fbpx

Delo s podporo protivladnim protestnikom tako razjezilo bralce, da ti množično odpovedujejo svoje naročnine

Foto: Tamino Petelinsek/STA

Ljudje so ponoreli, zdelo se jim je neprimerno, neodgovorno in tudi žaljivo. Množično so se odzvali z odpovedmi naročnine, teh je bilo v enem dnevu blizu trideset. In vemo, pri tako nizki nakladi vsaka odpoved veliko šteje. Naročnike je namreč razjezila Delova Sobotna priloga, ki se je več kot očitno povsem neobjektivno postavila na protivladno stran in temu primerno namenila svoj medijski prostor. Za nastalo situacijo na Delu naj bi bil po naših informacijah kriv urednik Rok Tamše, ki pa je prav tako dober prijatelj Draga Kosa ter seveda tudi direktorice in odgovorne urednice informativnega in športnega programa, Tjaše Slokar Kos.

V časopisni hiši Delo je včeraj menda zavrelo, bila je prava huda ura – tako smo izvedeli od dobro obveščenega vira. Razlog? Množična odpoved naročnin. V enem samem dnevu se je namreč zvrstilo blizu trideset klicev oziroma elektronskih sporočil, z zahtevo po odpovedi naročnine na časnik, ki je nekdaj med ljudmi užival hvalevreden ugled. In kaj je, zdaj že nekdanje, naročnike tako zelo razjezilo? Sobotna priloga, ki je imela na večini svojih strani obeležene petkove kolesarje, medtem ko se je osrednji državni slovesnosti, ki je potekala ob 30-letnici razglasitve slovenske osamosvojitve, namenilo bore malo prostora.

Uprava Dela je udarila po mizi, češ naj se uredniki nehajo šaliti in prekomerno poveličevati petkove protestne kolesarje, saj to, več kot očitno, škodi podjetju oziroma časopisu. Delo je včasih veljalo za časopis, po katerem je posegala večina ne najbolj levo usmerjenih intelektualcev, za precej bolj rdeče obarvanega je namreč štel Dnevnik. To sicer že nekaj časa ni več tako, tudi Delo je že pred časom skrenilo s svoje bolj objektivne poti. Mediji so letos junija poročali, da se je na kolegiju pojavil predsednik Foruma 21 Milan Kučan, vir pa je opisal, kakšne so bile Kučanove smernice: “Murgeljski škrat Milan Kučan je urgiral na Delu, da se prevečkrat omenja Demos in da se Demosova vloga preveč poveličuje, premalo pa se izpostavlja Predsedstvo in njegovo vlogo pri osamosvajanju pred 30 leti.” Lastnik Dela Stojan Petrič je sicer član programskega sveta foruma, očitno pa je Kučan član programskega sveta časnika Delo. Bi se torej lahko reklo, da je Delo glasilo Foruma 21?

Foto: Twitter

Dežurni krivec naj bi bil Rok Tamše
Na naslovnici Dela je bila že lani oktobra tudi objavljena napoved, da bodo štiri opozicijske stranke, ki jih vodijo Alenka Bratušek, Luka Mesec, Marjan Šarec in Tanja Fajon, za tehničnega mandatarja predlagala Jožeta P. Damijana. Mediji Stojana Petriča so na Damijana prisegali že takoj ob nastopu aktualne vlade, ko so že po kakšnih dveh tednih njenega delovanja s pomočjo Damijana iskali njene napake. Škandal 24 je dan pred Delovo najavo Jožeta P. Damijana za mandatarja pisal tudi o Damijanovi povezavi z Dragom Kosom, ta je bil leta 2013 namreč priča Damijanove neveste. No, za nastalo situacijo na Delu naj bi bil po naših informacijah kriv dežurni urednik Rok Tamše, ki pa je prav tako dober prijatelj Draga Kosa ter seveda tudi direktorice in odgovorne urednice informativnega in športnega programa, Tjaše Slokar Kos. Spomnimo, Tamše je včasih služboval na POP TV, dokler ni leta 2005 odšel na Delo. Se je pa kasneje ponovno pridružil športni ekipi POP TV in Kanal A. Skratka, naš vir je povedal, da je Tamše “zatežen levičar, ki je ekstremno ideološko obremenjen”. Je pa seveda tudi popolnoma možno, da so bile usmeritve ponovno tudi Kučanove – nikakor ne gre prezreti, da je nekdanji predsednik tudi sam na petkovi uradni proslavi javno podprl protestniške kolesarje, tako z nalepko na svojih prsih kot tudi s svojo izjavo.

Sara Bertoncelj