Kmalu po uradnem začetku kampanje so se že začeli pričakovana medijska ofenziva in napadi na zagovornike pravic otrok. Po besedah Koalicije “Za otroke gre!” so nekateri časopisi, revije in televizije že pričeli z žaljenjem zagovornikov družine. Gre za širjenje nestrpnosti, zavajanje in stigmatizacijo vseh, ki v javnosti zagovarjajo družino.
Časopisi in revije Delo, Dnevnik, Jana, Slovenske novice in televizije, kot so Pop TV in Kanal A, so se lotili strategije, ki vsebuje številne elemente manipulacij in političnega marketinga. Z objavo različnih člankov, domnevnih raziskav in javnomnenjskih anket želijo nasprotnike homoseksualnih posvojitev prepričati, da le-te podpira velika večina. “To seveda ni res,” so povedali v Koaliciji.
Morda vas zanima tudi: Rekordnih 39 organizatorjev v kampanji pred referendumom
Mediji Koalicijo povezujejo s katoliško Cerkvijo
Po prepričanju omenjenih medijev je nasprotnike homoseksualnih posvojitev očitno potrebno stigmatizirati, javno zasmehovati in prikazati v “čudni luči”. Vse to z namenom, da bi se državljani distancirali od njihovih stališč ali se čutili krive, ker podpirajo temeljne pravice otrok, mater in očetov ter starih staršev, so prepričani v Koaliciji.
Prav tako želijo mediji Koalicijo “Za otroke gre!” povezati s katoliško Cerkvijo in referendum prikazati, kot da gre “za” oziroma “proti” Cerkvi. V ta namen je potrebno organizirati načrtovano spodbujanje sovraštva in sovražnega govora zoper Cerkev. Na ta način se psihološko ustrahuje katoličane, da se ti ne bi upali izpostaviti oz. se ne bi udeležili referenduma.
Psihološki in medijski pritiski v obliki groženj
V medijski kampanji načrtujejo omenjeni mediji osebne diskreditacije zagovornikov vrednote družine. “Prav tako se bo na vodilne zagovornike vrednote družine izvajal psihološki in medijski pritiski v obliki naročenih člankov in neposrednih groženj,” poudarjajo v Koaliciji.
Morda ste spregledali: Tri slike: Svetlana Makarovič, Aleš Primc in Uroš Urbas
“Katerikoli časopis, katerikoli program boste odprli, od risank, zabavnih oddaj, filmov in poročil, povsod vam vsiljujejo sporočila, da otrok ne rabi mame in očeta, da spol ni pomemben in kako je treba sočustvovati z odraslimi homoseksualci, ne pa z otroki, ki jim hočejo vzeti mamo ali očeta,” so še dodali v Koaliciji.
M. H.