fbpx

Take javne televizije nas je lahko strah: Pridružili so se levim medijem pri likvidacijah

TV Dnevnik RTV Slovenija se po načinu poročanja še naprej spreminja v sestrski medij Odlazkovih eksekutorjev iz spletnega portala Necenzurirano.si. Tokrat so celo na podlagi neuradnih (!) (se pravi nepreverjenih) informacij poročali o tem, da je revizija imenovanja generalnega direktorja Tomaža Kokota ugotovila nepravilnosti.  S tem so škodo povzročili tako ugledu Pošte Slovenije, kot poklicnemu in osebnemu ugledu generalnega direktorja.

Večerni Dnevnik RTV Slovenija je poročal, da je po neuradnih informacijah  revizija, ki jo je naročil SDH ugotovila, da nadzorni svet pri imenovanju Tomaža Kokota za generalnega direktorja “ni ravnal s potrebno skrbnostjo”. Sporno naj bi bilo Kokotov pomanjkanje vodstvenih izkušenj. Seja na kateri bi nadzorniki obravnavali poročilo, bi morala biti že danes, vendar so jo predstavili na torek.

Povsem drugi standardi pa veljajo za javni medij RTV Slovenija. Na javnem mediju besedna zveza “po neuradnih informacijah” (kjer niti ne povedo od kod neuradne informacije sploh izhajajo) nima kaj iskati. O neuradni informaciji je sicer prvi poročal spletni portal N1 Info, v lasti podjetja Adria News, ki spada pod lastniško strukturo srbskega milijarderja Dragana Šolaka. Novico so nato povzeli Odlazkovi mediji in pravilno kot vir navedli N1 Info. Tega pa ni storila RTV Slovenija.

Nacionalna RTV bi morala biti uravnotežena, vendar se pridružuje ostalim levim medijem
Na SDH so za N1 potrdili samo to, da so neodvisno preverili, ali so bili postopki izpeljani strokovno ter v skladu z zakoni in internimi akti družbe, sicer pa bodo zadevo komentirali po obravnavi na nadzornem svetu. Na Pošti Slovenije pravijo, da z revizijo niso seznanjeni. Neuradne informacije so tako povsem nepreverjene, RTV Slovenija pa z njimi že napada generalnega direktorja Kokota.

Tomaž Kokot je od vsega začetka tarča napadov levih medijev. (Foto: Pošta Slovenije)

Spomnimo, da nadzorni svet SDH po kadrovskih čistkah, ki spominjajo na revolucionarno obdobje leta 1945 zopet vodi stara znanka slovenskega korporativnega upravljanja pod levimi vladami Karmen Dietner, saj jo je za predsednico nadzornega sveta imenovala že vlada Marjana Šarca. Končni cilj Golobove vlade je zamenjava predsednika uprave dr. Janeza Žlaka, ki ga je imenovala prejšnja vlada. SDH pa bo tako pod novim vodstvom več kot verjetno postal zanesljivi vzvod leve vlade za menjavanje strokovnih kadrov, ki jih je v državno gospodarstvo imenovala prejšnja vlada.

Pomembno je opozoriti, da SDH ne imenuje generalnih direktorjev gospodarskih družb v državni lasti. Potrjevanje uprave je v izključni pristojnosti nadzornih svetov družbe. Poročanje javne RTV Slovenija o neuradnih informacijah ugotovitev revizije, ki sama po sebi nima vpliva na imenovanje direktorja je vsaj neodgovorno, neetično, če ne celo zakonsko sporno.

RTV Slovenija je o reviziji sicer na portalu MMC pisal že v članku iz 22. junija, kjer še niso poročali o t. i. “neuradnih informacijah”, a so že nakazali hujskaško tendenco, ki jo čutijo do trenutnih menjav v državnih družbah, ko so zapisali: “V tem trenutku se majejo stoli številnim SDS-ovim kadrom v državnih podjetjih: ne samo v Pošti, na prepihu je najbolj prav SDH, iz katerega lahko menda v prihodnjih dneh pričakujemo več odstopov.” Iz poročanja je kar preveč očitno, da kadrovske menjave, ki jih opravi levica povsem neprofesionalno dojemajo kot menjave “njihovih” z “našimi”, ko se menjave zgodijo v desnih vladah, pa gre že skoraj za rušenje temeljev pravne države.

Andrej Žitnik