Turnškovi vojščaki s simbolom rdeče zvezde še vedno oboroženi paradirajo v posmeh več deset tisočim zverinsko umorjenim Slovencem, Hrvatom in Nemcem!

Foto: Afo Facebook

Fotografije, ki so nastale ob zaključku pohoda Po poti spominov na prireditvi pri lovski koči na Kopitniku pri Hrastniku, so naravnost neokusne. Na njih je namreč mogoče videti nasmejane državljane, oborožene in oblečene v partizanske uniforme s simbolom rdeče zvezde, ki ponazarja simbol krvave in nasilne komunistične revolucije, ne manjkajo pa niti jugoslovanske zastave in harmonika. Še posebej je žalostno, da se takšne vrste zborovanja odvijajo glede na to, da so na Starem Hrastniku komunisti zverinsko pobili več deset tisoč Slovencev, Hrvatov in Nemcev. Združba, ki nedvomno ne sodi v današnji čas in resno ogroža ustavno ureditev naše države.

Glede sobotne prireditve je mogoče najti le skope podatke, in sicer, da je predstavljala zaključek pohoda Po poti spominov, na proslavi pa je spregovoril predsednik sveta ZZB za vrednote NOB Slovenije Blaž Kavčič, ki je nastopil v vlogi slavnostnega govornika. To, da se Kavčiču toži po starih časih, ni nič čudnega, saj predstavlja preverjen kader leve politične garniture. Gre namreč za nečaka pokojnega Nika Kavčiča, nekdanjega finančnika Udbe, ki je v najhujši svinčenih časih vzpostavil sistem vzporedne ekonomije v tujini in po davčnih oazah. In ravno Kavčič je resen kandidat za naslednika Tita Turnška na mestu predsednika zveze borcev, zato ne preseneča, da se ravno sedaj promovira po partizanskih proslavah.

Društvo za ureditev zamolčanih grobov je v zborniku z naslovom “Slovenija 1941-1948-1952: tudi mi smo umrli za domovino: zamolčani grobovi in njihove žrtve” razkrilo, da je v množičnih pobojih po vojni  komunistična oblast v maju, juniju in juliju morila na različnih moriščih po Sloveniji. Največ žrtev je nastradalo na Teharju, v Laškem, Hrastniku in Kočevskem Rogu. Glede na to, da je v okolici Hrastnika, Trbovelj in Laškega mogoče videti številne globeli, udrtine, globoke soteske in opuščene rudniške rove, ni nič čudnega, da se je teren komunistični partiji zdel več kot primeren za pokop večjega števila ljudi, ki so bili pri oblasti označeni kot moteč dejavnik. Edino, kar je bilo potrebno narediti, je bilo, da se jih pripelje na kraj krvave morije, se jih umori ali pa se jih kar še žive zmeče v rove, kot je bilo mogoče videti v primeru Barbarinega rova.

Foto: Afo Facebook

Foto: Afo Facebook

Likvidacijski štab nastanjen v Pustovi hiši
Mimo teh krajev je bežalo okrog 30 tisoč civilistov s Hrvaške z domobranskim spremstvom, ki so bili prestreženi pri Košnici v Celju. Večina večje kolone Nemcev, ki so se predali pri Zidanem Mostu, približno 1.600 slovenskih domobrancev, ki so se pred mostom razbežali, in del vrnjenih Hrvatov je žalostno končalo v zasavskem hribovju. Pri tem je potrebno omeniti grobišče Stari Hrastnik z Brnico, kjer se nahaja Pustova kmetija s hišo in kozolcem. Kmetija je predstavljala 12. in 13. postajo križevega pota mučencev, ki so končali v teh moriščih. S takšnimi pustnimi paradami s simbolom rdeče zvezde, kakršna se je odvila pri lovski koči na Kopitniku, se naravnost norčujejo iz dejstva, da je bil štab, zadolžen za likvidacijo, nastanjen v Pustovi hiši. Kletne prostore hiše so uporabljali za slačenje, kozolec pa za namene “sojenja”. Nato so bile tukaj žrtve zvezane in postavljene v kolone, ki so jih vodili na hrib do gozda nad Brnico.

Foto: Afo Facebook

Foto: Afo Facebook

Najbrž ne bomo nikoli vedeli, kolikšna je dejanska številka pomorjenih, je pa naravnost nečloveško, da se v 21. stoletju v posmeh nič krivim žrtvam, med katerimi so bile tudi ženske, odvijajo rdečkaste parade. Maškare s simbolom sovražne vojske JLA skozi celo leto pozirajo po Sloveniji v jugoslovanskih uniformah, z orožjem, trofejnim in manj trofejnim, pa nihče nima ničesar proti, ko pa gre za Šiškove stražarje, pa je zgodba povsem drugačna, saj so ti nemudoma obtoženi poskusa rušenja Slovenije in spodkopavanja njene ustavne ureditve. Res neverjetno, kako prvorazredni so v Sloveniji vojščaki Tita Turnška.

Hana Murn

  • Blaž Debevec

    Smo in bomo ostali ponosni na naše partizane!

    • Anton

      Vprašaj se, če tebe lahko kdo tako nahujska da ubiješ sodržavljana samo zato, ker beži pred tabo in se s tabo ne strinja. Po koncu vojne.

      • Blaž Debevec

        No, ravno tu se ne strinjamo. Vi verjamete v povojne poboje, jaz ne. Po mojih podatkih je po 9. maju padlo še veliko partizanov, ker se domobranci & ustaši niso želeli predat! Nato so dotični na vojaških sodiščih dobili kar so zaslužili!

    • Joško

      Prijatelj, govori samo v ednini.

      • Blaž Debevec

        Nas je veliko! Manjšina je pač proti, ampak to je normalno za demokracijo!

        • Lustrator

          Blaž, pred vojno komunisti niste nabrali niti dovokj za vstop v parlament, nato ste izvedli genocid nad neoboroženimi civilisti in si preko nedemokratičnih volitev prisvojili oblast za naslednjih 75 let – to NI demokracija, ampak komunistična diktatura, ki bi jo morali (če bili zavezniki zares zvesti demokratičnim načelom, ne pa lastnim preračunljivim ritim) Angleži ob padcu nacizma zravnati z zemljo. Danes bi se o Titu in partizanstvu generacije učile kot v nemčiji o Hitlerju in nacizmu, tistim nekaj trdoživim titoistov pa bi že zgradili živalski vrt v katerem bi si lahko demokratični Evropejci ogledovali še poslednje žive primerke homo socialisticusa.

    • Lustrator

      Kar bodite, a v zaprtih oddelkih psihiatričnih bolnic v kolikor pred sodiščem DOKAŽETE mentalno nestabilnost, v nasprotnem primeru s svojimi totalitarnimi nazori, ki so diametralno nasprotni z zahodnocivilizacijskimi (in seveda tudi slovensko ustavo), je vaše mesto v dobro varovanih zaporih – a ne na naše stroške. Vaše totalitarne jugosovjetofilske zadnjice smo vzdrževali že predhodnih 75 let, dovolj je bilo!

  • mali49

    Kvazi borci, bedniki. Pust je bil februarja.

  • Luckyss

    V bistvu človek težko verjame, kakšne idiotizme ste sposobni napisati. Sicer pa je rdeča zvezda simbol pod katerim smo se osvobodili izpod okupatorja kateremu so prisegli vaši predniki…
    Tu imate podatke, ki so verodostojni..
    97.457 – doslej najbolj zanesljivo in natančno število žrtev druge svetovne vojne
    Med drugo svetovno vojno in neposredno po njej je na ozemlju sedanje Slovenije za posledicami vojne umrlo vsaj 97.450 prebivalcev ali 6,5 odstotka prebivalstva. Takšno je končno število žrtev, do katerega so se med izjemno zahtevnim, več let trajajočim raziskovalnim projektom Inštituta za novejšo zgodovino dokopali raziskovalci, ki so v ta namen preučili na metre vsakovrstnega gradiva in, med drugim, obiskali tudi 200 krajevnih in matičnih uradov po vsej Sloveniji

    “Gre za najbolj natančen približek števila vojnih žrtev. Bolj natančnega najbrž ne bo mogoče dobiti, saj za vse žrtve ne bomo nikoli izvedeli, recimo v primerih, ko so se izgubile sledi za celimi družinami in za žrtvami ni ostalo nobenega vpisa v matične in mrliške knjige ter nobenega gradiva ali pričevanja,” poudarja dr. Vida Deželak Barič z Inštituta za novejšo zgodovino, ki projekt Žrtve druge svetovne vojne in neposredno po njej vodi od leta 2007. Pravi, da je bilo na podlagi matičnih knjig na terenu mogoče preveriti okoli 60 odstotkov žrtev.

    Raziskava, ki se na terenu zaključuje (formalno se bo sicer končala septembra) je dala tudi odgovor na v minulih desetletjih pogosto zastavljena vprašanja: na kateri strani je padlo največ žrtev oziroma kdo je pobijal in kdo je bil ubit. Zdaj je to v precejšnji meri znano. Na voljo je skupni seštevek evidentiranih žrtev vojne – 97.457 – in seštevek žrtev po kategorijah ter po posameznih letih vojne in neposredno po njej. Ob tem je treba opozoriti, da za 4904 žrtev ni bilo mogoče ugotoviti leta smrti, zato število žrtev v skupnem seštevku ne predstavlja vsote žrtev po posameznih letih.

    Revolucionarno nasilje – odgovor na okupatorjev teror
    V drugi polovici leta 1941 se je odporniško gibanje šele postopoma vzpostavljalo. Kljub temu je vojna na Slovenskem zahtevala 2600 žrtev (številke so zaokrožene). Med njimi so padli v aprilski vojni v jugoslovanski kraljevi vojski in civilisti ob napadu na Jugoslavijo. Kdo bo v letih, ki so sledila, najbolj aktivno moril in pobijal, nacisti nazorno pokažejo že to leto: v avstrijskem Hartheimu brez milosti pobijejo 600 štajerskih invalidov in duševno prizadetih. Leta 1942, ko začne partija v Ljubljanski pokrajini odkrito revolucijo, vojna in z njo trpljenje eksplodirata. V tem letu bog Mars zahteva več kot 11.100 žrtev.

    Partizanske enote so imele 2200 izgub; partizani so umirali predvsem v oboroženih spopadih ali pa so bili ustreljeni kot talci. Med aktivisti OF in podporniki partizanskega odpora je bilo ubitih 1500 ljudi. Skoraj 5000 od vseh preštetih žrtev v tem letu je bilo civilistov, kar govori o tem, kakšnemu trpljenju je bilo izpostavljeno prebivalstvo, zlasti na podeželju. Dr. Deželak-Baričeva ob tem pojasnjuje, da vaške straže, ki so jih ljudje ustanavljali predvsem zato, da bi zavarovali svoje premoženje in življenje, v tem letu h krvavemu izkupičku spopadov še niso prispevale, tudi med pripadniki stražarjev še ni bilo kaj dosti žrtev.

    Se pa to leto – po omenjeni raziskavi – tudi s perspektive evidentiranih žrtev pokaže, kaj je generiralo ali vsaj botrovalo bratomornemu spopadu. V tem letu so Italijani in Nemci, glavni povzročitelji omenjenih 5000 civilnih žrtev, pobili kar 1900 talcev; med njimi so bili tako partizani kot civilisti. Za partizanske akcije so se redno maščevali z represalijami nad prebivalci, jih pošiljali v taborišča in požigali cele vasi. Po drugi strani pa so Narodna zaščita, partizani in Varnostno-obveščevalna služba (VOS) do konca julija med civilisti povzročili okoli 800 žrtev. Likvidacije, ki so se začele že leta 1941, so, kot je znano, potekale brez sodnih postopkov. Atentatorji, med katerimi je bil vsaj eden kasneje razglašen za narodnega heroja, so pod taktirko partije umorili nekaj pomembnih osebnosti katoliške strani, med njimi dr. Marka Natlačena (ustrelil ga je v duhovnika preoblečeni vosovec), univerzitetnega profesorja dr. Lamberta Ehrlicha in študenta Jaroslava Kiklja.

    “Povsem jasno je, da je bilo revolucionarno nasilje odločilnega pomena za vzpostavitev oborožene protirevolucije, res pa je tudi, da so bile žrtve likvidacij vsaj v nekaterih primerih okupatorjevi ovaduhi,” pravi naša sogovornica.

    Krvavi davek zadnjega leta vojne
    V letu 1943 vojna terja že 16.700 je žrtev. Največ izgub so imele partizanske enote – 7700 mrtvih; med civilisti je bilo v tem letu 4500 žrtev. Na protipartizanski strani so imeli vsaj 1000 mrtvih, predvsem četnikov in vaških stražarjev. “V letu 1943 so četniki, vaške straže in domobranci povzročili več kot 700 smrti, skupaj z okupatorjem pa še okoli 300, toda partizani so samo septembra, oktobra in novembra povzročili 780 smrti,” žalostno statistiko osvetljuje dr. Deželak-Baričeva.

    Četrto leto vojne je zahtevalo že 27.000 žrtev. Partizanske enote so imele skoraj 11.000 mrtvih, med aktivisti OF in sodelavci jih je umrlo še 1400, oborožena protirevolucija je imela več kot 1000 mrtvih. Civilnih žrtev je bilo okoli 5500. V nemški vojski pade več kot 4500 mobilizirancev, skoraj vsi na ruski fronti. V tem letu pride tudi do preobrata: protipartizanska stran prvič povzroči več žrtev kot partizanska. Slednja zakrivi 2700 smrti, protipartizanska pa v samostojnih akcijah 2500, v sodelovanju z okupatorjem pa še 960.

    V letu 1945 je vojna trajala le še štiri mesece in pol, toda krvavi davek je v tem letu najvišji: vseh žrtev je bilo skupaj s 14.800 pobitimi po vojni (sem so všteti tudi umrli v zaporih in povojnih taboriščih) kar 34.100. Ljudje so umirali v zadnjih hudih bojih za osvoboditev, v koncentracijskih taboriščih in pod roko zmagovalcev. Struktura žrtev je naslednja: 7200 partizanov, okoli 1000 aktivistov, 6200 civilistov in skoraj 13.000 pripadnikov oborožene protirevolucije, v glavnem domobrancev. V tem letu je na podlagi sodb vojaških sodišč umrlo 83 oseb. Tudi leta 1946 je smrt še kosila: vseh žrtev je bilo 646. Razlogi za te smrti so različni. Ljudje so še umirali za posledicami življenja v taboriščih in zaporih, zaradi obsodb na smrt (usmrčenih je bilo 39 ljudi) ali zaradi pripadnosti nemški narodnosti. Med 149 ubitimi brez sodnega postopka je bila večina nemške narodnosti.

    • Anton

      No vidiš saj veš. Zakaj moramo po taki moriji gledati propagandne spomenike ob cestah in s tem pohabljati možgane bodočim rodovom?

      • Luckyss

        Ovce je pač treba obdržati v formi …leve in desne..;))

        • Black_hawk

          Živite v milnem mehurčku.

    • Black_hawk

      Kje kdaj , a nam zaupaš kje se je zgodila ta osvoboditev izpod akapatorja?

      • Luckyss

        Dajte vsaj tri SDSovce skupaj stopit da boste približno pismeni…

        • macon

          Kolaboracije bi bilo bolj malo, če komunisti ne bi pobijali v imenu revolucije, ki jim je bila glavni in poglavitni cilj. Drugače ne bi ustanavljali antiimperialistične fronte tri tedne po okupaciji domovine.

          Revolucija in posledična socialistična ekonomija pa nas je odrezala proti Italiji in Avstriji, prostoroma s katerima smo imeli normalno izmenjavo in povezave tisoč let ter nas osiromašila. Poleg je bila še brutalna represija in nacionalno ozemeljsko oškodovanje v korist Hrvaške v petdesetih.

          Rusi ne častijo Stalina pa jim je Rusijo povečal in še zmagal v največji vojni vseh časov, vi zblojenci pa častite Tita, ki nam je Slovenijo zmanjšal, zmagal pa ni v boju za mestece s tisoč ljudmi kjerkoli v Sloveniji.

          Vaše zmage so namišljene, sovražniki lastni ljudje, vaše blagostanje je bila enakost v revščini oziroma 90% in več ljudi na sociali. Vaši vodje so bili in so še vulgarni primitivci, svobodomiselnosti nimate nič temveč odkrito zahtevate in častite najbolj brutalnega gospodarja z gorjačo in bičem. Tako si tudi predstavljate funkcioniranje države in družbe: vaš gospodar lahko počne karkoli in vas ne bo motilo. Nasprotno: vi častite grobo moč in denar, torej gospodar z represijo in z zlorabo potrjuje slednje in ste nad njim še bolj navdušeni.

          Vaša svobodomiselnost je ponavljanje kot papige, kar vam skozi komunikacijske kanale sporočijo gospodarji. To pomeni, da ste v povprečju tudi zelo neumni. Vi niti hlapci niste temveč kar sužnji. Najhujši sovražnik ste sami sebi in tej družbi, ki plačuje in čisti vaš drek.

          Od zunaj gledano ste za crknit smešne kreature, manj smešno je, ko vas bednike tukaj prenašamo. Vsi skupaj ste pa za tablete, injekcije in psihiatrijo. Govoriti eno, misliti drugo in početi tretje povezano s skrajno amoralnostjo, konformizmom in materializmom verjetno zahteva svojo diagnozo. Ime že ima: slovensko levičarstvo.

          • Luckyss

            Razumem tvoj entuziazem , vendar kot zagovornik Hitlerja nimaš nekega “maneverskega prostora”…Zato pač le jamrate, prižigate svečke in se smilite samim sebi…

          • macon

            Nikoli nisem zagovarjal nobenega totalitarca. Fašisti in komunisti se mi enako gnusite, ker imate povsem podobne metode.

            Ti si res nor. če mi limaš Hitlerja. Drži se Stalina in Tita, zmešanec.

    • montyamp

      Koga ste vi gozdni skrivači osvobodili ???
      Mogoče ste garje in uši predali pridnim Slovencem , ampak to ni osvoboditev , saj danes pod židovsko taktirko žrete nemške pomije kot ste jih med WW2 .

      • Luckyss

        Ja, dobrodošel v realnosti…

    • Lustrator

      “Revolucionarno nasilje – odgovor na okupatorjev teror”

      Zdaj si pa prosim 10x zapored samo preberi ta naslov in ob njem meditiraj, morda se ti bo končno posvetilo kako globok nateg je t.i. NOB. Sicer partijski funkcionarji že takrat niso pretirano skrivali, da jih boj proti Nemcem in Italijanom niti najmanj ne zanima, saj je bila direktiva kominterne že od časov pred vojno jasna – REVOLUCIJA.

      • Luckyss

        Ti si lahko le enkrat prebereš in boš videl kakšne neumnosti pišeš….
        Seveda so komunisti in kler imeli vsak svoje interne cilje…
        Cerkev je pač stavila na napačnega konja, ki ima kosti po vseh jamah in grapah…

        • Lustrator

          Cerkev se je postavila v bran spoštovanja človekovih pravic, ustave in demokracije, torej v bran trpečega naroda- ne glede na posameznikovo politično prepričanje! Iz fašističnih in nacističnih krempljev so rešili ne le marsikaterega partizana, ampak tudi odkritega komunista.Posledično so bili pobijani, mučeni in zaprti tako s strani fašistov, nacistov in komunistov.

          Še vedno ne razumeš – med Slovenci ni bilo bitke med nacisti in komunisti, ampak med domoljubnimi demokrati (tisti, ki so želeli, da Slovenija ostane demokratična in slovenska) in internacionalnimi komunisti (tisti, ki so želeli z izvedbo državnega udara prevzeti oblast, državno ureditev pa preleviti v diktaturo z vlado v Beogradu in centrom moči v Moskvi). Med vodilnimi kadri vaških stražarjev ali domobrancev ne najdeš enega samega fašista ali nacista, medtem ko med vodilnimi partizani ne najdeš enega samega nekomunista. Če ne zastopiš že tako osnovnih vzrokov, je jasno, da si pri razlagi posledic še bolj protisloven in NOB-mitološki.

  • VERZIFIKATOR

    Stano Turnski

    PTIČI PRI DRŽAVNI PIČI

    Boter je petelin sanjal
    o minulih zlatih časih,
    ki doživljal jih je včasih,
    ko sovraga je preganjal.

    Ptičja zbrana vsa družina
    je nebo osvobodila,
    vsaj tako je govorila,
    z njo ponavljala mladina.

    Na kopicah je mrličev,
    svojo si kovala srečo,
    vso prebarvano z rdečo
    zveza združenih je ptičev.

    Dolgo le za ptičji rod
    je nebo bilo odprto,
    drugim zgoraj vse zaprto,
    ptič je kraljeval povsod.

    Je po nebu paradiral,
    hvalil stare ptičje boje,
    ti bili so del prevzgoje,
    sam priznanja je pobiral.

    A ta čas se je končal,
    padel namreč bil je zid,
    za katerim varno skrit,
    ptič je nebu kraljeval.

    Slišali smo iz Berlina,
    da zidovje je podrto
    in nebo zdaj vsem odprto,
    ne zgolj ptičev domovina.

    Nekaj časa izgubljeno
    ptički gor v nebo so zrli,
    cmok s težavami požrli,
    spet lovili zamujeno.

    Ptičja borbena družina
    se v golobčka transformira,
    v demokrata zamaskira,
    zdaj civilna so skupina.

    Nič več zveza združenj ptičev,
    se odtlej ne imenuje,
    novo brž ime si skuje:
    zveza za vrednote tičev.

    Zvezo vendar nekaj tare,
    borbenosti ni več prave,
    kratke vse bolj so zabave,
    polne preživete šare.

    Jata kvišku se ozira,
    tam prešteva zvezde rdeče,
    išče pot zgubljene sreče,
    barve druge vse prezira.

    Starih jastrebov zmanjkuje,
    šli so že k nebeški sreči,
    je ostal petelin rdeči,
    on zdaj putkam gospoduje.

    Ptičev pravih ni letalcev,
    najdeš putke, račke, noje,
    ti navajeni so hoje,
    zdaj celo ni več padalcev.

    Tistih, ki izšli iz bojev,
    še za gnezdo ni ostalo,
    je potrebno že dvigalo,
    da se dvigne nekaj nojev.

    Pa izumijo slepilo,
    da bi vtis z njim naredili
    o izjemni ptičji sili,
    češ ogromno je število.

    So vzgojili si mladičev,
    vsake vrste, vsake rase,
    da družina jim prerase
    v zvezo združenj vseh sort tičev.

    Zbobnali so kruhoborcev,
    konkurentov za drobtine,
    njih velike so skomine,
    vtis dobil boš bosih škorcev.

    Kakšni to so vendar tiči,
    ki zgolj ena reč jih druži
    in le ta jih ne razdruži –
    hrana pri državni piči?

    Dokler ptička pičo kljuje,
    jatice se bo držala,
    pridno v vrsti z repkom stala,
    saj za to ni treba muje.

    Kadar ptičja je parada,
    si nadene rdeče perje,
    paradira do večerje
    in to vsa je maškarada.

    Vendar evolucija
    ptičev teh razvoj zavira,
    genski jim zapis razdira
    kontra-revolucija.

    Ptiček tak se ne razvija,
    v kletki pridno čaka piče,
    kar prihodnosti se tiče,
    ta pač v svojo smer zavija.

    Ker ustavljena je rast,
    ptiček, ki nič več ne leta,
    s perjem komaj še opleta,
    v lastno se ujame past.

    Ko več ne dobi večerje,
    ko nihče ga več ne pita,
    in ko jatica ni sita,
    ne ostane niti perje.

  • Janez Novak

    To niso nostalgiki in bivši borci, to so novodobni borci, pripravljeni, da vsak trenutek tudi z orožjem uveljavijo voljo svojih gospodarjev, če bi tako naneslo.

    • von Rhein

      Ja,z orožjem bi uveljavljali pravico v nočnih urah iz skrivališč tako kot nekdanji VOS. Sicer jih pa poglej;so zdolgočaseni penzioniati,ki živijo v svojem svetu,ker v real nimajo kaj početi.Igrajo se igrice,ki jih razumejo po svoje.V real nobeden ne bi pretekel 10 metrov brez dvakratnega počitka.

  • if

    Julija 1940 je kominternovska rdeča zvzeda diktirala svojim evropkim rdečim partijskim zvezdam “nacistično svastiko sprejemajte prijateljsko, bojkotirajte odporniška gibanja”.

    27. marca 1941 je kominternovska rdeča zvezda v Beogradu protesirala v korist dveh nacističnih izpostav nacistične svastike, ki so ju napadli beograjski protestniki zoper pristop KJU k Trojemu paktu.

    6. aprila 1941 je kominternovska rdeča zvezda v navezi s svastiko tudi Slovenijo potegnila v 2. svetovno vojno.

    Kominternovska rdeča zvezda je 27. aprila 1941 v LJ tvorila kominternovsko PIF.

    Kominternovska rdeča zvezda je gostila nacistično svastiko 1. maja 1941 na Rdečem trgu v Moskvi. https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8

    Rdeča zvezda Kominterne (Stalin, Tito, Kardelj, Molotov, Dimimtrov …) je svobodno in naklepno kolaborirala s svastiko skoraj dve leti (do 22 junija 1941), preden se je 17. julija 1942 zgodila 1. vaška straža zoper teror kominternovske rdeče zvezde.

    Uporabniki in podporniki komunistične rdeče zvede, ste podporniki prakolaboracije z nacistično svastiko!

    • Luckyss

      Skoraj vsi podatki, ki si jih navedel so pravilni….
      S Hitlerjem so do leta 1942 “kolaborirale” ali sodelovale mnoge države….Naj navedem le najbolj “močne”, da seznam ne bo predolg…ZDA; GB, Francija, Rusija…
      Potem so se oblikovale sile zavezništva v kateri so aktivno in zelo uspešno sodelovali tudi naši partizani
      Žal se je zgodila tudi velika nacionalna sramota, ko so “domobranci” leta 43..prisegli Hitlerju in pod okriljem okupatorja pobijali “klasno neugodne” Slovence…
      To so dejstva, povojna pobijanja so tudi dejstva…to je to…vojna ni sajenje rožic, je pa dobro, če si na strani večine normalnih zemljanov in ne Hitlerja in samomorilskih Japoncev, fašistov in podobnih bumbarjev…

      • if

        Luckyss: “S Hitlerjem so do leta 1942 “kolaborirale” ali sodelovale mnoge države….Naj navedem le najbolj “močne”, da seznam ne bo predolg…ZDA; GB, Francija, Rusija… ”

        Kolaboracija = sodelovanje, zato kolaboracije ni potrebno postavljati v navednici!
        Hitler je VB tolkel že leta 1939, uničevalno leta 1940, Channel Islands, del VB, je okupiral 30. junija 1940 …
        Okupacijo Francije je Hitler začel 10. maja 1940.
        ZDA so pomagale VB!

        Do junija 1941 je od našetih le SZ kolaborirala s Hitlerjem !

        • Luckyss

          Ja, Sovjetska zveza je bila “malce pozna” saj je rabila čas, da je vso vojno tehniko in ustrezne tovarne preselila za Ural, hkrati pa so jim že Američani preko severnomorskih luk dostavljali potrebne surovine in tehniko…Te kolaboracije so bile v bistvu pridobivanje časa in strah pred nemško vojaško tehniko, ki je bila v tistih časih nekaj nepredstavljivega….V Veliki Britaniji so tik pred vojno bili redni gosti najvišji predstavniki nacistov, podobno v Franciji….Tema pogajanj pa je bila preprosto povedano….Nas pustite na miru, mi pa bomo nevtralni...ampak Dolfi je zajemal z veliko žlico…preveliko..
          Napiši raje kaj o prisegi domobrancev nemški vojski in koliko plače se dobivali….;))

          • if

            SZ je naklepno s Hitlerjem zagnala 2. svetovno vojno!

            Domobranec je posledica komunnistične kolaboracije z nacistom, prakolaboracije vsemu, kar je sledilo!

          • Luckyss

            Pod nujno rabiš ustrezno terapijo…..
            Takšnih smeti si zdrav razum ne more izmisliti…pa ne mislim nič osebnega, pač rabiš ustrezno pomoč…kot mnogi tu prisotni “novinarji” in hišni komentatorji…

          • macon

            Vsa kar je napisal je res. Ti pa brkljaš prej in pozneje ter letnice. Nič čudnega, saj si komunajzar, vam pa je laganje najbolj normalna stvar.

          • Luckyss

            Hja, vi pa imate očitno avtorske pravice na idiotizem…

          • montyamp

            Revše ušivo , a je tebi že sploh jasno , da ste komunistična golazen v 100 letih na tem prostoru uničili 3 države SHS-YU-SLO ???
            In ti udbovski podtaknjenec s 50 očeti boš solil pamet Slovencem .
            Zakaj danes pred vami zbeži 10 000 mladih iz Slovenije na leto in to ne domobrancev , mladih ki o vojnah vedo nič .
            Ni še izraza za retarde tvoje sorte .

          • Luckyss

            “Beg” mladih v bolje plačane dežele se imenuje ekonomska migracija in je od nekdaj stalno prisotna v vseh državah…S tem nič narobe, če k temu pristopiš po zakonu, torej z dokumenti, voljo do dela in preko mejnih prehodov…..
            Temu se reče še trg dela…

        • opazovalec

          Malce bolj bi pa že lahko bil obveščen. Najprej ena od prvih držav, ki je sklenila pakt z Hitlerjem (pakt Pilsudsky-Hitler) je bila Poljska. V skladu z njim je promtno spomladi 1939 okupirala del Češke. VB in Francija sta podpisala pakt d Hitlerjem, katerega so vsi takrat razumeli kot pakt proti SZ, na njeno pobudo o paktu proti Hitlerju pa ni bilo odgovora….
          Jeseni 1939 sta VB in FR res napovedali vojno Nemčji, le zgodilo se ni popolnoma nič…. Kar pa ni čudno, saj tako kot leta 1914 VB sploh ni imela omembe vredne kopenske vojske, z mornarico pa nekako ne prideš v Berlin.

          Leta 1940 je pač Hitler poskrbel za streznitev, in po hudih 2 dnevnih bojih se je silni BEF začel pripravljati na umik. Seveda so ga varovali Francozi (znana je propaganda da se Angleži bore do zadnjega Francoza) in po silnih izgubah se je majhna ekspedicijska vojska vrnila domov brez vsega težkega orožja…. po silnih izgubah (mrtvi, pogrešani, ranjeni, ujeti) kakšnih kakšnih 6% vseh sil, manj od Belgijcev ali Nizozemcev. Tako so pač Francozi zaman žrtvovali skorj 350.000 ranjenih in ubitih. Prave podpore s strani vb pač ni bilo in je zaradi majhne vojske (okoli 6% sil na zahodu) ni moglo biti.
          Je že tako, da se s pakti dela zavezništva po trenutni potrebi, SZ je pač pakt leta 1939 omogočil vrnitev z vojno (1920) prisvojenega ozemlja do Curzonove linije in več kot enoletno obdobje za izgradnjo vojske….

          • if

            Poljska ni bila napdalec, SZ in Nemčija da, tudi na Slovenijo.
            Ne mešajte pakte!

          • opazovalec

            Kako se reče temu, če z vojsko zasedeš del neke države? (češkoslovaške namreč?) A je to mirovno dejanje?

          • if

            Za Šlezijo sta se državi spopooadli že leta 1919.

          • opazovalec

            Torej so Poljaki rovarili kakor so hoteli že ob ustanovitvi svoje države, še Rusov se niso bali, kar se jim je pa hudo maščevalo…. Sedaj ga pa spet serjejo, poznana zgodba iz Poljske zgodovine, ko se ni nikoli vedelo ali je Poljska (ali P-Litavska zveza) na Baltiku li na Črnem morju.

    • lili pili

      A mihnenski sporazum, okupacija ceske, avstrije se pa ni zgodila,

      • if

        Komunistična zvezda je vzajemno s svastiko zagnala 2. svtono vojno, vanjo potegnila tudi Slovneijo.

        • lili pili

          Slovenijo so napadli, jugoslavija ni nobenega napadla…

          • if

            Slovenijo je napadla naveza, ki je zagnala 2. svetovno vojno.

          • Luckyss

            Torej župniki ?!

          • lili pili

            Ja in to brez rusije, kot bi ti zelel prikazat…

          • if

            Geografska lega je Slovenijo dodelila napadu nacista, baltske države in Finsko je napadel komunist, oba člana naveze sta napadla Poljsko.

          • lili pili

            Ja pa albanijo in grcijo si pozabu…

  • Black_hawk

    Slovenija sovjetska bodeš ti.

  • if

    Slovenksi neokomunist je lažnjivec, je podlež!

    27. aprila 1941 je nazorsko njegov komunist tvoril kominternovsko PIF v LJ, kominmternovec je 1. maja 1941 gostil nacista na Rdečem trgu v Moskvi, komunist je po 2. svetovno vojni razglasil “Dan vstaje slovenskega naroda proti okupatorju je 22. julij 1941, nekomunist v samostojni Sloveniji razglaša OF laž “Dan upora proti okupatorju je vsakoletni 27. april v spomin na OF 27. apila 1941”.

    • lili pili

      Vidis, vse kar pises je politicna taktika, pozabil si pa napisat, da so pred tem brez rusije, v minhnu, zahodne sile hitlerju sporazumno predale cesko, v tej zasedbi so sodelovali tudi poljaki….

      • if

        Češka in Poljska nista bili napadalki, Nemčija in SZ sta tudi v obliki “vzajemno sta zagnali 2. svetovno vojno”.

        • lili pili

          Malo preberi, kateri del ceske so poljaki zasedli ko je hitler zasedel cesko… nekaj ti je uslo.

          So pa cesko prodali zahodni demokrati v zameno za list papirja, se pomnite tovarisi..

          • if

            Za tisti del so spopadli Poljaki in Čehi že leta 1919.

          • lili pili

            Ja pol pa so poljaki to okupirali…

  • pajot

    Stari,impotentni qurzi in debele,zavaljene babe. Zgodovina se ponavlja kot farsa.

    • Luckyss

      Ni ti treba izpostavljati svoje familije…

      • montyamp

        Ne , saj zato je vzel tvojo .

        • Luckyss

          Bi ti dal plus za komentar, ker je domislek simpatičen…No, naj ti bo ker vem, da nisi “žleht”
          Sicer pa smo vsi v družini bolj kot ne vegani in nimamo problemov s težo…

  • totex39

    A te namišljene borce pa pri nas noben zakonsko ne preganja in še tudi zaprt ni bil noben. Dvojna merila v tej že zavoženi državi.

    • SIMON ROZIC

      Tako je! Z vso silo kriminalci z rdečo zvezdo na zastavi želijo v zanje dobre
      komunistične čase, ko so bili nedotakljivi…zdaj jim bi to še bolj odgovarjalo,
      saj so si nabasali žepe, bančne račune, pridobili dobrine v nepremičninah
      in premičninah, spravili svoje nesposobne otroke na dobre pozicije doma in
      v tujini….Oh, kako lepo bi bilo, a ne tovariši!?

  • Amerikanc

    So se pa Vardi posmehovali. Ko tote pogledaš, res ne veš kdo pije in kdo plača.

    • Lustrator

      No ja, ko pogledaš koliko ljudi in kateri dobivajo “borčevske pokojnine” in koliko denarja od države počrpa ta organizacija za svoje članstvo in proslave, potem žal veš.

  • Edi Puc

    … pa odgovor je TOŽBA, v stili JJ, kazenska in odškodninska, združenja ter vsakega posebej. Drugače se to nebo nikoli končalo. Sporočilo pa ja jesano vsem : ŠE PREMALO SMO VAS POBILI !!!!

    • Luckyss

      Vsako življenje je dragoceno…
      Tako od tistega kmečkega fanta, ki mu župnik razloži, da bodo komunisti vse pobrali (največ seveda Cerkvi), kot tudi od delavca, ki mu komisar razloži, da mu ni treba garati le za preživetje in da ima pravico do bolj kvalitetnega življenja..

      • if

        V času fašizma na primorskem je župnik pridigal o komunističnem terorju v SZ. Imel je prav, pridigal je na osnovi informacij iz SZ, ki jh je prejemal preko svojih tamkajšnjih sestrskih cerkvah.

        • lili pili

          Zanimivo, italijani in vatikan pa so zganjali nasilje nad slovenci o tem pa ni bilo porocil a ne

          • montyamp

            Budalo , Italijani so v 25 letih poklali manj Slovencev kot komunisti v enem mesecu .
            In pod tole komunistično golaznijo nimamo drugega kot bankrote , vojne in atentate .
            Slep si od sovraštva UDBOVSKO DETE , nismo mi krivi , če si retard rojen ali vzgojen , izdal si se pa sam , s svojimi blodnjami .

          • lili pili

            Ti in tvoji ste izdajalci slo naroda, zgodovina vas je enkrat ze nazgala ko bike in spremenila v bio maso.

          • branči

            izdajalci slo naroda ste ti in vsi tisti, kli ste l.91 pozdravljali prihod yugo tankov in rdeće vojske! da tle gor kar naprej goniš svojo resnico, pa vse pove na kateri stopnji se je končal tvoj umski razvoj!

          • macon

            Vi komunisti ste izdajalci slo naroda, ker ga namerno siromašite in slabite, mu kradete in ga zaničujete.

            Naredili niste nič dobrega, samo sranje, pokvarjenost in laganje.

          • lili pili

            Vi ste se prodali italijanom in nemcem, se smo tu…

          • macon

            Tebi so najprej prodali laž, da je v okupaciji edino sprejemljivo množični odpor vseh proti okupatorju. Mednarodno pravo pove, da je povsem sprejemljivo, če vso okupacijo ljudje hodijo v službo in skrbijo za družino.

            Druga laž je, da so bili Italijani in Nemci zakleti sovražniki Slovencev. V resnici nas že dolgo ne bi bilo več, če bi bili, ker so imeli močne državne tvorbe in veliko večje število ljudi.

            Nacionalizmi so bili hit Evrope dve do tri generacije pred drugo svetovno, ne dlje. Slovenci smo z Nemci in Italijani sodelovali, trgovali, se z njimi ženili in možili. V največji meri nismo bili nobeni sovražniki. In to tisoč let!

            Tretja komunistična laž je, da so predvojne oblasti izvedle izdajstvo, ker so pod okupacijo sodelovale z okupatorji. Mednarodno pravo spet pove, da to ni res, ker mora delovati oskrba, komunalne storitve itd in to delajo civilne inštitucije in ljudje, ki hodijo v službo. Komunisti so natvezli, da bi morali vsi, tudi ženske, otroci in starci, kar v goloroki juriš in bi to bilo edino neizdajstvo.

            Četrta laž je, kar si zgoraj zapisal in je spet iz komunističnega zeljnika: MI smo se prodali Nemcem in Italijanom. Človek zmešani, moj ded je bil Maistrov borec in gorenjski VOS-ovec! Ti zagovarjaš leve pa nima zveze kaj počnejo, a si sploh človek ali kaj?!! Koliko si sploh star, da si brez časti in samozavesti in moraš kimati oblasti pa ne glede kaj počne!!!!!! A si sploh zaključil osnovno šolo, da vse mečeš v isti koš kot ti narekujejo levi!??!!!

            Vsak, ki kaže na zlorabe levih, je avtomatsko fašist in izdajalec. In potem zahtevate še spoštovanje in veljavo! Upirate se mi, ker ste tako pritlehni, levih fanatikov nočem niti poznati!

          • lili pili

            Izdaja bo desne vedno bolela, ni opravicila za oborozene formacije belckov, ki jih je okupator tudi placeval..

          • macon

            Komunajzarji so/ste opoziciji nalimali medvojno kolaboracijo s katero nima nič.

            Ti si en bedak.

          • lili pili

            E dej no, kaj pacudelezba na domobranskih proslavah….

          • if

            Vatikan (papež Pij 11) je spomladi 1937 izdal dve socialni okrožnici. Str 28, Slovenci in leto 1941, Inštitut za novejšo zgodovino.

            Prva imenovana »S pekočo skrbjo« (Mit Brennender Sorge) je obsojala “brezbožni germansko poganski panteistični” nacionalizem in njegovo rasno teorijo.

            Druga »Božanski odrešenik« (Divini Redemptoris) je obsodil brezbožni komunizem in vso njegovo nasilno kulturno socialno in politično prakso.

          • lili pili

            Tale pi zdek za slo v julijski krajini ni nic naredil

      • kralj matjaž

        Razlika je, da so kumunisti res vse pobrali in delavci niti za preživetje niso imeli, kljub temu da so delali.

        • Luckyss

          Tako je sedaj v kapitalizmu in “demokraciji”, ko zaposleni hodijo na Karitas…in ko komunist pase klerske ovce…

          Butalci so bili mišljeni kot humorna zgodba a so postali realizem…

          • macon

            Tako je, ko sta kapitalizem in demokracija bolj fasada kot realnost in ko so levičarji ustvarili take pogoje.

            Kaj bi vi levi, če ne bi površine prodajali kot vsebino, hkrati pa imeli za vsebino najbolj blodno paranojo in sovraštvo. Recimo tisto, kako nas ogrožajo vsi sosedi, vsi sodržavljani, ki vam ne kimajo so pa za pobit.

          • kralj matjaž

            Res je. Še danes komunisti delavcu vse požrejo, ga delajo revnega in s tem ubogljivega. Ker kaj se zgodi, ko človeka ne moreš več strašit, da ne bo imel dostopa do šolstva, zdravstva, pokojnine. Kaj se zgodi, ko lahko človek svobodno živi, si hitro ustvari stanovanje, hišo, družino, ve, da bo brez problema privarčeval dovolj, za dostojno starost,…….. Dejansko levica zgubi vso svojo politiko.

          • Luckyss

            Ja, odvisno kako poimenuješ tiste, ki ti kradejo…
            Sedaj lahko tudi skrajni komunist pase farške ovce….

            Je pa dejstvo, da tistega kar smo v socializmu pozidali sedaj jamrači še pobeliti niste zmožni…

      • ZatonMesecnikov

        na koncu se je izkazalo Laki ass, da je imel Župnik prav, Komunist pa se je zlagal….

    • lili pili

      Drzi edi…

  • lili pili

    Malo so predebeli, drugace pa naj bodo, o cem pa bi polj pisali, ta beli morate imeti sovraznika…

    • if

      “Ta beli” so produkt komunistične kolaboracije z nacistom!

      • lili pili

        Slab produkt, zato so jih nacisti na koncu zapustili ko unisti pa pobil…

        • if

          Komunist je vuazjemno z nacistom začel 2. svetovno vojno, vanjo zvlekle tudi Slovenijo, zdaj mu oporeka kolaboracijo, ki jo je sam izvajal!

          • lili pili

            Ne pozabit ceske, kdo jo je prodal…

    • kralj matjaž

      Če po državi korakajo obrožene paravojaške enote, potem mora vsakega državljana zaskrbet.

      • lili pili

        Ce te je strah pa hit na sekret.. srat..

    • slosin

      ti pa očitno nisi bilv JLA, kjer so kar naprej strašili z notranjim in zunanjim sovražnikom…no, pa tudi na tv smo to poslušali vsak dan …ja, možno pa je, da si pozabil…ta rdeči imate slab spomin…

      • lili pili

        Drzi tudi prej smo morali imeti sovraznika, ker pa sds vodijo bivsi komunisti je recept za glupuranje ostal isti.

    • ZatonMesecnikov

      tega sovražnika so ustvarili po receptu Boljševiške revolucije Rdeči leta 1942, Lili.

      • lili pili

        Vi pa ne morete brez njih, o cem bi govorili, pisali, se jezili, hvala bogu da so a ne… za vse so krivi

        • ZatonMesecnikov

          70 let je bilo zapovedano samo v superlativih govoriti o njih Lili. čas je, da se obelodanijo vse okoliščine…

          • lili pili

            Ce bo komu lazje dajte, mi pa bomo uzivali ko boste brskali po biomasi…

          • ZatonMesecnikov

            Pač naslada morilca, ko opazuje svojo žrtev….

          • lili pili

            Saj vas nihce v to ne sili…

          • ZatonMesecnikov

            Nenaravno je Lili, da morilec uživa ob pogledu na biomaso, ki jo je naredil z genocidom nad slovenskim narodom. Bog ni tako svet ustvaril lili…

          • lili pili

            Bog…. kaj vse je dopustil od leta leta? Do danes, v tej vecnosti je epizoda z domobranci pravi pic… dim

          • ZatonMesecnikov

            krivica je na svetu lili. Tiste iz Srebrenice preganjajo in maltretirajo, Borce ZZB in poboje po vojni, pa častijo….

          • lili pili

            Pocasi bodo zaceli castiti tudi tiste iz srebrenice, vse zrtve so bile muslimani in vecina pod orozjem, prej so napadali okoliske vasi 4 leta potem pa so jih pokasirali enako kot pri nas domob…

          • ZatonMesecnikov

            Seveda imaš prav Lili, če vzameš vaše srbijanske vrednostne kriterije, da je en srbin vreden sto ostalih. In posledično vaš pregovor, “gde srbin udari, tamo trava ne raste”.

            V obeh primerih, tako srebrenica kot Kočevski rog, ste pa vi Srbi igrali osrednjo vlogo. Tako da vedno bolj verjamem, da gre za neko vašo narodno folkloro.

            Poleg tega je bil Naser Orić oproščen na dveh sojenjih. Tudi ni verjetno, da bi obkoljena enklava pošiljala ven iz obroča borce, ki bi pobijali po napadalčevih vaseh. In še bolj jezili svoje napadalce. Ampak spet imate svoj folklorni izgovor, v stilu “Bože pravde”.

          • lili pili

            Vzemi ti desne kriterije danes, muslimani so nevarni evropi in nam, kaksen si ti evropejec, ki podpira muslimane proti kristjanom…

          • ZatonMesecnikov

            To je nabijanje v prazno. Jaz ne identificiram te nevarnosti po veri, ampak po civilizacijskem krogu, v katerem neka skupnost živi. Bošnjake sem vedno uvrščal v europski civilizacijski krog. Poznam jih celo življenje in meni so še najbolj kul od vseh jugo nacij. Imajo v sebi neko umirjenost in pragmatičnost. V ničemer se ne razlikujejo od ostalih nekaj manj razvitih europejcev. imajo malo otrok, ženske imajo pri njih enakopraven status.

          • lili pili

            To je bilo tako v jugi, pojdi zdaj dol, poglej kako se danes oblacijo njihove zene, vse kar si bapisi je veljalo do leta 1990, dober bil socializem a ne…pol pa demokracija in noze v roke…

          • ZatonMesecnikov

            Modra se je radikaliziralo. Ampak spomnim se, ko so bile demonstracije za mir v Sarajevu, srbski snajperisti so pa streljali iz stolpnic….

            Ne može se čitava Jugoslavija pojebat, a Bosna ostat nevina.

            SDS Radovana Karađića….

          • lili pili

            Kako prerosko, se prej pa jim je v parlamentu lepo povedal, da se v primeru izhoda iz sfrj ne bo to lepo koncalo.

          • ZatonMesecnikov

            Ali Srbija ali smrt, je bila edina opcija, ki se je ponujala Bošnjakom in Hrvatom…

          • lili pili

            Ne jugoslavija…

          • ZatonMesecnikov

            Se spomnim te Jugoslavije takrat.

            Muslimani crni vrani, nema Tita da vas brani, se je razlegala pesem po Bosni, povsod kjer so živeli Pravoverni….

          • lili pili

            Ja joza jih je reseval…

          • ZatonMesecnikov

            Vsaka srbska vstaja, tudi tista leta 1941, se je začela z klanjem Turčina….

          • lili pili

            Navada iz preteklosti, turkov je tako prevec v evropi, vcasih so se proti njim borili samo srbi, bolgari in turki, danes pa so po celi evropi…

          • lili pili

            No v bratuncu je pokopalisce, verjetno je cca 9000 srbov tam naredilo samomor..

          • ZatonMesecnikov

            To je tako pri vas s temi številkami lili, kot v jasenovcu. Pa prva vojna, pa Kosovo itd.

            Dva klika, pa dobiš pravo sliko….

            #Veruje se da je 69 civila ubijeno na današnji dan 1992. godine u
            srebreničkim selima Zalazju i Sasama i Biljači i Zagoni u opštini
            Bratunac.

            Spomen soba civilima i vojnicima u centru Bratunca,
            koja broji 806 fotografija nastradalih vojnika i civila, ostala je
            prazna malo pre podneva 12. jula.#

            Kot rečeno, Naser Orić je bil sojen v Hagu, pa oproščen. Ampak to je vse belosvetsko-Vatikanska zavera.

          • lili pili

            Saj nobeden musliman ni bil obsojen, pa siptar tudi ne, samo par hrvatov in srbi, danes ko ima evropa poln ku… muslimanov bi bilo drugace….

          • ZatonMesecnikov

            Kako ste že peli lili, ko ste čistili Bosno?

            Aj Slovenci, ala ste bedaci, nama Bosna a vama Bosanci….

          • lili pili

            Ti ves si bil zraven, ze pred vojno smo v zagrebu peli bosance na lance…

          • ZatonMesecnikov

            V mislih ste imeli samo Bosance določene veroizpovedi. Tiste prave slavne, nikoli niste prištevali k bosancem.

          • lili pili

            Tisti ta pravi so bili ze takrat v izumiranju, pol za njimi pol ateisti, danes pa verski gorecnezi…

  • antimur

    Dokler jim ne bomo dali po pizdi, bo tako, ko bodo enkrat začutili, da se gre zares, jih ne bo več na svetlo, takšni so bili njihovi zločinski predhodniki, ko so zavohali nevarnost, so se obrnili na levo krog ter gasa. Da pa ne bi izpadli reve, so pri takšnih “hrabrih akcijah” mimogrede pobili par nedolžnih in neoboroženih slovenskih civilov.

  • Branko Jadran

    Pa saj ni res,,, vidis pa je res. Sicer se nam cela Evropa smeje, kako grejemo te 100 let stare rore, pa zvezde. Presodite, ce nismo 200 let za razvitim civiliziranim svetom

  • macon

    Fašistični bedniki na slikah so vsi za pred sodnike, kazni, najbolj nori med njimi pa za v zapore.

    Bolniki slavijo klanje in povojno represijo in revščino, ker so bili to glavni dosežki komunistov in socializma.

    • Edi Puc

      .. nimaš prav, večina je zato DOBRO PLAČANA ( preverjeno )

  • von Rhein

    Te vrste Turnškovi vojščaki se pojavijo vedno tam kjer diši po golažu in 2×2 deci vina gratis. Da so sposobni prehoditi nekaj stometrske poti spomina močno dvomim.Prevažajo jih s scene na sceno,da se kot neurejene šlampaste maškare razkazujejo.

    • VERZIFIKATOR

      Stane Turnski

      PTIČI PRI DRŽAVNI PIČI

      Boter je petelin sanjal
      o minulih zlatih časih,
      ki doživljal jih je včasih,
      ko sovraga je preganjal.

      Ptičja zbrana vsa družina
      je nebo osvobodila,
      vsaj tako je govorila,
      z njo ponavljala mladina.

      Na kopicah je mrličev,
      svojo si kovala srečo,
      vso prebarvano z rdečo
      zveza združenih je ptičev.

      Dolgo le za ptičji rod
      je nebo bilo odprto,
      drugim zgoraj vse zaprto,
      ptič je kraljeval povsod.

      Je po nebu paradiral,
      hvalil stare ptičje boje,
      ti bili so del prevzgoje,
      sam priznanja je pobiral.

      A ta čas se je končal,
      padel namreč bil je zid,
      za katerim varno skrit,
      ptič je nebu kraljeval.

      Slišali smo iz Berlina,
      da zidovje je podrto
      in nebo zdaj vsem odprto,
      ne zgolj ptičev domovina.

      Nekaj časa izgubljeno
      ptički gor v nebo so zrli,
      cmok s težavami požrli,
      spet lovili zamujeno.

      Ptičja borbena družina
      se v golobčka transformira,
      v demokrata zamaskira,
      zdaj civilna so skupina.

      Nič več zveza združenj ptičev,
      se odtlej ne imenuje,
      novo brž ime si skuje:
      zveza za vrednote tičev.

      Zvezo vendar nekaj tare,
      borbenosti ni več prave,
      kratke vse bolj so zabave,
      polne preživete šare.

      Jata kvišku se ozira,
      tam prešteva zvezde rdeče,
      išče pot zgubljene sreče,
      barve druge vse prezira.

      Starih jastrebov zmanjkuje,
      šli so že k nebeški sreči,
      je ostal petelin rdeči,
      on zdaj putkam gospoduje.

      Ptičev pravih ni letalcev,
      najdeš putke, račke, noje,
      ti navajeni so hoje,
      zdaj celo ni več padalcev.

      Tistih, ki izšli iz bojev,
      še za gnezdo ni ostalo,
      je potrebno že dvigalo,
      da se dvigne nekaj nojev.

      Pa izumijo slepilo,
      da bi vtis z njim naredili
      o izjemni ptičji sili,
      češ ogromno je število.

      So vzgojili si mladičev,
      vsake vrste, vsake rase,
      da družina jim prerase
      v zvezo združenj vseh sort tičev.

      Zbobnali so kruhoborcev,
      konkurentov za drobtine,
      njih velike so skomine,
      vtis dobil boš bosih škorcev.

      Kakšni to so vendar tiči,
      ki zgolj ena reč jih druži
      in le ta jih ne razdruži –
      hrana pri državni piči?

      Dokler ptička pičo kljuje,
      jatice se bo držala,
      pridno v vrsti z repkom stala,
      saj za to ni treba muje.

      Kadar ptičja je parada,
      si nadene rdeče perje,
      paradira do večerje
      in to vsa je maškarada.

      Vendar evolucija
      ptičev teh razvoj zavira,
      genski jim zapis razdira
      kontra-revolucija.

      Ptiček tak se ne razvija,
      v kletki pridno čaka piče,
      kar prihodnosti se tiče,
      ta pač v svojo smer zavija.

      Ker ustavljena je rast,
      ptiček, ki nič več ne leta,
      s perjem komaj še opleta,
      v lastno se ujame past.

      Ko več ne dobi večerje,
      ko nihče ga več ne pita,
      in ko jatica ni sita,
      ne ostane niti perje.

  • Antonius

    Na svoji zemlji /’47-48/ je bil prvi slovenski film, na katerem so partizani premagali nemškega okupatorja. Po filmski bitki v Baški grapi niso zgubili niti ene vseh ostalih osvobodilnih bitk, kar jih je bilo posnetih na film.
    Tudi zmagovito bitko v Dražgošah so hoteli spraviti na film, pa se jim finančno ni izšlo. Denar so pokradli in zapravili, preden je direktor projekta, pokojni prijatelj Mažgon dovolil, da pade prva klapa. Vinko Hafner se je v filmsko zmago tudi tlačil, čeprav ga v Dražgošah z njegovo četo sploh ni bilo.
    O vojni za osamosvojeno Slovenijo pa ne posnamejo nobenega filma, ker te vojne, kot pravijo, sploh ni bilo. Veleizdajalec in njegovi bodo pa ja vedeli, kot nam zatrjujejo.
    —– Je pa na sliki zgoraj zgovorno zanimiv en detajl. Kako sta se lahko borila tista partizanska prednika, ki sta merila okoli pasu 1 meter, 30? Pa samo lakoto menda, da so trpeli.

    • ZatonMesecnikov

      Saj so ga posneli, Neizstreljeni naboj (2011). “Umetniki” so s filmom hoteli sabotirati takratne dogodke, film pa je zmazek, ki ga nikoli več niso prikazali. Pa tudi ni pomembno, važno, da je umetniška srenja pokasirala denar od Ministrstva. Če pa je kdo omenil, da je skrpucalo, se pa po stari navadi “pač ni spoznal na umetnost in razumel globine sporočila”.

      No Internet movie data base – IMDB ne laže,

      https://www.imdb.com/title/tt3904820/

      Film ima oceno 3,5 od možnih deset. Po dolgoletnih izkušnjah lahko zatrdim, da so šele filmi z oceno 5,5-6 gledljivi, najboljši pa dosegajo 7 ali 8. Vse kar je pod 5 pa se ne izplača izgubljati časa.

    • totex39

      Saj glavno, da mladini predvajajo partizanske filme, to je za njih prava “borba”.

    • NoName

      Če je pri nas dovoljeno razkazovanje in ni sramotno mahanje z okupatorsko zastavo in če ni prepovedano javno razkazovanje orožja v uniformi največjih zločincev, potem to ni država za katero smo se borili, niti ni država za katero bi bilo vredno se še zalagati.
      Pozivam vso politično vodstvo, da nemudoma skličejo izredno sejo in prepovedo ta dogajanja, ter podajo kazenske ovadbe zoper vse prikazane na fotografijah, zvezi pa naložijo kazen v višini, da se več ne bo pobrala ali pa naj vse ideologije brez sankcij počnejo isto.
      Nedopustno je, da ljudje, svojci padlih za Slovenijo v letu osamosvojitve gledajo, kako se javno norčuje iz njihovih padlih svojcev.

  • est

    maškare !

    • macon

      Fašisti.

  • lokec

    Tem ljudem jaz pripisujem nizko čustveno inteligenco. Predvsem pa IQ pod 90. Vredni so posmeha in ignorance.

    • macon

      Ja, potem, ko ne bi več cuzali državnega denarja.

  • Miro Jereb

    Za kozlat…

  • montyamp

    Hehehe , ZVEZA NORCEV v polni bojni opremi .

    • VERZIFIKATOR

      Eno prepoznal sem partizanko,
      poneumljen skrajno je primerek,
      tipk harmonike je njen odmerek,
      gre za zdavnaj odcvetelo znanko.

  • Dragan Krstič

    Novi kandidati za borčevske penzije.

    • ZatonMesecnikov

      Tile zgoraj jih že imajo Dragan.

  • VERZIFIKATOR

    Stano Veteranček – Turnski

    PTIČI PRI DRŽAVNI PIČI

    Boter je petelin sanjal
    o minulih zlatih časih,
    ki doživljal jih je včasih,
    ko sovraga je preganjal.

    Ptičja zbrana vsa družina
    je nebo osvobodila,
    vsaj tako je govorila,
    z njo ponavljala mladina.

    Na kopicah je mrličev,
    svojo si kovala srečo,
    vso prebarvano z rdečo
    zveza združenih je ptičev.

    Dolgo le za ptičji rod
    je nebo bilo odprto,
    drugim zgoraj vse zaprto,
    ptič je kraljeval povsod.

    Je po nebu paradiral,
    hvalil stare ptičje boje,
    ti bili so del prevzgoje,
    sam priznanja je pobiral.

    A ta čas se je končal,
    padel namreč bil je zid,
    za katerim varno skrit,
    ptič je nebu kraljeval.

    Slišali smo iz Berlina,
    da zidovje je podrto
    in nebo zdaj vsem odprto,
    ne zgolj ptičev domovina.

    Nekaj časa izgubljeno
    ptički gor v nebo so zrli,
    cmok s težavami požrli,
    spet lovili zamujeno.

    Ptičja borbena družina
    se v golobčka transformira,
    v demokrata zamaskira,
    zdaj civilna so skupina.

    Nič več zveza združenj ptičev,
    se odtlej ne imenuje,
    novo brž ime si skuje:
    zveza za vrednote tičev.

    Zvezo vendar nekaj tare,
    borbenosti ni več prave,
    kratke vse bolj so zabave,
    polne preživete šare.

    Jata kvišku se ozira,
    tam prešteva zvezde rdeče,
    išče pot zgubljene sreče,
    barve druge vse prezira.

    Starih jastrebov zmanjkuje,
    šli so že k nebeški sreči,
    je ostal petelin rdeči,
    on zdaj putkam gospoduje.

    Ptičev pravih ni letalcev,
    najdeš putke, račke, noje,
    ti navajeni so hoje,
    zdaj celo ni več padalcev.

    Tistih, ki izšli iz bojev,
    še za gnezdo ni ostalo,
    je potrebno že dvigalo,
    da se dvigne nekaj nojev.

    Pa izumijo slepilo,
    da bi vtis z njim naredili
    o izjemni ptičji sili,
    češ ogromno je število.

    So vzgojili si mladičev,
    vsake vrste, vsake rase,
    da družina jim prerase
    v zvezo združenj vseh sort tičev.

    Zbobnali so kruhoborcev,
    konkurentov za drobtine,
    njih velike so skomine,
    vtis dobil boš bosih škorcev.

    Kakšni to so vendar tiči,
    ki zgolj ena reč jih druži
    in le ta jih ne razdruži –
    hrana pri državni piči?

    Dokler ptička pičo kljuje,
    jatice se bo držala,
    pridno v vrsti z repkom stala,
    saj za to ni treba muje.

    Kadar ptičja je parada,
    si nadene rdeče perje,
    paradira do večerje
    in to vsa je maškarada.

    Vendar evolucija
    ptičev teh razvoj zavira,
    genski jim zapis razdira
    kontra-revolucija.

    Ptiček tak se ne razvija,
    v kletki pridno čaka piče,
    kar prihodnosti se tiče,
    ta pač v svojo smer zavija.

    Ker ustavljena je rast,
    ptiček, ki nič več ne leta,
    s perjem komaj še opleta,
    v lastno se ujame past.

    Ko več ne dobi večerje,
    ko nihče ga več ne pita,
    in ko jatica ni sita,
    ne ostane niti perje.

  • bubamara

    Samo Slovencu kaplja drek na možgane. Neumen narod kar je Nemc spoznal v 550 letih vladavine na Kranjskem in Štajerskem. Ko je Nemc obupal se je neumen Slovenc obrnil na svojega dotedanjega sovražnika Srba in mu padel leta 1919 v objem. To je zmožen naredit samo najbolj neumen narod. Te maškare so neposreden dokaz pokvarjenega, neumnega in lenega naroda.

  • xtc

    Dokler narod ne bo vzel v roke krepelca in zbore take komunisdtično zločinske bande z njimi trazgnal orožje jim pobral in stolkel na prvem drevju in še nabrcal v rt s Slovenije nebo nič,ne napredka ne boljšega življenja.
    Gre za navadno poveličevanje zločina izdaje in zločinskega sistema,ki je na območju Yuge do 92 pokopal vsaj 1,3 miljona ljudi.

  • Franjo Trojner

    Razumem, da je danes izredno teško živeti s spoznanjem, da je bil kak bližnji sorodnik ali celo mama, oče, babica ali dedek komunističen rabelj, množični morilec.
    Naravnost pošastno je tudi spoznanje, da so se ti množični morilci tudi v novi samostojni baje pravni in demokratični državi Sloveniji svobodni in nekaznovani, brez vsakega strahu, da jih bo nova oblast poklicala na odgovornost, svobodno sprehajali med nami in celo mimo sorodnikov in znancev svojih žrtev.
    Že kr šokantno je pa spoznanje, da še kak tak množičen morilec danes živi med nami.
    Zdaj sami vidite, da naša država ni pravna in zaradi tega tudi demokratična ne! KER prvi pogoj za uspeh, razvoj demokracije, je ravno pravna država, torej vladavina prava, ki pa jo je pri nas v Sloveniji nadomestila globoka država, kateri se rep vleče globoko v totalitarne komunistične čase.
    Sestopljeni komunisti novi samostojni državi, vladavini prava in demokraciji NIKOLI niso dali prave možnosti za uspeh, kar se vidi v zminirani LUSTRACIJI in PROPADLI TRANZICIJI itd.

    • xtc

      Stvar je taka ,da je treba psihote,ki paradirajo takole poslat na zaprte oddelke psihiatrije,ker so nevarni psihopati za okolico take maše poveličevvanja genocida in razdvajanja,sovraštva,rusko srbsko hlapćevstva in izdajstva in zločinske simbole pa z ustavo prepovedat.

  • Franc Šink

    Če že ne drugega vsaj smešni so.

  • karlina

    Bolani v glavo, ampak za to mastno plačani, sem sigurna, seveda, z našim denarjem.

  • ZatonMesecnikov

    #oborožene in oblečene v partizanske uniforme s simbolom rdeče
    zvezde, ki ponazarja simbol krvave in nasilne komunistične revolucije,
    ne manjkajo pa niti jugoslovanske zastave in harmonika.#

    Pravzaprav gre za reenactorje, ki prikazujejo komunistične paravojne oddelke Rdeče armade v letih 41-45. Z vojaškimi simboli rdeče Armade. Nastali pa so na poziv Kominterne iz Moskve Julija 1941.

  • milanček

    maškare, res mora biti človek zblojen, da se gre take idiotske kozlarije! na zg. sliki, skrajno desno, ženska v rdeči majici, brez modrca in mlekarne do kolen! dajte se že zresnit !

  • tilen slatau

    Mogli bi napisat da so bili pobiti domobranci,ustaši in nemci!izdajalci narodov.

    • ZatonMesecnikov

      Izdajalci revolucije in komunizma Tilenček. Antikomunisti v boju s komunisti.

      Narod pač niso samo tisti, ki jih Komunist določi za narod.

    • if

      Praizdajalec slovenskega naroda je komunist kominternovec (Tito, Kardelj, v tistem času člana Kominterne pod šefovstvom Hitlerjevega Stalina).

      6. april 1941, 27. april 1941, oba datuma pred 1. majem 1941 – komunist kominternovec in nacist skupaj! https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8

    • macon

      Tisoči pobitih žensk in otrok pa kolaterala, ki posvečuje cilj oziroma kvečjemu napakica, ki ni vredna omembe.

      Komunisti so bili izdajalci narodov, ki so jih žrtvovali za svojo oblastno norost.

  • ZatonMesecnikov

    Komunistični Borci NOB na slikah, v večnem boju s polovico slovenskega naroda v nikoli dokončani Državljanski vojni 1942-1945.

    • Lustrator

      Še enkrat – ni šlo za državljansko vojno, ampak za komunistični državni udar oziroma revolucijo v kateri so partizanski teroristi pod vodstvom kominterne najprej pobili praktično vso narodno elito (od politikov, intelektualcev, izkušenih generalov, duhovnikov industrialcev, velekmetov in obrtnikov) predno se je sploh oblikovala prva oblika narodove samoobrambe. Če bi šlo za resnično državljansko vojno, bi partizani že leta 42 objokani peš pribežali k svojemu sponzorju Stalinu.

      • ZatonMesecnikov

        Jaz jo pač imenujem tako in smatram izraz za pravilen. Ker tudi v Grčiji svojo imenujejo tako in je bila do pikice identična s situacijo v Jugoslaviji. Le izid je bil tam drugačen in posledično ni bilo genocida nad delom grškega naroda.

        Ko so šli Antikomunisti po pomoč Angležev na koroško, so jim ti pomoč odrekli in ne tako kot v Grčiji pregnali skupaj komuniste.

        • Lustrator

          Slovensko dogajanje poznam precej dobro, Grško pa zelo slabo, zato o tem ne morem soditi. A temu, kar se je dogajalo pri nas, ne morem nikakor reči državljanska vojna, kakor tudi ne terorju, ki ga v Evropi, na bližnjem in daljnem vzhodu nad avtohtonim prebivalstvom izvajajo muslimanske teroristične celice. Za državljansko vojno moraš imeti dve jasno definirani uradni sili s podporo prebivalstva in definiranim vodstvom, ne pa uvoženo agenturo, ki preko terorističnih napadov desetka prebivalstvo. Zaradi tega se tudi nacisti niso nikoli uradno pogajali s Titom, ker njegove zločinske druščine niso obravnavali kot uradno vojsko Jugoslavije, ampak kot samooklicane “upornike” oziroma revolucionarne bandite.

          • ZatonMesecnikov

            Izraz Državljanska vojna je bolj razumljiv široki okolici za razlago. izhajam iz pravnih aktov, ki so jih sprejemali Komunisti med NOB. (nelegitimnih seveda, da se razumeva). In ustanovitve Ljudske fronte 27.04.41, ki je vsebovala predvojne stranke Društva prijateljev Sovjetske zveze. Poznejše dogajanje se je polariziralo okoli predvojnih strank. Pa seveda ubegli mobiliziranci radi nemškega vpoklica. Ki so odločilno pripomogli, da se je partizanstvo obdržalo. Zato samtram, da je izraz ustrezen. pa tudi sami levičarji so ga že začeli uporabljati pred leti na TV, pa je potem na urgenco pravovernih sil izginil zadnje dve tri leta.

            Izraz Državljanska vojna je tisti skupni imenovalec, ki lahko naredi razumevanje NOB sprejemljivo, tako za levico, kot desnico.

            Nemci so imeli poseben odnos do Komunistov, zato takšna odklonilna drža. Poljsko Armijo Krajowo so naprimer po varšavski vstaji odpeljali v ujetništva.

          • Lustrator

            Hvala za obrazložitev, a sam “vojske”, ki nima mandata s strani ljudstva, se požvižga na vojno pravo in izvede politicid v imenu nekakšnega “uporništva”, ne morem nikakor priznati kot vojsko. Njihov glavni cilj je bil strmoglavljenje demokratično izvoljene vlade, zrušitev celotne državne ureditve in vzpostavitev “vladavine proletariata”, kar ima z državljansko vojno v klasičnem pomenu besede približno toliko skupnega kot kmečki upori. S to razliko, da je do kmečkih uporov prišlo spontano in so uporniki uživali podporo večine prebivalstva, česar nikakor ne moremo reči za partizansko revolucijo.

            Tako kot v naši totalitarno izkrivljeni družbi ne pristajam na vsiljeno delitev levi – desni, čeprav gre dejansko za pola komunisti vs. demokrati, ne pristajam tudi na “kompromis”, da je šlo pri terorističnem aktu NOB-ja za državljansko vojno v katerem so pač zmagali komiji. Kakor omenjeno – če bi jugoslovanski komunisti leta 41 odkrito napovedali vojno bodisi Pavlu Karadjordjeviću ali Petru II, bi lahko dejansko govorili za državljansko vojno, ki pa bi je bilo konec najbrž še isti teden in komunizma na tleh Balkana najbrž ne bi več videli v nadaljnjih 100 letih.

          • ZatonMesecnikov

            Poskušajmo operirati z realnimi kategorijami.

            Vsaki Komunistični Revoluciji, je sledila Državljanska vojna. Boljševiški, Vietnamski, Korejski, Kuba, sedaj grozi Venezueli. Pa kambodža s Pol Potom. Pa Grčija, z povsem identičnim razvojem dogodkov, kot v Jugoslaviji. Kjer so angleži oboroževali grške komuniste, ti pa so to orožje uperili ne proti Nemcem, ampak proti svojim političnim nasprotnikom iz vrst rojalističnih in meščanskih strank. Intervencija angležev je potem razvoj dogodkov obrnila v pravo smer. Pri nas te pričakovane Intervencije ni bilo, zaradi kolobocij in nesporazumovv zvezi s sporazumom Tito Šubašić.

            Vendar pa kot sem dejal, ravno koncept Državljanske vojne in polarizacija na Komunistično in Antikomunistično stran naredi dogodke 41-45 razumljive. Ker ravno tega koncepta se častilci ZZB najbolj otepajo in od vsega začetka razglašajo to vojno za Narodnoosvobodilno. Ker prekvalifikacija v Državljansko vojno bi jih spravila v zadrego.

            Da so se v Državljanski vojni Komunisti borili za prevzem oblasti po vojni z Antikomunisti. Kaj ni lepa definicija? Vsak Borec ZZB hlasta ob njej za zrakom. Stvari morajo biti preproste in razumljive, da jih ljudje razumejo… Povedane v današnjem jeziku…

  • Franjo Trojner

    Razumem, da je danes izredno teško živeti s spoznanjem, da je bil kak bližnji sorodnik ali celo mama, oče, babica ali dedek komunističen rabelj, množični morilec.
    Naravnost pošastno je tudi spoznanje, da so se ti množični morilci tudi v novi samostojni baje pravni in demokratični državi Sloveniji svobodni in nekaznovani, brez vsakega strahu, da jih bo nova oblast poklicala na odgovornost, svobodno sprehajali med nami in celo mimo sorodnikov in znancev svojih žrtev.
    Že kr šokantno je pa spoznanje, da še kak tak množičen morilec danes svobodno živi med nami.
    Zdaj sami vidite, da naša država ni pravna in zaradi tega tudi demokratična ne! KER prvi pogoj za uspeh, razvoj demokracije, je ravno pravna država, torej vladavina prava, ki pa jo je pri nas v Sloveniji nadomestila globoka država, kateri se rep vleče globoko v totalitarne komunistične čase.
    Sestopljeni komunisti novi samostojni državi, vladavini prava in demokraciji NIKOLI niso dali prave možnosti za uspeh, kar se vidi v zminirani LUSTRACIJI in PROPADLI TRANZICIJI itd.

  • if

    Ljudje na sliki so umsko prizadeti s sestavinami komunizma, bolni so.

    Odgovorni za tako stanje v RS so politiki, ki naklepno vzdržujejo pri življenju OF laž in njene posledice. Prvi med njimi je predsednik države, ker vsakega 27. aprila venča OF laž na Cesti 27. aprila v LJ, drugi in hkrati enako pomemben je minister za šolstvo, ker mladini naklepno ne sporoča celega zgodovinskega dejstva!

  • Zombi Gartner

    To je Slovenska kultura.
    Včasih sem rekel vrati se Tito…
    Sedaj bi rekel.
    Nun werde ich sagen, Adolf.

  • tramal

    A nima kdo kakšne bombe viška ,da bi jo vrgu med te umsko zaostale bandite.Če bi že kdo petardo vrgu ,bi bili vsi usrani in spet zbežali v hosto.

    • sveta preproščina

      A tako ste vi usraneti v Avstrijo, ko se je bližal konec vojne? Nemci in Italijani so vas prezirali, narodnoizdajalske podgane, Angleži so vas pa z največjim veseljem vrnili tistim, ki ste jim povzročili gorje. Za vsako rit raste palica. Ampak, nič vas ne izuči.

      • ZatonMesecnikov

        Ne narodnoizdajalske. Izdajalce komunizma in revolucije…

      • macon

        Kreten usrani, ki živiš v času bitke na Neretvi, kaj pa opletaš o domobrancih. Ti si umsko prizadet posran idiot. Ti si vreden prezira, pokvarjena lažniva fašistična gnida.

        Gorje povzročate še danes, komunajzarske nesposobne in debilne barabe. Ves čas ste povzročali samo gorje, izmečki človeštva.

  • hermannn

    Hm, zzb bo prej ali slej treba prepovedati ali pa bo šla Slovenija po gobe.

    • branči

      0,5 mio € iz proračuna! koliko maškar bi hodilo po sloveniji na lastne stroške?

  • NoName

    Iz fotografij so jasno razvidne osebe, ki rušijo demokracijo in pravno ureditev države Slovenije, povsem jasno je, da zastava, ki jo nosijo ni Slovenska, ravno tako uniforme ne, zavzemajo se za neko drugo državo, kar pomeni, da v tej nimajo kaj iskati…KJE SO OVADBE.
    Glede na to, da imajo pa še orožje pa tudi pove veliko o morali naših politikov.
    V kolikor je Šiško bil obtožen, se postavlja vprašanje zakaj te maškare niso?
    Spet dvojna merila, zgleda, da nekaj deset pripadnikov Šiškove Štajerske varde z airsoft replikami je nevarnejših od cca 42,000 tisoč Turnškovih, ki nosijo pravo orožje in to ljudje za katere se ve, da nimajo nobenega ustreznega dovoljenja, niti ne za zbirateljstvo, niti ne za posedovanje kaj šele za nošenje.

  • Hribouc

    Satansko delo.

    Izgini Satan!

  • sveta preproščina

    Katolibani, takole je: če bi tale Hana Murn (seveda gre za izmišljeno osebo) in sokomentatorji zavezniške veterane zmerejali y maškatami, bi šli v Franciji, Belgiji, Angliji sedet. Gre za kaznivo dejanje. Vi, posrana narodnoizdajalska zalega, pa zlivate lahko svoj primitivizem. Vi niste Slovenci, vi ste navadne belouške.

    • NoName

      V Angliji in drugod bi te maškare šle sedet v kolikor bi nosile orožje in mahale z zastavo agresorja svoje države to bi se zgodilo še v Siriji, da ne govorim o Severni Koreji ali Kitajski.
      Tebi sem 1x že napisal, da se v komentiranje ne vmešavaj, ker je zgodovina tista, ki razlaga določene reči , ne pa tvoje razmišljanje, ki zgodovinsko nima nobene podlage.

      • sveta preproščina

        Ha, ha, ker domobranski lobotomiranec. Ti boš meni govoril. Skrij se v vlažno klet kakšne cerkve in proučuj vašo platz zgodovine, po kateri so slovenski narodni izdajalci sodelovali skupaj z zavezniki in da je Zemlja ploščata. IQ na stopnji ledišča.

        • ZatonMesecnikov

          Tvoj IQ je pod lediščem, saj slaviš komunistični prevzem oblasti kot “Osvoboditev”.

        • Artur

          Po kateri so slovenski narodni izdajalci sodelovali skupaj z zavezniki !!!???
          Ti izgleda res za vsako ceno rineš kot prde v grivo s svojimi “pustniki” z vašo zlagano zgodovino.
          Tipično podlo komunajzlasko sprevračanje zgodovinskih dejstev “Što se babi htilo to se babi snilo”
          NoName ti je jasno in razločno zgoraj navedel dejstva.

        • NoName

          Lepo si se opisal, sam te ne bi mogel bolje:) ti ne razločiš niti Slovenske od Jugoslovanske zastave.
          Mojster, jaz sem ti DOMOLJUB in to veliki DOMOLJUB za razliko od teh maškar in njenih zagovornikov.
          V kolikor pomeni domoljub Domobranec, potem me lahko imaš za Domobranca, verjetno sem potem edini, saj ste vse druge pomorili…imam čisto vest po celi družinski veji za razliko od tvoje, ki so storili Bog ve kaj, da jih peklenšček sedaj zagovarjaš

    • branči

      tele mamino! pokaži mi samo eno sliko, kje v državah EU še marširajo taka maškare, kot pri nas najmanj 10 x vsak mesec! svet živi v l.2019 in ne l.45, kot kreteni, kot si ti!

    • ZatonMesecnikov

      Navedi zakon, po katerem bi moral nekdo zaradi obrekovanja posnemalcev komunističnih Borcev sedet?

      ravno oni bi morali iti sedet zaradi obsojenih simbolov Totalitarizma.

    • macon

      Najprej to niso nobeni veterani, potem je Slovenija nastala iz boja proti rdeči zvezdi, ki nas je pred tem naredila berače.

      Zapri no gobec, umska sirota in pokvarjenec, kaj se pa napenjaš, kreten. Nabijem ti na krulac klavsko rdečo zvezdo, prekleti fašist.

  • NoName

    Prav jezi me, ko nekateri pišete kaj so počeli Nemci, Rusi, Amerikanci itd… kaj ima to veze leta 2019?
    Naš problem je problem v letu 2019, problem razviden iz gornjih slik, ko pripadniki od cca 42, 000 Turnškovih povojnih borcev, ki razen borčevskih penzij z samim bojem leta 41-45 niso imeli prav nič paradira kot al kajda z orožjem v roki v tuji uniformi in s tujo zastavo na Slovenskih tleh…TO JE PRAVI PROBLEM.
    Zame so to diverzanti na pravno državo, ki pljuvajo z posmehom na ves političen vrh, politika pa nima toliko “jajc” da bi izpostavila boj za osamosvojitev Slovenije, temveč enostavno ignorira nastalo situacijo brez kaznovanja vseh sodelujočih.
    Zakaj ste Šiška zaprli?
    Verjetno samo zato, ker je domoljub, ker mu je mar za to kar imamo, ker ne prejema borčevske penzije in ker nima razloga za laž…
    Šiška sem navedel kot primer, osebno in moralno nimam z njim nič, izpostavil sem zgolj neenakost pred zakonom in neenakost pri razumevanju zakonodaje nekaterih politikov.

  • NoName

    Jugoslovansko partijsko vodstvo je v celoti podpiralo kolaboracijo z nacionalnimi socialisti. Tito je 5. maja 1941, to je neposredno po sedanjem partijskem prazniku, v glasilu KPJ pozval komuniste, naj se zaposlujejo v nemških službah. To se je v Sloveniji potrdilo z zaposlitvijo nekaterih vidnih komunistov pri Gestapu. Takrat in še mnogokrat pozneje so bili slovenski komunisti očitno na pravi strani. Ni tudi naključje, da so svoj sramotni sprejem Hitlerja v Mariboru povsem izbrisali iz slovenskega spomina.

    Tako so ravnali tudi, ko so le nekaj dni po slavnem dnevu ustanovitve svoje tako imenovane odporniške organizacije proti okupatorju z nemškim okupatorjem slavili 1. maj v Trbovljah, ko sta na zastavah simbolično kolaborirala srp in kladivo z zvezdo ter svastika. Slovenska partija je očitno simpatizirala z njimi vse od nemškega napada na Jugoslavijo, komunisti so hodili tudi z nemškimi zastavami, jih izobešali in zahtevali priključitev k Nemčiji, dokumentirano poleg Trbovelj v Semiču, Novem mestu, sploh v Beli Krajini.

    Skupen 1. maj so s paradami slavili v revirjih v Trbovljah, Hrastniku in Zagorju, tudi v Mariboru in Celju, takrat so nacisti in komunisti v skupnem mimohodu z zastavami demonstrirali medsebojno privrženost s totalitarnimi nacističnimi in komunističnimi simboli. Znano je, da so se v Trbovljah nacisti in komunisti osebno družili in skupno proslavljali od 1933 uzakonjeni Hitlerjev 1. maj.

    To je bil čas kolaboracije tistih, ki so si vzeli pravico demokratične nasprotnike v državljanski vojni obtoževati kolaboracije. Zapriseženi komunist in antifašist Stane Dolanc, poznejši jugoslovanski notranji minister in desna ali vsaj leva roka jugoslovanskega diktatorja, je postal član Hitlerjugend, in kar je manj znano, prav tako njegov kompanjon in poznejši admiral Stane Brovet, ki je vztrajal pri mladih hitlerjancih do januarja 1945.

  • Artur

    Meni se vse bolj dozdeva, da so v resnici deformirani v glavah in ne, da se samo delajo takšne. Psiho patologija je bolezesko stanje, ki je žal neozdravljivo baje se takšen že rodiš.

  • Lustrator

    Zelo preprosto – na vse te orgije čaščenja totalitarizma in smrti sistematično pošiljati agente, ki dokazno dokumentirajo prisotnost vsakega udeleženca in po možnosti njihove identitete, ob lustraciji pa vse izmed njih poklicati na sodišče na odgovornost, tako kot to počnejo v Nemčiji, ko slučajno odkrijejo kakšno neonacistično skupino. Tam gre sicer za nekaj deset, pri nas za nekaj desettisoč norcev s temi protiustavnimi vrednotami, ampak ni problema, stotine novoimenovanih sodnikov bo pač moralo nekje dobiti prakso po tem, ko se sprocesira dosedanje.

  • Minovak

    Če pogledam te nore kreature, vsi skupaj nimajo pameti ene kure iz sosedovega kurnika. Ker so očitno nepismeni in povsem podpovprečni, bi samo dejal…kaj so že imela letala in tanki narisano na trupih, ko so napadali Slovenijo in ubijali…? Kreature s pametjo kure ne znajo odgovoriti, a ne.

  • MEFISTO MODRI

    Zaradi pregovorne skromnosti Zveze borcev smo šele pred nedavnim izvedeli za junaško in veličastno bitko hostarjev, v kateri so partizani s skrajnim pogumom leta 1942 pri Trojanah napadli civilni avtobus.

    Bilo je precej mrtvih in ranjenih, med njimi tudi več otrok.

    O žrtvah na strani zmagovalcev, ki so jo ucvrli nazaj v gozdove, ni poročil.

    Menda so jo odnesli brez praske, ker se mrtvi in ranjeni otroci ter ženske niso mogli in tudi niso imeli s čim braniti ter upirati.

  • MEFISTO MODRI

    S temi vampi pa ne bi mogli bežati in pri tem ne bi bili tako urni kot njihovi tovariši med revolucijo in tako imenovano NOB.

    Če nič drugega se, znajo vsaj učinkovito smešiti pred ljudstvom, ki ga osvobajajo zdrave pameti, kolikor jo je še.

    • Luckyss

      Res je…
      Varda je bistveno bolj fit ;))

    • Luckyss

      Sicer pa smo se osvobodili pod tem simbolom in ne pod svastiko pod katero so nekateri prisegli.in v njenem imenu klali “sporne” Slovence…

  • Olga101

    Slovenijo so osvobodili naši vrli belogardisti in belogardistke z RKC na čelu! Slava jim!

    • Luckyss

      Tako je…oni z rokami v luftu, one pa z nogami v luftu…
      Zato pa je tu prisotnih toliko jamrajočih ovc…

      • NoName

        lepo si opisal svojo tovarišico, bo vesela komentarja hahahaha

        • Luckyss

          Ne bi bil rad nesramen…ampak žene ali kako drugačno desničarke so nam “levakom” vedno bile dobre stranke…
          Ne vem, če boš razumel …ampak so bile malo rabljene….. če imaš morda avto veš o čem govorim..
          Lahko ti dam tudi linke da boš razumel…narisati ti pa ne morem…

          https://www.youtube.com/watch?v=QHWVho-qe98

          http://shrani.najdi.si/?3U/1f/4hepAP28/9/zajeta-slika-j.png

          • NoName

            Kako pa si prišel na idejo, da sem jaz”desničar”? a sem mogoče kje to izjavil?
            al kar tako po partizansko označuješ vse povprek za desne pa leve, če niso v skladu tvojega prepričanja?

    • NoName

      Ti pa si bila na čelu kolone, tako kot pri Turnšku al pa še kje drugje, če si že tako zagnana…

  • NoName

    Iz slik je razvidno, kdo jih oblači: JNA, ki nas je napadla, te maškare pa v njihovih uniformah parodirajo, da bo vse v skladu pa še z njihovo zastavo.
    Olga101, zate oblačila pa ni bilo? kot vidim so tile borci imeli s seboj tovarišice bolj za zabavo, skoraj kot tisti med vojno:)

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!