fbpx

Objavljamo pet laži iz včerajšnje Tarče!

Foto: posnetek zaslona

Še vedno odmevajo laži, ki so jih nanizali v oddaji Tarča, kjer so se med drugim obregnili ob portal E-Maribor, Zavod Iskreni, Domovino, niso pa pozabili omeniti niti družbe Nova obzorja. 

Polno laži in zavajanj je bilo mogoče videti v včerajšnji tarči, ki je bil v bistvu še en poizkus utišanja in sramotenja medijev, ki ne poročajo po levičarski volji.

LAŽ 1: Kot so že včeraj iz Portala e-maribor v izjavi za javnost že povedali, da je portal med ljudmi, ne samo v Mariboru, pač pa po celi Sloveniji, še posebej med t.i. desnimi volivci zelo prodoren in gledan. Laganje nacionalne televizije o slabi gledanosti, je iz trte izvit podatek. Portal e-maribor mesečno doseže od 300 do 500.000 mesečnih edinstvenih ogledov. Kar je za lokalni portal zavidljiv ogled. (V mesecu avgustu smo tako dosegli preko 400.000 edinstvenih ogledov strani.) Na lažnivi Tarči so glede portala E-Maribor dejali, da naj bi po šlo za nekakšen marginalni lokalni portal, kjer med drugim oglašuje Pošta Slovenije. Resnica pa je, da portal mesečno doseže od 300 do 500 tisoč mesečnih edinstvenih ogledov.

LAŽ 2: Odgovorni urednik revije Demokracija in direktor družbe Nova obzorja Jože Biščak je v odzivu razkril, kako so si na RTV Slovenija privoščili zavajanje. Draga Tarča, bom govoril samo v imenu družbe Nova obzorja. Če ste z nami tako zmanipulirali, postavljam pod vprašaj ves prispevek novinarja Žana Dolajša. V napovedi in prispevku govorite o “živahnih tokovih denarja iz …..državnih podjetij” slabo leto pred volitvami. Slabo leto pred volitvami Nova obzorja niso od  HSE dobila prav ničesar, zato je informacija v prispevku laž (fakenews) To je jasno razvidno tudi iz mojega odgovora novinarju.” Če pa po besedah Biščaka že omenjajo daljše časovno obdobje, bi morali omeniti, da so sponzorska, donatorska ali oglaševalska sredstva HSE prejeli tudi Delo, Dnevnik, Večer, STA in drugi (omenili pa ste samo dva medija).

LAŽ 3: RTV Slovenija je problematizirala tisoč evrov na leto za Domovina, čeprav ti prek oglaševanja ter nakupov stotine naročnin (npr Spletna Mladina) financirajo izbrane politične medije v zneskih, primerljivih celo s Telekom Slovenija. Urednik Domovine Rok Čakš je glede deleža oglaševanja Slovenske vojske zatrdil, da glede na celoten budget delež oglaševanja na Domovina znaša približno 1,5 promila.

LAŽ 4: Kljub temu, da je dobro znano in je bilo celo izpostavljeno v eni izmed preteklih Tarč, da je stranka SD tista, ki je največ politično kadrovala, je predsednica stranke SD izpostavila naslednje: “V vrhu državnih podjetij Zavarovalnica Triglav, Pošta, Telekom … sedijo člani vladajoče stranke” in da gre po njenih besedah za neke vrste pranje denarja, za financiranje političnih strank. Ekonomist Matej Lahovnik je na laži dobil Fajonovo. Zapisal je namreč: “Fajonova v Tarči mrtvo hladno ustreli, da je na STA ogroženih 300 novinarjev, poslovno poročilo STA za leto 2020 pa navaja 91 zaposlenih, torej več kot trikrat manj.”

LAŽ 5: “Tanja Fajon se v Tarči mirno zlaže, da je UKOM sklenil pogodbo z bivšim kolumnistom Nove24TV za 56 tisoč evrov za kampanjo o cepljenju. Upam, da se bo gospa takoj opravičila, ker niti ena stvar tukaj ne drži,” pa je dejal Uroš Ubanija, direktor UKOM-a.

E-Maribor