Učitelj okaral učenca, ker ta ni hotel sprejeti, da se njegov sošolec identificira kot mačka

Datum:

Učenec ni želel sprejeti dejstva, da se njegov sošolec identificira kot mačka. Učitelj ga je zato označil za “zaničljivega”. Starši učencev šole, kjer se je vnel mačji spor glede spola, so zgroženi nad učitelji, ker se osredotočajo na ‘woke’ ideološke teme namesto na izobraževanje.

Šokantni zvočni posnetek s kolidža Rye v vzhodnem Sussexu prejšnji teden je razkril, da je učitelj najstniškega učenca označil za “zaničljivega”, ker je oporekal ideji, da bi se sošolec lahko identificiral kot mačka. Posnetek vključuje burno izmenjavo besed, v kateri nezadovoljni učitelj pravi, da otrok iz 8. letnika potrebuje “ustrezen izobraževalni pogovor o enakosti, raznolikosti in vključenosti”.

Starši zgroženi

Zdaj pa starši kritizirajo učitelja, ker je v razred vnesel politiko spolov, kar naj bi njihovim otrokom povzročalo stres.

Anonimni par, čigar hči obiskuje 7. razred osnovne šole, je incident spravil v jok. Zatrjujeta, da je narobe, če je učencem onemogočeno izražanje mnenja.

Rye College je v četrtek sporočil, da se “noben otrok v šoli ne identificira kot mačka ali katera koli druga žival”. Starši učenca 7. razreda so za The Sun povedali, da je bilo preveč pozornosti namenjene vprašanju ideologije woke in premalo izobraževanju.

“Vsi so postali “prebujeni” (woke). Učitelji bi se morali osredotočiti na poučevanje in jim ne bi smeli govoriti, da ne sodijo v šolo,” je dejala zaskrbljena mati. “Vsa ta politika enakosti spolov povzroča stres otrokom in napačno je, če jim rečemo, da ne morejo imeti svojega mnenja.”

Dekličin oče je dodal, da ga je interakcija med učiteljem in učencem razjezila. Trdi, da vzgojitelj “ni imel pravice reči, da je mnenje učenca napačno.”

Razkril je, da čeprav njegova hčerka ni v istem letniku kot učenka, vključena v razpravo, je “jokala zaradi stresa, ki ga je v njej sprožil incident”.

Dodal je: “Neverjetno, kako se je politika enakosti spolov preselila v šole. To ni dobro. Menim, da ljudje po vsej Britaniji potrebujejo jasen načrt o tem vprašanju.”

Predstavniki šole: nihče se ne identificira kot mačka

Tiskovni predstavnik Rye Collegea je za MailOnline povedal: “Z ministrstvom za izobraževanje (DfE) smo se že srečali, da bi delili informacije o dogodkih, ki so se zgodili pred, med in po snemanju. Ta sestanek je bil pozitiven korak in še naprej bomo tesno sodelovali z njimi in zagotovili ustrezne ukrepe. V primeru inšpekcije Ofsteda bi seveda v celoti sodelovali pri procesu. Lahko potrdimo, da se noben otrok na kolidžu Rye ne identificira kot mačka ali katera koli druga žival.”

“Širše gledano razumemo, da se pričakuje, da bo vlada kmalu izdala osnutek smernic o spolni identiteti v šolah. Pozdravili bomo jasne in koristne smernice za podporo vsem učiteljem in šolam pri obravnavanju spolne identitete v prihodnosti. To bo še posebej koristilo pri usposabljanju, da bo osebje dobro opremljeno in pripravljeno za reševanje teh vprašanj.”

“Še naprej smo zavezani ponuditi našim učencem inkluzivno izobraževanje skladno z najboljšo prakso. Podpirali bomo naše učitelje pri njihovih prizadevanjih, da bodo prisluhnili pogledom učencev ter jih spodbujali k postavljanju vprašanj in sodelovanju v razpravah.”

Vpletla se je celo politika

Medtem je premier Rishi Sunak komentiral razpravo in trdil, da učitelji ne bi smeli “zapreti debate” med učenci.

V začetku prejšnjega tedna je spodnji dom izvedel, da je ministrica za izobraževanje Gillian Keegan v odgovor na to “uvedla preiskavo”. Ministrica za ženske in enakost Kemi Badenoch je po incidentu odredila hiter inšpekcijski pregled šole.

Učitelj ni ravnal skladno s smernicami

V pismu šolskemu inšpektorju Ofstedu je gospa Badenoch navedla, da je “javno razširjeni posnetek učiteljice, ki se je neprimerno odzvala na prepričanje svojega učenca o spolu”, sprožila vprašanja o “zaščiti v šoli”. Dodala je, da učiteljica ni ravnal skladno z zahtevami zakona o enakosti iz leta 2010 niti z zahtevami Ofstedovega okvira izobraževalne inšpekcije za spodbujanje spoštovanja različnih lastnosti, kot so opredeljene v zakonu.

Gospa Badenoch je tudi dejala, da je šola s poučevanjem “spornih političnih prepričanj v obliki dejstev”, kot je “veliko spolov”, tvegala kršitev zahtev politične nepristranskosti, določenih v zakonu o izobraževanju iz leta 1996.

Andrej Žitnik

Sorodno

Zadnji prispevki

Izpostava Levice – SŽPD: Ponarejene izobrazbe, mobing, droge, umor, bajni zaslužki in Maldivi

Stranka Levica se v javnosti prikazuje kot brezmadežna. Vendar...

Prva škodi Sloveniji, drugi pa kar celi Evropski uniji

Priznanje Palestine s strani Slovenije bo imelo posledice na...

Želje po predčasnem končanju življenja izzvenijo, ko se naslovi druge stiske

"In po tem, ko smo naslovili tako telesne simptome...

Lažejo sebi in nam

Danes v Sloveniji ni več kolikor toliko resnega političnega...