Sramota: Napadanje sogovornikov, širjenje nestrpnosti, zavajanje in stigmatizacija

Datum:

Kmalu po uradnem začetku kampanje so se že začeli pričakovana medijska ofenziva in napadi na zagovornike pravic otrok. Po besedah Koalicije “Za otroke gre!” so nekateri časopisi, revije in televizije že pričeli z žaljenjem zagovornikov družine. Gre za širjenje nestrpnosti, zavajanje in stigmatizacijo vseh, ki v javnosti zagovarjajo družino.

Časopisi in revije Delo, Dnevnik, Jana, Slovenske novice in televizije, kot so Pop TV in Kanal A, so se lotili strategije, ki vsebuje številne elemente manipulacij in političnega marketinga. Z objavo različnih člankov, domnevnih raziskav in javnomnenjskih anket želijo nasprotnike homoseksualnih posvojitev prepričati, da le-te podpira velika večina. “To seveda ni res,” so povedali v Koaliciji.

V oddaji Epilog, kjer sta se soočila homoseksualna mama Andreja in predstavnik Koalicije “Za otroke gre!”, Jakob Štrbenk, je vsak od njiju korektno zagovarjal svoje stališče. Vendar pa so lahko gledalci opazili izrazito manipulacijo voditeljice Maje Sodja. Prvič, gospa Andreja je imela na voljo več časa, da predstavi svoje mnenje. Drugič, voditeljica je Štrbenka večkrat prekinila in mu vzela besedo. In nenazadnje – gospe Andreji je voditeljica dejala, da “se sama ne bo počutila nič manj ženska, če se bo ona poročila”, ves čas pogovora pa je drugemu gostu namenila zgolj osorne komentarje. Gre za manipulacijo in vsiljevanje svojega mnenja, česar si profesionalen voditelj ne bi smel privoščiti.

Morda vas zanima tudi: Rekordnih 39 organizatorjev v kampanji pred referendumom

Mediji Koalicijo povezujejo s katoliško Cerkvijo
Po prepričanju omenjenih medijev je nasprotnike homoseksualnih posvojitev očitno potrebno stigmatizirati, javno zasmehovati in prikazati v “čudni luči”. Vse to z namenom, da bi se državljani distancirali od njihovih stališč ali se čutili krive, ker podpirajo temeljne pravice otrok, mater in očetov ter starih staršev, so prepričani v Koaliciji.

Prav tako želijo mediji Koalicijo “Za otroke gre!” povezati s katoliško Cerkvijo in referendum prikazati, kot da gre “za” oziroma “proti” Cerkvi. V ta namen je potrebno organizirati načrtovano spodbujanje sovraštva in sovražnega govora zoper Cerkev. Na ta način se psihološko ustrahuje katoličane, da se ti ne bi upali izpostaviti oz. se ne bi udeležili referenduma.

Psihološki in medijski pritiski v obliki groženj
V medijski kampanji načrtujejo omenjeni mediji osebne diskreditacije zagovornikov vrednote družine. “Prav tako se bo na vodilne zagovornike vrednote družine izvajal psihološki in medijski pritiski v obliki naročenih člankov in neposrednih groženj,” poudarjajo v Koaliciji.

Izjava Svetlane Makarovič, da ji je žal, da pomembni zagovorniki pravic otrok niso bili splavljeni, ko je bil za to čas, je samo en primer žalitve zagovornikov vrednot družine.

Morda ste spregledali: Tri slike: Svetlana Makarovič, Aleš Primc in Uroš Urbas

“Katerikoli časopis, katerikoli program boste odprli, od risank, zabavnih oddaj, filmov in poročil, povsod vam vsiljujejo sporočila, da otrok ne rabi mame in očeta, da spol ni pomemben in kako je treba sočustvovati z odraslimi homoseksualci, ne pa z otroki, ki jim hočejo vzeti mamo ali očeta,” so še dodali v Koaliciji.

M. H.

Sorodno

Zadnji prispevki

Čigave ideje dejansko promovira Nika Kovač?

Protiživljenjska kampanja Inštituta 8.marec v času pred evropskimi volitvami...

“Depolitizacija” se nikoli ne konča

Z "depolitizacijo" po meri Gibanja Svoboda je podobno, kot...

Čeferin odloča kar o dveh zadevah, kjer bi moral biti izločen

"Z začudenjem smo ugotovili, da je Ustavno sodišče RS...