fbpx

Otroke v vrtcu učijo, da so pojmi mama, oče, fant in dekle izraz belega kolonializma

Okrajšava LGBT ali LGBTQ pomeni lezbijke, geje, biseksualce, transseksualce, transseksualce, queer, interseksualce in aseksualce (foto: shutterstock)

Aktivist Christopher Rufo je pridobil dokumente, ki nakazujejo, da okrožje v Portlandu učence že v vrtcu indkotrinira z radikalnimi levičarskimi teorijami spola, da so ideje o človeški spolnosti izraz kolonializma, da so beli kolonizatorji iz Evrope svoja stališča vsiljevali ljudem drugačnih kultur ter da na sedanji diskurz o spolnosti in spolu še vedno vpliva kolonizacija. Učni načrt uči otroke, da eksperimentirajo z lastnim izražanjem spola in da se že v petem razredu zavežejo, da bodo postali queer aktivisti.

Indiktrinacija se začne že v vrtcu. V PowerPoint predstavitev, ki jih je pridobil Rufo, z naslovom “Understanding Our Bodies: Kindergarten Health Scientists”, otroke izpostavi diskurzu njihovih genitalijah, tako da jih uokvirijo v kontekst “biti znanstvenik, da bi razumeli svoje telo”. Predstavitve nato prikazujejo grafične risbe moških in ženskih genitalij. Predstavitve dajejo poseben poudarek besedi “TELO” in se nanašajo bodisi na “osebo s penisom” bodisi na “osebo z vulvo”, ker jih učijo, da je lahko otrok kateregakoli spola, ne glede na telo, v katerega se je rodil.

V prvem in drugem razredu učence indoktrinirajo z osnovami teorije spola, ki učence uči razmišljati o spolu kot družbenem konstruktu. “Spol je nekaj, kar so si odrasli izmislili, da ljudi razvrščajo v skupine,” piše v eni od predstavitev. Druga predstavitev z naslovom “Naša imena, spoli in zaimki” spodbuja otroke, da predstavijo svoje spolne zaimke.

Druga predstavitev učence uči, da je “spol kot vesolje, ker obstaja neskončno  spolov, tako kot je zvezd na nebu!” V drugi predstavitvi so učenci izpostavljeni osebnim zaimkom, vključno s transspolnimi zaimki, kot so oni/ ono/tisto. “Lahko pa si izmislite svojega,” navaja predstavitev. Prav tako pravi, da lahko učenci uporabijo več kot eno skupino zaimkov.

Udeleženci LGBT shoda v Budimpešti leta 2018 (foto: EPA)

Samo še “spolno nevtralni” izrazi!
Od tretjega do petega razreda se učenci seznanijo s koncepti “LGBTQIA2S+”. Učenci se tudi naučijo uporabljati spolno nevtralne izraze za ljudi: “dekleta in fantje” se nadomestijo z besedami, kot so “učenci”, “vsi” in “ljudje”; besede, kot sta “mama in oče”, so nadomeščene s “starši”, “družina” ali “vaši odrasli”; častni izrazi “gospod”, “gospa” in “gospodična” pa so nadomeščeni s spolno nevtralnimi. V drugi predstavitvi se učenci seznanijo s koncepti “cisheteronormativnosti”, ki se uporablja kot sredstvo za “zatiranje nedominantnih” spolnih in spolnih identitet.

“Biti heteroseksualec in cisspolnost (cis) sta prevladujoči identiteti,” piše v predstavitvi. “Kultura, sistemi in predpostavke, da so vsi heteroseksualci, se imenujejo heteronormativnost. Kultura, sistemi in predpostavke, da so vsi cisspolni, se imenujejo cisnormativnost. Zato , kultura, sistemi in predpostavke, da so vsi heteroseksualci in cis, se imenujejo cisheteronormativnost.”

Bizarna zaobljuba
Nazadnje se od učencev zahteva, da se “zavežejo spremembam” v skladu z načeli queer ideologije. Šest zavez, ki naj jih študentje sprejmejo, so:

“Zavezujem se, da bom izvedel več o tem, kaj besede LGBTQIA2S+ pomenijo in kako so se skozi čas spremenile.”

“Zavezujem se, da bom spoznal zgodovino in vodenje temnopoltih trans žensk”;

“Zavezujem se, da bom VSAKIČ vadil zaimke in se popravljal”

“Zavezujem se, da bom obiskoval QSA/GSA in bil vodja v svoji šoli”; “Zavezujem se za gledanje in branje knjig, filmov in televizijskih oddaj, ki vsebujejo like LGBTQIA+”

“Zavezujem se, da bom v celoti jaz!”

 

Andrej Žitnik