Največja vladna stranka SDS v teh dneh v kampanji s plakati poziva državljane k odgovornemu ravnanju in izraža hvaležnost zaposlenim v kritičnih dejavnostih. Seveda so se ob sporočila tudi tokrat spotaknili njeni nasprotniki, ki ji očitajo nepotrebno zapravljanje denarja in agresivno predvolilno kampanjo. Za komentar smo prosili Sebastjana Jeretiča, ki nam je pojasnil, da se je v politiki že zdavnaj uveljavil pristop permanentne kampanje. Da je SDS sprovocirala svoje nasprotnike, je po njegovem mnenju zelo dobro, saj so ti v času, ko ostajamo doma, na družbenih omrežjih razširili doseg kampanje.
Največja vladna stranka Slovenska demokratska stranka pod vodstvom Janeza Janše si v zadnjih tednih s svojimi ministri, poslanci in tudi drugimi člani prizadeva storiti vse, kar je v njeni moči, da bi pripomogla k zajezitvi širjenja novega virusa. V to spadajo številni ukrepi, ki so rezultat nenehnega dela, stranka pa se je odločila tudi za kampanjo z ‘jumbo’ plakati, ki jih v teh dneh lahko opažamo ob cestah.
S plakati SDS poziva državljane k odgovornemu ravnanju in izraža hvaležnost zaposlenim v kritičnih dejavnostih
S plakati stranka SDS državljanke in državljane spodbuja k odgovornemu ravnanju, na primer k nošenju mask in ostajanju doma, prav tako pa se za njihov prispevek zahvaljuje gasilcem, policistom, vojakom, pripadnikom civilne zaščite in zdravstvenemu osebju. Kot vedno, pa so se nasprotniki stranke spotaknili tudi ob to kampanjo. Med drugim na družbenih omrežjih stranki očitajo nepotrebno zapravljanje denarja ter agresivno predvolilno kampanjo, pa čeprav do volitev manjka še več kot dve leti.
V politiki se je že zdavnaj uveljavil pristop permanentne kampanje
Za komentar smo prosili priznanega strokovnjaka za marketing in političnega analitika Sebastjana Jeretiča, ki je za spletni portal Nova24TV uvodoma povedal, da se je v politiki že zdavnaj uveljavil pristop permanentne kampanje in so zato take oglaševalske akcije političnih strank zelo pomembne tudi v obdobju, ko ne gre za predvolilni čas.
Tako po njegovih besedah stranka poleg krepitve prisotnosti v javni zavesti hkrati opravlja pomembno akcijo osveščanja.
Nasprotniki SDS so v času, ko ostajamo doma, na družbenih omrežjih razširili doseg kampanje
Z marketinškega vidika pa je po Jeretičevem mnenju seveda zelo dobro, da je s to kampanjo sprovocirala svoje nasprotnike, ki ji s svojimi kritikami kampanje lepo pomagajo. “Glede na to, da smo večinoma doma, bi bila kampanja lahko spregledana,” meni Jeretič in pojasni: “Tako pa so tudi nasprotniki pomagali razširiti doseg s pomočjo družabnih omrežij in medijskim prikazom kampanje.”
Kaj je res uspešen politični cross-media promotion?
Postaviš jumbo plakate, da jih potem kažejo na TV in dodatno širijo in komentirajo še v tisku in na soc. omrežjih. 😁 #respect #campaign #komunikacija pic.twitter.com/3g2LVb3tuX— Edvard Kadič (@EdvardKadic) April 14, 2020
Rok Krajnc