Poglejte si naslovnice režimskih medijev in njihovo pajdašenje z oblastjo! Izsiljevalske afere s Šarčevo LMŠ tam ne boste našli!

Najbolj odgovorna za afero: Brane Kralj in Marjan Šarec. (Foto: STA)

Afera s Šoltesovim imenovanjem na mesto direktorja Uradnega lista je presegla vse meje in poročanju o njej se niso mogli izogniti tudi nekateri izmed najbolj zloglasnih režimskih medijev, ki pa bi radi, kot kaže, zadevo čim hitreje pometli pod preprogo in jo rešili v prid vladi. Za vas smo pregledali naslovnice spletnih portalov MMC RTV SLO, Siol.net, 24ur.com, Delo, Večer in Dnevnik.

Afera v zvezi s pritiski generalnega sekretarja LMŠ Braneta Kralja, ki je bil pred vstopom v politiko hišnik, za imenovanje Igorja Šoltesa na mesto direktorja državnega podjetja Uradni list je po prvotnem razkritju pisma nadzornice Uradnega lista Irene Prijović s strani novinarja Bojana Požarja presegla vse meje in poročanju o tem se niso mogli izogniti niti režimski mediji.

“Poklical sem gospo Ireno Prijović in ji omenil, da bi bil dr. Igor Šoltes lahko dober kandidat za direktorja Uradnega lista. Obžalujem, da je gospa razumela to kot pritisk, kajti namen mojega klica je bil zgolj povedati, da je nekdanji predsednik Računskega sodišča in kandidat DeSUS na evropskih volitvah po moji oceni dober kandidat za to mesto,” je za STA, kjer so mu dali priložnost za zagovor, povedal Kralj. Prav sramotno je poročanje tudi ostalih medijev, na naslovnicah nekaterih spletnih portalov, ki sicer živijo na račun slovenskih davkoplačevalcev, novice sploh ne najdemo!

MMC RTV SLO, ki smo ga prisiljeni financirati, novico o aferi umestil nizko na naslovnico
Najprej je našo pozornost vzbudilo poročanje spletnega portala MMC RTV SLO, ki smo ga državljani prisiljeni financirati v obliki prisilnega RTV-prispevka v višini 12,75 evra mesečno. Kar cela vrsta tematik se jim je zdela pomembnejša od novice o aferi, ta se je na naslovnici, kot lahko vidite na priloženem posnetku zaslona spletne strani, uvrstila tako na dno, da je najprej sploh ne opazimo. Tako so le še enkrat dodatno dokazali, da so postali propagandno trobilo režima, ki se na glas norčuje iz davkoplačevalcev.

Foto: posnetek zaslona

Je morebiten padec vlade enako pomemben kot nova generacija golfa?!
Pri portalu siol.net, ki je v lasti državnega Telekoma Slovenije, smo na novico sicer res naleteli na naslovnici, a je bila odmaknjena precej na obrobje, v središču njihove pozornosti se je danes očitno znašla zgodba o srbskem tajkunu Miodragu Kostiću, afera največje vladne stranke, ki bi lahko in bi morala privesti do padca vlade, pa se jim zdi enako pomembna kot nova generacija Volkswagnovega golfa.

Foto: posnetek zaslona

Na naslovnici pajdaško-kapitalističnih 24ur novice o aferi sploh ne najdemo!
Na naslovnici pajdaško-kapitalističnega portala 24ur.com, ki se hvali z najvišjo branostjo med novičarskimi portali v Sloveniji, novice o dogajanju sploh ne najdemo. Pred tem so zelo na kratko o tem sicer poročali v večerni oddaji 24ur Zvečer, kjer so glede dogajanja vprašali tudi Kralja, ki pa so ga spraševali precej nekritično. Pri tem je človek lahko dobil vtis, da skušajo gledalce prepričati kar v to, da do pritiskov dejansko ni prišlo, namesto da bi trud usmerili v to, da bi zadevi prišli do dna.

Foto: posnetek zaslona

Želi Petrič s pritiski prek svojega tovarniškega glasila spodbuditi vlado, da mu čimprej dodeli milijardne posle?
Tovarniško glasilo tovarne Kolektor v lasti tajkuna Stojana Petriča iz vrst Foruma 21 Milana Kučana se je tokrat izkazalo nekoliko bolje, morda se Petriču mudi z razpisi pri predoru Karavanke in enojnem tiru za dvojno ceno in bi lahko tako skušal vlado spodbuditi k čim hitrejši dodelitvi milijardnih poslov. Afera se pojavi kot druga najpomembnejša novica na naslovnici njihovega spletnega portala, pri tem pa v uvodniku napovedo: “Generalni sekretar največje vladne stranke Brane Kralj je Ireni Prijović naročil, da država pričakuje imenovanje Igorja Šoltesa za direktorja Uradnega lista.” Nato Novica Mihajlović in Suzana Kos opišeta dogajanje, med drugim sta h komentiranju pozvala pooblaščenca za skladnost Slovenskega državnega holdinga, ki pa zadeve še ni komentiral. Na koncu navedejo, da je Komisija za preprečevanje korupcije na lastno pobudo pričela s postopki.

Foto: posnetek zaslona

Na naslovnicah portalov tajkunskih Večera in Dnevnika novice o aferi sploh ne najdemo!
Pri tajkunskih Večeru v lasti tajkuna Uroša Hakla, ki prihaja iz krogov Dejana Židana, in Dnevniku v lasti Bojana Petana iz vrst Kučanovega Foruma 21 pa novice o aferi na naslovnici njihovih spletnih portalov sploh ne najdemo.

Foto: posnetek zaslona

Dokazali so, da nižje pri branjenju režima ne gre, kot kaže, bi zadevo javnosti najraje kar zamolčali! Spomnimo naj, da gre za spletna portala drugega in tretjega najbolj branega tiskanega medija v Sloveniji, ki jima je Agencija za varstvo konkurence nedavno odobrila združitev.

Foto: posnetek zaslona

Tudi javnost je ogorčena zaradi poročanja medijev o aferi
Tudi javnost ni spregledala tega, na kakšen način mediji poročajo oziroma se izogibajo poročanju o aferi. Za vas smo zbrali nekaj odzivov z družbenega omrežja Twitter, ki jih prilagamo v nadaljevanju!

Rok Krajnc