna, saj izgubljamo dele slovenskega ozemlja ter izhod na odprto morje, praktično vsi vitalni slovenski interesi so zanemarjeni. “Tukaj se strinjam z gospodom Janezom Janšo, da je arbitražna razsodba neugodna. Kar zadeva samo možnost bilateralnega dogovarjanja, pa mednarodno pravo in mirno reševanje sporov vselej dopuščata možnost, da državi sedeta za mizo, da sporazum preoblikujeta, nadgradita ali pa da se dogovorita povsem drugače.” Na vprašanje, ali bi bil dvostranski sporazum za Slovenijo ugodnejši, je Pogačnik odgovoril: “Za Slovenijo si skoraj ne znam predstavljati, da bi bil izid bilateralnih pogajanj bolj neugoden, kot je ta sedaj.”

Miha Pogačnik (Foto: STA)

M. D.

  • rubec

    Soočenja nisem smel gledat. Pri sosedih imajo mamo Poldko na parah in kako bi to zgledalo, če bi se iz hiše prvega soseda slišal smeh. Mamo Poldko sem imel rad. Vedno mi je prinesla kakšno solato z vrta, tudi če je šel dež. Počivaj v miru mama Poldka.

    • SIMON ROZIC

      …no, če bi pa gledal, bi pa tudi ti lahko legel na “pare”….eno samo gobcanje, razen Zvera, ki
      je na nivoju prenašal leve nebuloze !

      • francelj3

        Seveda, saj jih je navajen, ker je bil menda deset let komunist in to tja do leta 1992, če se prav spomnim. Volimo DOM!

    • dob

      Naj ji bo vedno na grobu svež šopek peteršilja.

      • rubec

        Imaš ti tudi rad mamo Poldko, kaj?

        • pajot

          ne samo Dob,tudi jaz sem jo imel rad. Bila je prava mojstrica v podučevanju…..znala je prijet zadevo na pravem mestu….

  • SIMON ROZIC

    Pa saj bo vse Fajonka “zrihtala” s pomočjo tovarišice Joveve….Se bo s Hrvati
    zmenila za kakšen milijon EUR in bosta obe utihnili za vse večne čase.
    Kučan bo rekel : “splačalo se je!” in požrl še zadnjo izdajalsko tortico!

  • Vera

    Videla, slišala soočenje , ter se zgražala nad odgovori novih kandidatov za EU poslance . Po neznanju je najbolj izstopala Irena Joveva , ki so je polna usta dveh besed ” vladavine prava “, drugo pa ne zna . Tudi končen izid nikakor ne more iti v prid Fajonovi SD .

    • Andrej

      Torej sta obe najprimernejši kandidatki. Po Šarčevo.

      • Vera

        Žal,ker bo on odločil kdo bo zamenjal Bulčevo, ki ni za Slovenijo naredila prav nič .

    • sodnikisozločinci

      Pravo naj bi bila domnevno znanost, tako kot na primer strojništvo ali elektrotehnika, fizika, matemetika… Naj mi nekdo razloži, kaj je ta kura blesava s tem mislila. Po katerem fizikalnem zakonu bi morala živeti družba? Najbrž po Mohsovi trdotni lestvici, tam bi bila kraljica pardon carica – tako se iz tam iz kje je reče, ona bi dosegla trdoto možganov 11, takoj za diamantom.

      • Vera

        Joveva ti dve besedi ,kot sem jiju opisala v svojem komentarju, uporablja vsakič,ko jo kdo kaj vpraša. Očitno je, da drugo ne zna .

  • Matija Mataja

    Naprimer PopTv, z vsem odklonom od njega, nikdar ni in nikdar ne bo tako žalil, ne samo zavajal, politike drugih strank, kot to počnete vi in vnašate sovraštvo med ljudi.

    • Schemva Miro

      Pop tv laže,zavaja,prireja ali pa sploh ne objavi novic,ki so v škodo trenutni vladi,Nova tv pa objavi resnico,pa čeprav na krut in mogoče včasih na preveč senzacionalističen način,če ti pa ni všeč se poberi s tega portala,nobeden te ni vabil,pa tudi nobene škode ne bo,če ne boš več otrešal svojih neumnosti.

      • mici

        Se strinjam s teboj,če .Janši in SDS stranki ,ne morejo škodovati s konstrukti, si pa izmišljujejo, da ni povezovalen in da vnaša sovraštvo med ljudi.

      • Matija Mataja

        Resnico.?…hahah
        Lahko se tud ti pobereš nekam, pa naj bo enosmerna vozovnica.

        • Schemva Miro

          Jaz sem dalj časa prisoten na tem portalu,kot ti,pa me nobeden ne jaga stran,razen par takih idiotov kot si ti,kar pa za tebe ne bi mogel reči,nisi ravno priljubljen,pameten človek se pa družbi kjer ni zaželen izogne,zato drži gobec.

          • Matija Mataja

            Hahaha…dalj časa…in??
            Verjemi, da so tebi podobni veliko manj priljubljeni med Slovenci ….. Jaz nisem ideološki blazneš kot ti in to je velka razlika med nama.
            Kako je kdo priljubljen v imaginarnem svetu je zahojena izjava tedna.

          • Matija Mataja

            …aja. Ti raje drži gobec …

    • JANEZ GUS

      Vidim,da imaš ti tam rit,kjer bi morala bit glava in obratno.Tolaži se,da nisi edini.Zvsemi levuharji,se je mati narava tako grdo poigrala.

    • mici

      Govoriti neresnico pomeni zavajati. Pozabili so pri tem izpostaviti prisluhe in kdo je v največji meri kriv za to, da še vedno ni rešen problem meje med Slovenijo in Hrvaško. Premalo so vložili v sam postopek in premalo so zagovarjali naše meje in naš prav. Na koncu pa SDS kriva za vse.

    • dob

      Mi da smo VAS užalili?
      ‘Še premal’ smo vas’.

      • pajot

        Jaz jih ne bi žalil. Jaz bi jih….se ve kaj.

  • Anton

    levičarji iz dneva v dan bolj izkazujejo s svojimi izjavami kako pokvarjeni v resnici so, še več, kot , da temu ni dovolj, dejansko so tudi bebavi. Svojo podlo karaktaristiko kompanzirajo s svojo bebavostjo, kar je idelano za katastrofo.

    sarkazem press

  • JANEZ GUS

    Zver se je speljal v ta CKKPS.Čudno,da niso prvo zapeli bandero roso Pino Tomažič

  • RATATA

    Bedasto je govoriti bedasto!! …. še sploh o državnih rečeh, kar meje nedvomno so!!

    Kdo ima v rokah tehtnejši dokaz svoje mednarodnopravne osebnosti, kot ga imajo slovenske – in seveda tudi »nemške« – dežele Avstrijskega cesarstva! Kajti – to kot potrebno pojasnilo – države so bile dežele, Avstrijsko cesarstvo pa ni bilo država, ampak dinastični kontrukt, da so se habsburški dinasti, ki so bili »samo« vojvode oziroma nadvojvode dežel, ki so nastale na območju nekdanje slovenske Karantanije, kljub ukinitvi Svetega rimskega cesarstva lahko še naprej kitili s cesarskim naslovom!

    Katastrofa habsburške dinastične tvorbe leta 1918 je botrovala obupnemu poskusu zadnjega suverena, cesarja Karla I., ki je svojim dednim deželam znova potrdil avtonomijo in priznal njih svobodo združevanja po etničnem ključu. Dežele z nemško govorečo večino so takoj, 21. oktobra, na Dunaju ustanovile zvezo Deutsch Österreich, ki kot zvezna Republika Avstrija trdno stoji še danes.

    Dežele s slovensko govorečo večino – oziroma slovensko govoreči deli Štajerske in Koroške – s povsem istimi/enakimi ustavnopravnimi upravičenji pa tega niso storile. Sicer so se združile pod skupno vlado v Ljubljani in to uradno sporočile zvezni administraciji na Dunaj. Toda namesto v Zvezno republiko Slovenijo (davne sanje o Zedinjeni Sloveniji) so s Koroščevim »Maiestät, zu spät!« svoje ljudi zavozili kot »troedino pleme« (kako sprevrženo!) v balkansko novotvorbo.

    Slovenska zgodba
    Tu ni prostora za elaboracijo vseh neumnosti, zarot, tragedij, ki »odlikujejo« to skoraj stoletno slovensko zgodbo. A zaradi aktualnega problema arbitraže o državni meji in nujnosti določitve predmeta spora, je treba povedati:

    V jugoslovansko državo so leta 1918 vstopile slovenske dežele kot subjekti mednarodnega prava z vsemi atributi. Ves čas trajanja južnoslovanske države se ni zgodilo glede te subjektivitete in atributov nič, kar bi jih bodisi spremenilo ali pa morda odpravilo.

    Torej še vedno obstajajo (kdor temu dejstvu oporeka, mora pokazati in dokazati nasprotno) in nikakršnega dvoma ni, da so smele in morale iz združbe, v katero so leta 1918 vstopile, leta 1991, ko so imele eksperimentiranja vrh glave, enake tudi izstopiti. Zagotovo tudi s svojimi državnimi mejami, s katerimi so prišle v Jugoslavijo.

    26.06.1991, ko je Slovenija razglasila in uresničila svojo osamosvojitev, je bila na oni strani teh deželnih državnih meja država SFRJ. Ni torej nikakršnega problema glede državne meje, če bi temu dejstvu ne oporekala dne 8. oktobra 1991 na novo nastala Republika Hrvaška.

    To je torej v smislu podpisanega, ratificiranega in v OZN registriranega Sporazuma o arbitraži pravi in edini predmet spora. Državnim mejam slovenskih dežel (»zemalja Države SHS«, kakor je uradno povedal kralj Aleksander v trenutku »ujedinjenja), ki jih kot državne nikoli ni nihče ukinil (tudi v trenutku nastanka fašistične-nacistične hrvaške države leta 1941 so avtomatično znova obveljale!) pač oporeka južna soseda.

    In to je predmet spora. To, in nič drugega!!

    »Prava meja« je pač tista, ki je določena na legalen in legitimen način: ali na podlagi dogovora pooblaščenih teles ali plebiscitarno ali – kar je bilo nekdaj običaj – z vojaškim posegom. Temu so sledile mirovne konference in mirovni sporazumi.

    Ker je naša južna soseda kot nacistična NDH izvršila več dejanj agresije in okupacije slovenskega ozemlja v času od začetka do konca druge svetovne vojne, bi bila danes, ko je tudi Slovenija suverena država, mirovna konferenca nujna, preden se sploh o čem pogovarjamo. Agresija hrvaških vojska na Gorjancih, v Štrigovi in agresija največjega obsega, to je vdor večjega dela oboroženih sil NDH na slovensko ozemlje ob koncu vojne, ki ji je sledilo obračunavanje jugoslovanske armade z njimi, so zadeve, ki jih drugače ni mogoče državnopravno ustrezno rešiti. Doslej še nikoli niso bile obravnavane na tej ravni.

    Glede mejnih vprašanj je stanje tako, da so bile meje z Italijo, Avstrijo in Madžarsko urejene na meddržavni ravni z Jugoslavijo. To je bilo z ustreznimi meddržavnimi akti prenešeno na Republiko Slovenijo. Državne meje z jugoslovansko republiko Hrvaško pa nikoli ni bilo. Začasni ukrep, da bi se namreč lahko obe državi mednarodno priznali, t.j. razsodbo Badinterjeve arbitraže, da je medrepubliška meja postala meja med državama (seveda v celoti nedoločena!), pa je južna soseda gladko briskirala s ponavljajočimi se kršitvami, okupacijo in nepriznavanjem stanja. Na ta način je to dejstvo zradirala.

    Na mizi ostaja le zadnje legalno in mednarodnopravno relevantno stanje meja, to pa so meje med slovenskimi deželami Štajersko, Kranjsko in Primorsko, ki so sestavljale del meje med avstrijskim in ogrskim delom dvoglave monarhije. Onkraj južnih meja Štajerske, Kranjske in Primorske ni bilo nikoli nobene Hrvaške, bila je Kraljevina Ogrska. Občinske, okrajne ali katerekoli druge administrativne meje nimajo nobenega meddržavnega pomena.

    Zato tudi v nobenem meddržavnem sporazumu glede meja med Italijo in Jugoslavijo nista omenjeni ne Slovenija ne Hrvaška. Imajo pa mednarodni pomen meje kronovin, dežel, kakršne so bile omenjene slovenske dežele. Zato so tudi vsa razmejevanja po prvi vojni, ki so prvič v novejši zgodovini zarezala v celovitost slovenskega ozemlja, sledila tem mejam. Tudi nemška ureditev po kapitulaciji Italije je nemudoma vrnila Primorsko, ki je poleg Posočja, Gorice in Gradiške ter svobodnega mesta Trsta vedno obsegala celotno Istro in tudi kvarnerske otoke. Po koncu vojne je del Primorske – brez Trsta in Gradiške – dobila Jugoslavija. Jugoslavija, ne Hrvaška! … ja in …. v skupno tvorbo pa smo prinesli ta ozemlja in ljudstvo slovenske Dežele… itd.

  • Cenzurion

    Od Zvera bi pričakoval malo bolj odločne in pametne odgovore in predvsem branjenje svojih stališč, če jih sploh ima. Naprimer o ubogih beguncih bi lahko Fajonovo in Tomićko vprašal kje so to vojne v Pakistanu, Maroku, Alžiriji in podobno. V glavnem g. Brščič bi jih vse zmlel v prah.

    • sodnikisozločinci

      Pameten človek s kokošmi ne gre v dialog, natrosi jim zrnja, pa naj kljuvajo.

  • JANEZ GUS

    To soočenje res ni bilo za slabe želodceZveru se čudim,da je lahko do konca prenašal te nebuloze.Bav sem se že,da se bo zgodilo kot z Golobom na nacionalki.Zabrisalo ga je po tleh.Za take oddaje pa naj POP NAPIŠE +18.

  • RATATA

    Kaj pa podrazitev eRTeVe harača za en evr(??), kot je vferaj za Večer izjavu derektor….
    Generalni direktor Radiotelevizije Slovenija (RTVS) Igor Kadunc je na … seji programskega sveta RTVS napovedal, da bo vodstvo zavoda vladi predlagalo dvig rtv-prispevka, in sicer za 7,84 odstotka oziroma za en evro. Kot je dejal, argumenti za to so, pri čemer je navedel tako inflacijo kot tudi dvig plač zaposlenih v javnem sektorju…..
    še za en evr bolj nas bodo nategval t.j. za 7,84 odstotke!!

    • Andrej

      Ja pol naj pa tisti iz javnega sektorja več plačujejo. Jaz nisem prav nič več dobil. Oni so dvignili povprečje plač. Meni se je s tem plača zmanjšala.

      • RATATA

        Ujetniki javnega sektorja in državne uprave smo Andrej!! – sužnji!!

  • totex39

    Vsebinsko je vse prekašal Zver, Fajonovi pa leži besednjak, kar je že znano pri rdečih lažnivcih, povedala pa ni ničesar pametnega, ostali pa so bili pod nivojem.

  • sodnikisozločinci

    Upoštevanje arbitražne sodbe je veleizdaja.

  • Antonius

    Kljub opozorilu Janše, naj Pahor ne izpusti iz rok obvezno ureditev mejnih vprašanj s hrvaško pred njenim vstopom v EU, ga politikantska bitanga Pahor ni poslušal in se šel s Kosorjevo poljubljati na Bled.
    V zahvalo je bil potem politikantski blefer kar z dvema mandatoma izvoljen na mesto predsednika države.
    Arbitražo nam je za vrat spravil Pahor, vse ostalo v zvezi z njo pa skoraj ni pomembno. Na koncu je razsodba arbitražnega sodišča v škodo Slovenije vendarle posledica ravnanj na začetku, ker se je PM Pahor hotel na vsak način objemati in poljubljati s Kosorjevo.
    Pahor si vsekakor zasluži spomenik poleg največjega slovenskega veleizdajalca.

    • dež

      Zadolževanje države, arbitraža, TEŠ, iranska milijarda, uničenje SV, manipuliranje s kandidati za US (Jaklič), edino kar si zasluži, je prvi kandelaber.

    • zokispoki

      Kdaj je pa kateri zakrknjeni, butasti komunajzar se priznal napako ??? Soltes, vnuk vojnega zlocinca, obe katastrofalni butasti cefurki, Fafajonka, so tipicni kruhoborci, nostralgiki SFRJ. In taksne popolnoma votle kapacitete, naj bi zastopale nase interese, in se sle visoko diplomacijo ? Ne me basat !

    • sem dokaj

      Edota Karmižlja ?

    • cosmosjasnovidec

      Izdajalcu pripada dosmrtna ječa,javna ustrelitev ali obešanje.
      Ta zakon je v ustavi RS še vedno veljaven za sovražnike ter sovražno nastrojene izdajalce lastne države,ker ni bil nikoli preklican in je še edini veljaven za smrtno kazen v Sloveniji.
      SDS je za čas njegovega predsedovanja ravno zahteval,da se ta zakon ne bo ukinil in je tako tudi do danes še ostalo.
      Mi pa tudi ni jasno,da nobena od katere koli stranke ne predlaga postopka proti tovarišu “pahorju”,ko prav dobro vsi vedo za ta še vedno obstoječ člen.
      Razlaga je samo ta,da vsi skupaj delno sodelujejo med sabo ostalo so pa pač manipulacije za javnost.
      ——————————————————————————————–
      Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
      DR.Cosmosjasnovidec
      —————————————————————————————-

  • trumpet2018

    pa ne da ste pričakovali od fake medijev resnico :) preverjanje dejstev v stilu snopes.com, za katerega vemo , da je samo lažnivo orodje globalistov

  • garfi

    IZBERIMO Domovinsko ligo-DOM NA VOLITVAH !!! https://domovinskaliga.si/
    “levi” nsi in jelinćić hočejo uničiti Slovenijo in Evropo
    SLOVENIJA NI NAPRODAJ
    TO SO VERJETNO ZADNJE EVROPSKE VOLITVE

    • wert

      Si že izstopil iz SDS ?

      • garfi

        zakaj pa
        dokler ni boljših v domači politiki zagotovo ne

    • Beli Sneg

      In vržite svoje glasove skozi okno. Ni mi všeč, da delajo svojo kampanjo na “antijanša”, namesto da bi z vsemi topovi grmeli proti levičarjem. Jaz bi jim odkrito privoščil da pridejo v EU parlament, vendar je to misija nemogoče. Kampanja po twiterju danes ni dovolj.

      • sem dokaj

        Izbira je dobra, a je to drugi par tangic.

      • tonite falco

        Komu bi ti privoščo, da pride v EP?

      • garfi

        bo šel pa glas v nič
        ne bom podprl mlačnega Zvera in Tomčevo
        Grimsa pa ni med kandidati

  • Ava

    Eh, saj ni več vredno izgubljati besed. Socialisti še nikoli nikomur niso nič dali, kvečjemu vzeli petkrat preveč.
    Dokaz: Nova24 podrezajte v predlagano podražitev RTV prispevka prosim.
    Rubriko vam lahko predlagam: Saj ni res, pa je.

  • xtc

    Važno je ,da je Fajonkapremagala vse in jih največ prepričala z nastopom.
    Človek se vpraša kdo je tu nor?
    Traparije,ki jih je kvasila so vsakemu treznemu človeku naravnos odbijajoče.

  • francelj3

    No ja, čisto vseeno je, kaj bi dobili z bilateralnimi pogajanji, ker se hrvatarji enostavno ne držijo ničesar, kar jim ni v korist. Pogajanja z njimi nimajo nikakršnega smisla. Pač pa je fino hoditi tja na morje in jim nositi kufre denarja, kajne, Slkovenceljni?

  • Janez Kepic-Kern

    SD TANJA F., SAB ANGELIKA MLINAR, LMŠ I.JOVEVA, NSI LJ. NOVAK, VIOLETA T.
    – SO
    SAMO LEPOREČILE.
    Malo
    je manjkalo – pa bi obljubile, DA BODO POSKRBELE ZA NONSTOP – LEPO VREME.
    Kaj
    tako BLEFERSKEGA kot je bilo to soočenje
    se
    TEŽKO VIDI.
    SNS
    JELINČIČA – NISO POVABILI, BRŠČIČA TUDI – NE !
    IN
    TISTA D. ZGONC – JE POSTAVLJALA – “PRAZNA” VPRAŠANJA,
    ki so omogočila
    – PRAZNO SAMOHVALO POKOMUNISTOV !
    tAKA – REŽIJSKO SKONSTRUIRANA SOOČENJA – SO ČISTA – NEGATIVNA MANIPULACIJA !
    NAJ
    VSAJ NOVA24TV
    – ORGANIZIRA KVALITETNO SOOČENJE.L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • palačinka

    Milan Zver je bil in je del (partijske) mafije, ki na čisto komunističen način obračunava z ljudmi
    Boštjan M. Turk 21. maj. 2019 /reporter/

    Dr. Boštjan M. Turk, politični analitik in publicist

    Spoštovani gospod Zver. V samo nekaj mesecev ste se – zgolj po svoji lastnih zaslugi – spremenili v princa laži. Sami ste bili in ste del (partijske) mafije, ki na čisto komunističen način obračunava z ljudmi. A lastni preteklosti človek ne pobegne.

    • rabbit

      Milan Zver je bil v partiji pa je spoznal kako in kaj. Boštjan Marko Turk pa še vedno ni prebolel da ni postal Kocjančičev zet.

  • Beli Sneg

    Boštjan M. Turk. Kdo je to? Aja včasih je bil za SDS, pa se mu nekaj ni dopadlo, zdaj pa pluje po Zveru. Po naročilu partijskega tovariša Kučana?

  • svatne

    V memorandumu, ki ga je slovenska vlada (ve se, katera!) dostavila tribunalu, se je debelo lagala. Hkrati je kršila člene Sporazuma o arbitraži. Zato je končna razsodba (Final Award) z milijoni slovenskih davkoplačevalcev plačan nič vreden papir.

  • Janez Kepic-Kern

    POP TV – se je ZELO OSRAMOTILA !
    Zdajjih
    pa res čisto nič več – ne cenm ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • Olga101

    Vse javne hiše, od Hanzi do POP, naj si postavijo nad vrata rdečo luč in zakodirajo, pa naj jih gledajo in financirajo Murgle z ritolizniki!

  • Sonce
  • Coeus

    Glede na to, da je SDS imela 1,5 mandata… me prekleto cudi, da niso v svojem casu priskrbeli, da bi imeli vsaj se celo Istro.

    Kar je, glede na pametovanje in lajanje, minimalno, kar bi lahko naredili glede meje s hrvati. ;)

    • tomnidari

      Velik uspeh je že, če vladi uspe zadržat meje. Pod levimi vladami so se meje samo krčile!

  • Janez Kepic-Kern

    Dr. Milan ZVER je OK,
    a
    se tdi – NERAD OSTRO POLEMIZIRA.
    Na tem doočenju je manjkal – za moj občutek,
    – sicer brezperspektiivni, a polemični Zmago J.P.,
    da
    bi malo – ” ohladil” te “zblojene” ex KP,ZK – HLEPEČE – PO “LAHKEM” denarju iz EU.!?
    NAJ
    NE, NE NE – NE BODO IZVOLJENE – NE JIM DATI – GLASU ZA V EU,
    TEM
    – PONAREJENA “FAKE” LEVICA – VIOLETI T, ki je očitno “aracionalna” in je svoj čas govorila: “poslance na minimalce”, pa da se “je borila proti okupatorju”, zdaj pa
    govori “da je PROTI – KAPITALU#,
    čeprav, kot ev igralka
    o
    RESNI EKONOMIJI NE MORE IMETI – nobenega resnega znanja.
    Pa
    NE DAJATI – NAŠIH DROGCENIH VOLILNIH GLASOV
    TISTI
    – 50 LET – AVSTRIJSJSKI SLOVENKI
    – A. MLINARJEVI – iz SAB, pravnica je, naj ima pisarno ali pa PEČE PIŠKOTE,
    ŠE
    MANJ PA – NIKAKOR NE DATI GLADU
    “PODREJENKI ZLOVEŠČEGA – TIMMERMANSA”
    SD – Tanji FAJON !
    BLIZU 50 LET, Z ZFRAVSTVENIMI TEŽAVAMI, BREZ LASTNE DRUŽINE – SASKA JE.
    Kako
    naj taka ženska
    ZASTOPA NAS – OK SLOVENCE !? Nikakor. Na noben način ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    O
    LMŠ JOVEVI
    IN O
    NSI “FRIVOLNI” LJ. NOVAK – NIMA SMISLA IZGUBLJATI BESED. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    TE
    s

    • Janez Kepic-Kern

      IZ
      MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”,
      O
      NAČINU RAZREŠITVE VERSKIH KONFLIKTOV,
      KI JE
      V ZGODOVINI EVROPE – POZITIVNO – DELOVAL.

      EVROPA/MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM
      “Islam-migracije” 2018 – ponovitev situacije iz 15. in 16. stoletja?

      16Slika 28: Ferdinand.II Slika 29: Slika 30: Reformni patent. Podoba listine
      16CITATNI PONAZORITVENI PREPOSNETEK
      Slika 28: Ferdinand., Povzeto po: https://sl.wikipedia.org/wi…. Slika 29: Listina,
      Povzeto po: Slika 30: Reformni patent. Povzeto po: https://en.wikipedia.org/wi

      Spoštovani beroči!
      Na tem mestu na kratko le zapišem nekaj navedb o zgodovinskih dejstvih, ki so se zgodovinsko
      izpričano in dokazano – že – zgodila.
      Mislim seveda na zgodovinske dogodke in dogajanja vezana na področja, ki jih opredeljuje naslov
      tega kratkega – le “opozorilnega “ prispevka.
      Torej Slovenija, mi Slovenci, “EVROPA, MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM”.
      Ta kratki prispevek sem se odločil zapisati, ker se v slovenskih medijih, zlasti pa na osrednjem
      TV slovenskem mediju, na baje da “javni in državni” RTV SLO pojavljajo prispevki z raznimi (kdo
      ve od koga) vabljenimi “gosti”, razna “omizja” z udeležbo različnih ljudi, med katerimi so poslanci
      itd.. Enkrat, če me spomin ne vara, leta 2015 – pa je te tistega leta zelo “pereče” in še vedno
      aktualne “islam migracije” – na RTV SLO razlagal celo nekoliko nenavadni generalni ali “častni
      konzul” v R. Sloveniji iz Jordanije gospod Samir A.., ki ga jaz in moji znanci poznamo izključno le
      s TV – seveda.
      “Razlage” vseh mogočih “ekspertov” za teme iz naslova – so bile- prav raznolike:
      – najpogosteje je bilo (verjetno namerno) enačenje oz. “mešanje” t.i. “beguncev” z migranti, ki so
      seveda po statusu in po motivih svojega “migrantstva” – seveda – raznoliki.
      Ker R. Slovenija ne meji z državami, ki so v vojnem stanju – pa pravih “beguncev” zaradi vojnih
      stanj – v Sloveniji – seveda – ne more biti. Po mojem osebnem mnenju, ki je mnenje mnogih.
      Najbolj moteče na takih “omizjih, pogovorih” itd. na RTV SLO o tako pomembnih temah se meni
      osebno vidi – sam vprašljiv, pogosto s “predšolskimi vprašanji” nerodno izvajan način “vodenja” teh
      “pogovorov”: voditelj namreč ne zastopa, nima nobenega svojega mnenja, pogosto vprašuje, kot
      da o temamtiki pogovora zelo malo ali celo “nič” – ne “ve”?
      Tak čisto zasebni vtis – imamo, pogosto – “nedolžni” gledalci – tovrstnih RTV SLO “omizij”.
      Da bi torej “po vtisu – predšolsko malovednim” novinarjem in redaktorjem zlasti RTV SLO
      – dal izhodišča za njih – “doinformiranje” na temo islama, migracij, itd. – preden se lotijo
      obravnave tem o islamu, o migracijah… in o podobnih zahtevnejših temah.
      Njim in tudi Vam vsem beročim, ki vas tematika t.i. “islam migracij” zanima – Vam spodaj zapisujem
      nekaj dejstev iz zgodovine!
      Zgodovinsko bolj razgledani ljudje – vemo:
      1. Konflikti med “islamom” in Evropo – niso nekaj – novega. veliko jih je bilo!
      • t.i. “križarske vojne (1095-1291) so zelo znan zgoden spopad z islamom, z Arabci,
      • že Ferdinand II, Filip II pa je leta izvedel 1567 prepoved, 1609 izgon islama iz Španije.
      • 1453. leta padec Bizanca pod – islam,
      • 15., 16. stoletje roparski, turški vpadi na Balkan in na tudi slovenska ozemlja,
      • poraz Turkov v bitki pri Sisku, leta 1593. Leta 1683 pa je Jan III. Sobieski dokončno
      porazil turško vojsko pri Dunaju.
      Kakšne “multikulturalne” interpretacije o domnevni miroljubnosti med islamom in krščanstvom – so seveda – odveč.
      Iz naše slovenske zgodovine je pozornosti in resnega premisleka vreden in potreben tudi
      2. verski spor med protestanti in katoliki v 16. stoletju!
      Iz zgodovine 16. stoletja vemo, da je deželni vladar tudi nad t.i. Kranjsko – nadvojvoda
      Ferdinand LETA 1599 izdal t.i. “PATENT” O DOKONČNEM IZGONU PROTESTANTSKIH
      PREDIKANTOV IN O PREPOVEDI PROTESTANTSKEGA BOGOSLUŽJA NA KRANJSKEM, V
      VSEH NOTRANJEAVSTRIJSKIH DEŽELAH!
      Kot vemo, so bili ukrepi, ki so izhajali iz tega Patenta – utemeljeni v “razumnem
      stališču”, da dve med seboj sovražni si, močni veri – ne moreta hkrati – obstajati
      – na istem ozemlju! Še vedno razumno stališče, tudi v letu 2018, mar ne?!
      Zapis l.r. odgovorni urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA” Janez Kepic-Kern
      Tirolski
      Op. ta prispevek nismo opremili s povzetkom, ker je le prispevek z opozorilom na sicer pomembne tangirane dogodke.;
      BOLJ
      IZČRPNE IN BOLJ NATANČNE PODATKE O DOGAJANJIH,
      O OSEBAH, KI JIH NAVAJAM
      -BEROČI
      NAJDETE V ORIGINALNIH VIRIH. Janez K. Kern
      DAJMO SE
      IZ DOGODKOV, KI SO SE
      REALNO
      DOGAJALI, SO SE ZGODILI V ZGODOVINI –
      SE – TUDI
      KAJ NAUČITI! MAR NE? Janez K. Kern

  • Princ Divjak

    to so laži kar tu gori flancate..lolek zver je tak mogo to ponovit kar je vaš ljubljeni vodja sproduciral..kdo ti bo te dal več kot ti je dodelilo sodišče..bedaki

  • Vlado77

    Slovenija je po vsaki vojni manjša, Za to so vedno zaslužni komunisti. Tito je kriv za zgubo Trsta in Gorice ( najmanj) pa tudi velik del Istre. Tudi glede Koroške smo imeli slabe politike s napačno propagando in zgubili. Pahor je kar letel od veselja takrat – danes pa od tega nimoamo nič. Niti slabega sporazuma nismo uspeli uveljaviti.

  • Janez Kepic-Kern

    POMEMBNO !
    PODPRIMO
    ZELO OK GOSPODA DR. MiLANA ZVER-a in gospo Romano TOMC !
    TUDI !
    ZELO OK, PRIZADEVNO IN NASPLOH POZITIVNO GOSPO – Patricijo ŠULIN !

    IN
    NA VSEH E- PORTALIH, KI SO AKTIVNI – ZA KOMENTIRANJE

    OPOZORIMO !

    NA
    VERJETNO VELIKO NEGATIVNOST – “SD” IN “SD” TANJE FAJON
    IN
    NA VERJETNO ZLONAMERNOST – “SD” TANJE FAJON
    IN
    NA
    VERJETNO VELIKO – ZLONAMERNOST – TISTEGA – F- TIMMERMANSA,
    KI
    BI RAD UNIČIL – EVROPSKE NARODE !

    IZ
    MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”,
    O
    NAČINU RAZREŠITVE VERSKIH KONFLIKTOV,
    KI JE
    V ZGODOVINI EVROPE – POZITIVNO – DELOVAL.

    EVROPA/MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM
    “Islam-migracije” 2018 – ponovitev situacije iz 15. in 16. stoletja?

    16Slika 28: Ferdinand.II Slika 29: Slika 30: Reformni patent. Podoba listine
    16CITATNI PONAZORITVENI PREPOSNETEK
    Slika 28: Ferdinand., Povzeto po: https://sl.wikipedia.org/wi…. Slika 29: Listina,
    Povzeto po: Slika 30: Reformni patent. Povzeto po: https://en.wikipedia.org/wi

    Spoštovani beroči!
    Na tem mestu na kratko le zapišem nekaj navedb o zgodovinskih dejstvih, ki so se zgodovinsko
    izpričano in dokazano – že – zgodila.
    Mislim seveda na zgodovinske dogodke in dogajanja vezana na področja, ki jih opredeljuje naslov
    tega kratkega – le “opozorilnega “ prispevka.
    Torej Slovenija, mi Slovenci, “EVROPA, MIGRACIJE, KRŠČANSTVO IN ISLAM”.
    Ta kratki prispevek sem se odločil zapisati, ker se v slovenskih medijih, zlasti pa na osrednjem
    TV slovenskem mediju, na baje da “javni in državni” RTV SLO pojavljajo prispevki z raznimi (kdo
    ve od koga) vabljenimi “gosti”, razna “omizja” z udeležbo različnih ljudi, med katerimi so poslanci
    itd.. Enkrat, če me spomin ne vara, leta 2015 – pa je te tistega leta zelo “pereče” in še vedno
    aktualne “islam migracije” – na RTV SLO razlagal celo nekoliko nenavadni generalni ali “častni
    konzul” v R. Sloveniji iz Jordanije gospod Samir A.., ki ga jaz in moji znanci poznamo izključno le
    s TV – seveda.
    “Razlage” vseh mogočih “ekspertov” za teme iz naslova – so bile- prav raznolike:
    – najpogosteje je bilo (verjetno namerno) enačenje oz. “mešanje” t.i. “beguncev” z migranti, ki so
    seveda po statusu in po motivih svojega “migrantstva” – seveda – raznoliki.
    Ker R. Slovenija ne meji z državami, ki so v vojnem stanju – pa pravih “beguncev” zaradi vojnih
    stanj – v Sloveniji – seveda – ne more biti. Po mojem osebnem mnenju, ki je mnenje mnogih.
    Najbolj moteče na takih “omizjih, pogovorih” itd. na RTV SLO o tako pomembnih temah se meni
    osebno vidi – sam vprašljiv, pogosto s “predšolskimi vprašanji” nerodno izvajan način “vodenja” teh
    “pogovorov”: voditelj namreč ne zastopa, nima nobenega svojega mnenja, pogosto vprašuje, kot
    da o temamtiki pogovora zelo malo ali celo “nič” – ne “ve”?
    Tak čisto zasebni vtis – imamo, pogosto – “nedolžni” gledalci – tovrstnih RTV SLO “omizij”.
    Da bi torej “po vtisu – predšolsko malovednim” novinarjem in redaktorjem zlasti RTV SLO
    – dal izhodišča za njih – “doinformiranje” na temo islama, migracij, itd. – preden se lotijo
    obravnave tem o islamu, o migracijah… in o podobnih zahtevnejših temah.
    Njim in tudi Vam vsem beročim, ki vas tematika t.i. “islam migracij” zanima – Vam spodaj zapisujem
    nekaj dejstev iz zgodovine!
    Zgodovinsko bolj razgledani ljudje – vemo:
    1. Konflikti med “islamom” in Evropo – niso nekaj – novega. veliko jih je bilo!
    • t.i. “križarske vojne (1095-1291) so zelo znan zgoden spopad z islamom, z Arabci,
    • že Ferdinand II, Filip II pa je leta izvedel 1567 prepoved, 1609 izgon islama iz Španije.
    • 1453. leta padec Bizanca pod – islam,
    • 15., 16. stoletje roparski, turški vpadi na Balkan in na tudi slovenska ozemlja,
    • poraz Turkov v bitki pri Sisku, leta 1593. Leta 1683 pa je Jan III. Sobieski dokončno
    porazil turško vojsko pri Dunaju.
    Kakšne “multikulturalne” interpretacije o domnevni miroljubnosti med islamom in krščanstvom – so seveda – odveč.
    Iz naše slovenske zgodovine je pozornosti in resnega premisleka vreden in potreben tudi
    2. verski spor med protestanti in katoliki v 16. stoletju!
    Iz zgodovine 16. stoletja vemo, da je deželni vladar tudi nad t.i. Kranjsko – nadvojvoda
    Ferdinand LETA 1599 izdal t.i. “PATENT” O DOKONČNEM IZGONU PROTESTANTSKIH
    PREDIKANTOV IN O PREPOVEDI PROTESTANTSKEGA BOGOSLUŽJA NA KRANJSKEM, V
    VSEH NOTRANJEAVSTRIJSKIH DEŽELAH!
    Kot vemo, so bili ukrepi, ki so izhajali iz tega Patenta
    – utemeljeni
    v t.i. “razumnem stališču” !

    TOREJ !
    V T.I. – “RAZUMNEM STALIŠČU ”
    O
    – NEZDRUŽLJIVOSTI, in
    O
    NEMOŽNOSTI TVORNEGA, MIRNEGA SOBIVANJA
    DVEH
    MED SEBOJ SOVRAŽNIH – SI RELIGIJ
    OZ.
    O NEMOŽNOSTI
    SKUPNEGA SOBIVANJA – LJUDI,
    KI
    SO NOSILCI – TEH DVEH – MED SEBOJ SOVRAŽNIH – VER.!
    Skratka,
    da …!
    Dve med seboj sovražni si, močni veri – ne moreta hkrati – obstajati
    – na istem ozemlju! Še vedno razumno stališče, tudi v letu 2018, mar ne?!

    Zapis l.r. odgovorni urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA” Janez Kepic-Kern
    Tirolski
    Op. ta prispevek nismo opremili s povzetkom, ker je le prispevek z opozorilom na sicer pomembne tangirane dogodke.;
    BOLJ
    IZČRPNE IN BOLJ NATANČNE PODATKE O DOGAJANJIH,
    O OSEBAH, KI JIH NAVAJAM
    -BEROČI
    NAJDETE V ORIGINALNIH VIRIH. Janez K. Kern
    DAJMO SE
    IZ DOGODKOV, KI SO SE
    REALNO
    DOGAJALI, SO SE ZGODILI V ZGODOVINI –
    SE – TUDI
    KAJ NAUČITI! MAR NE? Janez K. Kern

  • Janez Kepic-Kern

    Dr. Milan ZVER je OK,
    a
    se tdi – NERAD OSTRO POLEMIZIRA.
    Na tem doočenju je manjkal – za moj občutek,
    – sicer brezperspektiivni, a polemični Zmago J.P.,
    da
    bi malo – ” ohladil” te “zblojene” ex KP,ZK – HLEPEČE – PO “LAHKEM” denarju iz EU.!?
    NAJ
    NE, NE NE – NE BODO IZVOLJENE – NE JIM DATI – GLASU ZA V EU,
    TEM
    – PONAREJENA “FAKE” LEVICA – VIOLETI T, ki je očitno “aracionalna” in je svoj čas govorila: “poslance na minimalce”, pa da se “je borila proti okupatorju”, zdaj pa
    govori “da je PROTI – KAPITALU#,
    čeprav, kot ev igralka
    o
    RESNI EKONOMIJI NE MORE IMETI – nobenega resnega znanja.
    Pa
    NE DAJATI – NAŠIH DROGCENIH VOLILNIH GLASOV
    TISTI
    – 50 LET – AVSTRIJSJSKI SLOVENKI
    – A. MLINARJEVI – iz SAB, pravnica je, naj ima pisarno ali pa PEČE PIŠKOTE,
    ŠE
    MANJ PA – NIKAKOR NE DATI
    VAŠEGA – DRAGOCENEGA – VOLILNEGA GLASU
    “PODREJENKI
    ZLOVEŠČEGA – TIMMERMANSA”
    SD – Tanji FAJON !
    BLIZU 50 LET, Z ZDRAVSTVENIMI TEŽAVAMI, BREZ LASTNE DRUŽINE – SAMSKA JE.
    Kako
    naj taka ženska
    ZASTOPA NAS – OK SLOVENCE !? Nikakor. Na noben način ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    O
    LMŠ JOVEVI
    IN O
    NSI “FRIVOLNI” LJ. NOVAK – NIMA SMISLA IZGUBLJATI BESED. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • garfi
  • opazovalec

    In mnoga leta so se pogajali s Hrvaško, napredka pa nobenega, razen debelitve pavlihovskega računa….

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!