Pahor priznal, da je vedel za pranje denarja v NLB!

Foto: iStock

V ZDA so v lanskem letu odkrili primer iranskega opranega denarja iz NLB, o tem so pisali tudi tamkajšnji mediji, vendar od dopisnikov RTV Slovenija, POP TV ali sodelavcev Dela in STA slovenska javnost ni izvedela nič.  Vsaj glede dostopnih podatkov tudi iz obtožnice sodišča v Virginiji ni videti, da bi nakazilo iz NLB Američani postavili v pravi kontekst, saj očitno niso vedeli, da to nakazilo izvira iz pralnice denarja, ki jo je imela državna Nova Ljubljanska banka v povezavi s podjetniki iranskega porekla in tamkajšnjo iransko banko.

In kakšna je zgodba?
Gre za Jamesa Roberta Bakerja, iranskega rodu, ki ima še drugo ime Majid Karimi, v Bakerja pa se je Karimi v ZDA preimenoval julija 1985. Baker je bil od leta 1985  zaposlen v Naval Sea Systems Command (Navy), od leta 2006 pa v Navy Yard v Washington, D.C., za to delovno mesto, ki je tako ali drugače povezano z ameriško vojsko, pa je prestal preverbo obveščevalne službe ameriškega obrambnega ministrstva. 20. septembra 2001, torej  nekaj dni po napadu na newyorška dvojčka, je bil s strani družbe Navy Yard obveščen, da je prepovedano posedovanje tujega potnega lista in  Baker je tudi zagotovil, da nima več iranskega potnega lista.  Toda obveščevalci so ugotovili, da je 26. septembra 2001 Baker potoval v Iran z iranskim potnim listom in 23. oktobra istega leta so ga suspendirali. Toda Baker je s svojim odvetnikom družbo Navy na koncu uspel prepričati, da je vrnil iranski potni list in 29. avgusta 2002 so ga ponovno sprejeli v službo.

Danes nam je predsednik republike Borut Pahor sporočil, da je vedel za pranje denarja v NLB. V uradu predsednika so zapisali: “Predsednik Borut Pahor je za informacijo o nakazilih iranskega denarja preko NLB izvedel prejšnji teden. Kot predsednik vlade je informacijo, med drugimi naslovniki, prejel v kabinet konec jeseni 2010. Predsednik domneva, da na prejeto informacijo ni bil posebej opozorjen, ker so se tedaj s tem vprašanjem že ukvarjale pristojne institucije.” To pomeni, da je vlada Boruta Pahorja bila seznanjena s spornimi posli v NLB, a ni ukrepala. Devet let po začetku pranja denarja v NLB se ni zgodilo še nič, odgovarjal ni še nihče, čeprav je SOVA informacijo predala naprej pristojnim službam že leta 2010.

Dolarji iz ljubljanske NLB v newyorško The Bank of New York Mellon
Seveda so ga ameriški obveščevalci dobro spremljali in 11. decembra 2009 so pri Bakerju zaznali velike transakcije denarja. Na ime Majid Karimi je bilo iz Nove Ljubljanske banke na newyorško The Bank of New York Mellon nakazanih 133.902 dolarjev, Karimi je denar prejel iz računa podjetja Al Samaa LTD v lasti Iranca Iraja Farrokhzadehua, ki je bilo sicer ustanovljeno v Združenih arabskih emiratih, Iranec je račun za to podjetje v NLB odprl kmalu za tem, ko je že začel poslovati z NLB prek svojih dveh firm, to je Farrokh Ltd. in Farrokhzadeh Partnership Co. Te dni se je tudi razkrilo, da je šlo v slabih dveh letih za velikansko pranje denarja, ki se vrti okoli milijarde dolarjev.

Fotografija je simbolična (Foto: iStock)

Karimi je moral denar, ki ga je prejel iz Slovenije, nato nekoliko razpršiti. V ZDA so preiskovalci 11. decembra 2009 zaznali, da je Majid Karimi ves denar v višini 133.902 dolarjev iz newyorške The Bank of New York Mellon nakazal na račun banke BB&T. Teden dni za tem, 18. decembra 2009, je iz BB&T nakazal 30 tisoč dolarjev na svoj račun na banki ING. 22. decembra 2009 je znesek 40 tisoč dolarjev kot  Majid Karimi iz bančnega računa BB&T nakazal na račun Jamesa Bakerja na Wells Fargo Bank. Prav tako je  22. decembra 2009 na enak način prenesel 40 tisoč dolarjev kot Majid Karimi na račun Jamesa Bakerja, tokrat na račun banke PNC.

Preiskovalci so v sefu pri Bakerju odkrili štiri različne kartice socialnega zavarovanja, ki je v ZDA poleg vozniškega dovoljenja glavni identifikacijski dokument, s katerim državljani ZDA dokazujejo svojo identiteto, potrebni so za odpiranje bančnega računa, najemanja kreditov, kupovanje alkohola v trgovini, letalskih kart ali kot identifkacija pred uradniki.  V sefu so odkrili tudi tri potne liste na ime Majid Karimi z Bakerjevo fotografijo, dva sta bila izdana po tem, ko je Baker zagotovil podjetju Navy, da več ne poseduje iranskega potnega lista.

Iz  Irana prek NLB do ZDA
In česa preiskovalci pri Bakerju oziroma Karimiju niso vedeli? Preiskovalci niso vedeli, da je bila v tem času v NLB velika pralnica denarja in da je denar na račun podjetja Al Samaa LTD., odprtega pri NLB in v lasti Iranca Iraja Farrokhzadehua, pretežno prihajal iz Export Development Bank of Iran, za katero so na mednarodnem trgu veljali omejevalni ukrepi. Spomnimo, ta banka je decidirano omenjena tudi v Uredbi Sveta EU z dne 26. julija 2010 št. 668/2010 o izvajanju člena 7(2) Uredbe (ES)št. 423/2007 o omejevalnih ukrepih proti Iranu in v tej uredbi piše, da je ta banka povezana z domnevnimi iranskimi programi za širjenje orožja, da je povezana tudi pri plačilih, povezanih z orožjem za množično uničevanje, da zagotavlja finančne storitve ter spodbuja stalne dejavnosti preskrbovanja navideznih podjetij, povezanih s subjekti v okviru iranskega obrambnega ministrstva.

Miro Petek

  • hribovc

    v NLB banksterji perejo milijarde in nategujejo davkoplačevalce, kramarji pa si talajo milijonske nagrade…

    • učko

      Kramarja je nastavu Rop oziroma LDS !!!!! Kramko je dubu samo milijonček, Kučo-mafija pa je pokradla milijarde !!!!!!!!!!!!!!

  • učko

    Bolj slabo opran denar, da ga še čez Lužo zaznavajo kot umazanega. Bad “money loundry” in Zlovenia !!!!

  • totex39

    NLB je potrebno takoj prodati, da se mafijska banda ne bo več napajala preko nje, država pa je največji krivec , ko jo vedno na novo dokapitalizira in to davkoplačevalskim denarjem.

  • TOML

    Goveda rdeča pa kar perejo.
    Takrat je bil Pahor PV, financer pa Križanič in kompanija.
    Ta mafija bi morali biti pred preiskovalci že cel teden.
    Socialistična milica pa se vleče za tiče, tako kot komi tožilci.
    Slovenci ne volte rdeče drhali.

    • WatsonForus

      pozabil si na Isajloviča !

    • Viktorh

      Poziv je brezpredmeten. Slovenci smo navajeni kriminala rdečkarjev.

    • Mantadea

      Policaji se vlecejo za kriminalce in prejemajo za to nagrade, da jih scitijo. Policaji so terorizirali mene, ker sem razkrivala kriminalce in pokvarjence.

  • TOML

    Bravo Miro!
    Dvorni komunistični mediji od RTV, Delo, Dnevnik,
    A kanalizacija, POP kreteni in ostale rdeče smeti o tem ne smejo poročati.
    Ne smejo!

    • Rožle

      POP Kure..

    • Mantadea

      Tom, jasno da ne smejo, drugace jih bodo strici vrgli na cesto iz odlicno placanih sluzbic in ukinili nagrade, ki jih prejemajo za ovajanje domoljubov.

  • modrost

    Naj še kdo reče, da nismo sposobni.
    Laž, kraja, goljufija……….. zgleda, kot da nam je to v krvi……….

    • karpelec

      Vsestranska uporabnost se temu primerno nagrajuje.

  • MižekFiga

    STA in MMC sta glavna vozlišča informiranja v SLO, z veliko podporo Vlade.

  • Viktorh

    Rdeči novinarji so nagrajeni, da ne širijo resnica o kriminalcih.

    • Mantadea

      Viktor, udbovci preko NLB kradejo denar postenim in zavednim ljudem in z njihovim denarjem placujejo svoje ovaduhe. Imam eno tako v druzini, ki me je izdajala za moj denar.

  • sprehajalec

    Edi Žitnik ima samo eno temo. Za druge ni pristojen.

  • rrrrr

    Slovenski Avgijev hlev bosta temeljito očistila dva Zemljana: Trump&Janša!

    • karpelec

      …pa ne vem , če jima bo uspelo v enem mandatu, se je nabralo preveč svinjarije.

      • rrrrr

        Ni pomembno število mandatov, samo da se enkrat začne.V sedemdestih letih so plasti blata resnično debele, zasušene in otrdele. Sicer pa bomo za vile in lopate tudi sami poprijeli!

  • Olga

    Levaški pokvarjenci perejo denar teroristom in odpirajo meje tem istim teroristom v EU! Sramota! Vse nagnati in kriminalce zapret!

    • Mantadea

      Pri teh umazanih poslih pa izrabljajo postene in nedolzne ljudi, ki smo domoljubi, za postenost, pravico in resnico. Sama sem bila od nekdaj proti rdecim kriminalcem in hudodelcem, delala sem pa v udbaskih firmah, tam so me imeli pod nadzorom in obesili cel kup ovaduhov. Hudodelci so in kriminalci, delujejo podtalno, unicijo tebe in druzino, na koncu te likvidirajo, pa nimas pojma za kaj je slo. To se je zgodilo meni v zahvalo za garanje pri njih. “Nov dan” in “Vem zakaj”.

  • Morala

    C, c, c, pokvarjeni.. so sokrivi za vse žrtve terorizma! Vsepovsod nam delajo sramoto! Kdaj bo kateri sedel in mu bo zaplenjeno vse?! Nikoli!

  • domovina mili dom

    Potreben je veliki pok iz tujine. Upam, da bo ta pok naluknjal tudi kučanove hlapce. Vse prizadete države naj udarijo s polno močjo s svojimi represivnimi organi. Naj levaki žanjejo, kar so sejali z aferami proti demokratom.
    Zdaj ni na ulici nobenega 571 prostita, da bi v slogu S. Korejcev napovedal pok. Kje ste Praprotnik, Klemečič s svojo teatralnostjo.

    • karpelec

      Tuki čiči in čaki, da se napovejo volitve, potem bo zaživel teater.

  • Slovenec

    Ovce novinarske, napišite mi vsaj en primer terorističnega napada v katerem so sodelovali iranski državljani!

    LAŽ JE NESMRTNA DUŠA JANŠIZMA!!!

    • montyamp

      Kdo je opral več denarja . MERCATOR ALI NLB .

      • Slovenec

        SDS in RKC.

        • montyamp

          Potomstvo HUDOJAMSKIH ZIDARJEV , v glavnem .

          • Slovenec

            Potomstvo HUDOJAMSKIH JAMARJEV, v glavnem.

          • ferdo

            Zagor te nej.

    • garfi

      koga briga iran
      bedak

    • tramal

      Psihopat,slej ko prej te bodo spet strpali v umobolnico tokrat z prisilnim jopičem in verigo okrog noge.

  • Slovenec

    Danes cel svet poroča o terorističnem napadu v Iranu, Nova 24 TV pa obsoja Iran terorizma. O vahabitskem terorizmu Savdske Barabije, ki financira mudžahedine in teroristične organizacije po celem svetu (tudi na Balkanu) in o tem, da so glavnina teroristov suniti in ne šiiti, niti besedice na Nova 24 TV.

    LAŽ JE NESMRTNA DUŠA JANŠIZMA, ZAVAJANJE PA NJEGOVO TELO!!!

    • montyamp

      Butl , pišemo o udbovski pralnici denarja NLB .
      Boli mene kurac za tvoje šisunite .

      • Mislim, da je zgornji tip, ki misli, da je Slovenc “malo čez les”… se ti ne zdi ?

        • montyamp

          Ja pa ne “malo” , bolj konkretno .

    • garfi

      bedak provokatorski

    • tarantela

      Kaj češ, vsak narod ima svojega psihopata, zakaj bi bilo nam prizaneseno!?

    • xtc

      Prav trudiš se izpasti idiot:Očitno se nimaš pojma ;da Iranu vlada islamistična teokracija;ki podpita teroristične organizacije kot je bilPLO;danes PA Hesbolah;Hamas;Druze;Al Khaido itd:Ker si bedak ne razumeš niti tega ;da obe državi uporabljata ortodoksno šeriatsko pravo:Torej ne nabijaj in se ne smeši in ne izpadaj idiot:

    • samotoje

      Ti pa si malo omejen. Pojma nimaš o ničemer, potem pa pišeš bedarije.

    • Janez

      Kako daleč nazaj seže tvoj spomin in tvoje znanje?En dan ali več?1972 .leta smo vozili turbine za elektrarne v Iran in Pakistan.Teheran je bil mondeno mesto takrat in civilizirano.Drugačna pa je bila Turčija in Srbija skozi katero smo vozili.Ni primerjave.

    • tramal

      Kaj pa bereš ta časopis,bedak.Beri še naprej komunistične pravljice.

  • garfi

    kaj so posnetki o zaigranih terorističnih napadih v evropi
    nwo press

  • centurion

    Don Murgleone preko NLB avtomata pere inn
    služi krvav denar.
    Zato se NLB ne bo prodala.

  • Krtača17

    Zdej če mislite z isis islamske teroristične celice tale portal in Janšo, pol se niste zmotil.

    • xtc

      Ti si hudo prizadet od komunističnerusofilije_pravzaprav idiot:

  • xtc

    lLevaki;nehajte se sprenevedati yugokomunisti z tITEKOM INkUČANOV V VRSTI SO BILKI NAJVEČJI PODPORNIKI bv pALESTINSKEGA TERORIZMA;TAKO FINANČNO;VOJAŠKO;KOT TUDI Z URJENJEM NA POLIGONIHuDBE INkOS_A:yUGO KOMUNIST SO BILI TUDI ZELO AKTIVNI PRI SPODKOPAVANJUšAHA IN VZPENJANJUhOMEINIJA IN ISLAMISTIČNE TEOKRACIJE NA OBLAST ViRANU IN VSESKOZI SODELUJEJO Z NJIMI:nAJ VAS NE PRESENEČA SLOVENSKI INYUGO KOMUNISTI SO ZNANI PODPORNIKI TERORIZMA ŽE ZGODOVINSKO:

    • Hun

      dj ne bluzi …diktatorji so terorizm uspesno zatiral ko jih je ZDA odstranla s silo se je razpasu po celem svetu

      • xtc

        Posebej zate levi bebo.
        Iran je bil začasaŠaha velesila tam in eno najmočnejših gospodarstev,Teheran je veljal za bližnjevzhodni Pariz od islamskega terorja ali šarije ni bilo ne sluha ne duha.Nato je prišelIslamistični Homeini INiRAN JE POSTAL TRETJERAZREDNA DRŽAVA-ISLAMISTIČN TEOKRATI SO DRŽAVO IN GOSPODARSTVO IN SVOBOŠČINE LJUDI UNIČILI KOT LEVAKI NJIHOVI BRATRANCI.

        • Hun

          pametujes o neki drzavi ki fura tradicijo tko k jo hocte furat desnicarji v drugacni obliki ampak vseen tradicionalno

          • xtc

            Nehaj nabijati in lagati,tisti,ki poznamo zgodovino in dogodke in se jih še dobro spomnimo vemo za kaj gre-komunisti so vedno podpirali islanski terorizem že izTitove Yuge ven in čas je ,da temu nekdo jasno stopi na prste.

          • Hun

            ti si placan desnaski provokator…
            v exYugi smo mel vsak dan teroristicne napade kajneda…butl prfuknen
            …terorizem izvira iz narodno- nacionalnega naboja..ne pa islamisticno idejnega kot si razlagate trmaste desne buče ki se vam dozdeva da ste znanje celega unevarzuma pozrl

          • tramal

            Komunajzerji ste bili sami teroristi pobijali po celem svetu in metali bombe.Se pravi da že skoz sodelujete z teroristi.

          • Jurij Musar

            Dragi moj o zgodovini nimaš pojma.

          • tramal

            Ti pa z opranimi možgani do kraja.

          • Jurij Musar

            Sem ateist, ne farška ovca in mi nihče ne more prati možganov.

          • Jovo Jamnica

            Jas pa agnostik…

          • Jurij Musar

            Pomembno je, da razmišljaš s svojimi možgani.

          • tramal

            Ker jih nimaš ,komunajzer.

          • Jovo Jamnica

            Bolše bit bres, ko pa z opranimi…

          • Jurij Musar

            Ja, to je vzrok. Se vidi, da ti imaš možgane.

          • Anton

            komunizem se je že izkazal kot najbolj nepravičen sistem do sedaj, kot sistem , ki zavira potencial, normalen razvoj vizionarjev, ljudi, ki si upajo pogledati čez mejo normalizacije vsegliharstva, brez katerih ni moč imeti svobodne družbe, demokracije in napredka. Komunizem pod krinko sociale, omogoča obogatitev le tiste elite ljudi, ki so oz se znajdejo na pravi politični strani, gre za evidentno pritlehno diskiminacijo.

          • Hun

            to kar si napisal se dogaja prav tako v kapitaluzmu

          • Anton

            še enkrat preberi komentar

        • Jurij Musar

          Iran, ki je prvi na vzhodu uspešno uvajal demokracijo, so uničile ZDA s postavitvijo šaha Reze Pahlavija, ker jim je Iran zapiral naftno pipico.

          • Darth Vader

            ti še vedno posplošuješ…..a si dojel, da je v ameriki, tako kot pri nas, problem s “strici iz ozadja” ….. eno je donald trump in narod, ki hoče imet red in da vse lavfa tko kot se zagre, da ni prvorazrednosti in drugorazrednosti, drugo je pa deep-state aparat, ki je skoncentriran okoli ultra-globalistov v skupini Bilderberg, Clinton fundacije in seveda vojaško-industrijskega kompleksa in ta deep state operira v senci v ozadju……in ta aparat izvaja pizdarije že od kennedya naprej na polno….razn če si tolk naiven pa misliš, da je zdej k ima ameriški narod enega človeka na vrhu, vse drugače? oziroma najbrž nisi dojel, kaj pomeni “drain the swamp” oziroma “izsušiti močvirje”

          • Jurij Musar

            Ne delaj se pametnega in me ne podučuj, ker mi je vse jasno, očitno še bolj kot tebi. Desničarji nikakor ne razumete, da je za vse pizdarije kriva družbena ureditev, ki ceni enega samega boga, denar in ki omogoča, celo spodbuja, izkoriščanje ljudskih množic. Ne gre se za uravnilovko, temveč za pravičnost.

          • Darth Vader

            tisti, ki govorijo, da jim je vse jasno, so najbolj zaslepljeni…..in distancirani od realnosti

          • Jurij Musar

            Pa saj se ti delaš kot da vse veš, da si zaslepljen pa se čuti v vsakem tvojem komentarju.

          • Darth Vader

            velika razlika je med tem, da si informiran kot pa tem, da misliš da vse veš :) zato ker nisi informiran potem hitro dobiš občutek, da govoriš z osebo, ki vse ve….to je pa spet sojenje drugih po sebi :)

          • Jurij Musar

            Tvoj problem je, da si enostransko informiran.

          • Darth Vader

            si siguren da ni to tvoj, ker eni smo živel skozi to, kar se vas danes šele uči…..

          • Jurij Musar

            Sem rojen leta 1948, tako da poznam socializem in kapitalizem.

          • Darth Vader

            pa to veš, da v sloveniji ni kapitalizma?…..vsaj ne tržnega…..ampak elitistični pajdaški na davkoplačevalskem denarju temelječi izrodek kapitalizma s poudarkom na izrojenih ljudi v zaprtem krogu, ki podoživljajo kolektivno psihozo?

          • Darth Vader

            me veseli, da me spremljate, mogoče vam bo kaj odprlo oči….

      • valentin

        Terorizem v EU so v prvi vrsti sproducirale ZDA ( Izrael ) in njihovi podaniki znotraj EU.( V.B., Francija, Nemčija…) Kar so sejali zdaj žanjejo, žal tudi mi znotraj njihove vojaške ekspanzionistične koalicije.

  • antimur

    Ne samo da so levaki podporniki teroristov, oni sami so ultra teroristi. kdor je z našim denarjem ukradel sodstvo, medije in sploh vse, kar je v državi, je enakovreden prasec kot teroristi, ki mesarijo nedolžne ljudi. Edina razlika med kučanisti in teroristi je ta, da nas banda kučanistična še ne razstreluje.

    • Mantadea

      Kucanisti so hujsi, to vam lahko potrdim iz lastnih izkusenj. Podtalno so delovali proti meni vsa leta, me pocasi okradli preko NLB, ponarejali dokumente, obesili na glavo psihopata, ki me je veckrat hotel ubiti, okrog mene nastavili same psihopate in ovaduhe. Potem sem se pa zbudila brez vsega, psihicno na dnu in zdaj tozim tega norca. Na zalost bodo sodisca zagotovo na strani rdecih kriminalcev, borila se bom do konca, ker nimam vec kaj izgubiti razen zivljenja. Banda teroristicna!

      • Mantadea

        Teroristi te hitro likvidirajo, Kucanisti pa dolga leta pocasi trpincijo in unicujejo, podtalno kradejo in mucijo. Kdo je torej hujsi?

  • samotoje

    LB je bila od nekdaj blagajna za ZKS. Dobesedno. Prišli so in vzeli. Guvernerka Banke Slovenije, Milica Ozbič, je zagrozila s temeljito kontrolo deviznega prometa v LB in posledično kaznimi za tiste, ki bi se kaj pritoževali nad takšnimi “donacijami”. Takrat so vsi skrivali devize pred Beogradom. Ergo- molči. Tako se je delalo tudi v NLB. Slovenija se je osamosvojila, ljudje pa so ostali v isti koži. Meni se v prvi vrsti postavlja vprašanje, kaj in koliko so o tem pranju denarja vedeli naši obveščevalci???

    • montyamp

      Slovenija ima obveščevalce ???
      Bi jih rad videl .
      Banditi niso obveščevalci , bandit je bandit .

      • samotoje

        Ja, saj res.

  • Hun

    Vse najvecje banke na svetu vlagajo denar na sivi trg prodaje orozja…velik donos je privlacen

    • tramal

      Bedak to je pranje denarja ne pa prodaja orožja.Res si zabit ,da ti bom drugič vedno še narisal zraven,da boš vsaj malo razumel za kaj se gre.

  • jan

    Mogoče tudi ve, koliko je kdo dobil. Sam je takrat enkrat izjavil, da je njegova plača le za kavice. Ni pa povedal, od kod mu denar za ostalo življenjske stroške.

  • Fogglof Tunnek

    Ma ka žvečete hudiči frdamani… Šlo je za fsakodnevne bančne transakcije in to je to!!!… Nova24tv pa to napihuje ker gre za Iran. Zakaj?…Irančani so muslimani…SDS mrzi muslimane…!?!?… A vam je zdaj jasno?

    • montyamp

      Hudojamski pralci denarja .
      Nesposobni lenuhi , rdeča banda stalinistične glistavosti predstavniki , uvozniki kozojebskih kamenometalcev , haha , to ste vi rdeči tunčeki .

    • garfi

      kaj je to mrzi

    • Janez

      Seveda nam je jasno,da si ti Tumpek Kučanov podrepnik.

  • garfi

    drugi zlati tir za mafijo – enojni tir za dvojno ceno
    REFERENDUM PROTI NOVI GROZLJIVI KRAJI IN MAFIJSKI VLADI
    STE ŽE PODPISALI ZA PROTIMAFIJSKI REFERENDUM ???
    tudi stojnice so pred upravnimi enotami
    —upravne enote – informacije
    http://www.upravneenote.gov.si/
    —elektronska oddaja in obrazec za tiskanje
    http://referendumdrugitir.si/post/293692/elektronska-oddaja-vloge-in-postni-naslov
    —Donacije za izvedbo referenduma – navodila
    http://beta.publishwall.si/referendumdrugitir/post/289588/donacije-za-izvedbo-referenduma-navodila

  • althar

    Seveda so vedeli vsi, ki so morali vedeti. Povedalo se jim je zato, da so vedeli, da morajo gledat stran. #udbomafijske_lutke.

    • valentin

      In, da se ne smejo mešati v posle za katere niso vpoklicani, sicer….

  • tzt

    V pravni državi bi Križanič/SD in Jašovič že zdavnaj sedela v preiskovalnem zaporu. Pahorja bi čakal pa “impičment”. Papak manekenski je bil obveščen, samo ni odreagiral. Tudi če bi mu narisali namesto napisali, ne bi semaforist nič razumel.

    Provizijo je pokasirala Udba oziroma F21 kot njen upravljalec s Kučanom na čelu. Zadnji čas je, da se z oblasti in odločanja odstrani ta rdeči komunistični mrčes. In Kučana postavit pred sodišče.

  • Minovak

    Ali je sedaj bolj “jasno”, da se nahaja “provizija” na računu v Mexico Central bank in imenu Štefka Kučan, Slovenia. Dokazilo (nakazilo na račun 220 milionov $) je bilo objavljeno v Reporterju pred približno 2 leti in murgeljc je sarkastično izjavil – saj se hecate, a ne – in to je bilo vse. Vse je potihnilo, kriminal policija nič, protikorupcijska komisija nič, mediji nič, VSE PA JE VEČ KOT OČITNO – RES!

    • zokispoki

      Pizdun mali, se seveda ne upa niti toziti, ker bi lahko prislo marsikaj na dan ! Te gamadi se na lep nacin ne bomo otresli, zal.

  • moat

    Podrobnosti sicer še niso znane, toda dvomim, da je upravičen takšen halo, ki se je pojavil prav pred fazo odločanja o prodaji NLB. Naključno? Ne bi rekel. Toda, če je to vse res, obsojam, jasno. Toda 5ek prav tako (dobro) ve, da je bila že LB, ko je bila Slovenija še v Jugoslaviji, posrednik med državami v razvoju in Evropo. In dejstvo je, da gre veliko transakcij preko NLB iz Irana v Evropo in obratno. Te transakcije tudi pod embargom niso prepovedane. Sistem preko katerega poslujejo je SWIFT, druge možnosti ni. NLB in vsaka druga banka, če je posrednica, si v tem primeru vzamejo določeno provizijo in to je čisto legalno početje. Na ta način, kot je zdaj obtožena NLB, bi lahko obtožili katerokoli banko, ki je v sistemu SWIFT in ki posreduje transakcije kot posrednica. Banka posrednica ne ve kam, komu in zakaj gre ta denar, razen, če bi bila transakcija zaključena v NLB, ki bi prejet denar prenakazovala na določene končne naslove in bi tukaj odkrili direktno povezavo s teroristi. Zakaj 5ek ni raziskal pisanja ameriškega tiska o spornih transakcijah? Denar naj bi se nakazoval tudi v ZDA. Zakaj se ni, če je (bil) raziskovali novinar, bolj potrudil in v prispevku linkal določene povezave in navajal zanesljive vire informacij? Tudi sam bi rad o tem prebral več, res.

    • Aurelius

      Ma kaj mutiš in pametuješ brez veze? Će je določena kameltrajbarska banka na EU-seznamu bank, s katerimi EU banke ne smejo poslovati, je to – to !!!
      Nobeno besedičenje v stilu “Na ta način, kot je zdaj obtožena NLB, bi lahko obtožili katerokoli banko, ki je v sistemu SWIFT in ki posreduje transakcije kot posrednica. Banka posrednica ne ve kam, komu in zakaj gre ta denar, razen, če bi bila transakcija zaključena v NLB, ki bi prejet denar prenakazovala na določene končne naslove in bi tukaj odkrili direktno povezavo s teroristi.” Tudi banke posrednice so vključene v Uredbi (ES)št. 423/2007 o omejevalnih ukrepih proti Iranu in zato se ne sprenevedaj! Ker očitno vedriš nekje v bančnem sektorju in si verjetno tudi osebno povezan s to svinjarijo, si raje pripravi spisek stvari, ki jih boš vzel s sabo na Dob. AMEN !!!

      • moat

        Morebiti imaš prav, seveda bi to tudi sam rad preveril. Na netu sem do sedaj zasledil, da so takšne transakcije dovoljene tudi ob embargu. Poleg tega sem tudi napisal, da če ta informacija drži, obsojam takšno ravnanje bivše LB in jasno, je potrebno krivce sankcionirati. Uredba o omejevalnih ukrepih proti Iranu in izvajanju Uredbe Sveta (ES) št. 423/2007 z dne 19. aprila 2007 http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=URED4621 in njene priloge se nanašajo na prepovedano tehnologijo (vojaško, znastveno, softwersko…), na razne dobrine in veliko drugih poimensko naštetih stvari. Moram reči, da po hitrem pregledu nikjer nisem zasledil, da bi bile prepovedane tudi bančne transakcije, lahko pa se seveda motim. Mi poveš kje in kaj sem spregledal? In če imaš prav se opravičujem, da sem napisal nekaj, kar nisem dobro razumel.

  • domovina mili dom

    Je pa tu še en logični namig. “Pahor priznal.” Časovnica dogodkov kaže tudi na drugi vidik.
    Kaj če udba izkorišča naivnost NovaTV, da preko nje ruši Pahorja. Sosledje dogodkov kaže na njegov čas vladanja. Zato so kučanovi mediji tiho, ker njihovo delo opravlja ta portal vede ali nevede. Kriminal je, vendar udba pupliciteto hitro obrne v svoj prid.

    • Darth Vader

      vprašanje, kako se bo to razpletlo, če se v preiskavo aktivno vključi ameriški senat….in evropska komisija…..

    • valentin

      Zanimivo razmišljanje, ki sploh ni tako napačno oz. nemogoče.

      • Jurij Musar

        Tole razmišljanje je milo rečeno butasto do skrajnosti. Če bi bilo to res, je Janša največji bedak na planetu.

        • valentin

          Presenečenja so vedno mogoča. O bedaku pa ne bi……

  • zokispoki

    No, pa smo tam…

  • Stajerka

    hahaha….ja kaj pa Pahor še NI počel…….sedaj bodo na javnost začele prihajat tudi takšne, nepopulistične, metode in dejanja :)))…..zanimivo je, da kljub nekaterim zgodbam povezanim s Kučanom, še ni dobil vloge v tej zadevi – o njegovi neprisotnosti v tej zadevi lahko farbate samo leve ofce, ki spet vneto čakajo na novo volilno kost…..

  • Stajerka

    evo……Karl je tut že not padu…..on tud ne da državnega štumfa za elito :))

    DeSUS ne podpira prodaje NLB-ja pod predlaganimi pogoji
    Stranka je na klavzuri razpravljala tudi o drugem tiru, zdravstveni reformi in demografskem skladu
    7. junij 2017 ob 15:56
    Ljubljana – MMC RTV SLO
    Stranka DeSUS je na klavzuri sklenila, da odreka podporo prodaji NLB-ja pod trenutnimi pogoji. Predsednik stranke Karl Erjavec je ob tem dejal, da ne prevzema odgovornosti za prodajo banke pod ceno.

  • Antonius

    Dvorna cajtng kanalizacija je v tem primeru manj pomembna. Saj v bankah denarja itak ne perejo javno.
    Osredotočimo se na priznanje “predsednika države” Pahorja, da je vedel o prepovedanem pranju denarja v NLB in MOLČAL!!!!!
    Najmanj, kar bi se mu moralo zgoditi, bi ga morali kazensko preganjati, ker je molčal o prepovedanem!!!!!!
    Na predsedniških volitvah bi morali njegovo zamolčanje o prepovedanem obešati in limati po najvišjih plankah v državi.

    Slovenija vendar ne sme imeti najvišjega predstavnika politike v državi, ki je zaradi molčanja vpleten v kriminal mednarodnih razsežnosti.
    Povsem na mestu je vprašanje, koliko je Pahor dobil, da je prav zato, ker je vedel, molčal?

    • valentin

      Točno. Prikrivanje, vedenje in molčanje o kaznivih dejanjih je kaznivo dejanje, ki se preganja in sankcionira po zakonu. No, morda pa predsednik
      tega ne ve, ker se pogosto udeležuje klovenskih predstav, kjer pa je vse smešno in za hec.

    • macon

      Borat je bedak, rekli so mu, da je vse pod kontrolo in si delili milijone podkupnin.

  • luka globus

    Pahor je polpismen homič, ki moral biti voditelj aerobike, a je postal predsednik vlade in države…vse se da, če se hoče…

    • Jovo Jamnica

      Tudi mene čudi, kako ni Zveru uspelo… Aja, Pahor je bil manjše zlo…

  • rrrrr

    Slovenski predsednik je pravzaprav počel že vse, kar nikoli ne počne kakšen predsednik kake druge resne države: vozil fičota, pobiral smeti, dvigal rep kravam, otožno slonel na tuji ograji, kosil travo, preskakoval stopnice na mariborski Kalvriji, blestel v Dražgošah in Treh žebljih ter pral štumfe, gate pa tudi evre.
    Zato tovarišice in tovariši, v času jesenskih volitev, za trenutek odložite Delo in ga ponovno izvolite. Slabšega boste težko našli.

    • Jurij Musar

      Jaz sem sicer volil Tuerka, ampak vsak je boljši kot Zver ali kakšen drug desničar. In tako bo tudi na naslednjih volitvah. Desničarjev narod pač ne mara.

    • valentin

      Kot vem je tudi izdeloval solato na ženskih glavah v enem izmed
      frizerskih salonov. Funkcijo predsednika države je popolnoma izničil.
      Potrdil pa je funkcijo uživača, samovšečneža, sprenevedavca,itd.

      http://www.publishwall.si/bozan.zabjek/post/297839/spored-cirkuskih-predstav-za-6junij-17

      • rrrrr

        Pahor je slovenski Pepe Grillo ali rdeči Harlekino. Res je. Ampak vsi dosedanji klovni proslule levice ne morejo biti bistveno boljši od svojih volivcev-levčkov.
        Klovni po merah klovnov.

        • Jovo Jamnica

          Klovni seveda nastopajo v cirkuški areni. Gledalci pa plačujejo, da jih zabavajo…

        • valentin

          Že od malega je bil tak, ko je zavil v politiko pa je iizkazal svoj
          “potencial”.

  • Jurij Musar

    Ja kaj pa je to kaj tacga, saj denar perejo po celem svetu. Pa vsega skupaj je bilo komaj za milijardo dolarjev, pa zganjate tak halo. To je komaj toliko, kolikor sta Loginova dobila za svojo firmo. Trump Savdijcem prodal orožja za 200 milijard, pa se nihče ne razburja, čeprav je to tisto pravo resnično zlo. SWicer pa takšen je pač ta vaš prokleti kapitalizem, kjer vsi povprek kradejo in goljufajo sestradane ljudske množice.

    • domovina mili dom

      “SWicer pa takšen je pač ta vaš prokleti kapitalizem, kjer vsi povprek kradejo in goljufajo sestradane ljudske množice.”
      Razlika med kapitalizmom in socializmo je samo v tem
      1.v kapitalizmu stradajo samo lenuhi, kdor dela udobno živi, kdor daje delo pa sam sebi ne krade.
      in ne izkorišča delavca, ker ne bo imel dobička.
      2. socializem razporeja kapital med lenuhe in delovne, tako imajo vsi vse, pa nobeden nič.
      Ta status pa paše rdeči eliti, da živi v izobilju in futra narod, da ni nikjer lepše.
      3. za čuda vsi bežijo iz socialističnega raja v prokleti kapitalizem. Masleša se pa naslaja nad ubitimi ubežniki.

    • macon

      Pranje denarja v NLB ni seveda nič, ker so šli kovčki z milijoni (provizije za pranje) v roke uglednim levičarjem. Dajmo reči, da ni to nič in ugotavljajmo odkod Janši dvajset ali sto tisočakov.

      S takimi podaniki res ni težko vladati.

  • valentin

    Ni slučajev in ne naključij ! So zakoni in režija. Vse se lepo ujema in zlaga.
    Človek je edinstveno bitje, ki zavestno iztreblja svojo lastno vrsto. Njegova manipulacija in pohlep povzročata nemir, negotovost, nesrečo in žalost.

  • mapu

    Če pa sedaj ne bo nekdo letel ali pristal v zaporu, potem pa lahko gremo vsi krast lagat, neplačevat svoje dolgove in počet vse kakršnekoli barabije. V Sloveniji je vse dovoljeno.

    • valentin

      Je, a ne za vse.

    • domovina mili dom

      Je vse dovoljeno rdeči eliti.

      • valentin

        Rdeča elita spreminja barve kot kameleon. Komunisti so dandanes veliki kapitalisti etc. itd.

        • domovina mili dom

          Ker jim je to že 75 let, ne spustijo k svojemu koritu.

          • valentin

            Veš kakšen projekt je to v 75-ih letih. Naredili so že vse doktorate….napolnili žepe in se namazali z vsemi žavbami.
            Nosijo maske raznih strank in imajo polna usta demokracije,
            moralnih vrednot.

          • Jurij Musar

            Dragi moji, ne izgovarjajte se na rdeče, živimo v kapitalizmu, kjer ljudstvo na volitvah izvoli najboljše in najpametnejše. Imamo dve eliti, ki se menjavata pri koritu in kradeta, kar smo pridelali v socializmu. Takrat smo imeli le eno elito, pa še tista je kradla milijonkrat manj od teh dveh današnjih. Na dlani je, da je bil socializem za ljudske množice boljši od današnjega kapitalizma.

          • valentin

            Ako sem bil v mojih komentarjijh dovolj razumljiv je lahko vsakomur jasno, da ne nasedam na rdeče, leve, desne, bele, modre in mavrične. Vsi se tako prepletajo in seveda je osnovni problem človek sam. Lahko se premešča in maskira,v kolikor je problematičen ga “serje” povsod.

          • Jurij Musar

            Točno tako, kar pomeni, da je pomembna družbena ureditev. Nihče me ne bo prepričal, da se je v socializmu kradlo več, kot se v kapitalizmu.

          • Jovo Jamnica

            Narpred so mogli ukinit SDK…

          • valentin

            Seveda z namenom kraje do takrat družbenega premoženja.

          • Jovo Jamnica

            Evo, zato se moji pogledi dostkrat razlikujejo od večinskih pro et kontra. Eno figo me zanima, kaj je v novi knigi Omerze, Pjeraci poročal Lahom o Borisu Pahoru. Naj napiše knigo, kak so na njega pritiskali, da bi kot direktor likvidiral SDK. To naj obelodani!!! Kdo je pritiskal na njega in zakaj!!!

          • valentin

            Ni vse tako kot se poskuša predstaviti, sploh pa ne tako enostavno. Hudič je spreten v “besedi” in zna zavajati.
            Baje je že davno, davno tega zavedel nedolžno Evico.

          • Jovo Jamnica

            Kam si zdaj ti zavil? Labirintov ne obožujem..

          • valentin

            Jaz jih imam rad, vedno se lahko izgubim. Ne kličem stare mame na pomoč, ker je že davno ni k nam na kavo, ha, ha…
            Sam sem si kriv, če ga prejšnji večer lomim in me zjutraj boli glava. Imaš prav, da ne nasedaš in razmišljaš s svojo glavo.
            Bistveno je, da si ti okay, Jovo Jamnica.

          • Jovo Jamnica

            faca… LOL

          • valentin

            Se rad šalim tudi na svoj “račun”, nisem pa hudoben in žaljiv.
            No, včasih me res zaspelje kakšen labirint iz radovednosti …

          • radames

            S D K

            Kdo je ukinil SDK?

            Kdo je ukinil Službo družbenega knjigovodstva, SDK? Berem: »Z
            zakonom 25. 7. 1994 (Ur.l. RS, št. 48/94) se je SDK Republike Slovenije
            preimenovala v Agencijo Republike Slovenije za plačilni promet,
            nadziranje in informiranje.«

            Kdo je bil tedaj na oblasti? Predsednik republike je bil Milan Kučan,
            predsednik vlade je bil dr. Janez Drnovšek, minister za finance je bil
            mag. Mitja Gaspari. Vodilna stranka je bila LDS.
            http://hubert.blog.siol.net/2013/02/26/kdo-je-ukinil-sdk/
            http://www.casnik.si/index.php/2016/01/04/napake-po-kucanu/

          • Jovo Jamnica

            Omerza je bil odstavljen kot direktor SDK. Nastavil ga je Lojze Peterle… Veš ti, zakaj je bil odstavljen??? To me zanima, predvsem iz ust Omerze!

          • valentin

            Soglašam, le žepi se izmenično polnijo, eni pa jih konstantno polnijo že ves čas. Ko nekdo ne dobi na glas zakriči !

          • Olga

            Se je kradlo v Titovem ožjem krogu maksimalno, ostali levičarji manj..

          • Jovo Jamnica

            Prednjačili so Titovi potomci…

          • Jurij Musar

            Sami bogatuni. Zlasti Jovanka je obogatela.

          • macon

            Ma ne, samo slučajno so živeli v zaplenjenih vilah in imeli vse v uporabo. Kuferčki z devizami pa za žepnino.

            Res ste prizadeti, ker to, da so bili vsi viri informacij pod kontrolo zamenjujete s tem, da niso kradli. Kradli so kot srake, vendar ni bilo kapitalističnega interneta.

          • Jurij Musar

            Kardelj, Marinko, Dolanc, Popit, Marinc, Šetinc so vsi postali bogati tajkuni kajne. Daj Olga ne seri klamfe.

          • Nata

            Koliko pa vemo ??

          • Olga

            A ja? Komunizem, zločinski sistem je za vas izbira?!!

          • Burek Burecki

            Vsi so zlocinci. Ameriska bagra pobija dnevno pa so woow sam zarad hollywooda. Dej nehi no…

          • radames

            Dnevno pobijajo islamski teroristi. Kot včasih partizani Slovence.

          • Nata

            Govorimo o pranju denarja !!

          • Jurij Musar

            Govorim o socializmu, prehodnem obdobju v komunizem. Sicer pa komunizem sploh ni več aktualen, sedaj ima prioriteto demokratični socializem.

          • macon

            Ne vidim nobene izmenjave na oblasti, vladajo samo levičarji.

          • Jurij Musar

            Vladajo tisti, katere izvoli ljudstvo. Sicer pa ne vidim nikjer nobenih levičarjev.

          • macon

            Opredelitve so fleksibilne. Slovenska vladajoča klika se opredeljuje za levico. “Pravi” levičarji trdijo, da so desničarji, so pa oportunisti na liniji stričkov iz EU. Slovenija druge politične izbire sploh nima, ker je majhna politično in ekonomsko podrejena država. Sposobno vodstvo bi našlo ekonomske niše in specializacije kot kaki Irci, od česar bi imeli vsi korist, vendar nimamo sposobnega vodstva.

            Jaz nasprotno ne vidim ekonomske desnice, kulturni boj pa mi je manj pomemben. Ekonomsko so SDS socialdemokrati. Iščem stranko, ki bi imela v programu znižanje davčnih obremenitev na prihodke iz dela.

          • Jurij Musar

            Na politiko in gospodarstvo gleda verjetno vsak človek majceno drugače, ker na vsakogar močno vpliva lastna življenska izkušnja. Tisti, ki so jim partizani pobili sorodnike, pobrali imetje, ne bodo nikdar volili koga iz nasprotne opcije, ne glede na to, kar se dogaja v državi in v svetu. Preprosto sovražijo vse, kar ima zvezo s komunisti in bivšo državo. Jaz te izkušnje nimam, sem pa svojo mladost preživel zelo kvalitetno in bi rekel srečno, čeprav smo živeli zelo skromno. Ker sem prepričan ateist ne morem voliti stranke, ki se opira na izročila RKC. Ker sem absolutno proti privatizaciji šolstva in zdravstva, ter proti razprodaji našega premoženja, zopet ne morem voliti strank, ki to želijo narediti. Ker sem prepričan, da je obstoječa svetovna kapitalistična ureditev narejena po meri (pre)bogatih in na škodo ljudskih množic, sem proti kapitalizmu. To, da so pri nas vsega krivi komunisti ne sprejemam, ker ne živimo v socializmu, temveč v kapitalizmu, ki odloča o vsem kar se dogaja na planetu. Mi praktično ne odločamo o ničemer. Vlada praktično ni naredila ničesar, naša gospodarska rast pa je najvišja v EU, kar potrjuje, da se vse dogaja zunaj Slovenije. Pa še to. Pri desnici, oziroma Janši me najbolj moti to, da absolutno ne gledajo naprej, temveč so obrnjeni nazaj v preteklost, kar nam ne prinaša nobene dodatne vrednosti, temveč le razdor med ljudmi, kar še dodatno slabi državo.

          • macon

            Lepo, da se odkrito pogovarjava. En moj ded je bil partizan, drugi nevtralen. Dal sem skozi vse cerkvene zakramente, vendar pozneje nisem hodil v cerkev, ker se mi je uprla. Imam se za agnostika, vendar ne volim RKC strank. Sem za privatizacijo, ker je privatna last boljši upravljalec, vendar vulgarni kapitalisti mučijo zaposlene in mora država sankcionirati zlorabe. Verjamem v posameznika in, da naj sam razpolaga s svojim premoženjem, torej sem za čim manjšo državo in za nizke davke. Mi ne živimo v kapitalizmu, temveč v socializmu 2.0, kjer se izgube socializirajo in dobički privatizirajo. Bivši komunisti tukaj zganjajo večino kriminala, najprej so narekovalci lokalnih pogojev, potem šele zunanji dejavniki ampak zunanji seveda tudi vplivajo.

            Kulturni boj in beli-rdeči mi ni najbolj pomembno, hkrati pa sedanjost izhaja iz preteklosti in do neke mere je treba reči bobu bob in sankcionirati najbolj gnusna dejanja in ljudi. Že zaradi reda. Komunistom nihče ne more vzeti vladanja in ugodnosti za nazaj. Razdor zganjajo levi, ker tako lažje vladajo.

          • Nata

            Ti pa nisi iz naših koncev, ali ne ?

          • Jurij Musar

            Si že kdaj slišal za Radeče. Tam smo doma talevi.

          • Nata

            Oh, saj res .Radeče so v Italiji!

          • tramal

            Kje si videl pri nas kapitalizem .Komunisti niso nobeni kapitalisti,pačpa kradljiva mafija ki nikoli ni delala temveč samo kradla.Pri nas je tako kot na kitajskem in v rusiji .Kradljivi komunisti so se čez noč oklicali za kapitaliste in pokradli svoj narod.

          • Jurij Musar

            Pa naj bo po tvoje. Ampak vseeno mi razloži v kakšnem sistemu živimo. Smo v kapitalizmu, socializmu ali komunizmu.

          • tramal

            Živimo v lopovski državi brez bilo kakršnega sistema.Kradejo pa večinoma prebarvani komunisti.

          • Jurij Musar

            Kradejo tisti, ki so pri koritu. Sistem pa imamo, saj so nam ga vsilili osamosvojitelji.

          • Nata

            + + + + + + + Maska demokracije

    • Nata

      Kar začnimo !! Jaz sem za!! Ampak prav vsi !

  • Anton

    “Pahor priznal, da je vedel za pranje denarja v NLB!”

    Gospod Borut Pahor ali ste še predsednik države?

    sarkazem press

  • Burek Burecki

    Nova lopovska banka. Kaksen gospodar taksen hlapec….

  • resnicaboli

    Predsednik vlade Pahor je vedel za pranje denarja in je bil tiho torej tudi on je kriv.

  • if

    Pahor priznal, da je vedel za pranje denarja v NLB!

    Tudi Janković, šef MOL-a, je specialist za umazan denar, vendar ni spcialist za pranje denarja, ker ne obvlada dela s pralnim strojem!

  • Nata

    Vse skupaj pa kar malo preveč ” sovpada ” !!
    Pahor in še marsikdo je vedel. Kuči si je zamislil veliki pok. . . . . . . in potem je šlo naprej, kot domine?? Padalo je seveda po Janši.
    Trajalo pa ja sedem let !!
    Pa, kaj ste nori, levaki ?!?!

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!