V Bordeauxu organizirajo “kabaret z zabavo za dojenčke” za otroke, stare od 0 do 3 let, kjer med ostalimi klovni nastopa tudi “drag queen”, zato je to vprašanje povsem na mestu. Zabava bo potekala 11. decembra 2022 ob 15.30 v Blonde-Vénus, “novem kabaretu, guinguettu, plesu in Covid-prijaznemu prostoru v iBoatu”, ki se je odprl oktobra 2020. Zadevni iBoat upravlja Trafic, kulturno združenje s sedežem v Bordeauxu, ki “razvija kulturne dejavnosti kraja” in je od mesta leta 2021 prejelo nepovratna sredstva v višini 44.000 evrov.
Kabaret za otroke
Na spletni strani Dice entertainment, kjer lahko kupite vstopnice prek spleta, je zapisano, da je ta dogodek namenjen otrokom, starim od 0 do 3 let (zanje brezplačen, za starše plačljiv). Program predstavljajo takole: “Težko je biti otrok … in nikoli biti povabljen v kabaret! V podjetju Blonde Venus nameravamo to krivico popraviti. Pridite, otroci, danes popoldne gremo na prvo zabavo Cabaret Baby Party! Od 15.30 do 18.30 si predstave sledijo druga za drugo z enim samim ciljem: navdušiti in zabavati dojenčke (in da, tudi njihove starše). Jenny Morgane James, vodja oddaje in mati, je ta koncept prevzela iz Združenega kraljestva. V prvi izdaji bo Clarrisa Donou predstavila več nastopov, gostje pa bodo La Maryposa – Drag Queen, sodobni klovn in ikona burleske – Mr. and Mrs. Mirrors, Dady Baby Dj … Prijavite svoje rezervacije!”
Kot kaže, je odgovor popolnoma jasen: črno na belem je zapisano, da so “drag queens” naši sodobni klovni. To v preprostem umu, kot je moj, takoj vzbudi pripombo: vse to je navsezadnje le cirkus! Zakaj torej ves ta moralistični pritisk, to vsesplošno zbujanje krivde, ki ga opravičuje stalno poglabljanje v “tragedijo” LGBTQI+ in drugih podobnih reči?
Gre za “izobraževanje” s pomočjo cirkusa, klovnov in iger, katerega sublimno sporočilo ni nič drugega kot “spravi to skozi lobanjo, in čim prej, tem bolje”. Nedavni škandal v zvezi s kampanjo za pomlad-poletje 2023 luksuzne blagovne znamke Balenciaga, ki je bila predstavljena sredi novembra, je prime, ki ponazarja prav to. Da bi se izognili obtožbam o skrajno desničarski zaroti, navajam, kar o tem pravi spletna stran revije Marie-Claire:
Kaj je tisto, kar požge svet? Manekeni, ki so pravzaprav otroci, obkroženi s predmeti, ki se nanašajo na kontrakulturo BDSM (bondage, sado-mazohistično). Cilj so zlasti medvedki z usnjenimi pasovi in ovratnicami s ključavnicami. Številni uporabniki interneta so se nato obrnili neposredno na blagovno znamko, ki je bila hitro obtožena otroške pornografije in seksualizacije otrok. Blagovna znamka se je hitro opravičila in v zgodbi na svojem računu na Instagramu, ki je zdaj že izbrisana, zapisala: “Naše plišaste vrečke v tej kampanji ne bi smele biti predstavljene z otroki. Kampanjo smo takoj odstranili z vseh platform.”
Vsi vedo, da najprej oglaševalci nagovarjajo otroke, da bi lažje dosegli njihove starše.
C. R.