Razlogi, zakaj zjutraj obtičite v koloni

Datum:

“Višnja Gora: 9 km in 36 min izgube, Lukovica-Lj: 17 km in 24 min izgube, Logatec-Brezovica: 8 km in 11 min izgube ter Kranj-Lj: 10 km in 12 min izgube. Tudi drugod poskrbite za reševalni pas, da pomoči potrebni ne bodo izgubili bitke,” sporoča Reševalni pas. Podatki o zastojih na avtocestnih odsekih so bili objavljeni danes zjutraj. 

Se sprašujete, zakaj morate v jutranjih urah “neskončno dolgo” čakati v 17 kilometrov dolgih prometnih zamaških in se jeziti, ker se zadeva ne premika naprej?! Odgovor je preprost. Poročali smo že, da se vlada Roberta Goloba na vse pretege trudi, da ne zgradimo tripasovne avtoceste do Ljubljane, ki jo krvavo potrebujemo že vsaj 20 let. Spomnimo: večji zastoji pred štajersko avtocesto A1 pred Ljubljano so se začeli že leta 2004.

Ko je t. i. civilna družba pod vodstvom sina nekdanjega državnega tožilca Hinka Jenulla (Jaše Jenulla) ter vnukinje komunističnega propagandista Boža Kovača (Nike Kovač) pred volitvami postrojila takrat najbolj eminentne politike, je bila ena od zahtev tudi moratorij oziroma zaustavitev gradnje ljubljanske obvoznice. Glas ljudstva je jasno in odkrito zahteval, da se neznosnih razmer v prometu ne sme urediti – da bi se odpravilo ozka grla. Gre tudi za edino obljubo, ki jo je Golob doslej izpolnil poleg (de)politizacije javne RTV Slovenija.

Nevladniki so pred volitvami zahtevali moratorij na širjenje avtocestne infrastrukture, Golob in Mesec pa sta “požegnala” njihove zahteve. (Foto: posnetek zaslona)

Finančne pijavke, ki “cuzajo kri” prometni infrastrukturi
NVO-ji nas želijo vrniti v kameno dobo. Zmanjšali bi mobilnost ljudi pod pretvezo, da promet tako ali tako onesnažuje, da bi več denarja posledično prejeli oni. Spomnimo, da se med Golobovo vlado za nevladnike cedita med in mleko. Gre za to, da nevladniki podprejo sebi naklonjene leve opcije (petkovi protesti in druge akcije) ter jim pomagajo do volilne zmage, leve opcije pa so zatem finančno solidarne z njimi. Tako je sklenjen krog socialistične uzurpacije oblasti, zavit v celofan demokracije in svobodnih volitev. Med nevladniki, ki jih gre izpostaviti, je zavod Danes je nov dan, kontroverznega Filipa Dobranića Mukija. (tukaj). 

Izpostavljamo še nekaj NVO-jev, ki “se mastijo” na račun prometne infrastrukture: Društvo za nenasilno komunikacijo, Slovenska filantropija, Društvo informacijski center Legebitra, Društvo Amnesty International Slovenije itd. Preostale članice glasu ljudstva najdete spodaj na priloženem seznamu. V skrajni Levici (ki je tesno povezana z NVO-ji) so finančno siromašenje prometne infrastrukture odločno podprli že pred državnozborskimi volitvami: “V času, ko se cel svet sooča s podnebno krizo, največjim izzivom te generacije, vlada Janeza Janše “žica” Evropo za denar za širitev cestnega prometa, enega največjih virov toplogrednih plinov pri nas.”

Nevladniki, ki so sokrivi za to, da zjutraj na avtocestah stojite v koloni. (Foto: posnetek zaslona)

Domen Mezeg

Sorodno

Zadnji prispevki

Boštjan M. Turk: “Čestitka delavstvu za 1. maj! Ne obupajte, še huje bo!”

Publicista in profesorja dr. Boštjana M. Turka smo vprašali...

Je partner Maše Kociper in vpliven odvetnik vpleten škandal?

Spomnite se naslednjič, ko vam bodo aktualni oblastniki pridigali...

[Video] Kangler na kmetijo povabil Goloba, namesto njega prišel nekdo drug

Nekdanji državni sekretar na ministrstvu za notranje zadeve Franc...