Oštro napada oglaševalce na Nova24TV

Datum:

Napadi na naš medij se iz vseh strani stopnjujejo in s tem tudi napad na medijski pluralizem in svobodo govora, kar sicer ni nič novega od kar je v Sloveniji Svoboda. Poročali smo že, kako se je globoka država preko Telekoma spravila na Novo24TV (več tukaj), pa tudi o političnih napadih portala Oštro in njihovega projekta Razkrinkavanja na našo medijsko hišo (več tukaj), ki pa so začeli odmevati tudi v tujini. Tudi Odlazkov Reporter je objavil intervju, kjer je Marko Crnkovič (nekdaj prepoznavno ime Dela), dejal, da bi uničil Nova24TV in Demokracijo. Oštro in njihova odgovorna Anuška Delić, sicer ekstremna levičarka, pa so se tokrat spravili kar na oglaševalce, ki oglašujejo na Nova24tv. To je bila že taktika nekdanjega predsednika vlade Marjana Šarca, ko je podjetja v državni lasti  javno pozval naj razmislijo v kakšnih medijih oglašujejo,  v mislih je seveda imel Novo24tv.

Da se napadi dogajajo sicer ni nepričakovano, saj je Robert Golob še pred volitvami napovedal, da je najbolje, da “določene medije enostavno ukinemo”. Oštro je tako preko spletne strani Erar poiskal oglaševalce in jim pošiljal provokativna vprašanja po katerih postopkih javnega naročanja so izbrali podjetje Nova obzorja založništvo d.o.o., in zakaj pri tem podjetju oglašujejo češ, da izdaja medij Demokracija, ki je “po ugotovitvah Oštrovega projekta Razkrinkavanje.si med najbolj pogostimi viri dezinformacij v slovenskem medijskem prostoru”, kar seveda ni res. O njihovih manipulativnih taktikah in političnem aktivizmu že poročajo tuji mediji, o tem si lahko preberete na spodnji povezavi.

Tako so se spravili na občino Brežice, ker je, kot pravijo, podjetju Nova obzorja založništvo d.o.o. namenilo 4818.54 evra med 1. 1. 2021 in 31. 12. 2022 za oglaševanje. Od njih so zahtevali kopije vseh naročilnic in računov, izdanih s strani podjetja, za vse oglase oziroma oglaševalske kampanje v letih 2021 in 2022.

Iz občine so jim odgovorili, da so s ponudnikom Nova obzorja založništvo d.o.o. pri štirih objavah na temo turizma, kmetijstva in gospodarstva. Objave pa so bile objavljene v tiskanem mediju z dodatno objavo na spletu.  Poslali so jim tudi zneske in za kakšno vrsto oglaševanja je šlo, za kopije naročilnic in računov pa so jim dejali, da jih je  mogoče pridobiti le na podlagi zahtevka po informaciji javnega značaja.

Zakaj oglašuje občina pri omenjenem podjetju pa so jim enostavno razložili: za to, ker ima velik obseg objave in veliko število uporabnikov, s čimer pa se Oštro in njihovi kvazi projekti “Razkrinkavanje” ne morejo pohvaliti. 

Niso se spravili le na občino Brežice ampak tudi na Slovenske železnice s podobnimi vprašanji, zakaj so izbrali podjetje Nova obzorja. “Po podatkih Erarja so Slovenske železnice podjetju Nova obzorja d.o.o. namenile 3999,5 evra med 1.1.2021 in 31. 12 2022.  Za plačilo katerih storitev je šlo? Če je šlo za oglaševanje, prosim, pošljite kopije vseh naročilnic in računov, izdanih s strani podjetja, za vse oglase oziroma oglaševalske kampanje” je v imenu Oštra zahteval njihov novinar Samo Demšar.

Puhli poizkusi disreditacije
Iz Slovenskih železnic so nas o vprašanjih opozorili in dejali, da se novinarska vprašanja oziroma zahteva za informacijo javnega značaja nanašajo na naše račune. Napadi Oštra so le prazni poizkusi utišanja našega medija, a s tem diskreditirajo le sebe.

A.G.

Sorodno

Zadnji prispevki

Čeferin odloča kar o dveh zadevah, kjer bi moral biti izločen

"Z začudenjem smo ugotovili, da je Ustavno sodišče RS...

[Video] Španija: Afriški migrant zažgal katoliško cerkev

"Napadi na kristjane se nadaljujejo. Afriški migrant je ravnokar...

Svoboda političnih čistk v medijih

Ob svetovnem dnevu svobode tiska, ki je bil včeraj,...

Romana Tomc ob dnevu svobode medijev: “Za leve piškotki, za desne kazni”

Evropska poslanka Romana Tomc je ob dnevu svobode medijev...