“Woke” podjetjem je odklenkalo

Datum:

Ameriški potrošniki so leta 2023 s svojimi denarnicami glasovali proti “prebujenim” (Woke) korporacijam, pri čemer so številne blagovne znamke izgubile velike količine denarja za svoje delničarje. Nekdanji predsednik podjetja Anheuser-Busch meni (podjetja, ki je veliko izgubilo zaradi transeksualnega debakla znamke Bud Light), da so ljudje prebujene politike enostavno siti. 

Kelly O’Grady in Sean Duffy iz Fox Business sta se v torkovem delu oddaje “The Bottom Line” ozrla nazaj na nekatere najbolj srhljive in najbolj sramotne primere “signaliziranja kreposti podjetij” – in posledično reakcijo potrošnikov.

Woke promocija Bud Light stala 27 milijard dolarjev

Nekdanji predsednik Anheuser-Buscha Anson Frericks je dejal, da se številni potrošniki umikajo, ker so siti velikih korporacij, ki jim govorijo, kako naj razmišljajo in kaj naj delajo. Bud Light in njegovo matično podjetje Anheuser-Busch sta se znašla na udaru kritik kmalu po tem, ko sta v začetku tega leta sodelovala s transspolnim aktivistom Dylanom Mulvaneyjem za promocijo družbenih medijev March Madness.

Znamka piva je promovirala vplivnika Mulvaneya, ki se identificira kot ženska. V obtok je poslala posebne pločevinke piva Bud Light, okrašene z Mulvaneyjevim obrazom.

Ko je prodaja začela padati, je Brendan Whitworth, izvršni direktor Anheuser-Buscha, 14. aprila spregovoril o polemiki in trdil, da podjetje “nikoli ni nameravalo biti del razprave, ki razdvaja ljudi.”

Do maja se je tržna vrednost Anheuser-Busch znižala za 27 milijard dolarjev, prodaja pa se je zmanjšala za skoraj 30 % v primerjavi s prejšnjim letom. Julija je podjetje objavilo, da bo odpustilo več sto delavcev. V tretjem četrtletju je podjetje utrpelo 13,5-odstotno zmanjšanje prihodkov v ZDA in 17,1-odstotno zmanjšanje obsega prodaje v Severni Ameriki.

Trgovska veriga prodajala transeksualno perilo za skrivanje penisa

Maloprodajni velikan Target se je soočil s podobnim odzivom potrošnikov, potem ko je podjetje predstavilo izdelke za transspolne osebe kot del svojih letnih trgovskih akcij v mesecu ponosa. Blago je vključevalo kopalke v ženskem slogu, ki jih je mogoče uporabiti za “skrivanje” moških genitalij.

Korporacija je prisilila nekatere trgovine v južnem delu države, da umaknejo sporno blago in se s tem izognejo “situaciji Bud Light”, je poročal Fox News Digital.

Targetova delnica je doživela udarec in njena prodaja je v drugem četrtletju padla. Izvršni direktor Brian Cornell je v avgustovskem pogovoru z novinarji priznal, da je imel ta izpad velik vpliv na prodajo, poroča Fox Business.

“Končno ljudje vidijo, da ko se podjetja vpletajo v ta družbena in politična vprašanja, ki nimajo nobene zveze z njihovim poslanstvom, in cene njihovih delnic strmo padajo, je to slabo za ta podjetja, to je slabo za uslužbence teh podjetij, se pravi za ljudi, ki se zanašajo nanje, samo zato, da bi zaslužili,” je dejal Frericks.

I. K.

Sorodno

Zadnji prispevki

Hrvati nas prehitevajo po številu in plačah zdravnikov

"Če se država zaveda pomena zdravstva, je lahko drugače...

Zamolčano ob dnevu svobode tiska

Ob svetovnem dnevu svobode tiska, ki je bil včeraj,...

Grims danes v Idriji predstavlja knjigo Zmaga dobrega

Branko Grims bo danes, v soboto, 4. maja 2024,...