Dedič podjetja, ki proizvaja “woke” pivo Bud Light, kritičen do sodelovanja s transpolnim vplivnikom

Datum:

Dedič podjetja Anheuser-Busch Billy Busch je med intervjujem okrcal podjetje, katerega delni lastnik je, zaradi posledic, s katerimi se je soočilo, potem ko je za promocijo blagovne znamke piva sodelovalo s kontroverzno transspolno vplivnico. Ta je v resnici moški, ki se pretvarja, da je majhna punčka, kar je pivopivce močno odvrnilo od znamke Bud Light.

Busch je v ponedeljek nastopil na Fox News z voditeljem Seanom Hannityjem. Razpravljala sta o posledicah, ki so vključevale na stotine milijonov dolarjev izgubljene prodaje in izgube milijard dolarjev tržne kapitalizacije podjetja Anheuser-Busch, katerega delni lastnik je.

“Mislim, da bi se moja družina, moji predniki prevrnili v grobu,” je dejal Busch v videu, ki je bil predvajan na začetku odseka. “Bili so zelo domoljubni, ljubili so to državo in to, kar je predstavljala. Verjamejo, da so transseksualci, geji, vse te stvari zelo osebno vprašanje. To državo so imeli radi, ker je svobodna država in ljudje smejo delati, kar hočejo. Vendar nikoli ni bilo mišljeno, da bi bilo to na pločevinki piva in nikoli mišljeno, da bi ljudi s tem silili.”

Transseksualec Dylan Mulvaney v oglasu za pivo Bud Light. (Foto: Twitter)

Busch je dejal, da se njegova družina nikoli ne bi tako politično zapletla v podjetje in da “ni pametno, da se podjetje za pivo spusti v to igro.”

“Plačujejo ceno,” je o podjetju dejal Busch. “In mislim, da je podjetje zelo napačno ocenilo, kaj naj bi bilo “vključujoče”, saj je to kar imajo za vključujoče v resnici razdiralno. Moja družina živi z motom: “Sklepanje prijateljstev je naš posel.” In verjamejo, da je združevanje ljudi, da postane družabna, zabavna izkušnja ob pitju piva, prava pot. Ampak veste, ljudje, ki pijejo Bud Light, ki pijejo pivo, se res ne odzivajo na oglaševanje s transspolno vplivnico. In tako je bilo, to je bila velika napaka.”

Busch je dejal, da mora podjetje bolje preučiti, kdo so njegovi potrošniki, in se mora naučiti, kaj o Ameriki.

Kid Rock strelja v pločevinke piva Bud Light v znak protesta proti histeriji LGBTQ. (Foto: Twitter)

“To je tuje podjetje,” je dodal. “Naučite se, kaj se prodaja v Ameriki. Razumeti, kakšen je posel s pivom, in na ta način prodajati tem ljudem.”

Konglomerat Anhauser-Busch je sicer belgijsko-ameriški konglomerat s sedežem v Bruslju in velja med drugim tudi za eno večjih podjetij v EU, ki opazno vpliva tudi na belgijsko in evropsko ekonomijo.

I. K.

Sorodno

Zadnji prispevki

Zamolčano ob dnevu svobode tiska

Ob svetovnem dnevu svobode tiska, ki je bil včeraj,...

Grims danes v Idriji predstavlja knjigo Zmaga dobrega

Branko Grims bo danes, v soboto, 4. maja 2024,...

Bodo hutijevci potopili svetovno gospodarstvo?

Jemenski uporniški hutijevci so  zagrozili, da bodo tarče njihovih...