Potem ko je na pričetku novembra v nabiralnike Ljubljančank in Ljubljančanov priromala posebna številka Glasila Ljubljana, v kateri so bili izključno kandidati za župana Ljubljane in mestne svetnike in je poleg povsem “naključno” prispel tudi reklamni oglas za Zorana Jankovića na kar 32 straneh, se je marsikdo pričel spraševati, če gre za naključje? Očitno pa za Jankovićevo kampanjo skrbijo tudi podjetja, kot je podjetje za upravljanje in vzdrževanje nepremičnin SPL d.d. s sedežem v Ljubljani. SPL od Jankovićeve občine prejel že skoraj 9 milijonov evrov, skupaj z javnimi podjetji in zavodi pa neverjetnih 24,4 milijonov!
Podjetje SPL d.d. z objavo intervjuja z Jankovićem dela odkrito kampanjo aktualnemu županu Ljubljane, uvodoma pa je viden hvalospevni poudarek, kako je Janković skupaj z ekipo izvedel več kot 2.000 projektov, da je Ljubljana postala sodobno mesto po meri človeka. Seveda je resnica daleč od tega, da bi bila Ljubljana po meri človeka, ko čaka v jutranjih in popoldanskih prometnih konicah, diha onesnažen zrak in gleda, kako občino razjedajo korupcija in kriminal.
SPL od Jankovićeve občine prejel že skoraj 9 milijonov evrov, skupaj z javnimi podjetji in zavodi pa neverjetnih 24,4 milijonov!
Glede na to, da javno dostopni podatki Erar kažejo, da je Javni stanovanjski sklad Mestne občine Ljubljana v letih 2003-2018 podjetju SPL d.d. nakazal kar 14.385.142,19 evra, se ni moč čuditi, zakaj to podjetje aktualnemu županu Jankoviću z objavo intervjuja dela reklamo. Izbranci Jankovića se očitno zavedajo, kakšno izgubo bi lahko zanje pomenila neizvolitev Jankovića, zato delajo vse, kar je v njihovi moči, da pripomorejo k njegovi izvolitvi.
Drugi največji “poslovni partner” SPL-ja je Mestna občina Ljubljana s finančnimi transakcijami v višini 8,6 milijona evrov, nato pa Javno podjetje Energetika Ljubljana z več kot 1,4 milijona evrov poslov.
N. Ž.