Nacionalka za Kučanovo reklamo kar 80-odstotni popust, pa to še ni vse

Foto: STA

Zadnje dni nacionalna televizija predvaja obsežno reklamno kampanjo za knjigo o Milanu Kučanu, ki jo je napisal Božo Repe. Da se reklame res lahko vrtijo tako izdatno, pa je poskrbela kar nacionalka sama, saj je Založbi Modrijan, ki je knjigo izdala, na vsako reklamo ponudila kar 80-odstotni popust.

In to še ni vse – kot pojasnjujejo v vodstvu RTV-Slovenija, so Modrijanu dali sploh maksimalen možen popust, reklama pa izdajatelja knjige o Milanu Kučanu tako stane borih 8 €/sekundo.

Prodati morajo le 150 knjig
Skupaj bodo za celotno kampanjo oglaševanja v Modrijanu odšteli le 7280 € + DDV. Ker se knjiga prodaja po ceni cca. 50 €, bodo imeli stroške kampanje pokrite že, če bodo prodali cca. 150 knjig.

RTV pa se je za Milana Kučana potrudila še precej bolj, saj so oglas pripravili kar sami, izdelal pa ga je Tomo Zajc. In cena produkcije, ki jo je moral plačati naročnik? V Modrijanu so morali odšteti le simboličnih 400 € + DDV.
In da ne omenjamo še brezplačnega intervjuja, ki so ga Milanu Kučanu nudili v nedeljo, ter številnih prispevkov na to temo v informativnih oddajah.
M. H.