Na Pučnikovem simpoziju o kulturni vojni: Gre za spopad civilizacije proti barbarstvu

Datum:

Inštitut dr. Jožeta Pučnika je v sodelovanju s Konradom Adenauerjem Stiftungom ter Evropsko platformo spomina in vesti v Slovenski Bistrici gostil 14. Pučnikov simpozij. Osrednja tema simpozija je bila kulturni marksizem – ta ima s starim veliko skupnega, a je spremenil retoriko. Razredni boj je spremenil v kulturnega, še vedno pa stremi k ekstremni mentalni preobrazbi človeka. Ta nova kulturna vojna je grožnja naši civilizaciji. Govorniki v pojavu kulturnega marksizma vidijo strašnejši potencial kot v klasičnem marksizmu. 

V viteški dvorani gradu v Slovenski Bistrici je potekal že 14. Pučnikov simpozij. Glavna tema se je dotikala vrednot, ki je nevarnost kulturnega marksizma, ideologije, ki z novimi pristopi globalno komunistično državo. Ti novi pristopi vodijo od klasičnega marksizma, ki je kapitalizem razumel kot začasni vrhunec človeške družbe, v popolno negacijo zahodne civilizacije.

Med udeleženci pogovora je bi tudi predsednik SDS Janez Janša, ki je dejal, da je današnji spopad vrednot znotraj zahodne civilizacije nekaj drugega kot nekoč. “Potrebno je stvari poimenovati s pravim imenom. Gre za spopad civilizacije proti barbarstvu, gre za razgradnjo samih temeljev, da se vrnemo v čas, ko smo bili v votlini. Dober simbol tega povratka v barbarstvo je Fotobub. V tej aferi najdemo iste levičarje, ki pravijo, kako je treba te vrednote razgradit,” je dejal. V luči slovenskih razmer je bil najbolj oster do stranke Levica, ki po besedah Janše kljub malemu številu poslancev določa ključne ukrepe aktualne vladne koalicije. Med njimi je omenil ukinitev urada za demografijo ter ukinitev Muzeja slovenske osamosvojitve ob hkratnem postavljanju spomenika t.i. izbrisanim, pri čemer je slednje označil za eno največjih laži v sodobni slovenski zgodovini. “Vse ostalo je govorjenje o reformah, ki jih bodo predstavili 1. aprila, če ne takrat, pa 1. junija in tako naprej. Ključna reforma v Sloveniji je tako prelaganje datumov, ko naj bi se kaka forma začela,” je dejal Janša.

V pogovoru so sodelovali še publicisti Žiga Turk, Dimitrij Rupel in Matevž Tomšič, pa tudi pravni strokovnjak za področje teorije o državi, ustavnega in mednarodnega prava ter mednarodnih odnosov Andrej Fink.

“Ideološka vojna se v zadnjih letih zaostruje,” je dejal Tomšič in opozoril tudi na veliko prevaro, saj nova levica nima ničesar skupnega z delavstvom, gre za novi razred, novo elito. “Kdo so bili tisti, ki so v prejšnji vladi vsak petek kolesarili v Ljubljani? To niso bili predstavniki delavskega razreda, ampak predstavniki iz srednjega sloja, potomci rdeče buržuazije,” je dejal. Meni še, da bo potrebno najti premišljene prijeme, kako se lotiti kulturnega marksizma, ki je trenutno razpreden že tako široko, zlasti v politiki, šolstvu, znanosti in medijih, da ga je težko premagati z enim zamahom. Po njegovem ni le desnica tista, ki se more temu zoperstaviti, pač pa bi to morali storiti vsi tisti, ki so zavezani dediščini evropske civilizacije.

 

Janša je še dejal, da gre za zajedanje nacionalne substance, proti čemur se je potrebno boriti predvsem tako, da tovrstne nevarnosti opazijo, jih prepoznajo ter se jih ne bojijo poimenovati zaradi neke politične korektnosti. “Včasih je že to dovolj. Da nekoga, ki se razglaša za nevladno organizacijo, razkrinkaš, da to ni, pač pa da je njegov ustanovitelj minister vlade ter da je namen predvsem netransparentno vodenje in financiranje različnih kampanj,” je dejal. Velik zaveznik te netransparentnosti so tudi evropske institucije, saj so tudi za njih nevladne organizacije bistvo demokracije, čeprav gre za eno največjih stranpoti in orodij razgradnje demokratičnih institucij. “Gre namreč za vladavino neizvoljenih. Deset mandeljcev zakolesari po trgih in se razglasi za glas ljudstva. Pa to niso. Glas ljudstva je poslanec, ki je prejel 5000 glasov, in je torej glas svojih volivcev”. 

Po besedah Rupla je fronta proti kulturnemu marskizmu v Sloveniji prisotna že v tem trenutku, zato ne bi smeli popuščati v predstavljanju svojih stališč ter bi morali sproti odgovarjati na tiste stvari, ki se jim zdijo narobe. “Leta 2007 v času prve Janševe vlade je bila peticija 571, leta 2012 so bile vstaje, med letoma 2020 in 2022 kolesarji. Ti ljudje ponavljajo stare floskule oziroma formule, lahko bi rekli, da ponavljajo razred.”

Dimitrij Rupel

Za očeta ideje kulturnega marksizma velja Antonio Gramsci. Ni mu pa šlo v račun, zakaj se je tako dobri marksist uveljavil v najbolj zaostali državi takratne Evrope. “Izhajajoč iz dejstva, da se je njegova ideja uresničila v najbolj zaostali državi v Evropi, v Rusiji. Marks ni tega razvijal za Rusijo, ampak za Nemčijo, Anglijo,” je dejal dr. Andrej Fink. In tako se je rodil kulturni marksizem. Ideja uničenja vrednot, na katerih sloni zahodna civilizacija. “Kako se neko vrednoto spremeni, moraš najprej razvrednotiti,” je dejal in dodal, da ne morejo biti najpomembnejše vrednote NOB pod okriljem komunistične partije, čeprav spoštuje fante, ki so šli v osvobodilno gibanje z najboljšimi nameni, a kulturni marksizem po njegovem želi vrednote postaviti na glavo.

Kulturni marksizem je herezija krščanstva, je dejal Žiga Turk. Pravi, da je potrebno braniti, kar je doseženo, hkrati pa se ne postaviti togo na okope, da se čisto nič ne sme spremeniti.

Na simpoziju so podelili tudi Pučnikovo plaketo, ki jo je prejel akademik dr. Janko Kos. V njegovem imenu je nagrado prevzel predsednik Zbora za republiko Franc Cukjati.

Sara Kovač

Sorodno

Zadnji prispevki

Po infarktu je na helikopter čakal kar uro in pol

Osebo, ki jo je zadel srčni infarkt je kar...

Nove obdavčitve: Za vrtno uto ali rastlinjak boste mogli plačati komunalni prispevek

Vlada Roberta Goloba oziroma ministrstvo za naravne vire in...

Vabljeni na Ritem srca – festival sodobne krščanske glasbe

Radio Ognjišče tudi letos pripravlja festival sodobne krščanske glasbe...

V Kongu spodletel državi udar

Vojska Demokratične republike Kongo trdi, da je danes preprečila...