Na Radiu 1 so v “Igrah Prestolov” te dni gostili kandidate za predsednika vlade. Med njimi so bili tudi Janez Janša, Matej Tonin, Karel Erjavec, Bojan Požar in drugi, kot zadnji pa se je predstavil Marjan Šarec. Ta se je predstavil na zanimiv način, in sicer se je pohvalil, da je komaj naredil srednjo lesarsko šolo – v štirih letih je kar 6-krat opravljal popravni izpit. Če je mislil, da bo s svojim priznanjem požel pohvalo, je bil učinek ravno nasproten. Mnogi se sprašujejo, ali je kandidat s šestimi popravnimi izpiti v srednji šoli pravi material za predsednika vlade? Za mnenje smo povprašali tudi znane Slovenke in Slovence.
Na vprašanje, ali ste imeli kakšnega “popravca”, je odgovoril: “Ja, seveda! Samo da preračunam, fizika v srednji šoli, to je že splošno znano. V prvem letniku sem ga naredil v prvem roku, drugi letnik v drugem roku, tretji letnik v drugem roku, se pravi vse skupaj sem bil 5-krat na popravnem izpitu. V četrtem letniku nisem imel popravnega izpita iz fizike, sem imel popravca iz organizacije proizvodnje – 6-krat sem imel popravni izpit na srednji lesarski šoli.”
Verjetno je Marjan Šarec mislil, da bo ljudi nasmejal s svojo “iskrenostjo”, a po odzivih sodeč je dosegel nasproten učinek, saj mnogi ne razumejo, kako je lahko resen kandidat za predsednika vlade komaj izdelal srednjo šolo, poleg tega imel popravni izpit pri predmetu organizacija dela, sedaj pa na veliko razglaša, kako bi on “organiziral” gospodarstvo, zdravstvo, banke. Oglasil se je tudi učitelj tega predmeta, ki ga je Šarec v četrtem letniku ponovno opravljal, in bil kar kritičen glede tega. “Sem učitelj organizacije dela na srednji šoli in ta mulc mi kandidira na državnozborskih.”
Sem učitelj organizacije dela na srednji šoli in ta mulc mi kandira na državnozborskih. #whatafeelinghttps://t.co/uS25yfqGMc via @YouTube
— msedej (@msedej) May 29, 2018
Komaj spacaš srednjo lesarsko šolo in si resen kandidat za bodočega predsednika vlade. Možno samo v butalah… pardon Sloveniji. #butale #volitve2018 https://t.co/zV5ram4m2K pic.twitter.com/yBAUAMDb3J
— Butalci (@Butalci_si) May 28, 2018
Negledljivi in neposlušljivi Šarec,ponosen na svoje številne popravce na srednji šoli,prepričan o svoji odličnosti,še kar sanja o zmagi na volitvah.Butale
— Marjan (@Diphenbachia) May 29, 2018
Znane Slovenke in Slovenci o Marjanu Šarcu
Za mnenje smo poklicali tudi nekatere znane Slovenke in Slovence in jih vprašali: “Katere glavne kvalitete bi po vašem mnenju moral imeti predsednik vlade?” Komentirali pa so tudi izjavo Marjana Šarca, ki je “komično” razlagal svoje dogodivščine na srednji lesarski šoli, ko se je vsako leto boril, da bi izdelal razred.
– “Za predsednika vlade potrebujemo človeka, ki je verodostojen in da ima etično in moralno držo, da se drži tega, za kar se v kandidaturi zavzema. Doslej smo videli malo takšnih primerov, zame pa je najbolj važno, da v ljudeh vzbudi zaupanje v izvršno oblast.”
– “Da se Šarec o popravnih izpitih hvali in to na takšen način razlaga, mu ne štejem v dobro, drugače pa tudi Churchill ni bil najboljši v šolanju.”
Boštjan Čukur – bolj znan kot 6pack Čukur, slovenski raper:
– “Za premierja je pomembno predvsem, da zna vladati, da zna združevati in da je učinkovit, da se drži svoje začrtane poti, kljub temu, da je verjetno veliko nasprotnikov.”
– “Jaz učim na srednji gradbeni šoli v Mariboru in tisti, ki ima šest ‘šusov’, ne vem če ga sploh poznam … in bi upal trditi, da Šarec ni primeren za vodenje države.”
Tanja Zajc Zupan – uspešna slovenska citrarka, ki je sodelovala s številnimi znanimi pevci:
– “Tisto, kar obljubi, naj bi dober predsednik vlade tudi udejanjil, pomembno je, da je na kulturnem nivoju, da je spravljiv, da ima povezovalno vlogo, da je vzgled mladim.”
– “Vsekakor so popravni izpiti stvar, s katero se ne hvali, če te kdo po njej vpraša, se ne zlažeš, bi pa Šarec moral povedati poleg tega še en moralni nauk – na primer, da ni bil zrel in da drugim priporoča, da naj bodo resni in da naj pristopajo drugače. To bi morala biti izkušnja, ki jo deli z drugimi kot moralni nauk, ne pa da se s tem hvali in daje mladim napačen vtis, ki ga lahko dijaki in mladi narobe razumejo, in mislim, da to ni v redu.”
A. G.