[FOTO] Vila Galeb – še ena izmed Titovih haciend, kjer je diktator užival v strahotnem blišču, ki je bil običajnim državljanom Jugoslavije povsem nedostopen!

Titova kopalnica v vili Galeb (Foto: Youtube)

Socializem, ki ga je uvedel jugoslovanski komunistični diktator Josip Broz Tito, še zdaleč ni pomenil, da so bili vsi državljani Jugoslavije dejansko enakopravni ter so imeli enak dostop do osnovnih dobrin. Že samo ena izmed famoznih Titovih črnogorskih zgradb, vila Galeb, namreč razkriva, da je omenjeni diktator posedoval premoženje, o katerem so praktično vsi preostali prebivalci nekdanje skupne države lahko le sanjali. Ti namreč niso imeli niti dostopa do osnovnih dobrin, ki so jih morali v veliki meri tihotapiti iz tujine. Vrednost premoženja, ki ga je posedoval Tito, “prvi med enakimi”, je še danes praktično nedosegljiva za kogarkoli, morebiti z izjemo katerega od savdskih princev, ameriških milijarderjev ali kitajskih tajkunov.

Mediji so razkrili notranjost še ene izmed luksuznih vil, ki jih je v nekdanjem socialističnem režimu posedoval Josip Broz Tito. Vila Galeb v Črni Gori, ki so jo zgradili prav za “njegovo visočanstvo”, dodatno razkriva, da je ta komunistični samodržec posedoval premoženje, o katerem je večina Jugoslovanov, ki ni imela niti dostopa do osnovnih dobrin, lahko le sanjala. Gre za vilo, ki se nahaja v črnogorskem obmorskem letovišču Igalo. Pri tem pa seveda velja poudariti, da gre le za eno izmed brezštevilnih nekdanjih Titovih nepremičnin, njihova skupna vrednost pa je še danes praktično nedosegljiva za kogarkoli, morebiti z izjemo katerega od savdskih princev, ameriških milijarderjev ali kitajskih tajkunov.

Titov luksuz na vsakem koraku
Megalomanska vila Galeb v črnogorskem Igalu, ki se nahaja v neposredni bližini Hercegnovega, je po poročanju Jutarnjega lista svoja vrata po šestih mesecih gradnje odprla leta 1976, in sicer predvsem po zaslugi podatka, da je bil Tito navdušen nad tamkajšnjo mikroklimo. Površina omenjene vile je znašala kar 5.500 kvadratnih metrov, v njej pa ni primanjkovalo najdražjega pohištva iz najkvalitetnejšega lesa ter različnih marmornatih oblog. Ob tem sta bila v zgradbi tudi kino in atomsko zaklonišče, Tito pa si je zaželel celo klimatske naprave, ki je bila v tistem času vse prej kot nekaj vsakdanjega. Stene v zgradbi so bile seveda okrašene s številnimi umetniškimi slikami, ukradenimi med revolucijo.

Josip Broz Tito (Foto: Twitter)

Vila spominja na haciende južnoameriških vodij mafijskih kartelov
Omenjena vila, ki sicer še najbolj spominja na rimske vile ali južnoameriške haciende tamkajšnjih vodij mafijskih kartelov, potrjuje, da je bil Tito obseden z luksuzom. Gre namreč za pravo trdnjavo, pri kateri vsa glavna okna gledajo na notranje dvorišče, stavbo pa je mogoče zapustiti samo skozi glavni vhod, kjer so lesena drsna vrata, skozi katera se je Tito pripeljal s svojimi luksuznimi avtomobili. Vila je seveda obdana z velikim parkom v velikosti 75 tisoč kvadratnih metrov. V njem so posajeni številni borovci in mediteranske rastline.

Megalomansko zgradbo obdaja ogromen mediteranski vrt. (Foto: Youtube)

Najrazkošnejši del vile so zasebni Titovi prostori
Vilo Galeb je zasnoval arhitekt iz Hercegnovega Milorad Petijević, po razpadu Jugoslavije in socializma pa jo je zaradi zapuščenosti močno načel zob časa. Za širšo javnost je zgradba ponovno odprla vrata leta 2014. V njej je tako danes med drugim več apartmajev, videti pa je mogoče tudi konferenčno dvorano, diktatorjevo pisarno, restavracijo, bazen z mineralno vodo in različne kadi. Najrazkošnejši del vile so zagotovo zasebni prostori Tita in njegove žene Jovanke Broz, ki pa je zgradbo obiskala le enkrat, saj so jo nato odstranili iz javnega življenja.

Konferenčna dvorana v vili Galeb (Foto: YouTube)

Tito v vili užival v razkošju s tujimi gosti, domače prebivalstvo pa istočasno ni imelo niti dostopa do osnovnih dobrin
Tito, sicer znan predvsem kot glavni jugoslovanski komunistični klavec ter eden od desetih najokrutnejših zločincev v zgodovini, je v vili Galeb gostil tudi številne znane goste, med drugim princa Charlesa, Moamerja Gadafija, Helmuta Schmidta in Elizabeth Taylor. Ob tem, ko so Tito in njegovi privilegirani gostje uživali v razkošju, pa je velika večina Jugoslovanov, ki se jim je sicer vseskozi vcepljalo v glavo, da so v socializmu vsi enaki, živela v popolni bedi ter pogosto ni imela niti dostopa do osnovnih življenjskih dobrin. Tako so celo po kavo, sladkarije, obleke in toaletni papir najpogosteje morali hoditi kar v Italijo ali Avstrijo, kjer je vladal “kruti” kapitalizem.

Titov kabinet v vili Galeb (Foto: Youtube)

Rajko Golob

  • GverilaStyle

    Nova 24…sami seb v krožnik pluvate….a danes v tej skorumpirani demokraciji, kjer ima vsak politik tako hišo je pa OK??? Da ne omenjam vrtnih lop po 400m2+…….sej je bil TITO predsednik!!! Tud našmu metrosexualcu od predsednika bi dali danes tako vilo, a kaj ko je vse privatizirano in ni nič več za dati…in spet, da negovorim o pokradenem. Danes zaposleni skor morajo za zasluženo mizerno plačo, ki jo dobijo, šefom skoraj hvala reči….v TITOvih časih, so bile ozimnice, pa dopusti v prikolicah in apartmajih zastonj, če si le delal in se trudil…..stanovanja, ki so jih firme dajale zaposlenim….danes pa tlaka za beliče, da narod ni kreditno sposoben…..jah, tudi tako se drži ljudstvo na vrvici in pod kontrolo….Jugoslavija je bila samozadostna kar se tiče sadja in zelenjave, meso pa sa so kupovali naši starši od kmetov in v skrinjo popakirali…..no danes imamo pa fukingburger king in fuking mcdrek. Ja res, se cedita med in mleko….zato pa se uvaža poceni delavno silo, pa spoh ni važno da so to muslimanski teroristi.

    • von Rhein

      Denar,ki ga je pokradel on se danes deli v širši krog zagovornikov njegove politike in tekovina. Zato imajo velike hiše,vile in vrtne ute nenormalnih kvadratur.
      Ne pozabi,njegovi vojščaki so nabirali ozimnice tudi po tujih vrtovih in njivah .Za razliko danes njihovi potomci brez sramu to isto počnejo z dodelanim načinom ropanja.

      • GverilaStyle

        ja in ti pljuvaš po tistem sistemu, tega pa odobravaš?! Kradejo danes vsi…pa še vedno jih vse volite

        • macon

          Ta sistem so ustvarili isti socialisti kot prejšnjega in njihovi mladiči. Na vrhu so lahko samo, če mirno kradejo in jih v tem ščitijo represivni organi, pravosodje, mediji, družboslovje in sindikati.

          Tebe so pa prevarali, da je to danes nekaj drugega- kapitalizem. Kakšen kapitalizem, razen v videzu, če vladajo eni in isti? A ne poslušaš, kaj nam govorijo, saj enako povzdigujejo Tita, Jugoslavijo in socializem kot nekoč?

        • Lustrator

          Govori zase.

        • von Rhein

          Drži,pljuval sem in to počnem tudi danes. Sistem današnji tudi odobravam.Pljuvam pa po golazni,ki je še ostala iz tistega sistema in po njihovih mladičih,ki kradejo in ropajo in so sistem izmaličili v svojo korist.

    • Boco

      Albert Einstein je imel prav. Cloveska neumnost je brezmejna.

      PS.: poleg fukingburger kingov in fuking mcdrekov je dalec najvec jebenihburekov in smrdljivih cevapov

      • GverilaStyle

        šiptarji vsaj delajo….medtem ko novodobna plastična hrana služi samo lastnikom….al poznaš zaposlenega v mcdreku, ki je kreditno sposoben???!!!

    • SIMON ROZIC

      ….vauuuuu! Kdo ti je pa to natvezil? Od sindikalne svinjske polovice enkrat letno,
      4-članska družina pač ni mogla preživet !!! Stanovanja? .seveda, če si se razmnoževal
      kot zajci ali podgane in si bil na spisku 300, si dobil kot priden delavec enosobno stanovanje
      tik pred smrtjo ali pa nikoli….Spomni se ti, Gverilski osel, barakarskih naselij ob tovarnah in
      mestih še dolga, dolga leta, celo po osamosvojitvi in po Jazbinškovem zakonu.
      Titova Yugovina je bila neperspektivna komunistična greznica! In- pika!

    • Olga101

      V Venezueli, na Kubi in v Severni Koreji lahko še danes dobite “užitke” socializma! Kar pot pod noge! Ne pozabite s sabo odnesti jugo zastave s smrdečo zvezdo!

    • boogin1

      Ozimnico, ki si jo moral sam plačati, največkrat še po višji ceni kot sicer.

      • Zombi Gartner

        Le kako nam uspe preživeti v tako zapufani pokradeni državi kot je Slovenija…
        To pa je računica. Tega pa nebom nikoli razumel….

        • Lustrator

          Na kredit kajpak, kot Juga. Ko bodo usahnili krediti (močno upam, da se zahod kmalu spametuje), bo pa šripanje z zobmi in po vsej verjetnosti spet prelaganje krivde na opoziocijo – natanko tisto opozicijo,ki že desetletja opozarja na ta scenarij.

          • Zombi Gartner

            Tega denarja ne vrne 5 generacij.

  • est

    Najlepša novica, ki sem jo o njem slišal je bila 04.05.1980. Pred tem sem ga od 06.01.1980 do 02.05.1981 dnevno vsaj 100 x preklel.

    • FORT WORTH

      Zgleda, da je pomagalo, ko si ga klel…
      Od 6.1.80 pa do 2.5.81 pa si bil verjetno v JNA.

      • est

        Točno tam, pa še tiho smo morali biti.

    • KAPIBARA

      Prvi znan- drugi pa..??

    • Valter BraniSlav

      Povej kaj si ustvaril po Titovi smrti?

    • radames

      Resnično je umrl že v sredini februarja 1980. Tik pred prvomajskimi prazniki 1980 je simfonični orkester RTV Ljubljana v dvorani Slovenske filharmonije za televizijo snemal žalno glasbo. Bil sem zraven.
      13. februarja istega leta je bila po vseh slovenskih medijih stroga pripravljenost. Šele okoli polnoči so se domenili, da še ni umrl in po polnoči smo lahko odšli domov.
      Žarko Petan (kasnejši precejkrat “žagani” direktor RTV) je v intervjuju za Naše razglede v 90. letih rekel, da bi končno lahko nehali farbati folk in povedali, da ni umrl 4. maja 1980, ampak precej prej.

  • Franc Šink

    Druže Tito mi se ti kunemo,da govna kakav si bio ti, nikad više nečemo.

    • Valter BraniSlav

      Ti si eno staro govno ki halucinira o tem da je privlacno….
      He he

    • partizan

      Verjetno si penzijo zasluzil v nemciji da si tako jezen na minule case

      • Franc Šink

        Točno !

  • Olga101

    Kje ima “svoje” premoženje udbomafijec iz Murgl?

    • Franc Šink

      On ga ni sposoben toliko nakrasti.

      • SIMON ROZIC

        ..in to ga jezi tako zelo, da je jezen na cel svet, tudi na Štefko,
        ki nič ne prihrani pri gospodinjstvu, tako kot je to znala tovarišica Jovanka
        in kupila za prihranke celo eno vilo ob Vrbskem jezeru….

        • xtc

          Ne bit tako nesramen Štefanija je od “gosoodinjstva” našparala 200 miljonov$ ,ki ima deponirane v Mehiki,ker ne zaupa Švici.

          • SIMON ROZIC

            …pa se ni nič Milanček pohvalil, zato tudi nisem nič vedel….

      • Olga101

        Na roke kdo ve koliko krat po 400.000 DEM, pa pranje iranskega denarja….

        • Franc Šink

          To še za Titov svinjak ni.

    • Valter BraniSlav

      Pri meni ne,
      Tika taka tika taka
      Olga serje lula kaka

    • Slovenec

      Lahko ga ima v Švici…, ali ga je naložil kje drugje.

  • xtc

    Ja vsi “skromni” socialisti so ekstremno mahnjeni na luxus.

    • Valter BraniSlav
      • xtc

        Kako kaj Vila Karton a si že razprodal vse izvode ,da si dobil na Dipu nove kartone za renoviranje Vile?

      • SIMON ROZIC

        …prasec Tito je vse prave intelektualce spravil na beraško
        palico in si polastil imetje, ki mu nikoli ni pripadalo! Ljudje so bili
        ustrahovani, slepi in človeško ponižani. Še danes njihovi rodovi
        čutijo posledice, duhovne in gospodarske ! Ti pa le sanjaj s svojo
        kratko, komunistično pregreto pametjo!

        • Zombi Gartner

          Tito je bil za tiste čase car…
          Za današnje čase je pa car Kučan.
          Janša mora bit tiho kot rit. Če želi živeti normalno življenje.
          V tej izropani, pokradeni Sloveniji…
          Veliki

          • IZBIRA

            Rdeči Car Tito Grozoviti.

          • Jurij Korošec

            Butl
            Desnakarji ne povedo, da TITO N I IMEL NIČ. To so bili protokolarni objekti v lasti države.

          • IZBIRA

            Kup mi hišo, avto, jahto, lokomotivo, letalo— in plačuj stroške za to in vzdržuj… Z veseljem jih bom uporabljal vse do smrti.
            Večno mi boš hvaležen.

        • Valter BraniSlav

          Meni je Tito dal ogromno.
          Brez izobrazbe v Titovi SFRJ bi bil danes niko I nista v ZDA.
          We are unable to post your comment because you have been banned by Nova24TV. Find out more.

          • Peter

            In zato, ker je tebi dal ogromno, si pripravljen pozabiti na vse, kar je naredil negativnega.
            Egoistek, no.

          • Valter BraniSlav

            Seveda sem egoist.

          • Steiermark

            Ti si navaden bednik, egoist si zaradi svoje okrnjene pameti! Sicer bi se vsakdo sramoval takšne povezave z zločincem titom in njegovimi poddrepniki, kardeljem in lesarskim klavcem mačkom!

          • Valter BraniSlav

            Seveda sem egoist, in zelo uspesen.
            KDO SEM?
            Velikokrat ste me sprasevali kdo sem. Takole je to. Sem eden on najbolj bogatih predstavnikov nasega klana. Strica mi nista dala dosti, SFRJ pa mi je dala ogromno: prosti dostop do izobrazbe.

            Nas klan je zelo stevilcen. Danes je zivih kakih 40 potomcev druzine Kardelj in 120 potomcev druzine Macek. Spodaj je rodovnik v grobem:
            DRUZINA KARDELJ:
            Bojan – 1922 – 1978 brat Eda
            Francka -1913 – 1988 prva zena Edvarda, rojena Mozan, iz Radovljice
            Borut – 1941 – 1971 sin Eda
            Janez – 1914 – 1942 brat Eda Kardelja, padel v NOB, tudi kot Ivan Janez Kardelj
            Pepca – 1914 – 1990 zena Eda, rojena Macek
            Edvard – 1878 – 1955 oce Eda, moz Ivane
            Ivana – 1881- 1944 mama Eda
            Pepca – 1904 – 1985 sestra Eda
            DRUZINA MACEK:
            Rod macek izvira iz Spodnje Zadobrove kjer so nekoc ziveli trije bratje Macek:

            MALNARCKOVI: Jozef Macek, Spodnja Zadobrova 5, tesar (1 marec 1872 – 1951), zena papirniska delavka Marija Ocvirk (19 sept 1874 – 30 decemberr 1941), porocena 22 april 1907, rodilo se je 5 otrok med njimi IVAN MACEK MATIJA.

            MATJACEVI Franc Macek, Spodnja Zadobrova 34, kocar in cevljar (7 december 1874 – 1957), zena gospodinja Marija Marn (2 marec 1876 – 12 februar 1935), porocena 16 oktober 1989, rodilo se je 8 otrok med njimi PEPCA porocena Kardelj.

            Starsi Marije Lovrenc Marni iz Spodnje Zadobrove 14 (1839-1913) in Karolina Corletti iz Trsta (1841-1915)

            PR KRLIN : Anton Macek, Spodnja Zadobrova 14, tesarski mojster in posestnik (9 februar 1878 – 9 marec 1956), zena sivilja Marn Franciska (10 julij 1879 – 10 september 1869, porocena 12 januarja 1902, rodilo se je 10 otrok

            Starsi Franciske Marn Lovrenc iz Spodnje Zadobrove in Karolina Corletti iz Trsta (BRATA Franc Macek in Anton Macek sta porocila sestri)

            IVAN MACEK MATIJA (1908 – 10 julij 1993 bolnica Petra Drzaja) je porocil z Alenko, partizansko Cveto (1924-2014), imela sta tri sinove Matjaza (1944), Jadrana (kemika) in Dobraca (1948-2004)
            Med 1947-1982 zivel v vili denacionaliziranega lekarnarja Leona Bahovca. Vilo so porusili da so zgradili Cankarjev dom. Leta 1982 so zanj dokoncali novo vilo na Snezniski ulici v kateri je danes Italijansko veleposlanistvo.

          • Steiermark

            Tito ni nikomur ničesar “dal”, razen svojega posušenega spolnega uda, ki ga je rad tiščal osnovnošolcem, od zadaj! On se je samo šopiril in preseraval, na račun svojih žrtev – samo v Sloveniji, več kot 200.000!

          • Steiermark

            Še vedno si nitko i ništa! Poleg tega ničevstva si pa še žrtev štokholmskega sindroma!

          • Valter BraniSlav

            Vreden par sto milionov $
            Oce 4 otrok, stari oce 15 vnukov
            Porocen z eno in isto zensko 41 let.
            Pa ti?

        • Boris Peckaj

          Kok rodov bo sedaj čutilo posledice za temi bedaki aaaaa

    • Steiermark

      Seveda so radi imeli “luxus”, najbolj tistega, ki so si ga prilastili od svojih žrtev, katere pa so si pošteno zaslužile…

    • Jurij Korošec

      Kreteni ne povedo, da TITO N I IMEL NIČ. To so bili protokolarni objekti v lasti države.

  • Valter BraniSlav

    Ko bi videli moj luksuz bi vas kap.
    Pozrite se od zavisti narod hlapckov
    https://www.youtube.com/watch?v=MKLL8PXI-LI

    • FORT WORTH

      Za fanatika, kot si ti se ena od propagand yugo sistema, ki se je zrusil sam vase.
      https://m.youtube.com/watch?v=kjck6d_5GRc

      • Valter BraniSlav

        Hvala, prelep video moje mladosti.
        Ko sem se zivel v SFRJ sem sanjal da bom bogat financnik v ZDA.
        Sedaj ko to sem vidim SFRJ kot pravljico.
        Ce bi ostal bi verjetno bil nesrecen tako kot vi, ali pa bi bil novi Skrabec?
        MENI JE BILO POVSOD LEPO: SFRJ IN USA…

        • FORT WORTH

          Ti ZDA se videl nisi.
          Lp

          • Valter BraniSlav

            Ti Si videl Slovenijo le s prstom na zemljevidu. V resnici zivis v ZDA IN SANJARIS O TEM DA SI SLOVENEC.

          • xtc

            Kaj ti spet podgane montirajo “klimo” na Vili Karton ,da si tako živčen?
            A ti delajo luknje v nove kartone,ki si jih privlekel domov ,da boš “obnavljal” Vilo Karton?

          • Valter BraniSlav

            Se je tebi moskost posusila?
            Ze gnijes pri zivem telesu?

    • Observer

      Sem mislil, da boš svoje hvalisanje podkrepil z videom svojega luksuza, ti pa prlimaš nek jugonostalgičen propaganda video. Standard.

      • xtc

        Ja kaj ti pa naj pokaže prospekte neprimičnin v ZDA,ki se prodajajo?
        On domuje v Vili Karton na LJ “Floridi” Rakovi Jelši in sklepa dnevno “mijonske” posle na “borzi” Kraljev Ulice” Tromostovju.

        • SIMON ROZIC

          …čisto mogoče! Vsako delo je častno, tudi kraja bakrenih žlebov!

          • xtc

            To ima še najraje,samo smola je ker je čedalje več aluminjastih,tako ,da ima “nižje dobićke”.

      • SIMON ROZIC

        Le kako naj bi se hvalil s tisto svinjsko štalo in črno Kubansko ženo na pragu
        s celo serijo mešančkov, kako se veselo valjajo po dreku….

        • xtc

          Saj veš ,kdo stanuje na Rakovi Jelši v Vilah Karton?

    • xtc

      A si dobil druge kartone na Dipoju zaa “renoviranje” Vile Karton?

    • Luiggi

      Mater putana Valter,zakaj nalasc povzrocas kap toliko Slovencem,Jaz hocem se zivet,zato nisem odprl tvojega linka,kapish??!!!

      • Valter BraniSlav

        Kar odpri ga.
        Ne bo kapi.

  • GverilaStyle

    ne nisem oprane sorte…to sem doživel…..eni pa vse zanikate in kako slabo je bilo….imate pa stanovanja ali pa hiše iz kreditov v tistih časih, ki jih niste nikoli vrnili….neseri in nebodi hinavec, pa čeprav je to danes slovenski demokratični način!

    • FORT WORTH

      Odpelji se malce na potovanje na severo zahod in opazuj okolico.
      Potem pa se na balkan in vse skupaj primerjaj in analiziraj.
      Potem pa pisi.
      Lp

  • Observer

    Eh, Tito ni imel za burek. Neka dolgočasna starinska socialistična vila.

    https://duckduckgo.com/?q=laucala+island+resort&t=ffnt&atb=v146-6&iax=images&ia=images

  • Slovenec

    Ha, ha, kje ste jugonostalgiki. Se še slepite s tisti močno floskulo: I on je krao, a je i nama dao? A je komu kaj dal iz svojega žepa?

    • tretjerazredni

      Verjetno hočejo povedari, da jim ni vse vzel, čeprav bi lahko.

    • Zombi Gartner

      Katerga pa ti častiš v teh lepih časih. Janšo?

      • Peter

        Torej je treba nekoga častiti?

        • Zombi Gartner

          Normalno sej zato greste na volitve in volite svoje idole.

          • Peter

            Spet en, ki se pogovarja z vsemi.
            Imaš vedno to navado?

          • Zombi Gartner

            To je napaka ne vedno tisti ki grejo volit svoje idole…

          • Lux Ferre

            Katerega klovna ste pa vi volili?

    • rrrrr

      Vidiš Slovenec, takoj sta se na tvojo vabo kar dve butari sofort nalimali. Muhe in brozofile vedno najdeš na najbližjem gnoju…

  • Dolfić 20.4.

    Po Titu Twito.

    • FORT WORTH

      Bebo ne zna twitat…
      Hehehe

    • xtc

      Po Titu Kučan.

      • tretjerazredni

        Po Kučanu, Pahor.

      • Zombi Gartner

        Po Kučanu…. Atomska bomba.

        • Artur

          Po Kučanu “deratizacija” rdečih podgan.

  • xtc

    No še en objekt v katerega opremljanju je sodelovala naša firma,z že pokojnim Pohištvom Celje,Mizarstvom Kraljič,Stillesom in še nekaterimi drugimi firmami.
    Seveda pa je dela zopet talal bodisi Slovenija les ali lesnina,ki so tudi pobirali smetano.
    Ko bi ljudje vedeli kakšno stilno in drugo pohištvo je šlo v te objekte in druge stvari.

    • tretjerazredni

      Kakšno bi pa lahko bilo pohištvo, les je les, mogoče je izdelal rezbarije in štukature kakšen Michelangelo in je bilo prebarvano z lakom, ki so mu primešali zlato in platino, čeprav ne razumem kje bi bil smisel takega kiča.

      • xtc

        Ko bi bil videl izdelke bi utihnil-Pohištvo Celje je z nekdanjim Starim Stillesom veljalo z Mizarstvom Kraljič za ene najboljših stilno zahtevnih lesnih podjetij.

      • SIMON ROZIC

        Pohištvo je bilo zelo cenjeno in podjetje Stilles je izvažal po celem
        svetu (po naročilu), devize od izvoza pa so si tovariši (pa ne iz tovarne)
        vtikali v žepe, preko izvoznikov udbomafije iz Beograda.

        • tretjerazredni

          Že, že, ampak v kakšnih količinah, koliko je bilo med pohištvom škarta, če vemo, da smo pionirčki limali iverco v državnih lesnih tozdih že v petem razredu osnovne šole.
          Boljši smo bili od vietnamcev, to je res, sicer smo prodali proti njim zanemarljive količine izdelkov, ampak nas vsaj nihče ni polival z napalmom.

          • SIMON ROZIC

            …imaš pač raje Ikeine zabojnike ! Okusi so različni in
            poznavanje vrednot tudi!

  • Slovenec

    Točno.

  • tretjerazredni

    Tudi jaz sem se vozil na enem Titovem Galebu, na ladji, ne v vili.
    Predstavljajte si srednjeveško barkačo, pod palubo katere je naložena eden čez drugega gora izmučenih, dehidriranih in sestradanih sužnjev, le da je namesto iz lesa zgrajena iz jekla, to je to.
    Vsake tri mesece so vozili generacijo vojaških nabornikov iz Pule, kjer so končali pehotni trening, do Splita, kjer je bila komanda jugoslovanskih marincev, v psr metrov velike kabine so natlačili sto ljudi, z vso opremo in osebnimi predmeti, medtem ko so mornarji stražili prazne hodnike in odvažali napol nezavestne nabornike k bolničarjem in na toaleto, potovanje pa je trajalo cel dan.
    Zakaj je bilo tega treba, eno so bile priprave za primer prave vojne, še bolj pomembno je bilo za režim ustvariti lažno predstavo o diktatorju. Njegova luksuzna jahta ni bila simbol sproščene zabave in razkošja ampak kolosalna jeklena pošast, ki jo je med kljubovanju viharjem, poganjalo človeško meso, namesto valov, je premagovala trpljenje in bolečino.
    Kakšna je šele njegova vila, verjetno ima v kleti mučilne naprave, v spalnicah pa visijo pripomočki za S/M orgijo.

    • Hugo

      Večina ljudi je takrat Tita imela rada. Ni jih zanimalo, kaj se v renici pod palubo Galeba dogaja. Ne verjamem, da so se rekruti vselej vkrcali na Galeba ponoči, skriti pred pogledi ljudi.

      • xtc

        Verjetno so jih zložili v hladilnicobanan.

        • Hugo

          Ljudje takrat niso preveč razmišljali o bananah. Nekateri jih v življenju še videli niso, čeprav so se v šoli o njih učili.

          • Peter

            Zanimivo stališče zastopaš. Ljudje niso vedeli, ljudje so imeli tita radi, ljudje so to in ono…
            Ja, ljudje so pogledali net in vedeli, kaj se dogaja, a ne Hugo, no?

          • Luiggi

            Ljudje so lahko svobodno spregledali sele,ko se je mozakar stegnu,kapish?

          • Peter

            Nekateri pa še dandanes niso, no.

          • Hugo

            Spomnim se, da so večinoma ljudje imeli Tita radi. Vsepovsod na svetu se pa najdejo posamezniki, ki jim diktatura in diktator ni všeč.

          • Peter

            Seveda so ga imeli radi. Kljub temu, da so jim vsak dan v novicah povedali o njegovih zločinih, njegovem hohštaplerstvu in uživanju, kljub temu so ga imeli ljudje radi. Če pa ga kdo slučajno ni imel tako zelo rad, je to lahko javno povedal in nič se mu ni zgodilo, kajne, hugo?
            Je res tako težko malo pomisliti, no?

          • Hugo

            Ne bi upal tako na lahko obtožiti ljudi, ki so tisti čas imeli Tita radi, da so bili sami nevedneži. Če pomislim, potem danes ne bi bilo nikogar več, ki bi v Titu videl nekaj pozitivnega. Toda temu v resnici ni tako. Nekaj jih je še vedno živih iz časov Tita. Vsi ti bi se zdaj, ko je na razpolago vse polno podatkov o njegovih stranpoteh, morali Tita na glas sramovati. Tudi temu ni tako.

          • tretjerazredni

            Banana he edino sadej, ki od nekdaj raste na vseh kontinentih sveta in je idealna hrana za vse vrste opičnjakov.

        • tretjerazredni

          Niti ne, za prevoz mornarjev, so preprosto izpraznili kabine za goste. Nič ni bilo noter, samo jeklo in drobno okroglo okno, ki se ni dalo odpreti več kot za špranjo.
          Banane in ananase smo imeli naložene na dnu ladje in v njenem srcu, v prostoru med kabinami, kamor je imela vstop samo posadka profesionalnih oficirjev in vojaških tehnikov. Vse kar je bilo od zunaj videti na Galebu bi bilo lahko uničeno, pa bi jeklena trdnjava še vedno nemoteno delovala.

      • macon

        Zaradi propagande in indoktrinacije. Razumni ljudje ne marajo, da se politiki valjajo v razkošju, ker jim je jasno, da je to možno samo z velekrajo drugače državnih sredstev.

        Oziroma zagovarjajo fevdalizem, ker je v fevdalizmu fevdalec lastnik sredstev družbe, da z njimi počne kar mu paše.

    • Luiggi

      Mene so peljali na Goli otokz ladjo Izvor,ki je vozilka pitnoi vodo iz Rijeke na Goli!

  • xtc

    E druže Tito sa malo i uvelo kito.

  • Hugo

    Tudi sam sem včasih občudoval Tita. Prepričan sem, da si Tito ni sam zaželel ladje Galeb. Spomnim se, da je Tito spodbujal neuvrščene in je za to tudi rabil ladjo, ki ga je prevažala po morjih. To idejo so mu predložili in Tito se je strinjal. Nihče v času Tita ni bil proti Galebu.

    • Peter

      No ja, nekaj jih je bilo.
      Vendar so na Golem hitro sprevideli svojo zmoto, no.

  • totex39

    Tudi material sam ni bil ljudem nedostopen, to se pravi da je bil ves material uvožen.

    • xtc

      Kje v SFRJ pa si v trgovini dobil Tik,Mahagonij,funir Ptičjega Javorja ,Palisander in še dražje tropske lesove,Medenino,Inox,Italijanski Marmor itd.

      • Zombi Gartner

        Slovenijales je imel ta les.
        Te tovarne so Slovenci po letu 1990 vse izropal in pokradli.

        • Peter

          Res je.
          Si kdaj naredil korak naprej in se vprašal, katera politična opcija je bila to?

          • Zombi Gartner

            To so bili Slovenci. Kradli so Slovenci, vse kar je bilo možno pokrasti. Naredili miljarde dolga. Slovenci da se razume.

          • Peter

            Iz katere politične opcije pa so bili, ti Slovenci, no?

          • Zombi Gartner

            Vsi politiki so isti. Njihov interes je živeti na račun tistega, ki dela.

          • Peter

            Iz katere politične opcije so bili tisti, ki so po osamosvojitvi pokradli večino slovenskega premoženja ?

          • tretjerazredni

            Iz tiste stranke, ki je dobila komunistično člansko izkaznico verjetno, vsako barabo niso vzeli zraven, samo največje.

          • Zombi Gartner

            Selekcija.

          • tretjerazredni

            Očitno so kradli boljševiki in manjševiki skupaj, kdo od prvorazrednih slovencev je pa danes reven.

          • Lustrator

            Komunisti niso Slovenci, ampak multikulti internacionalsocialisti. Slovenci niso nikoli bili in nikoli ne bodo.

          • Zombi Gartner

            Čestitam, tole si pa lepo apisal.
            Nimam kaj dodat ostal brez besed.

          • Lustrator

            Nikakršna umetnost, nikakršno mnenje, to so gola dejstva. Že leta 1941 so se odločili za ideologijo, ki prezira narode, podprli najprej neslovensko Sovjetsko zvezo, nato neslovensko SFRJ in za 45 let zatrli sanje o samostojnosti Slovenije. In celo po osamosvojitvi so nadaljevali svoj prezir do slovenske samostojnosti, državnih simbolov, vrednot in resnične zgodovine – namesto tega se identificirajo bodisi z internacionalnim socializmom ali pa kar neposredno z neslovensko Jugoslavijo. Dejstva.

          • Zombi Gartner

            Tako se vidi. Imaš prav.
            Če bi pa živel na robu gozda v prijetni hišici z prijetno žensko, ki bi gradila vajin topel dom.
            Seveda brez teh medijev, ki vse skupaj samo še bolj kvarijo življenje.
            Pa se grem stavit, da bi imel popolnoma drug mišljenje ko ga imaš sedaj.
            Se kdaj vprašaš zakaj dovolijo, da mi navadni smrtniki lahko tu gori komentiramo?
            Njim je vseeno za nas. Elita ki jo izvolijo ljudje uživa v svojih mandatih in troši in troši.
            Imaš možnost pa stopi tja gor.
            Postal boš …isti…bi rekel Marjan Šarec

          • Lustrator

            Še enkrat: ne gre za moje mišljenje, gre za DEJSTVA, ki jih ne spremeni niti za človeka, ki živi v samotni hišici na dnu kraterja na Marsu. S tem nimajo mediji popolnoma nič – no, pravzaprav imajo – pri nas jih 95% finančno in posledično kadrovsko obvladuje hunta, ki si je Slovenijo preko trupel prisvojila že leta 45 in danes skrbijo za to, da se ljudem niti sanja ne, da je sedanjost logična posledica preteklosti. In ker je preteklost umazana, zločinska, predvsem pa nerazčiščena, ne more biti sedanjost nič drugega kot to (razen seveda za priviligirano rajo, ki je ta sistem vzpostavila).

            “Elita ki jo izvolijo ljudje uživa v svojih mandatih in troši in troši.”

            To “elito” so izvolili sodržavljani in zato na njih leži večina odgovornosti za rabote, ki se odvijajo pod njihovo komando. Ni elita tista, ki jo je potrebno sankcionirati, ampak sodržavljane, ki ne razumejo osnov demokracije, prostotržnega gospodarstva in osnovnih vrednot slovenske in evropske civilizacije.

            “Imaš možnost pa stopi tja gor.”

            V normalni demokratični državi z neodvisnim sodstvom, strokovnim izobraževanjem, privatnim gospodarstvom in pluralnimi (cca 50:50) mediji vsekakor. V Sloveniji pa smo trenutno dlje od tega stanja kot v 80ih letih pod totalitarno Jugo. Stanje demokracije in absolutna oblast neokomunistov je ta trenutek na najvišji stopnji po 40 letih. Danes se več ne preganja le politične opozicije, ampak tudi navadne državljane, ko artikulirano izražamo svoje kritike do režima.

        • tretjerazredni

          Res je, Slovenija je bila lesena, ampak kakšen je slovenski les? Večina dreves je tanjših, grčavih in črvivih, napol plesnivih, sorte so neprimerne za industrijsko rabo, večina našega lesa se skuri, predela v iverco in porabi kot odpadni material v gradbeništvu.
          Slovenija je podalpska divjina, naši gozdovi niso navadni gozdovi ampak so pragozdovi, ki rastejo že od konca ledene dobe naprej in jih kmetje niso nikoli vseh posekali, kot recimo v Nemčiji in po večini razvite Evrope. Ni se splačalo, zakaj bi vlačiči težke stroje v gore, če so par sto kilometrov stran bosanski gozdovi, polni visokih in zdravih dreves, idealnih za pohištveno industrijo.
          Ko se je Slovenija odcepila, je tudi lesna industrija izgubila dostop do praktično zastonj bosanskega lesa. Udba ga je sicer še vedno švercala čez meje, preko svojih zasebnih poslovnih in prevozniških mrež, vendar so lahko s tistim zalagali edino privatne mizarske delavnice, ki so nastale iz nekoč državnih fabrik in so jih po osamosvojitvi prepustili v upravljanje svojim vaškim tajkunom.
          Danes sekamo gozdove za nemce, bolj ali manj na črno se izvažajo poseke v Avstrijo in z njimi kompentiramo obresti dolgov, kjer slovenska drevesa zgorijo v malih elektrarnah na biomaso, elektriko pa avstrijci prodajo nemcem, ki zaradi varnostnih razlogov, ne smejo imeti jedrskih elektrarn.

          • Zombi Gartner

            Za nekaj stvari se motiš. Naš slovenski les kopujejo Italjani, Avstrijci, Nemci pa še kdo, ki ne vem. Kopujejo pol izdelke. Iz tega lesa delajo visoko kvalitetna vrata okna in jih prodajajo v EU za zelo dober denar.
            Pojdi malo pogledat okoli Logatca proti Žirem pa ti bo hitro jasno koliko tovornjakov gre dnevno samo iz tistih krajev v EU.
            Slovenijales je gradi žage predelovalnice lesa po celem svetu. Za znanje tehnologijo so dobivali druge vrste lesa ki so ga pripeljali domov v Slovenijo.
            Tu so pa z znanjem ki so ga imeli izdelovali prav vse izdelke iz lesa…
            Potem smo se pa osamosvojili.
            Slovenski kmetje so prodajali južnakom ki so tu delali les da so z njim gradili po celi bivši jugi.
            Bil je zelo cenjen iz Jelovice in Pokljuke. Ta je imel precej višjo ceno od vseh ostalih v Sloveniji.

        • von Rhein

          Več “državljanov” kot Slovencev.

      • tretjerazredni

        Zakaj misliš, da v jugi ni bilo luksuza, na zahodu je živela bogata evropska gospoda, na vzhodu pa srbska buržuazija, Jugoslavija je imela vse dragocene rude in surovine, ki so jih imeli tudi največji cesarji na planetu. Sicer manj in bolj diskretno, a vendarle vse, za buržuazije je prestiž znak vzvišenega stsnu. Vsi kralji so bili tudi varuhi vseh največjih človeških zakladov, tako so vedeli kaj je dobro in so se dragocenosti ohranile tudi, ko so posamezni imperiji izginilu v ognju ali naravnih nesrečah.

        Primer, Tito je dobil v dar celo kamen iz lune, ki so ga iz Meseca prinesli astronavti, izdelovali smo tudi kalupe za prve silicijeve mikroprocesorje, ne poznam niti ene ekskluzivne snovi ali dejavnosti, ki ne bi obstajala pri nas vsaj kot vzorec.

      • macon

        Diplomacija in UDBA so vrhuški uvažali luksuz, ki ga ni bilo mogoče kupiti. Plačal je pa itak proračun, ker nihče ni imel denarja za te stvari.

        Tito se je potem spakoval, češ saj nimam veliko višjih dohodkov od slehernikov, medtem, ko se je valjal v zlatu in barbarskemu razkošju.

        Nič čudnega, v zgodovini so šle vedno skupaj kepe zlata in odrezane glave, polni zapori mučenih in črede golih žensk za faraona.

      • Luiggi

        Ni rabil italjanskega,Na Golem smo izbrusili hvarski,hotaveljski,sveti stefan in pa cisto domaci,izkopan na Golem,majdan 12.To so bili kvalitetni marmorji,mehki in trdi!

    • Dolfić 20.4.

      Titu je Đernani vojni dug v materialu plačala. Zato pa avtocesta v Beogradu še danes funkcionira.

  • tretjerazredni

    Kogar zanima pravi jugoslovanski luksuz, si mora pogledati palače srbske buržuazije.

    Od kod ustašu taki zakladi, preprosto, srbe je oropal, sam si je gradil samo bunkerje in kasarne.

    • xtc

      Srbov ni imel kaj veliko oropati,ker Srbija v šasu Kraljevine praktično skoraj ni imela omembe vredne industrije,kot Slovenija in Hrvaška.

      • tretjerazredni

        A res, kje si pa to neumnost pobral, verjetno take oslarije sere velikohrvaška propaganda, ki bi rada izničila pomen južno slovanske kraljevine za vse naše prednike.
        Hrvaška in Slovenija sta bili navadni banovini in kneževini, edino kar je izstopalo iz divjine je bilo par delavskih gulagov, kjer je tuja gospoda črpala naravne vire in mestnih centrov, kjer so predelovali kar je bilo preveč potratno in umazano za njihova cesarstva ter kjer so imeli skoncentrirano vojaško policijsko upravo, ki je skrbela za plemena hlapcev. To so bile drugorazredne dežele, kamor prvorazredna evropska buržuazija ni vlagala nobenega posebnega prestiža.
        Srbi so pa druga stvar, će dejstvo, da so se drbska plemena lahko poenotila pod enim kraljem bi ti moralo povedati, da so v tisoč letih nagrmadili ogromne zaklade in so bili močno povezani z vsemi vladarji sveta, enostavno ni primerjave s provincami, poglej si samo kako je obdelana narava okoli srbskih mestnih centrov, kjer se že stoletja razvija civilizacija, za razliko od v naravo vsiljenih in napol porušenih socialističnih gradenj, kjer tla še stoletja ne bodo utrjena in stabilitirana, kar se zgodi šele s časom.

        • Luiggi

          Srbija ja,okrog mest da,Malo ven iz met pa zaostalost razdeljena v mahale,tristo let za normalno civilizacijo,ne seri klamf!

          • Zombi Gartner

            Tako nekako kot v Sloveniji Haloze.

        • xtc

          A bi nehal z traparijami?Srbija je bila industrijsko NIČ.Čobani sa čankama,ki so izgubili vsako vojno nič od niča,par Rudnikov in konc ne seri bebo-ve se da sta gospodarsko bili steber Kraljevine ravno SLO in HR zaradi svoje razvitosti še iz AO-Srbski čobani pa so se lahko šli le poljeprivredo,pa še to so Vojvidino in večja posestva obvladovali Madžari in Sremski Nemci in teranje ovac u čankama okolo in pravljenje kajmaka-to je bilo vse.Čobani.

    • Olga101

      Srbi so Slovenijo in Hrvaško oropali ob vstopu v kraljevino SHS, nato pa so rop nadaljevali, saj so bili stalno nerazviti, s trem (!?) glasovi v predsedstvu SFRJ! Molzni kravi Slovenija in Hrvaška, ki sta prispevali večino dohodka in deviz, pa kot razviti republiki le po en glas! Danes Srbi izsiljujejo v Sloveniji status narodne manjšine, ki jim nikakor ne pripada! Zakaj le?!! Ustvarjajo novo Jugoslavijo?

  • Peter

    Avantgarda delovnega ljudstva je trdo garala za to, da bi delovni ljudje nekega dne uživali dobrobiti obljubljenega socjalističnega raja na zemlji.
    Zato si je, ta avantgarda, zaslužila kakšen manjši priboljšek, vi pa tkole, no….

    • tretjerazredni

      Oblast delavcev in kmetov je kazala ves svoj patetični blišč v kultu osebnosti velikega vodje, največkega delavčka in kmetavzerja od vseh, katerega poslanstvo je bilo obnoviti od posledic vojne razdejano slovansko zemljo.
      Ko rečeš Tito, rečeš vsi jugoslovani, kdor žali tistega ustaša in avstroogarskega ječarja, žali vse jugoslovane.

      • Peter

        Narobe. Ljudje so imeli tita rada in so ga izvolili. Na poštenih, demokratičnih volitvah je bil edini kandidat. Izvolili so ga za dosmrtnega vodjo.

        Socjalistična Republika Slovenija mu je za rojstni dan podarila Rolls Roycea, ki so si ga delovni ljudje z ljubeznijo odtrgali od ust. Naj ima naš ljubljeni maršal avto, mi bomo že, so rekli in lačni kopali, zidali, gradili domovino še naprej.

        Je pa res, da ni bilo nokogar, ki bi delil narod. Vsi so mislili enako. A ni blo fajn, no?

        • tretjerazredni

          Seveda je bilo fajn, ko je bilo luštno, prava Božanska komedija.

        • Luiggi

          Vsi so mislili enako,jaz glasno ne in sem se znasel na Golem otoku!

          • Zombi Gartner

            Napiši svoje spomine na Golem Otoku.
            V tem času bo sigurno uspešnica.
            Si kaj razmišljal v tej smeri?
            Pa bo zaslužek.

  • Amerikanc

    Titej in Escobar sta iz istega legla. Prava komunista za njihovo 10% lopovsko drhal.

  • soc

    Idejna podstat marksistov, tako morilskih leninskih (Tito) kot zahrbtno agresivnih frankfurtskih (aktualna slovenska levica) je jasna – ljudje so vsi enaki, naj vsi dobijo dovolj in približno enako za preživetje. Mi, izbranci in prosvetljeni voditelji, si pač za svoj trud zaslužimo kaj več. Veliko več. Ker noč in dan s srcem delamo za ljudi.

    In s tako filozofijo na Slovenskem odlično uspevajo. Marksistična nebesa.

  • Artur

    To zločinsko govno je rado ubijalo privezane medvede torej je poleg tega, da je bil uber psihopat bil tudi len pa so mu morali živali na nos nataknit da jih je “junačina” lahko pokončal.

    • tretjerazredni

      V resnici, lahlo vidimo samo staro, črno belo fotografijo, kjer Tito stoji z lovsko puško v roki poleg ubitega medveda, priklenjenega na verigo. Nikjer ne piše, da je Tito ubil tisto žival, slika pove samo, da je Tito sodeloval pri odstrelu nevarnih zverin.
      Ampak to tebe ne zanima, ni dovolj senzacionalno za dobro zaroto, kot da stari partizan in avstroogarski častnik ne bi znal počiti tako veliko žival, na par sto metrov, kar je počel pol življenja, med pravimi vojnami in proti veliko bolj nevarni zveri, ki je streljala nazaj.

      • Olga101

        Hahahahaha Mogoče je kot kvalificiran šlosar naredil verigo…

      • Artur

        Pri odstrelu “nevarnih zveri” priklenjenih na verigo ? Kaj a prvo so jih ustrelili potem pa so jih priklenili na verigo neki jaki zmedeni lovci res z njim vred (takšni so še posebej nevarni). Pa že to kar sem zdaj napisal je senzacionalno senzacionalno je tudi to da je bil ubijalec”priklenjenih nevarnih zveri” zaradi užitka ne zaradi potrebe – psihopatu se to zdi izjemno zabavno poleg ubijanja tistih, ki niso bili “pravoverni” in na liniji KPJ kominterne.

        Kar je počel pol življenja, med pravimi vojnami in proti veliko bolj nevarni zveri, ki je streljala nazaj???!!!
        Priklenjene zveri ne znajo streljati nazaj znali pa so streljati Slovenci, ki so branili svoje domove in svoje bližnje pred komunističnimi gošarskinmi morilskimi pohodi nad njimi, da o povojnih pobojih le teh ne govorim. Bilo je oko za oko zob za zob takrat, če bi meni hipotetično takrat komunjara ubil celo družino ker nebi bil na njihovi partijski liniji ga ni boga, da ga nebi našel in ga poslal k hudiču.

  • Luiggi

    OK,propadli komunisti,pripravljam se,da precitam vse komentarje (do zdaj se nisem niti enega),zdaj pa lahko gobcate,koliko je prislo na pogreb poglavarjev.Ce bi mene gostil v takem razkosje bi sel pes na pogreb,tako bi ljubil lesinarja!…Zdaj pa nas komentarje!

  • cistajeba

    Saj vem da se hecate, a ne g.Rajko?!?!

    • Olga101

      Vam je diktatorjev luksuz hec?

  • abc

    Rajkec, toliko novih lepih hiš kot so si lahko zgradili navadni delavci v SFRJ, se ni zdradilo v Avstroogerski, Kraljevini Jugoslavije in v današnjem času.

    • Olga101

      Vozimo se še danes po železni cesti (železnici) iz Avstro-Ogrske, ki jo je opeval se France Prešeren!
      Delavci v Kraljevini so dobivali poleg plače otroški dodatek!
      So pa lahko zidali v SFRJ zato, ker jih je sedem filozofiralo, del je le eden, tudi za njih, zato so popoldne “filozofi” lahko gradili hiše! Material so velikokrat prihvatizirali z gradbišč!
      Danes se v službah dela, pogosto se ljudje tudi vozijo na delo in ne morejo sami zidati hiš od 13. naprej!

      • Zombi Gartner

        Takrat so po službi šli pomagat drug drugemu ter gradili hiše zastonj za dobro voljo. Danes pa preganjate miško na PC, dalinca za TV in telefon. V prostem času pa pošljete sosedu na vrata inšpektorja če vas je z svojim delom zmotil pred TV…

        • Olga101

          To delajo le levičarji! Desničarji nimamo privilegijev in moramo za svojo eksistenco trdo delati! Sicer pa inšpekcija in sodstvo gazijo le po desnici kot je lepo povedal Vinko Gorenak in dnevno vidimo!

          • abc

            Ti razen, da opletaš z jezikom druzga nisi sposobna. Si sploh kdaj delala v življenju. Če bi, nebi pisala takih neumnosti.

          • tretjerazredni

            Delo = sila v gibanju.

          • Olga101

            A = F . s

          • Zombi Gartner

            No tole pa ni lepo zakaj pljuvaš in obsojaš določene ljudi.
            Potem so pa levi. Oni so krivi za zlo, ki se dogaj v Sloveniji.
            Kriv je Janez Janša ker ne upa narediti vstaje…ker ga je strah nima jajc ha…. ha…
            Če to naredi ga takoj podprem.

          • tretjerazredni

            Večina desničarjev ga ne bi podprla, dvakrat so ga nastavilu, pa ni bilo nič bolje.
            Samo za štalo delat sta dobra Jelinčič in Šiško, ki drugo tudi ne obvladujeta.

          • tretjerazredni

            Pustimo to kdo bolj gara, ker samo koristno delo je,nekaj vredno, garanje je duševna bolezen in suženjstvo, je pa res tudi, da zarukan človek drugo niti ne zna.
            Prenenekaterim desničarjem gre prekleto dobro, pa niso niti pametni, kaj šele marljivi, vestni in moralni, očitno je imel naci komunistični režim več sodelavcev in ovaduhov kor smo si lahlo misili.

        • tretjerazredni

          Zaradi lažne solidarnosti smo danes spet razslojeni na tri razrede državljanov, ločimo se na tiste, ki imajo in take, ki nimajo ter orodja, za katere ne veljajo niti človekove pravice in ne morejo imeti čisto nič.

      • abc

        Vsi, ki smo si sezidali hišo v SFRJ še danes živimo v njih. V Avstriji, Italiji, nemčiji in marsikje v Zah. Evropi navadni delavski razred ne živi v tako lepih velikih hišah kot mi. V Avstroogrski so samo bogataši imeli nekaj, delavska raja pa še za jest ni imela. Nimaš ti pojma Olgistka. Bluziš kar ti belčki in ostali potomci Hitlerjevih podrepnikov kvasijo.

        • Olga101

          Vi ste pa podrepniki komunista Kučana in govorite, kar njemu pade iz riti!

          • abc

            Po domače povedano, boli mene k za Kučana. Ne rabim jst ne Kučana , ne Jajota ali koga drugega. V življenju moreš sam poskrbeti za sebe, ne pa čakat na druge in slepo verjet in slediti vodji kot ovce . Ti pa samo kritiziraš čez prejšnjo državo in bluziš kar ti drugi trobijo. Zato pa pišeš take neumnosti , ki nimajo ne glave ne repa.

          • Olga101

            Sama berem veliko, spremljam medije in portale, tudi tuje in se učim! Vem, kakšno je življenje v tujini, vem kakšen je standard “navadnega” delavca in intelektualca in za svoj obstoj ne rabim državnih jasli, ampak svoji dve roki! Vem pa tudi, kakšna je vloga zadnjega šefa komunistične partije in Udbe, zato meni težko pradajate svoje vsegliharstvo!

          • abc

            Te si pa enostavno tok glupa.

          • tretjerazredni

            Utrjevanje v slepi veri ni učenje, če prebereš samo kar ti je všeč, si potem še bolj butast kot, če ne bi čisto nič prebral v življenju.

          • tretjerazredni

            Zadnji šef komunistične partije in udbe je Pahor, ne Kučan.

          • Olga101

            Provokacija? Mogoče pa je Štefka!

          • tretjerazredni

            V vojaško policijski đamahdriji nihče ne more ustvariti več kot mu lahko fašisti v hipu vzamejo in uničijo, dokazano in pri nas tisočkrat preverjeno to dejstvo popolnoma.drži.

        • tretjerazredni

          Kaj je zate lepo, daj mi prosim povej, mogoče di ti užival, ko si se vsak dan vozil sam okoli bajte s kolesom, ampak za normalnega otroka je to otroški pekel. Poceni je bilo zato, ker bi sicer država morala plačati zarukancem, da gnijejo v rovtah in predstavljajo živi zid pred napadom trulih kapitalistov iz severa, preživetje v divjini vojska plačuje kot nadure.

      • tretjerazredni

        Železico so gradili slovenski hlapci, kolonialnim gospodarjem se je tisočkrat poplačala in je zdaj naše.
        Nočejo nič nazaj, te smeti lahko obdržimo, za odškodnine, sicer lahko tudi kupijo nazaj in spet najamejo slovenske hlapce, za 1 evro, ampak samo če sami hočemo.

    • Slovenec

      Vsa posojila je požrla visoka inflacija in je to šlo v javni dolg.
      To smo z nizkim standardom
      vsi plačali in se plačujemo.
      Sicer pa zakaj so ljudje bežali
      na delo v Nemčijo idr. države,
      če je bilo v jugovini tako vse
      oh in sploh?

      • Zombi Gartner

        Šli so ker so sanjali da bojo z zasluženim denarjem v tujini doma zgradili hiške.

        • Olga101

          Pa so jim komunisti pokradli večino krvavo zasluženega denarja skozi davke!

          • Zombi Gartner

            Mogoče. Ha…ha…

      • abc

        Vsakdo, ki je želel delati v Jugi, je lahko delal in imel službo. Za povojno obnovo države, se je pač bilo treba zadolžiti. Ni bila Jugoslavija edina.

        • Olga101

          Juge brez nepovratnih ameriskih sredstev in kreditov “gnilega” kapitalističnega zahoda in gastarbajterjev, ne bi bilo! Ravno gastarbajterji vas postavljajo na laž! Če je vsak lahko delal, zakaj so morali v tujino? Ker niso dobili dela!

          • abc

            In povej mi eno državo, ki ni noben njen državljan na delu v tujini.

          • Olga101

            Ne pa takšen procent!

          • abc

            Kakšen procent je pa bil v Jugi? Povej.

          • Olga101

            Poglejte en komentar nazaj!

          • abc

            Pa preveri še procente drugih držav in boš ugotovila, da ni bil procent juge najvišji.

          • Olga101

            Pa mi vi postrezite s procenti drugih držav! Lahko je blebetati brez argumentov! Sicer pa se oglasite, ko boste pogledali še ostale grafe v omenjenem članku. Glede na vaš nivo pisanja domnevam, da jih sploh ne znate brati.

          • abc

            Ne rabiš me vikati, neboš izpadla nič bolj inteligentna zarad tega, tudi kulturna ne. Nasploh, če pogleda človek tvoje komantarje in mržnjo proti 90% ljudi ( razen teh kijih simpatiziraš ) je tvoja kultura in vrednote kot sočloveka zelo nizko.

          • Olga101

            Napaka, zatipkali ste se. Gre za 9%. Toliko je namreč članov ZKS.

            In še nekaj, od kdaj je resnica mržnja!?

          • abc

            Težko 9%, ker je že samo muslimanov, katere ti mrziš iz dna duše na svetu mnogo več kot 9%. Kje so še ostali ljudje.

          • Olga101

            Očitno ne razumete mojih komentarjev! Jaz ne kritiziram muslimanov, ampak islamsko ideologijo. Ljudje so pač zavedeni, ko verjamejo imamom. Islam je ostal v letu 1600! Nekateri bosanski muslimani omenjajo, da islam potrebuje renesanso! Zato islam ni kompatibilen z Evropo!

            Procentov mi očitno ne boste sporočili, saj je lažje napadati kot argumentirano odgovarjati!

            Zato za konec: Sapienti zato!

          • abc

            Kje je pa ostalo krščanstvo? Najbolj zagamana pa je Rimokatoliška vera, ker ne dovolijo duhovnikom porok in družinskega življenja. Če učijo, da je spolnost nečisto dejanje oziroma prepovedujejo duhovnikom spolnost, ni čudno, da je tok pedrov pa pedofilov med njimi. Imami se lahko ženijo, imajo družine, prav tako v pravoslavju popi, anglikanci v glavnem vsi. Tko da ne ti o nazadnjaštvu preveč. Pa tvoje komentarje si malo preberi kaj si pisala čez muslimane, afričane , srbe, bosance itd. Ne se zej lepo delat.

          • abc

            Si že ugotovila kakšen procent Jugoslovanov je bilo na delu v tujini?

          • Olga101

            Google to the rescue!

            4,2 %, Sicer pa si poglejte
            https://siol.net/posel-danes/novice/pod-socializmom-se-ni-zivelo-bolje-428796.

            In poglejte še druge številke tega članka:
            Pod socializmom se ni živelo bolje

          • Zombi Gartner

            Plače v tujini so bile bolše.
            Dela v Jugoslaviji je bilo dovolj.
            Saj jih je veliko ostalo doma. Tisti so pa gradili in obavljali Jugoslavijo.

          • tretjerazredni

            V tujino so se selili iz istih razlogov kot danes, hoteli so zbežati čim dlje proč od te ciganske norišnice, zaradi denarja še najmanj.
            Bežali so in še bežijo zaradi takih kot si ti Olga, ker si ne date nič dopovedati, vi pa očitno niste šli nikanor.

        • xtc

          Samo partijsko knjižico si moral imet,če nisi bil fan komunistov je bila služba skoraj nemogoča.

          • abc

            Ni res.Iz lastnih izkušenj vem. Sem bil obrtnik že v Jugi in nikoli v partiji ali kak njihov simpatizer.

          • tretjerazredni

            Za koga si pa delal, s čim si začel, kdo je tvoj boter, še to nam povej.

          • abc

            Al si ubogi.

        • tretjerazredni

          Zakaj bi se mi zadolžili za tiste, ki so nas napadli in nam naredili škodo, povojno obnovo naj plača fašistični, nacistični in ustaški gnoj.
          Aja, ljudska stranka nas je prodala nacijem, potem je škodo plačal in odgovarjal pač domobranski gnoj, še sreča, da nam zavezniki niso zaračunali bombe, ki so jih morali metati na slovence, da bi nas streznili in očlovečili.

      • tretjerazredni

        Ni šlo za javni dolg ampak za samopravno ekonomijo, ki je podpirala primerne komuniste, saj smo država ljudje.

    • tretjerazredni

      Ampak poglej kako se je končalo, pol slovencev živi v napol podarjenih bajtah, druga polovica nima pa zato nič, ker so delali za subvencije in kredite priviligirancev ter jim pomagali nositi njihov križ.

      • abc

        Povej kateri Slovenci. Ne poznam nobenega. Če si bil obrtnik si pač malo bil pozoren, da nisi prikazal ves promet in si se tako izognil najvišjemu davčnemu razredu ( pazil da nisi imel najvišje akontacije ) in je bilo čisto ok.
        Prometni davek v Jugi je bil 5% dandanes imaš pa 22%. Ni bilo vse tko črno, kot tle predstavljate pravoverni.

        • tretjerazredni

          Butlarija, v realističnem nacional socializmu ni bilo nonenih pravih zasebnkov, vse je bilo od države, to do bili samo udbaši, ki so lahko sami skrbeli za določene dejavnosti, iz različnih praktičnih razlogov.
          Udbaši, ne podjetniki, ne bodi tako naiven.
          Kaj ti bo denar, če ga nimaš ali celo ne smeš nikjer zapraviti, državna SDK je vedela za sleherno paro, kje točno je bila v obtoku. Denar je last bank, oni neprestano spremljajo svojo produkt, zato so na papirju narisane tiste serijske številke.
          SDK je,potem zajela skrivnostna epidemija demence, ko so komunističnim fašistom oprali denar na.njihove zasebne račune, so šli lahko v invalidsko penzijo, uživat brezskrbno življenje, poskrbeli so še za otroke od njihovih otrok, Drnovšek pa je izbrisal še kar je ostalo od agencije in skuril vse papirje. Tako se dela rop tisočletja, ne pa krast malenkosti in fabrike, ves denar se pokrade in skuri vse dokaze.
          Vojska je organizirala in nudila tehnično asistenco, bodoča ljudska policija je držala pa vrečo.

          • abc

            V SFRJ si lahko postal obrtnik, ki si je lahko plačeval prispevke z pokojnino plus zdravstveno varstvo od leta 1956.

          • tretjerazredni

            Nehaj trositi oslarihe, kakšen obrtnik neki, če so lahko delali edino za državo, po najnižji možni ceni, vsi so bili tudi poverjeniki tajne milice, kot je razvidno že iz Udba.net.

  • Hugo

    Berem tudi članke na Reporterju. Vsak dan je novi o Titu. Zelo malo je negativnih komentarjev. To je dokaz, da so Tita imeli ljudje večinoma radi.

    • xtc

      Ja butli in tisti ,ki so živeli na račun ropanja državljanov -drugi ne.

      • Zombi Gartner

        Imaš rad Boruta Pahorja?

        • tretjerazredni

          Seveda ga imamo vsi radi, kot luknjo v glavi.

    • tretjerazredni

      Prej bi rekel, da je to dokaz kako veliko hrvatov in njihovih potomcev že živi pri nas, ha normalnega slovenca je bil Tito avstroogarski podrepnik in ustaš, ki je dal slovensko zemljo okupatorskim sosedom in omogočil preporod NDH.

      • Hugo

        To ni res. Spomnim se, da so bili Slovenci ponosni na to, da se Tito zdravi v Ljubljani. Hrvati bi bili pa ponosni, če bi izbral Zagreb.

        • tretjerazredni

          Niti ne, zdravil se je v Beogradu, okreval v Istri, k nam si je prišel samo nogo amputirat, da ne bi zgnil še par mesecev, rešitve zanj itak ni bilo več.

          • Hugo

            V Beogradu so mu ponudili bolniško posteljo tam, kjer bi naj še najdalje živel. Tito je to sprejel. Tisti čas bi ga sprejeli tudi na kliniki v Washingtonu, če bi si tega želel. Toda povojna Jugoslavija je bila njegov otrok.

      • +Slovenec

        Slovence je najbolj oškodoval Kardelj, ki je sever Istre dal Hrvatom, čeprav tam ni bilo Hrvatov.

        • tretjerazredni

          Kardelj ni mogel dati nič, ker cigo nič ni imel, nekajhte će ponavljati te stare nesmisle, ker nič ni res.

    • Zombi Gartner

      Res smo ga imeli radi. Tudi jaz.
      Na našega Slovenskega predsednika nisem bil nikoli ponosen. Na nobenega…

    • Artur

      Jaz ga nisem imel nikdar, moj pokojni fotr sicer težka komunjara me je kot mulca nalamal skoraj na mrtvo ime, ker nisem hotel biti z njim v bebavi publiki, ko se je šopiril s Haile Selassijem v svoji pasji procesiji.

    • +Slovenec

      Tito je bil dober. Ok, bil je diktator, hodil je na zastonj seks, ko je bilo srečanja držav neuvrščenih. Ampak on je bil dober za Jugoslovane, mi nismo bili niti malo ubogi kot Poljaki, Vzhodni Nemci in ljudje v drugih komunističnih državah, kjer so res trpeli. V kapitalističnih državah v Afriki in južni Ameriki so bili in so sedaj enako ubogi, zato kapitalizem ni jamstvo za dobro življenje ljudi, jamstvo je samo za dobro življenje politikov in finančnih kriminalcev.

      • tretjerazredni

        Zakaj, saj tudi prej nismo bili tako ubogi, ne vsi, sicer de mi zdi primerjati Varšavo z Ljubljano absolutni nesmisel, ker je naša prestolnica za poljake malo večja vas.

  • Antonius

    Težko in odgovorno je bilo življenje jugoslovanske partijske smetane, ker si je za njihov parazitski obliž od ust trgalo samo 22 milijonov Jugoslovanov.
    Hoh štaplarski Tito je bil v jugoslovanski bogatinski partijski revščini pa sploh najbolj izpostavljen. Za slabe trenutke samoupravnega socializma je za svoj dušni blagor in mir poleg ostalega prilaščenega skrival še 30 kilogramov nakradenega zlata.
    A narodom svoje obubožane in prezadolžene Juge je vendarle dal, kar jim je zmogel. Ob odhodu v Hišo cvetja in večna lovišča je v Sloveniji Jugoslovanom zapustil gnilo nogo na kateri je revolucionarno *tlačil* in gospodoval.

    • tretjerazredni

      30 kil zlata je par zlatih palic, tako malenkost si lahko danes pricošči vsak naš propadli gradbinec, ki že 30 let počasi ropa držaavo in živi od dela sužnjev. Kar delajo naši zidarji, se ruši takoj, ko je gotovo, jugoslovanske gradnje stotijo že skoraj sto let in lahko zdržijo tudi tisočletje.

    • Valter BraniSlav

      Zakaj nisi odsel?
      Si bil prelen, pretup?

  • Olga101

    Poglejte si članek:

    https://siol.net/posel-danes/novice/pod-socializmom-se-ni-zivelo-bolje-428796.

    Pod socializmom se ni živelo bolje!

    • Hugo

      Sem živel v socijalizmu in mi o tem brati ni potrebno. Ne daje me demenca.

      • tretjerazredni

        Poveš pa tudi nič, saj to hočejo, ko bomo pomrli še zadnji slovenci, li smo živeli v jugoslaviji, šele potem bodo oni povedali kako je bilo in tudi napisali tako, da se bodo za večno ohranili boleči spomini.

        • Hugo

          Zahtevno je povedati kaj novega brez motiva. Prešeren je v drugo rabil veliko z alkoholom podprtih dražljajev, da je popravil Zdravico, ki jo je spesnil na mah.

    • tretjerazredni

      Materialno zagotovo ne, bolj človeško pa, takega svinjskega fašizma kot ga trpimo zadnja desetletja si nismo znali niti predstavljati, če bi lahko, bi ta hip vrgel par atomdkih bomb na to vojaško policijsko greznico in bi s tem naredil človeštvu veliko uslugo.

      • +Slovenec

        Točno tako. Vsi smo imeli službe, dobili smo stanovanje, ki je bilo dovolj veliko. Ni bilo revežev, bogataši so bili samo šefi Jugoslavije in komunistične partije (zato je šel Janša pri 18 letih hitro v komunistično partijo). Ni bilo korupcije, zdravstvo je bilo dobro. V kapitalistični državi so mediji enaki, niso samostojni. V jugoslovanskih medijih se je pljuvalo po ameriški oblasti, sedaj se pljuva po ruski.

        Proračunskega denarja imamo dovolj, da bi imeli socialistično državo, nič dodatnega zavarovanja, dosti manj davkov, višje plače… ampak vsakemu politiku je naloga priti v vlado, kjer lahko neomejeno krade denar iz proračuna. Janša je enak.

        • Clemen J.

          stanovanja na kredit katera so drzavo zapufala tako da se danes slovenija plačuje. Res za pohvalt,in po pisanju se ti vidi da si letnik 91+.

          • tretjerazredni

            Oslarija, socialistični bloki so bili efino, kar je sploh obrnilo kakšen denar, vse bajte in kmetije so se denacionalizirale kar zastonj , čeprav jih dsnašnji lastnili niso gradili, pošteno kupili ali dobili v dar od zakonitega lastnika, niti niso za njih nikoli plačali tržne cene in vrnili smešnih bančnih kreditov. Pomisli, banka jim je dala denar za bajto, zmenili so se na dolgoročno odplačevanje obrokov, naposled pa so jim odpisali celo te zneske, ker je bila prazna položnica dražja od tistih nekaj centov, s katerimi naj bi vračali sto tisoče evrov, v današnji valuti.
            Za stanovanja, ki so se gradila s samoprispevkom, so ljudje plačevali celo življenje, na koncu so morali vzeti še kredit, ki so ga odplačali tam okoli leta 2.000 , koliko so dali pa priviligiranci za cela posestva? Tako je, čisto nič, niti prebite pare, pol države so sami cigani.

          • Clemen J.

            Sej pravm, ljudje so dobili kredite katrega je banka pokrila polovico, s tem pa se v svetu pufala, zato da se nebi ljudje zbunili in placevali vec generacij, kar bi prpeljalo do upora. Seveda tisti blizje rezimu in tisti na vrhu so dobili zastojn stanovanja prejo raznih skladov kot je bil npr vojaski za generale. Kasneje pa so drzave hotle gnar nazaj, kar je pripelhalo do tiste deflacije in posledicno nic vrednosti dinarja ki je mel na koncu 9 nicl za 1 marko.

  • Hugo

    Danes bi opozicijski mediji morali pisati o aktualnih tegobah državljanov, ki podpiramo opozicijske stranke. Berem pa prepire o tem, ali je bil Tito v redu, ali ne. Čutim, da se je v času, ko je bil Tito še živ, veliko tukajšnjih piscev Titu takrat globoko klanjalo. Nekateri so v tistem času tudi naredili življenske karijere na račun Tita in danes uživajo visoko pokojnino.

    Danes pa iz udobnih foteljev bruhajo žveplo, ker si upajo. Dokler pa je bil Tito, so bili pohlevni kot ovčke.

    • tretjerazredni

      Kaz dem se će v srednji šoli, par let po Titovi smrti, sredi gostilne drl Heil Hitler, z iztegnjeno levo roko, in to samo zato, ker so vsi rekli, da se to nikakor ne sme.
      Vsi so bili tiho, nihče si ni upal črhniti niti besedice, jaz sem svoje dokazal in tega nikoli več nisem ponovil, ker ni bila v tem finta in sem bil od nekdaj oster kritik vsega nacional socialističnega, tudi Titovega.

      • Hugo

        To ni nič posebnega. Tiho so bili zaradi umetnosti. Umetnost je šok.

  • tretjerazredni

    Neverjetno kako nizko so padli zvesti sledilci ustaša Tita, odkar je gospodar njihovih umov mrtev, so se razhajkali kot mravlje, znajo pa edino še mučit, lagat, uničevat, kradit in ubijat.

    • Hugo

      To je fenomen.

      • tretjerazredni

        Zgleda so jim ven udarili geni pra prednikov, današnje generacihe so bolj podobne fevdalistični in nacistični golazni kot partizanom.
        Nisem vedel, da je prihodnost razvoja komunizma samo še ena fašistična distopija, ampak naši komunisti so to dokazali.

        Smrt fašizmu!

  • Hugo

    Nekatere tudi pekli, da je Tito imel potomce, ki niso bili deležni blišča. To najbolj pekli tiste, ki potomcev danes nimajo. Če bi oni bili Tito, bi svojim potomcem omogočili vse privilegije.

    • tretjerazredni

      Za komunistično buržuazijo veljajo posebna pravila, na zunaj navadna štala, notri pa muzej in prave dragocenosti, razrn v kmečki sobi, na hodniku in stranišču za goste. Tudi sosedje vsi zgledajo normalni, v resnici pa sami agentje v civilu in vojski.

  • Perkele

    Komunistična miselnost se nadaljuje z neokomiji v SDS, ki delajo “novice” ko Šarec leti s Falkonom ali pa ko fotkajo nove BMWje Mira Cerarja. Ivan bi se kot pravi tovariš naokoli vozil z Yugecem ali Cliom.

  • Igor Kodelja

    Ben važno d je crknu

    • Valter BraniSlav

      Saj bos tudi ti

  • +Slovenec

    Janševi delavci tukaj, zmešani ste. Tito je bil v primerjavi z vsemi drugimi diktatorji najboljši do ljudi. Jugoslovanski komunizem je bil najboljši, tudi boljši kot kapitalizem v mnogih državah.
    Jugoslavija se je začela slabšati po smrti Tita.

    • Valter BraniSlav

      Tocno tako. Tito je bil za tiste case najboljsa resitev, vsekakor boljsa od Stalina.
      Vecina bralcev Nove24 je luzerjev ki za svoje neuspehe krivijo druge.

      • +Slovenec

        To so Janševi delavci, ki po ukazu pišejo, da je komunizem drek.

    • Clemen J.

      odločte se kdo je bil sedaj bolši gadafi pol pot tito mao tzetung stalin, sej vse hvalite kot bogovr in jih zagovarjate.

  • Valter BraniSlav

    Rajko Golob, ne lazi. V SFRJ sem zivel od rojstva l 1954 do odhoda v ZDA l 1977. Zastonj sem studiral in komot odsel v NYC…
    NA SFRJ IMAM PRELEPE SPOMINE!!!

    • Clemen J.

      ce bi mel nebi odsel. Očitno ti je bilo lepše v zda če ne bi takoj nazaj prisel, ali pa si bedak ki rad bezis od lepega da trpis. nekako tako kot musliči ki bežijo od svojega sistema potem pa so nezadovoljni in hičejo isti sistem kot so ga mel.

      • Valter BraniSlav

        Jaz sem zadovoljen povsod.
        Hvalezen SFRJ za solanje.
        Hvalezen ZDA da so mi dali sanso uspeti.

        • Clemen J.

          zakaj pa nisi uspel v SFRJ?!?

          • Valter BraniSlav

            Saj sem.
            Dokoncal EF placal pa nic.
            O zastonj studiju lahko Ameriski mladci samo sanjajo.

          • tretjerazredni

            Povej še kaj o stricih, ki so te ymspravili ven, kako so ti izbrali delovno in zasebno okolje, kam so ti svetovali, da moraš naložiti prihranke in kolikokrat na mesec si se moral javiti na izpostavo udbe.
            Za ženo raje ne vprašam, ampak upam, da si vsaj otroke naštepal sam, jaz bi na tvojem mestu opravil test očetovstva.
            Bilo kuda, udba svuda, to vključuje tudi vagino žene.

          • Valter BraniSlav

            Ti sanjaris.
            V ZDA ti UDBA ni v pomoc.
            Odsel sem sam, z 200 dolarji in uatvaril milione $ iz nic.
            Tako kot vsi drugi.
            Tudi ti bi lahko, zakaj nisi?

          • tretjerazredni

            Glej, 200 dolarjev bi te stala vozovnica za vlak do Munchena, brez dodatka za večjo prtljago in spalnik.
            Torej si dobil popust od Adrije in se izkrcal na letališču v New Yorku, taksi do centra ogromnega mesta pride dobrih sto dolarjev.
            V redu, si pač prespal v grmovju in pešačil čez Bronx, do Manhatna, kaj si jedel, kam si potrkal s svojo polomljeno amerikanščino, kdo se te je usmilil, za,časa Tita še ni bilo Facebook strani, kjer so se slovenski zdomci dogovarjali za pomoč svojim novim prišlekom. Tisti strici, ki so te sprejeli, so bili vsi informanti rajne milice, povezani z najbližjo izpostavo državne firme, ki je poročala na slovensko ambasado, ta pa naprej na notrane zadeve, ki do obvestili vaško postajo milice, ta pa je obceščala tvoje sorodnike doma, da si v redu, dokler bodo oni v redu Titovi jugoslovani.

          • Valter BraniSlav

            Vse je napacno kar si napisal. Vse crnogledo. Ja, za vse do krivi drugi. Prav zato si ti tretjerazredni in bost ostal tretjerazredni do konca zivljenja. ZARADI TVOJEGA POGLEGA NA SVET.
            Takole je bilo:
            Ze kod najstnik sem imel rad stevilke in denar. Ne da bi bil bogat kot strica Edo in Ivan, ne jaz sem hotel biti vec. Hotel sem postati nekaj podobnega kot Rockefeller.
            Med studijem na ekonomiji v Ljubljani takrat se nismo imeli predmeta investiranje, zato sem o tem prebiral v znanstvenih revijah zahodnega sveta. Takrat so veliko objabljali prof Makovitz, Fama, French. Na Baruch College sem poslal pismo in jih vprasal ce rabijo kaksno pomoc pri urejanju podatkov. In tako se je zacelo. Prisel sem najprvo za 2 meseca, nato sem podaljseval bivanje. Avion je bil Jatov, letel je iz Zagreba v NYC. Ko sem prisel na JFK letalisce sem odsel na podzemno zeleznico ki me je za 25 centov pripeljaja zelo blizu Baruch Collega na Manhattanu.
            Tam so mi dali zastonj sobo, hrano, in po dva zetona dnevno za podzemsko zeleznico. Drugega nic, ni bilo ne gratiniranih palacink, ne Levicarjev ki bi jih jaz zanimal. Vzeli so me iz potrebe, ne iz usmiljenja.

            Peljali so me v ogromno sobo z fascikli kjer je bilo ogromno podatkov ki jih je bilo treba vnasati v racunalnik. Takrat so bili racunalniki se bogi, dosti je bilo treba urediti kar na roko. Delal sem po 14 ur na dan, 6 dni na teden.
            Potem sem svojo zacetno studijsko vizo J1 spremenil v delavno vizo H1, in nato so mi dali Green Card, potem je prislo drzavljanstvo.

            Zakaj si ti ostal v SFRJ ce ti je bilo tako hudo? Ti je Kucan skril potni list?

          • rubec

            Hehehe

          • Clemen J.

            Jako kako si ce pravis da si odsel v zda in tam uspel?!?

          • Valter BraniSlav

            USPEH:
            SFRJ: EKONOMSKA FAKULTETA
            ZDA: $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

          • NoName

            Glede na tvoje primitivne komentarje, bi dejal, da si končal zgolj nižjo pastirsko

          • Valter BraniSlav

            Zasluzil sem denar.
            V ZDA je $$$$$ edino kar steje.

      • rubec

        Lepa tale.

    • NoName

      Preseli se v Srbijo, boš lažje obujal spomine

      • Valter BraniSlav

        Jaz to delam na daljavo iz Miamija.
        Vcasih s pomocjo YouTube

  • Valter BraniSlav

    TITO – RADI TE IMAMO.
    BIL SI CAR KATEREMU SE JE KLANJAL VES SVET!!!

    • NoName

      ti se mu še danes, a si prinesel ta teden šopek na Dedinje, menda ja nisi pozabu?

      • Valter BraniSlav

        Jaz mu sopek nosim vsak dan.
        V mislih.

        • NoName

          ko si na ženi, tudi misliš nanj a? se mi je zdelo, sumljiv si mi:)

          • Valter BraniSlav

            Moja zena me razume.
            Njen ded je bil Juan Vicente Gomez
            Google it

  • bubamara

    “Niko neće uništiti Yugo za koju smo prolili more krvi, da ja mogu da se kupam kao kralj. ” Tito je bil oligarh in balkanci od vedno obožujejo oligarhe.

  • Valter BraniSlav

    Rajko, koliko te Jajo placuje ?
    OPORTUNISTI VSE SLOVENIJE, ZDRUZITE SE:
    Poglejte kako so spreminjali barve ugledni Slovenci. Vedno so zaobrnili plosco ravno ob pravem trenutku. Takrat ko od opevanja starega sistema ni bilo vec koristi so padli v objem novemu sistemu, samo da bi zascitili svojo rit:

    1) OTON ZUPANCIC:
    a. 1934: V Marseillu je v atentatu ubit jugoslovanski kralj Aleksander I. Karadjordjevic. Oton Župancic takrat spesni slavilno pesem viteškemu kralju: »Nekdanje case bil je obicaj, da knezom so najljubše dragotine dajali s sabo, ko so šli v krajine, od koder potnika ni vec nazaj. Mi damo tebi, kar nam je najdražje: Prsti slovenske zbrali smo v posodo, ki zvezal z njeno svojo si usodo – Morda Ti z njo bo pocivati laže.«
    http://www.zgodovinsko-drustvo-kovacic.si/node/1530

    b. 1945: Ok koncu vojne, 9 Maja 1945, pozdravi osvoboditelje z balkona Ljubljanske univerze kjer recitira svojo pesem Osvoboditeljem v pozdrav:
    http://www.delo.si/assets/media/other/20150415//porocevalec-10-05-1945.pdf

    Po koncu druge svetovne vojne je sodeluje v javnem in političnem življenju, postane poslanec ljudske skupščine LRS in član njenega Prezidija ter predsednik Slovenske matice (1947), katere delo je vodil dejansko že pred 2. svetovno vojno. Ob njegovi sedemdesetletnici mu je tedanja oblast podelila častni naziv »ljudski umetnik«
    https://sl.wikipedia.org/wiki/Oton_%C5%BDupan%C4%8Di%C4%8D

    2) BOZIDAR JAKAC

    a. 1934, portretira kralja Petra II, Karadjordjevica:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79/Bo%C5%BEidar_Jakac_portraits_Peter_II_of_Yugoslavia_in_1934_at_Bled.jpg

    b. 1943, portretira Marsala SFRJ Josipa Broza Tita:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/Bo%C5%BEidar_Jakac_portraits_Tito,_November_1943.jpg

    3) JANEZ JANSA

    a. 1980-88 leze v Titovo rit in se hvali z clansvtom v KP:

    https://www.mladina.si/87646/na-teh-temeljih-moramo-graditi-naprej/
    https://www.mladina.si/174459/mladinamit-st-1058/
    http://www.mladina.si/177513/janseva-prosnja-za-sluzbo/

    b. 2013 pljuva po nekdanjem vzorniku. Ob tem pa na veliko laze ces da preje ni vedel za pokol domobrancev. Cudno prav njegov oce naj bi bil domobranec in mu o tem ni nic povedal?
    https://www.youtube.com/watch?v=TrqGo_e1mTs

    • tretjerazredni

      Prepiši še Titov življenjepis v njegovih mladih in študentskih letih, boš videl kakšen izdajalec in ustaš je bil v resnici.
      V partiji in partizanih se je znašel star 50 let, prej je jugoslovane napadal in pobijal, ta norec je bil obseden z notranjimi sovražniki.

      • Valter BraniSlav

        Kdo to?

  • freedomfighter

    Dobro si je zrihtal tito…svaka cast

  • Valter BraniSlav

    KDO SO OLGISTI?
    Olgisti so ljudje brez notranje energije ki v zivljenju dosezejo malo. Ne gre samo za lenobo pac pa za strah pred novostmi.

    Ker v zivljenju dosezejo malo so Olgisti nezadovoljni, vendar svoje neaktivnosti ne korigirajo, ker krivca za svojo pasivnost vedno najdejo izven sebe.

    Za casa komunizma, ko kritiziranje komunistov ni bilo priporocljivo, je tipicen Olgist krivce iskal med druzinskimi clani. Najbolj priljubljeni krivci v komunistnici Sloveniji so bili zivljenski partnerji, zlobne tasce, in se zlobnejsi skodozeljni sodelavci ki so zrtvam metali polena pod noge. Kdor ne verjame naj malo pobrska po starih izvodih Nedeljskega dnevnika, zlasti rubrike kot kramljamo s psihologom in rubriko ocetje, sinovi, matere in tasce.

    Ko je komunizem izgubil svojo moc so Olgisti obrnili plosco in nenadoma odkrili da so za njihovo pasivnost in zamorjenost krivi mrtvi komunisti (Tito, Kardelj in Macek), upokojeni komunisti (Kucan) in istospolni.

    Olgisti s svojim laznjivim pogledom na svet najbolj skodujejo sami sebi, saj svoje pasivnosti nikoli ne pozdravijo. Se bolj pa skodijo svojim otrokom ki jih ze v rani mladosti naucijo da je za vse slabo kriv nekdo drug. S tem Olgisti tudi svoje otroke spremenijo v Olgiste in zacarani krog se vlece iz roda v rod.

    Olgistov je najvec v drzavah vzhodne Evrope kjer je nekoc vladal komunizem in ljudi naredil pasivne. Med Olgisti je vec zensk kot moskih.

    Olgisti praviloma ne marajo uspesnih Slovencev to pa zato ker jim uspesni sorojaki kazejo na to da je vzrok za neuspeh v njih samih in ne v mrtvih komunistih, Kucanu ali istospolnih Madagaskarja. Se posebej gre Olgistom v nos uspeh potomocev nekdanje komunisticne elite ki je uspela v kapitalizmu. Olgist namre odpusti vse, samo ne uspeha drugega Slovenca.

    Po komu so Olgisti dobili ime pa vprasajte Olgo101

    • Miha Skumarc

      Tito – zločinec
      Hrvaško nacionalno etično razsodišče je včeraj v Zagrebu v veliki dvorani Vatroslava Lisinskega obsodilo nekdanjega diktatorja Josipa Broza – Tita za genocid nad hrvaškim in slovenskim narodom. Iz Slovenije se sojenja udeležilo več kot 200 ljudi.

      Na poziv hrvaškega nacionalnega etičnega razsodišča in hrvaškega združenja žrtev se je zgodilo sojenje Titu za genocidna in druga dejanja nad hrvaškim narodom. Prav tako so sodili njegovim ideološkim naslednikom, kot je sedanji premier Hrvaške Zoran Milanović.

      Hrvaško etično razsodišče je odločitev sprejelo na podlagi znanstvenih in večmesečnih javnih razprav, saj so številni Hrvati v medvojnem in povojnem času titoističnega totalitarnega sistema trpeli ali pa bili umorjeni zaradi ideološke neustreznosti.

      Etično sodišče je med drugim ugotovilo, da:

      je Tito skupaj z revolucionarno komunistično oblastjo (tako civilno kot vojaško) odgovoren za genocid nad hrvaškim in slovenskim narodom;
      je Tito odgovoren za zločinski načrt, ki je razglasil vse, ki se nisto strinjali s komunistično diktaturo in ideologijo, za kontrarevolucionarje in sovražnike naroda ter države;
      je Tito s pisnim ukazom vzpostavil OZNO in KNOJ, organizaciji, v okviru katerih je delovalo 120.000 vojakov, odgovornih za likvidacije vojnih ujetnikov in civilnega prebivalstva, ki se niso strinjali s komunistično ideologijo;
      je Tito skupaj s komunistično partijo odgovoren za množične poboje vojnih ujetnikov in civilnega prebivalstva po končani 2. svetovni vojni, in sicer brez kakršnegakoli sojenja.
      Kaj pa Titovi ideološki nasledniki v Sloveniji, kot je denimo nekdanji šef slovenske partije Milan Kučan? Kučan seveda ne bo doživel niti etične obsodbe, vsaj tako dolgo ne, dokler bodo v Sloveniji vladali rdeči monopoli, ki jih obvladujejo ravno krvni in ideološki potomci revolucionarjev in prvoborcev.

      In kaj je šef slovenske partije Kučan znal povedati o svojem idolu Titu?

      Sredi Kučanovega mandata na funkciji predsednika skupščine, je 4. maja 1980 umrl še eden Kučanov komunistični malik, v bistvu največji med tovariši, tovariš Tito. Kučan je na žalni seji v slovenski skupčini globoko prizadet dahnil: »Umrl nam je Tito«, nato pa nadaljeval z epopejskim opisom dela in lika tega dosmrtnega predsednika.

      »Tovarišice in tovariši, s tovarišem Titom so narodi in narodnosti Jugoslavije izgubili sina, ki jim je skupaj z vrsto, revolucionarjev, prekaljenih v revolucionarnih in osvobodilnih bojih delavskega naprednega gibanja in bleščečih mislecev utiral pota, na katerih so uresničili svoj davni sen, da svobodni in združeni na svoji zemlji sami odločajo o svoji usodi in o vsebini ter podobi svojega življenja. S svojim delom in pronicljivi mislijo marksista in humanista je dal enkratni prispevek njihovemu boju za nacionalno osvoboditev…«

      Milan Kučan na žalni seji v slovenski skupščini ob smrti dosmrtnega jugoslovanskega predsednika Josipa Broza Tita, Večer, 5. maj 1980

      Ko je 4. maja 1980 ob 15.05 – tako takrat režimski mediji – »prenehalo biti veliko srce predsednika naše Socialistične federativne republike Jugoslavije in predsednika predsedstva SFRJ, predsednika zveze komunistov Jugoslavije in vrhovnega poveljnika oboroženih sil SFRJ Josipa Broza Tita«, so komunisti padli v totalno kolektivno žalost in bolečino.

      Milan Kučan, ki je na začetku sedemdestih let po obračunu z liberalnim Stanetom Kavčičem jasno pokazal, da je zagovornik Titove ortodoksne partijske linije, ki je verjela, da je možno ljudi obvladovati z nadzorom in zastraševanjem, je zato ob Titovi smrti jasno poudarjal revolucijo kot tisto najvišjo vrednoto »svobode«, Tita pa hkrati označil za humanista. Tito je za Kučana, poleg Kardelja in Dolanca, predstavljal najvišje komunistično božanstvo, v katero je Kučan slepo verjel in mu verno sledil. Tita je Kučan osebno poznal in tudi večkrat govoril z njim. Kučan je za Tita dejal, da ga je »spoštoval kot starejšega izkušenega človeka«. Ob tem je bil zanimiv njun medsebojni odnos, saj je Tito Kučana vedno tikal, Kučan pa je dosmrtnega predsednika dosledno in spoštljivo vikal.

      Kučanov politični mentor Mitja Ribičič je v govoru ob Titovi smrti nedvoumno sporočil, da je tudi v Jugoslaviji obstajal pravi severnokorejski kult osebnosti: »Umrl je človek, ki smo ga imeli najrajši in ki so ga zaradi njegove človeške veličine morali spoštovati celo sovražniki. Umrl je človek, o katerem je mogoče reči, da je prvi državnik v zgodovini, ki ga je obkrožalo toliko resnične ljudske ljubezni kot doslej še nobenega. /…/ Smrt izjemne osebnosti je nepopisna izguba. Zlasti smrt Tita, ki je kot zgodovinski pojav neponovljiv.«

      Franca Popita kot zagovornika Titove konservativne linije v partiji, pa je ob izgubi svojega idola še bolj odneslo v neki ultimativni rdeči patos: »Bolečina, ki nas prežema ob izgubi največjega človeka naše revolucije, je neizrekljiva.« /…/ Zato se ob težkem slovesu ponovno zavezujemo: nikdar ne bomo skrenili s Titove poti.”

      Kučana so v začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja poznali že prav vsi, ki so v partiji kaj pomenili in veljali ter imeli odločujočo besedo. Kučan je bil celo med redkimi izbranci, ki so na Karadžordževu v Titovi predsedniški rezidenci tik pred novim letom 1980 še zadnjič sestankovali z »večnim maršalom«. Josip Broz Tito je decembra 1979 na tem posvetu še zadnjič opravljal državniške naloge in delil komande.

      Sedaj pa pozor: Kučan je še v času slovenske pomladi znal goreče braniti Tita!

      »Sicer pa je za ZKJ izredno stanje že tu,… /…/ Partija s svojimi vodstvi je v to vmešana, to pa predstavlja obenem najtežji napad na Titovo delo.«

      Delo, 18. oktober, 1988

      »Prepričan sem, da se moramo odločno postaviti po robu zapostavljanju in napadom na tovariša Tita.«

      Milan Kučan, izrečeno na seji predsedstva CK ZKJ, oktober 1988, zapisano v Komunistu, 20. oktober 1988

      Kučan je še osem let po smrti jugoslovanskega diktatorja Josipa Broza – Tita in to v času, ko je v Sloveniji že zelo brstela politična pomlad, o tem dosmrtnem jugoslovanskem predsedniku imel izjemno visoko mnenje in je njegovo delo in lik hotel zaščiti za vsako ceno. Takšni ali drugačni napadi na Tita so za partijo predstavljali kar izredno stanje.

      • Valter BraniSlav

        Ja in?
        Obsodili so ga po smrti.
        Ko je imel oblast so mu isti ljudje lezli v rit. Taki kot Jansa, Gorenjak, Zver, Vasle….

        • NoName

          danes mu lezeš le ti, je lažje, ker se ne umika hehehe

          • Valter BraniSlav

            Meni tega ni treba.
            Jaz do starega cutim iskreno ljubezen sina do oceta.

  • Steiermark

    Pedofilsko morilski diktator titek, se je verjetno zelo rad “umival” in odmakal, vendar mu to ni moglo sprati krvi nedolžnih žrtev, s katero je bil prežet….

    • Valter BraniSlav

      Povej raje kako so te spolno zlorabljali klienti tvoje matere.
      Lazje ti bo.

  • Valter BraniSlav

    Pri nas, v ZDA, pa Donald Trump zivi v veliki skromnosti, tako kot papez Francisek v Vatikanu.

  • Perkele

    Veliko boljši okus od slovenskega podeželja. Se pozna, da se je družil z visoko družbo, ne s cigani. Kmetavzar bi si dal fasado prizadete barve, obkroženo z levi, grškimi stebrički in ostalo navlako, kar vse pogosteje videvamo po slovenskih vaseh, ki začenjajo spominjat na kak Kerinov Grm. Popolna odpoved urbanizma.

  • Stražar

    ta članek ima vsebinsko napako, Tito ni “posedoval” oz. bil lastnik premoženja, ampak ga je imel v doživljenjski uporabi, njegovi dediči namreč niso nasledili bogastva ampak je prešlo v državno last.. Jovanka je bila od njegove smrti v hišnem priporu, Žarko je bil oficir v Rdeči armadi, Mišo pa ambasador pri Tuđmanu

  • IZBIRA

    Zopet Carpe diem komunizem.

  • IZBIRA

    Broz je imel namesto ogledal na stenah svoje slike, tudi v kopalnici zgleda. In kjer je bil nastanjen so sneli ogledala in obesili njegove slike v aktere se je gledal. Jugo diktator je bil v resnici Dorian Gray.

  • Kapodistrias

    Mene pa bolj zanima, kateri psihopati še hodijo na dopust v to vilo.

  • Janez Kepic-Kern

    RAZGLAS !

    ŠALA

    OZNANILO – “IZGUBIL SE JE”
    O
    POGREŠANEM BITJU – S TEGA OK E-PORTALA NOVE24TV !

    OZNANJAMO

    VSEM BEROČIM IN PIŠOČIM – NA TA PORTAL,
    DA
    SE JE NEZNANO KAM – VERJETNO – IZGINILO – “BITJE”,
    KI
    SLIŠI NA IME – F. TUNEK, tudi na – BIG verjetno FAT TONY ITD.na
    stotine vzdevkov uporablja.

    MOŽNOSTI – KJE NAJ BI SE TO BITJE – ZDAJ – NAHAJALO
    JE
    KAR PRECEJ:
    nekaj variant
    1. – MORDA JE ŠEL V R. AVSTRIJO, A V SMER – AVSTRALIJA,
    KER MISLI, DA AVSTRIJA – NE MORE BITI DALEČ – OD AVSTRALIJE,
    – morda so ga na poti do AVSTRALIJE
    2. – V PAPUI, NOVI GVINEJI – POPAPCALI TAMKAJŠNJI KANIBALI,
    3.
    MOŽNO JE DA BLODI KJE PO GOZDOVIH OKROG RIBNICE, KOČEVJA
    IN KRMI TAMKAJŠNJE MEDVEDE IN VOLKOVE,
    4.
    MOŽNO JE, DA SE JE TUDI SAM – SPREMENIL V HRANO MEDVEDOV
    IN VOLKOV IN DA ZDAJ LEŽI – NAPOL POJEDEN – KJE TAM
    5-
    NAJBOLJ VERJETNO PA SE ZDI TO, DA JE PRI KAKI – TUNKI!
    Tunka ni ženska, ampak prleški ČEBER MESA IN KLOBAS V ZASEKI, ŠPEHU !?
    Naj
    ostane kar pri – kaki TUNKI.
    Edina nevarnost, ki preži nanj ob TUNKI
    – JE TA, DA BO HITRO SAM POSTAL ENA – TUNKA POLNA – ŠPEHA.

    6. NAJBOLJ VERJETNO
    PA SE JE “POGREŠANO BITJE” , KI JE NAJBRŽ
    “OSEBEK”
    TEŽKO DOLOČLJIVEGA SPOLA – LE ŽE TISOČIČ
    spremenil identito in vzdevke.
    Ne more biti – daleč
    Kaj bi on brez – NOVE24TV ? Se zdi. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

  • Janez Kepic-Kern

    ZAKAJ BI MORALI
    NONOSTOP
    POSLUŠATI “KRAKANJE” EX KP, ZK LJUDI, F. TUNKA ITD.
    Poslušajmo raje tole !

    NA SVETU
    – SO TUDI – LEPE STVARI !
    NPR
    KOT
    PRELEPA
    KORZIŠKA PESEM – O “BLAGOSLOVLJENI FONTAN”=”BEATA FUNTANELLA”
    Kamor je prišel – fant, da bi se napil – res osvežilne vode.
    Tam, pri fontani – je srečal – DEKLE,
    ki je bila – kot tista osvežilna – voda.
    IN – DEKLE JE POSTALA ŽENA FANTU – ZA VSE ŽIVLJENJE.
    PESEM,
    TO PRELEPO PESEM – POJEJO – NA POROKAH,
    OB OBLETNICAH – POROK. Res lepa pesem. L.R. JANEZ J. KERN KOMENDA
    P.S.
    “BEATA FUNTANELLA”?”BLAGOSLOVLJENA FONTANA – Z ŽIVO VODO”
    S KORZIKE

    https://www.youtube.com/watch?v=MzKPH7Cvdyk

  • Jurij Korošec

    Kreteni desnakarski ne povedo, da TITO N I IMEL NIČ. To so bili protokolarni objekti v lasti države.

  • Đani Leon Roj

    Pa kaj imate toliko za povedati čez JOSIPA BROZA TITA…Dokler je bil Tito je v Jugoslaviji vsak imel človeka dostojno življenje…nikomur ni nič manjkalo…kaj pa danes…Iz rodne države moramo iskati službe čez mejo,več kot 60% prebivalstva je na robu preživetja,pa to skrivako,ker jih je sram,da živijo v taki državi….vse kar je prav.Dokler je bil Tito smo imeli vse!!!Pa nisem politično usmerjen k nobeni stranki…Tito je imel res razkošje…ampak si ga je zaslužil,tudi ljudstvo je imelo dostojno življenje v Juoslaviji.Kaj pa danes…na vladi si polnejo žepe na račun ljudstva,tajkuni si polnijo žepe na račun ljudstva,za mafijo je Slovenija raj,ker je sama korupcija…Prebivalstvo pa vse to trpi in marsikdo se bori za bori kruh…životari.Dokler je bil Tito je preprosti človek,državljan imel vse…zato pustite tovariša Tita na miru in lahko mu samo salutirate!!!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!