ZDA skupaj z Veliko Britanijo in Francijo izvedle napade na sirski režim: Asadovi napadi s kemičnim orožjem predstavljajo tako agresijo zoper človeštvo, da je ta opozorilni napad pravzaprav upravičen

Foto: epa

Ameriške sile so v zavezništvu z Veliko Britanijo in Francijo napadle cilje v Siriji; po besedah ameriškega predsednika Donalda Trumpa so bili napadi usmerjeni na cilje, ki so povezani z proizvodnjo kemičnega orožja. Ameriški obrambni minister Jim Mattis je napade opisal kot hujše od tistih, ki so bili sproženi leta 2017, in dodal, da zaenkrat nadaljnji napadi niso načrtovani. 

Po besedah Mattisa gre za zdaj za enkratno dejanje, s katerim so želeli poslati močno sporočilo, ob tem pa je dodal, da nadaljnji napadi na režim sirskega predsednika Bašarja Al Asada niso izključeni, saj je od njega odvisno, ali se bo odločil za prenehanje uporabe kemičnega orožja ali ne.

Uporabljenega dvakrat več orožja
V primerjavi z napadi aprila lani je bilo tokrat uporabljenega dvakrat več orožja, saj so s tokratnim napadom želeli uničiti raziskovalne in produkcijske zmogljivosti kemičnega orožja sirskega režima. Med cilji so se po navedbah Russia Today znašli raziskovalni center v Damasku in par kemičnih skladišč v mestu Homs, severno od sirske prestolnice. “V napadih smo bili zelo natančni in sorazmerni,” je dejal Mattis.

Mattis je izpostavil, da so se v napadih izogibali civilnim žrtvam, po besedah generala Josepha Dunforda se je Pentagon odločil za specifično identifikacijo ciljev z namenom, da bi se izognili vpletenosti ruskih sil. Ob tem je dodal, da cilji niso bili izbrani v usklajevanju z Moskvo.

Foto: epa

Rusija napade obsoja
Po navedbah sirskih vladnih virov je bilo s strani ameriških sil in evropskih partnerjev izstreljenih 30 raket, pri tem pa je sirskim silam uspelo ubraniti tretjino. Tiskovna predstavnica ruskega zunanjega ministrstva Maria Zakharova je obsodila napad in dejala: “Najprej so bili državljani Sirije podvrženi arabski pomladi, nato Islamski državi, sedaj pa pametnim ameriškim raketam.” Po besedah  Zakharove je bil napad izveden na prestolnico suverene države, ki si več let prizadeva za preživetje pod grožnjo terorja, s tem pa so Siriji odvzeli priložnost za mirno prihodnost. Prav tako je Američane in mainstream medije obtožila spodbujanja k napadu.

Nato izrazil podporo
Generalni sekretar zveze Nato Jens Stoltenberg je že izrazil podporo napadom na Sirijo, saj bodo ti zmanjšali sposobnost režima za napadanje prebivalcev Sirije s kemičnim orožjem. Podporo sta po navedbah STA izrazili tudi Kanada in Japonska, medtem ko je Turčija podala prepričanje, da se ji napadi ne zdijo ustrezen odgovor.

Gre za opozorilni napad, ki je pravzaprav upravičen
“Vsaka agresija kot taka ni zaželena, je pa res, da nekateri na tem svetu razumejo edino tak način ukrepanja. Sirski voditelj Bašar Al Asad je gotovo eden takih, zato je potrebno to intervencijo razumeti kot izrazito preventivno, da se njemu in ruskemu predsedniku Putinu da dovolj jasen signal,” je prepričan nekdanji obrambni minister Aleš Hojs. To, kar si po besedah Hojsa dovolijo v zadnjem času, vključno s kemičnimi napadi, predstavlja tako veliko agresijo zoper človeštvo, da je ta opozorilni napad pravzaprav upravičen.

Foto: STA

Moskva po zadnjih podatkih najostreje obsoja napad na sirski režim in zahteva sklic izredne seje Varnostnega sveta Združenih narodov.

Več sledi…

  • zokispoki

    Nase imbecilne komunjare, predvsem mazac, ki se kant za smeti ne zna postavit, se lahko naucijo iz tega, da se ni za zajebavat s Trumpom. Guzonje naj takoj pokazejo solidarnost, in izzenejo tistih nekaj KGB-jevcev. Zanesemo se lahko izkljucno na nase zaveznike v NATU ! Sprasujem samo, kdaj bo podoben napad sledil na Murgulje?! Tam imamo namrec tudi smrdljivca, ki deluje po podobnem principu, kot kemicno orozje !

    • Borut Jug

      Zokispoki spoki. To je lepa rima. Če ne bi bilo te rime bi zoki spoki ne spokal. Tako pa lahko spoka. To pomeni, da je imbecilni komunjar. Naj obrazloži zokispoki kaj je to? Naj pove kje je Guzonja. Iskal sem po zemljevidu pa nisem našel nič. Kje so Murgulje? Prosim za dogovor. Kako je ugotovil, da imamo smrdljivca v Murguljah? Ali se z njim pozna? Naj zokispoki obrazloži zadnji stavek. Iskal sem po zemljevidu, pa spet nisem našel nič. Mogoče pa zokispoki smrdi tako močno, da ne voha nič razen sebe. Tudi pomen zadnjega stavka mi ni razumljiv. Iskal sem po leksikonu in nisem našel nič oprijemljivega.

      • zokispoki

        Da vsega tega ne razumes, je popolnoma razumljivo, s tvojim rdece pobarvanim IQ jem petelina Perutnine Ptuj, ki zivi, bolj ali manj v temi, kenede !

        • Borut Jug

          Ne morem razumeti, da med Slovenci živi nerdeče pobarvani zokispoki. Skriva se za psevdonimom. Nima toliko jajc, da pove kdo je. Se boji tudi fizične konfrontacije. Je slabič. Ima kurjo pamet. Ki je pod težo petelinje pameti. Torej se bo moral družiti še naprej s svojimi kurami. Ker ne more doseči petelinje pameti. Edino, če gre v Perutnino Ptuj in poskuša kokodakati kot petelin torej kot kura, ki zakikirika. Torej zokimokispoki kikiriki.

          • zokispoki

            Kucanisticni, opranoglavi hlapec in papagaj si !

          • Borut Jug

            Zokispoki ne zna odgovarjati. Ni sposoben. Je opran. Je tudi hlapec. Kdo ga je opral ne vem, ker se skriva za psevdonimom. Da je papagaj, je pa znano okrog njegovega bivalnika.

          • zokispoki

            Driska komunisticna, ponovno delas nadure ali kaj???

  • Aron

    Hojs, podpornik zlocincev! Fuj, da te ni sram! Lazes o nekih kemicnih napadih, ki se sploh niso zgodili ali pa so jih zagresili teroristi z ZAHODNIM orozjem, kot izgovor da napadejo suvereno drzavo. Spelji se ti, vsi enakomisleci in Nova, ki siri vojno propagando. Ne mi jokat potem, ko bo na nasih mejah spet tisoce beguncev. Vi ste krivi!

  • PIA PlA

    Je to komentar, ali objektivno poročanje novinarja?
    Če je komentar, prosim to napišite. Tako poroča nevtralni medij, zavezan resnici?
    Mnenje, da je ta napad pravzaprav upravičen, pa naj novinar ohrani zase.

    • Peter

      Nekako tako, kot to dela novinar/aktivist Boris Vasev v osrednjem mediju?
      Napad pa seveda ni upravičen.
      Pravzaprav, je vojna v Siriji upravičena?

      • PIA PlA

        Peter, lahko ti presodiš, kaj je upravičeno in kaj ne?
        Ta napad ima lahko katastrofalne posledice za ves svet. Z bombami uničiti skladišče biološkega orožja ne sodi med humana dejanja. Sploh lahko razumeš posledice takega dejanja?

        • Peter

          Kot prvo, sploh ne vemo, kaj so ciljali in kaj zadeli.
          Kot drugo, lahko presodim, v oviru poznavanja stvari. Zato sem tudi napisal, da napad ni upravičen.
          Predvsem je šlo v napadu za strateške interese in ne za uničevanje bio ali kemičnega orožja.
          V Siriji se pod okriljem vojne dogaja marsikaj. Iran je tam čedalje bolj prisoten in skuša biti še bolj, ker je blizu Izrael, smrtni sovražnik…skratka…

          • PIA PlA

            No naši in tuji mediji so poročali drugače, napadli naj bi med drugim tudi skladišče biološkega orožja. Če si mislil drugače, zakaj vprašaj?

          • Peter

            To je pisalo in še vedno piše in nisem popravljal…

            Napad pa seveda ni upravičen.

        • Krtača 20

          Ta dolenjček razume sam deci cvejčka več pa ni sposobn. Scrvti možgani.

        • Striker

          Če bi napadli skladišče biološkega orožja, bi bojni strupi pobili veliko ljudi, ki živijo tam v bližini, saj se ti širijo po zraku in dvomim, da veliko Sircev spi z “gas-masko” . Iz tega lahko potegnemo sklep, da je Amerika s partnerji z bojnimi strupi napadla Sirijo in je potrebno bombardirati vsaj Pariz, London in Washington. Mislim pa, da Putin takega ukaza e bo izdal, ker se bliža svetovno prvenstvo v nogometu v Rusiji.

  • Prdo

    In če zadane kao tovarno kemičnega orožja vun rošce letijo

  • WHAT IS TAQIYYA – youtube

    Trump, Macron in Teresa so s tem dejanjem postali člani kluba vojnih zločincev. Eno je če ti ukrepaš na podlagi nedvoumnih dokazov, če pa ti začneš raketirati in pobijati ljudi na podlagi ekstremno dvomljivih dokazov in zgodbic, ker le ti ustrezajo tvoji željam, potem postaneš vojni zločinec.

  • lokec

    Le zakaj nima Slovenija kakšne rakete, da bi tudi Slovenski raketaši lahko sodelovali.

  • Olga_10

    Naciste so pustili pri miru, ko so začeli z ekspanzijo….Komunistom so prepustili vzhod Evrope, s Slovenijo vred… Kako zgleda pod diktatorji, je slovenski narod čutil preko genocida, kršenja človekovih pravic in ropanja…
    Prav je, da se diktatorjem sporoči, da to ne gre!

  • Lisjak

    A ni zanimivo,da vsakokrat,ko stisnejo ISIS v kot ZN zahtevajo premirje.

    • kalavnik

      Ja, in agenda je vec kot ocitna. Islamski dzihadisti lahko koljejo in posiljujejo vsepovprek, ko pa se jih nekaj zadavi s Siso pa kretenski Trump napade celo drzavo. Evo goveda levicarska, zeleli ste si revolucijo, imate jo.

  • lado

    murglića lahko zadeneš tudi v “njegovi ZVEZDI” v SLONU !!!! VOLITE DESNICO, KOT MADŽARI ,pa bo TAKO KOT SI ŽELIMO, BREZ KOMIJEV , muslićev,malo manj ćapćarap…..SLOVENIJO SOOOOVEEEEENCEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LEVAKI !!!!! KOMENTIRAJTE NA VAŠI 24kur

  • Krtača 20

    Novo očitno pobira hudič. Server guru meditation. Ko bo ornk počl bo tale portal zgasnu.

  • Striker

    “Vsaka agresija kot taka ni zaželena, je pa res, da nekateri na tem sveti razumejo edino tak način ukrepanja. Sirski voditelj Bašarja Asada je gotovo eden takih, zato je potrebno to intervencijo razumeti kot izrazito preventivno, da se njemu in ruskemu predsedniku Putinu da dovolj jasen signal,” je prepričan nekdanji obrambni minister Aleš Hojs.

    A potem je napad na Charlie Hebdo tudi preventivna oblika napada, saj nekateri ne razumejo, da je tak način izražanja za nekoga žaljiv. Lahko pa da tudi kak drug časnik kdo napade, da mu da jasen signal, da je podpiranje samo ene strani žaljivo za bralce ??

  • Vojteh Dovč

    Zdaj vidimo, da v kolikor ne izstopimo iz Nata bomo potegnjeni v morebitno vojno na strani ZDA.
    Tega pa večina Slovencev noče.
    Stranke kot so Nsi in Sds pa bodo morale na predvolilnih soočenjih razložiti zakaj tako fanatično in nekritično podpirajo ZDA in Nato. Take vlade si ne želimo.

    • zokispoki

      Bos ti izstopil iz SFRJ in Moskve, ne pa iz NATA !

  • Krtača 20

    Torej sđs s tem člankom dokončno priznava da je na strani ameriške propagande. Cel svet je trenutno proti temu početju! Sđs letos ne bo v parlament. Vsi na volitve!

    • zokispoki

      Trotelj, ne smes mesati celega sveta z vami,
      komunjarami ! Kje pa ste se na oblasti, levajzarji, razen v Murgelstanu ? Nikjer! Spodoben
      svet podpira USA !

    • DJURO SUMAR

      SDS ima danes v Radečah postavljeno stojnico. Sicer ne vem zakaj, ampak tam okrog se vlači le nekaj klošarjev in prizadetih ljudi.

      • sprehajalec

        Očitno si šel na skrivaj špegat Đurice. Z fotoaparatom. Kot nekoč pred cerkev ob deseti maši z beležnico….

      • Soave

        Kdo ti je pa to povedal?

        • DJURO SUMAR

          To sem videl, ker sem šel v bife na čaj. No ja, tam sem bil le pol ure.
          Sicer pa sem imel zelo slab dan, ker sem šel popoldne na Dolsko na pogreb.

          • Soave

            Samo glede slabega dne se oglašam.
            Mi je žal. . . . . zame osebno, so pogrebi prava muka.
            S težavo in samo v nujnih primerih grem.
            No, pa saj danes je bolje, ali ne ? Čeprav je res neprimeren dan za boljšo voljo.

          • DJURO SUMAR

            Človek mora pač živeti naprej, ampak težko je, ko ti umre brat v prometni nesreči.

          • Soave

            Oooooooooo ! Sorry.
            Moje iskreno sožalje Jurij.

            Pojdem, ko pride moj maj.

            Pojdem na rožne poljane,
            kjer najdem vse svoje zbrane
            od včeraj in kdo ve od kdaj.

            Pojdem v kraj vseh krajev,
            pojdem v maj vseh majev …

            Ne kličite me nazaj!
            ( T. Pavček )

          • Soave

            Tale Disqus je postal nekaj nemogočega !!!!!

            Oooooooooo ! Sorry.
            Moje iskreno sožalje Jurij.

            Pojdem, ko pride moj maj.

            Pojdem na rožne poljane,
            kjer najdem vse svoje zbrane
            od včeraj in kdo ve od kdaj.

            Pojdem v kraj vseh krajev,
            pojdem v maj vseh majev …

            Ne kličite me nazaj!
            ( T. Pavček )

          • DJURO SUMAR

            Najlepša hvala.

    • sprehajalec

      Ne gre za propagando, gre za realno raketo.

      Ruske bombe in rakete po Siriji so pa nevidne za levičarje.

      • Sale

        Evakuacija v postojnsko jamo mogoče pa bo kakšen Evropejc prezivel pa glih Slovenc

        • sprehajalec

          Upajmo Sale, da ne bo levičar.

  • ŠČŽČŠČŠŽČČŠŽČŽŽŠČŠČŠ

    Nova 24 TV večinoma se vedno strinjam z vašimi članki vendar članki io Siriji in Ameriki pa so kup Ameriške propagande.

    • sprehajalec

      Poslušaj, ni ravno tako. Asad je sprožil državljansko vojno proti Sircem in s svojo nezmožnostjo dialoga povzročil nastanek ISila. Obamina napaka je bila, da se je s svojim defetizmom isil razširil še čez Irak. Trump je temu naredil konec in z iračani porazil isil tam.

      • ŠČŽČŠČŠŽČČŠŽČŽŽŠČŠČŠ

        Asad ni sprožil državljanske vojne ampak jo je CIA, ker Assad ni dovolil speljati plinovoda Katarcem in Saudijcem čez Sirijsko ozemlje.

        • sprehajalec

          Je CIA sprožila tudi rušenje Vlade v Tuniziji, pa Egiptu? Te stvari so bile pred Sirijo? zakaj je CIA zrušila prijateljsko vlado v Tuniziji mi odgovori?

          Pa konec koncev je CIA zrušila s pomočjo kulturnikov tudi Vlado v Sloveniji in Ivana janeza premijerja? Če povsod tičijo zadaj?

          Daj mi odgovori na ta dva vprašanja?

      • hle

        Isil je nastal v Iraku nato se je širil v Sirijo

        • sprehajalec

          Velik del sircev pa se mu je pridružil, zaradi Asadove nezmožnosti pogajanj in dialoga.

    • samsara

      *****!
      Podpis.

  • AlojzZ

    “ta opozorilni napad pravzaprav upravičen”

    Dokler ni ta napad odobrila moralna avtoriteta, me boste v to težko prepričali. Še predvsem, ker so napadli isti, ki so zaman iskali kemično orožje v Iranu.

    • sprehajalec

      V Iraku Alojz. Pa niso iskali kemičnega, ampak atomskega. Za kemičnega so vsi vedeli, da ga Sadam ima, saj je z njim škropil iranske vojake in pa svoje Kurde.

      • hle

        Ga je imel pa ga je porabil za Irance kar ga je pa ostalo pa ga je poklonil Kurdom dobil pa ga je od pravičnikov čez lužo in poldrugo desetletje po padcu še vedno niso našli ne kemičnega orožja in ne proizvodnih zmogljivosti zanj

        • sprehajalec

          Hle, daj se malo izobrazi ne nabijaj v tri pirovske. Iperit tehnologija leta 1915 in sarin pred drugo vojno, lahko danes sintetizira vsak srednješolski kemični laboratorij. daj se izobrazi, za božjo voljo. kaj nisi že dovolj star?

          • hle

            Ves čas že ob najmanjšem sumu na kemično orožje takoj avtomatsko obtožijo Asada kot da je edino on sposoben izdelat nekaj takega

          • sprehajalec

            Izdelati ga ni problem, spraviti v granato je pa večji problem. za tem stoji lahko le industralizirana država. Tako Asad kot Sadam pa sta se spogledovala z jedrskim orožjem, Asad je pred leti gostil severno korejsko delegacijo. Te poskuse ima pa Izrael skrbno pod nadzorom in jih sproti uničuje. ker če bi arabci imeli atomsko bombo, bi jo že zdavnaj uporabili. treba je gledati, kdo jo ima.

  • ŠČŽČŠČŠŽČČŠŽČŽŽŠČŠČŠ

    Še Trumpovi najbolj zvesti volilci na Breibartu pravijo, da je tole čista neum,nost kar počne amerika.

    • DJURO SUMAR

      Vsak dan sem bolj naklonjen sodelovanju z Rusijo in Kitajsko.

      • sprehajalec

        Leta 1969 so hoteli iz Moskve zasuti Peking z nuklearnimi glavami Đurice, po mejnih vojnah med Kitajsko in Sovjetsko Zvezo. Takrat jih je rešil Nixon Đurice.

        To je takšne vrste sodelovanje. če bi bilo to sodelovanje komu v interesu, bi že zdavnaj bilo.

      • Sale

        Sodelovanje pred sodnim dnevom

        • DJURO SUMAR

          Za sodni dan bo baje odgovoren sam gospod Bog, kajti vse kar se dogaja je v božjem načrtu.

    • stajerc5

      Je ze mozno, samo na Breitbartu pisejo vse kaj drugega….!

  • DJURO SUMAR

    To, da je Hojs zagrizen desničar in fašist, sem vedel že pred to njegovo izjavo.

  • Burek Burecki

    Pri Jansa24tv podpirajo “demokraticne” teroriste. Komunisti so se pozvizgali na pravo tako kot to sedaj pocnejo zahodnjaski fasisti….

    • Peter

      Na drugi strani pa fašistov ni?
      Sami miroljubni, no?

  • Dostmamrecesije

    Končno se je zgodilo nekaj koristnega. Hvala ZDA, VB, in F

    • Sale

      Zahvalil se boš jo bodo bombe padale po Sloveniji konec se bliža .uživajte v zadnjem letu .preživeli bodo kakšni kozji pastirji blizu jam .konec je kapitalistične civilizacije.vsi boste umrli in vaši pamzi hhahaja smrt civilizaciji amen

      • Dostmamrecesije

        Drž jezk za zobmi, da ti naw odpadu.

  • Luka Marchessi

    Trump bo naredil vse, da odvrne pozornost od resnih tem in kupa ovadb doma.
    Nova knjiga bivšega direktorja FBI Jamesa Comeya pa bo vsekakor še en žebelj v krsti kariere tega profesionalnega prevaranta.

    • sprehajalec

      ha, ha, ha, ha….

  • WatsonForus

    Kreteni se igrajo s svetovnim mirom !! Noben nima v rokah trdnih dokazov , kaj se je v resnici zgodilo . To bo še veselo.

  • sprehajalec

    Ne more vsak diktator svojih ljudi špricati s sarinom pa Iperitom. Še pokojni delavec Adolf ni uporabil strupa na nasprotnikih, ko mu je šlo najbolj za nohte. Niti Japonci ne. Niti sovjeti ne, ko so bili v najhujši stiski.

    Tukaj je pa sadam šprical Kurde s sarinom, pa iperitom Irance, pa Asad svoje politične nasprotnike ravno tako zaplinjuje. Ne more to tako iti. Levičarji pa ploskajo temu. Kreteni.

    Naloga svetovnega policaja je, da naredi red. Drugače naj pač ne bo svetovni policaj. čisto simpl.

    • lokec

      Tudi Slovenija bi lahko sodelovala v Siriji na strani NATO pakta.

      • sprehajalec

        In? plača je dobra. naši so na teh misijah precej bolje plačani od ameriških vojakov…

    • kalavnik

      Asad sprica ISIS, ce se ne ves tega

      • sprehajalec

        narobe si informiran. asada boli koko za Isis, mu ni nevaren. Šprica svoje politične nasprotnike Al Nusro pa celo vrsto njih, ki ga ogrožajo. Z isisom bodo drugi opravili.

  • Krtača 20

    Amerika je izvedla napad brez soglasja združenih narodov, kar jih postavlja med navadne kriminalce.

    • sprehajalec

      Ko je Severni Vietnam napadel južnega, pa Severna Koreja Južno, pa Sovjetska Zveza Afganistan, se tudi ne spomnim kakšnega soglasja Združenih narodov….

    • Franjo Trojner

      Levo gobezdalo zapri svoj lažnivi pokvarjeni rilec in se zavleci k svojim v svoj pašaluk.
      ZDA in zveza NATO so pozitivne, dobre, svetle sile tega sveta in premagujejo zlo, temne, negativne sile tega sveta, kar se je lepo videlo ob svinjski agresiji Srbije na Kosovo! ZDA, zveza NATO je totalno porazila agresorske vojake Srbije in jih premagane, dotolčene, ponižane pognala v beg in brezpogojno predajo, vse mednarodne organizacije tudi UN so podprle neodvisno državo Kosovo, to je storila tudi Slovenija, mar ne?
      Čuj krtača ti pa kljub temu, da vam Rusi vaši veliki zavezniki niso vojaško pomagali, ko so vas letala zveze NATO kurila še vedno lezeš Rusom v rit. Ma ti si res prava brezoblična kreatura, brez ponosa in brez časti!

  • Krtača 20

    V primeru vojne bomo prve za kanonfuter poslal domobrančke z janšo na čelu. Če se kdo vrne… Sej se ne bo….

    • sprehajalec

      Borci ZZB so vajeni jurišev. Mislim, da bodo oni kar pravšnji….

  • kalavnik

    Dragi G. Hojs.
    Agresijo na clovestvo predstavlja Islam in regresivna levica. Kako je mozno, da mainsteream mediji govorijo o sirskih upornikih, ko gre ocitno za ISIS. Ma jaz bi jih uplinil po vsem ME. Tu mi nekaj ne stima. Ceprav sem podpiral Trumpa, mi ni jasno, kaj ta bebec sploh razume. Asad je ostal edini, ki brani se edino sekularizirano drzavo na ME. Pa kaj vam ljudje tu ni jasno? A ne razumete, da USA in bivsi EGS namenoma [potiskajo EU v drzavljansko vojno z uvozom milijonov migrantov, od katerih je samo kaksen 1% res pravih beguncev? Kje so krscanski begunci? jih ni, ker so ze davnaj terminirani na ME. Arabska pomlad? Idioti neumni nerazgledani in ignoranski. To je nic drugega kot Islamska revolucija z namenom pokoritve vseh nevernikov, torej vseh, ki niso muslimani. Zadeve so v zadnjih petih letih dobile take razseznosti, da poti nazaj ni vec. Pripravite se, da postanete dhimmis in da placujete Jyzio – davek, ki ga po seriatskemu pravu placujejo vsi nemuslimani. Pizda vam materina nepismena levicarska, ali res hocete skupaj z muslimani uvesti seriatsko pravo, ki mu z vsemi stiri nasprotuje Asad? Ali res hocete uniciti se tisto, kar je od slovenstva in evropske kulture se ostalo? Jebem vam mater vsem po smisku, ne morem verjet, s kaksno naglico se vse dogaja in kako to ljudje podpirajo. Pripravite se slovencki, da vam po tokratnih volitvah levicarski fasizem plasira seriatsko pravo. Ovce usrane primitivne levicarske.
    Ze pred nekaj leti sem “izselil” celotno druzino v tujino (ni EU) in tam bomo ostali. Maderfakerski pusiji a ne vidite, kam vse skupaj pelje, goveda ignoranska? Navijam za Sarca, Meseca, Zidana in Erjavca. Zmagovita kombinacija, kako uniciti slovenstvo. Ne verjamete? Katarza? Ja, vendar brez vseh, ki smo in se bodo zapustili to zatohlo usrano in do skrajnosti uniceno drzavo in njene usrane ovcice.

    • Krtača 20

      Katarza bo ko bomo obračunal z sđs govnom.

      • sprehajalec

        kar pridi…

    • Peter

      Z nekoliko manj jeze in prekljinjanja bi bil komentar precej boljši, no.

    • Če bi bil Asad takšen biser in Sirci tako ‘oh in sploh’ narod, bi ne prišlo do destabilizaceije in državljanske vojne. To je bistveno.
      Da bo jasno 1x za vselej: Državljansko vojno v Siriji niso zanetili zahod, ZDA, Izrael, … (vstavi po želji) ampak IZKLJUČNO sami Sirci zaradi svojih lastnih interesov in pokvarjenosti. To mora biti jasno, predno se obtožuje kogarkoli od zunanjih dejavnikov.

      Identično pa velja tudi za nas Slovence. Skregani smo med sabo, vsak vleče na svoje in kar je še tega je IZKLJUČNO krivda naše kolektivne neumnosti in pokvarjenosti. To pa je idealen teren za zunanje dejavnike, ki pristavijo svoj lonček. Kaj mislite, da v Sloveniji ne rovarijo tuje obveščevalne službe? Rovarijo in to zelo. So prisotni vsi mogoči od zahodnih obveščevalnih služb do Rusov, Izraelcev, ex.yu (srbska je še posebej aktivna in kot je videti učinkovita) do vseh ostalih. Samo še vžigalico en vrže, pa bo državljanska vojna proti kateri bo sirska izgledala kot milina ….

      • kalavnik

        Vojno v Siriji je zanetil Bush mlajsii z napadom na Irak, nadaljevala Clintonova in Obama s podpiranjem arabske pomladi. Obami kot muslimanu, je bilo kristalno jasno, da mora ustvariti islamsko drzavo in prepreciti ruski vpliv na tem podrocju ter destabilizirati in pokoriti Evropo z uvozom migrantom. Prva faza je koncana. Druga pride, ko pade Asad, ko bo val migrantov neustavljiv. Edini, ki so v tem ME konfliktu nedotakljivi, so Perzijci. So preveliki za kakrsno koli zahodno intervencijo in se Siiti so. Ko se bodo njihove Ajatole malo ohladile….bodo ze nasli kaksnega nove Reza Pahlavija, nic bat, jih poznam veliko.

        • Če ni nekaj od znotraj gnilo, ne more nihče od zunaj zrušiti!
          To je temeljno sporočilo, da je primarni problem in izvor vseh posledic Sirija in sirski narod. Nihče od zunaj ne more zanetiti državljansko vojno, če ni znotraj prave volje za to.
          Tudi Iran bo padel, ko bo presežena kritična masa notranjega nezadovoljstva – takrat pa se bodo vsi priskledniki, ki imajo interes, mastili in gostili, ko se bodo Iranci klali med sabo. Da Iran pade je interes najmanj 3 udeležencev: ZDA, Izrael, Savdska, …. verjetno pa še en kup ostalih.

          • kalavnik

            Prej bo padla saudija kot Iran. Saudijci niso ljudje, oni ne pripadajo nobeni civilizaciji. Pripadajo wahabizmu. Slej ko prej bo njihovemu rezimu spodletelo. Tam pa je rezim, ne v Siriji. Malo si poglej,kako je Iran cvetel pod Pahlavijem. Malo si poglej, kaksna je bila Sirija se pred desetimi leti in malo si poglej, kaksna je bila evropa se pred desetimi leti. Predstavljaj si, kaj bo sele cez deset let. Slovenija z naslednjo levo vlado pade v petih letih. Povratka ne bo, ker bo teoreticno neizvedljiv in irezervibilen. Na tisoce intelektualne substance vsako leto odide is SLO, zamenjane z siptarji in po novem se z islamskimi nepismenimi primitivci. Bos videl sliko cez deset let. Fajonova in njej podobni so ze zmagali. Ti zaupam, kdo bo naslednji predsednik vlade v SLO – cez stiri leta? Fajonova. Mark my words.

      • kalavnik

        Nobene skode ne bi bilo, ce bi dokoncno obracunali s komunisticno golaznijo ter pocistili s meseci , tomicevkami in ostalimi scurki. “Leftism is mental illness” – tu se ne da nicesar spremeniti. Potolc levicarje, vse ki so odsli v tujino pripeljat nazaj in prepricat tretjo generacijo po vojni izseljeni da se vrnejo. Pozitivni genski material zagotovljen, levicarska kuga unicena.

    • Marija

      Bravo kako res

  • Krtača 20

    Je pa v vsaki tragediji še mal pozitivnih novic. Od stotih izstrelkov, jih je le sedem uspelo prebit zaščito. Zdaj so ameri izvedeli da imajo samo še star želez. Amere bo tole fajn bolelo. Cel svet je proti. Kot 45ga proti dolfiju.

    • sprehajalec

      Očitno bereš Moskovsko Pravdo. leta 1939 je poročala, da ruski bombniki odmetavajo kruh na helsinke lačnim proletarcem. In ne bombe, kot so poročali lažnjivi zahodni mediji…

      • Peter

        Pravdo je zamenjal RT.
        Način poročanja pa je ostal isti, no.

  • Krtača 20

    Smrt janšizmu in posranim janšistom!

    • sprehajalec

      Pozivaš na Državljansko vojno Krtača? Je spet kakšen klic Kominterne iz moskve?

  • Sale

    Črt in Jakob sta umrla premalo zamaskov smo nabrali zdaj je Janez na vrsti amen

    • sprehajalec

      V realnosti je malo težje Sale, kot pri videoigricah….

  • Sale

    Janez je poginil vzel si je bedno zivljenje aleluja amen

    • sprehajalec

      Imaš Zemljariča v mislih ali kocjančiča?

  • Sale

    Cela retard družina Janša je crknla

  • Krtača 20

    Janšo na gavge!

  • Peter

    Oho, provokatorček….
    Šef sale, daj pet piva, no.

    • sprehajalec

      Ni provokator Sale, če spodaj piše, da si je Zemljarič vzel bedno življenje….

      • Peter

        Ga ne vidim, je blokiran, vidim samo, da mu ti odgovarjaš.
        Da pa provocira je pa jasno, saj drugega ne zna, no.

    • Sale

      Peder šef pedofila crkn govno ti pa tvoji retard Pankrti smrt vam pristoji amen

      • sprehajalec

        Kultura i Srbin;

        kad je engleski kralj još rukama čupao meso, na Srpskom se dvoru več viljuška ispolzovala.

  • zoro

    vsak napad od katerega crkne vsaj eden podganji iztrebek je upravičen in več, kot jih pocrka tam, manj bo te podganje zalege tukaj – zato je vsak napad tam upravičen neglede na ozadje in cilje

  • ZDA in njihovi hlapci so spet napadli suvereno državo, ki jim ni naredila nič, spet so napadli na osnovi laži, spet so kršili mednarodne zakone, spet in še vedno podpirajo ISIS, ki je seveda usklajeno s temi napadi začela ofenzivo na južni del Damaska, da o tem, da so američani okupirali del Sirije sploh ne govorimo!

    • sprehajalec

      Iluminati, ko je agresorski Severni Vietnam napadel Južnega, si bil tiho. nič sklicevanja na resolucije pa varnostni svet…

      • Leta ’59 ? Daj ne bluzi..

        • sprehajalec

          Trdiš, da je bila resolucija varnostnega sveta ali kaj? OZN je od 1947?

          • Res čudno da ne trdiš da sem ob Napoleonovem napadu bil tiho

          • sprehajalec

            napoleon je bil desničar, zato se gre. Ni bilo “Ljudstva”.

  • sprehajalec

    Živ je Sale, crko nije, sve dok je Levičara Slovenije…

  • Peter

    Pravzaprav gre vic takole…
    V gostioni hodi okoli en v beli srajci in črnih hlačah. Pa ga gost vpraša
    A ko si ti?
    On odgovori: Šef sale.
    Ajde Sale, donesi pet piva…

  • Sale

    Srbi nisu naročito pametni… „Srpska deca se više neće smejati” bila je to zlokobna pretnja Lorensa Inglbergera bivšeg državnog sekretara SAD-a.

    • sprehajalec

      Ko so Srbi grozili Lorensu Inglbergerju z agresijo na njegovo državo, si bil pa tiho.

      Srbija do Tokia, preko Milvokija….

  • Sale

    Črt in Jakob se ne bosta več smejala

  • Prdo

    Katolibani največji zločinci vseh časof

    • sprehajalec

      Prdec, kaj ko bi se posvetil zločinom levičarjev, kjer je kri še sveža?

      • Prdo

        Desnuhari so itak sami skakali v brezna in razne rove tak da ne nabijaj o zločinih

        • sprehajalec

          Po strelih v kolena skrajnemu, ki je ostala dva skupaj zvezana z žico potegnil v brezno. Na nek sadiščičen način imaš prav. kaj pa naj drugega pričakujemo od levičarja?

          • Prdo

            To je bila njihova odločitev

          • sprehajalec

            Saj pravim, da imaš sadistično svoj prav. kaj pa naj drugega pričakujemo danes od levičarja, kot pa da slavi pobijanja in sadizem ter zločine Prdec.

          • Prdo

            Pobijanje izdajalcev kako že pravite s teroristi ni pogajanja

          • sprehajalec

            Pod izdajalce misliš Antikomuniste, kot so se sami imenovali? Ali koga drugega?

  • Sale

    Kaj bi postal mali Aylan, če bi odrastel? ‘Šlatalec’ ženskih riti v Nemčiji,” so zapisali satiriki ob karikaturi ženske, ki beži pred odraslim Aylanom, nad njima pa v oblačku podoba utopljenega trupelca, ki je lani zaokrožila po vsem svetu.

    • sprehajalec

      Tistega Ayalana je kar fotr utopil. Sam je splaval z rešilnim jopičem, njemu pa ni pomagal. Europejec (razen morda levičarja) nikoli ne bi kaj takšnega storil.

  • Sale

    Kaj bi črt in Jakob postala če bi bila živa posiljevalca pedofila v hozentregerjih amen crknte Janševi

  • Sale

    Predlažem da se srpskoj deci zabrani u školama učenje srpske nacionalne poezije„ – prof. dr Rolf-Diter Kluge, direktor slavističkog seminara Univerziteta Tibingen, na okruglom stolu Univerziteta u Tibingenu, 1997.

    • sprehajalec

      Ponosno proglašavam Beograd za Prvi Judenfraj grad u Europi.

      (Župan Beograda Jovanović, 1942)

      • Prdo

        Ti si bedak

    • FUCK COMMUNISM

      Tega zlobudranja tukaj ne razumemo. Pisi slovensko ali pa spizdi!

  • Peter

    Ta vladajoči razred (buržoazija) potrebuje svobodo »politizacije« v
    družbi (svobodo ustanavljanja političnih strank in opredeljevanje ljudi
    zanje) zato, da bi konkreten razredni boj in spopade na področju
    družbenoekonomskih odnosov lahko v največji možni meri omejili na
    posplošene politične diferenciacije (na odločanje za podporo tej ali oni
    politični stranki) in da bi bil tako lahko svoboden pri svojem
    ekonomskem odnosu do podrejenih in izkoriščanih razredov. Zato
    odločilne, neposredne oblasti buržoazija formalno nima na področju
    politike (tam se za oblast borijo politične stranke, ki – razen
    delavskih – navadno niso jasno razredno opredeljene, da bi tudi na ta
    način lahko pridobile del izkoriščanih razredov za posredno podpiranje
    buržoazije), ampak predvsem na področju proizvodnih odnosov, se pravi na
    področju gospodarskega sistema in sistema delitve in razpolaganje z
    družbenim proizvodom. Na to področje oblasti je parlament doslej smel
    posegati samo v omejeni meri in samo s takimi reformami, ki niso
    ogrožale sistema zunajparlamentarne razredne oblasti na področju
    kapitalističnih proizvodnih odnosov.

    • DJURO SUMAR

      Res je tako kot si zapisal. Za denar se gre in nič drugega. Tudi v primeru napada na Sirijo in obtoževanje drugih za ta zločin.

  • Sale

    Putin vrzi bombe na Slovenijo in Evropo uniči Sodomo in Gomoro naj noben otrok ne preživi izrojeno seme moraš zatreti v kali amenbog in Putin uničita zlovenijo Evropo in Amerika smrt Ameriki in Evropi amen

    • učko

      Pejt ti kurba čarapanska nazaj za Drino, k’ ti tle ni všeč, al pa u Rusijo, tam je za take drekače ogromno prostora !

  • Peter

    Skratka, srečo človeku lahko da samo samoupravljanje v socjalistični državi.

    Volite levico, prdo jo bo tudi, no.

  • Prdo

    Pol bo pa spet jok ko bo kakšno autobusno razneslo ali pa se ponovil september kar v maju

  • Sale

    Janez Janša je umoril Uršo in utopil v kadi črta in Jakoba amen

    • joza joza13

      Pajnkiher si je danes sodil sam.

  • US Secretary of Defense James Mattis reiterated that the Pentagon still has no independent evidence to confirm that there was a chemical weapons attack in Syria last week, but said he personally believes there was one.
    “I believe there was a chemical attack. We are looking for the actual evidence,”

    Napademo pa lahko tudi brez dokaza o uporabi kemičnega orožja, mi smo amerika, mi tako počnemo. Mi napadamo države po planetu.

    • Peter

      Zdaj jih bodo pa nehali. Ker je trikotnik tako rekel in se še pošteno razburil ob tem, no.

      • Največji teroristi na planetu, američani, ne bodo prenehali z barbarskimi napadi na države kar tako, podpiraš ameriško agresijo na nič krive države po planetu Peter?

        • Peter

          In zakaj bi tebi govoril, kaj podpiram?
          In koga zanima, kaj podpiraš ti, no?

          • Ker sem te lepo normalno vprašal. Če nočeš pa tudi nič hudega.

        • sprehajalec

          Tiste, ki so podpirali američani, so vsaj kolikor toliko izgledale kot države. Tiste pa ki so bili neuvrščeni, so bile pa greznice od držav, Zimbabwe pa mobutu, Idi Amin Dada, Uganda, Dinastija kim, severna koreja, Striček Ho, Vietnam, Pol Pot kambodža.

          Ti želiš iluminati, da če nekje nek pol Pot pobije tretjino svojega prebivalstva, se nihče nima pravice vmešati ali kaj hočeš reči?

          • V Siriji pobijajo in režejo glave teroristi ki jih podpira zahod, za dodatek pa zahod še pomaga z napadi.

          • sprehajalec

            Državljansko vojno je sprožil Asad s svojo nepopustljivostjo. Gverilcem (Al Nusra in ostale) seveda lahko rečeš teroristi, pač stvar iz katere točke gledaš…

          • terorisrti ki jih podpira zahod so začeli in ne Asad, in med temi teroristi glavorezci so ti AlNusra in AlKaida in vsi možni derivati teh blaznežev, da pa zahod, načrtno dela probleme v Siriji pa nam je znano že iz 2010 (wikileaks)

          • sprehajalec

            Tudi slovensko opozicijo z Ivanom janezem lahko po tej logiki imenuješ teoristi. Ali pa francoski revolucionarji, kateri so še najbližje tako imenovani Arabski pomladi. Ko družbene napestosti želijo vreči samodržce.

  • Sale

    Tistega Ayalana je kar fotr utopil. Sam je splaval z rešilnim jopičem, njemu pa ni pomagal. Europejec (razen morda levičarja) nikoli ne bi kaj takšnega storil.

  • Sale

    Saj črta in Jakoba je sipec Janez utopil lastni ocr amen

  • Peter

    Neverjetno, najprej mir, potem pa kar naenkrat najmanj dva provokatorčka.

    Bo treba še kakšnega zakurblat, pa drugič malo več presledka vmes, toliko časa že to delaš, pa se še nisi naučil, dragi đouker, no.

  • Prdo

    Zdaj pa desnuharji lepo do trampa pa se mu zahvalite za begunce

    • Spartan

      Ne zavajaj! Kreten nizkovejevni! V kemičnih skladiščih in raziskovalnih centrih kemičnega orožja beguncev ni! Nosi se mi lepo nazaj v mamino duplino!

      • hle

        Če je bilo notri res kemično orožje bi z bombandiranjem le tega lahko povzročili resnično katastrofo ogromnih razsežnosti tako da so zagotovo vedeli da tega orožja tam ni

        • Prdo

          Bravo ampak opranoglavci nimajo možgana da bi to ugotovili

          • Spartan

            Kdaj bo poroka!? Kdaj se poročita vidva s Hle-jem? Kot poročno darilo vama z veseljem za darilo prispevam poročno torto, polnjeno z novičok-om.

        • sprehajalec

          Ko so prvič uporabili v drugi bitki za Ypres leta 1915 Nemci Iperit, so ga dozirali na ozek 4 kilometrski odsek fronte.

          Tehnologija iz leta 1915 Hle. danes se tega seveda ne zna več. le tale kretenčino prdonja spodaj ti verjame, nihče drug.

    • sprehajalec

      Gre za ekonomske migrante Prdec. Tako kot je tvoj Ćale nekoč zalutal v Slovenijo iz Šumadije…

      • Prdo

        Saj tramp dol rožice sadi ne vem zakaj bežijo tudi bela govna so bili ekonomski migranti ne vem zakaj a takšna lepa brezna mamo tu

        • sprehajalec

          Jel ti Sima Dubaić pričao, kako tamanio Slovence Prdonja? Rođak?

    • Krtača 20

      Trstenjakovo bomo predelal v geto za desne in begunce.

  • “Military action by the US, would be ‘clearly a violation of the United Nations charter, which makes it a war crime”

    • sprehajalec

      Neuvrščeni in inštitucije OZN so naravni zaveznik Varšavskega pakta.

      Fidel castro v svojem govoru na konferenci neuvrščenih, havana 1978.

      • Prdo

        Drugič preberi kaj si napisal ta tvoj možgan je v kurcu

        • sprehajalec

          Tažava v najinem dalogu je, ker imaš ti splošno razgledanost petošolca.

          • Prdo

            Ok ti si pa še svojo razgledanost prepustu čelavemu sm čakate kaj bo on reku in to potrjujete

          • sprehajalec

            Nisem član nobene stranke, niti nisem nikoli bil. Če ćelavi bere moje misli, oziroma izgleda tako, je to golo naključje.

          • Prdo

            Hahaha dobr si

  • Krtača 20

    Ameriški narod, francoski narod in britanski narod je torej uvrščen med vojne kriminalce. Razen če ne zmečejo oblastnikov in jih postavijo pred hitra sodišča.

    • FUCK COMMUNISM

      Koncno se glede necesa strinjava! Najvecji zlocin Zahoda je bila 2.sv. vojna!

    • učko

      Vse je odvisno od tega čigavi so sodniki.

      • sprehajalec

        levičar po pravilu ne pozna in ne prizna Suda. Znani levičar je rekel, ne priznajem ovaj sud.

        • Prdo

          Misliš janša

          • sprehajalec

            Ivan janez je priznal in spoštoval sodbo. V dobro naroda.

          • Prdo

            Res se ti nasmejemo tu

          • sprehajalec

            Vi trije? To je smeh nemoči Prdonja…

        • učko

          Jah, sam ta, Tito namreč, je to edini reku upravičeno. Ker edino on se je od teh povzpel nad vse sodnike. No, tud Kučan je trenutno nad vsemi sodniki v Zloveniji, tako da ima od tega koristi tud Janković. No, slednji kej tacga pač ne bo izjavu, ni tolk neumen !

          • sprehajalec

            Ah, daj no. takrat ko je to rekel, sodnikom ni segal do gležnjev.

    • sprehajalec

      Amerika i Engleska, biće zemlja proleterska.

      levičarji nikoli niso mogli pozabiti tega klica, še danes ne…

  • Krtača 20

    A Melanijca že kej kufre pakira al podpira svojga moža pri napadu na državo ki niti približno ni grožnja zda?

    • Olga_10

      Pakira samo Štefka, svoje in Milanove kufre….

    • sprehajalec

      Izdajalec slovenskega naroda si krtača in kolaborant slovenskim zaveznikom sovražne države.

      • Krtača 20

        Jebiga. Ta moment je več kot tričetrt sveta izdalo ameriko. Za kriminalce ne bo milosti. Amerika bo plačala.

        • sprehajalec

          Težka bo s plačilom. lahko si samo naštimaš Trumpovo sliko na monitor, pa ga usmeriš vanj, ko bo špricnilo…. če še kaj nese seveda…

  • lokec

    Tudi Slovenija bi lahko sodelovala v Siriji na strani NATO pakta..

    • stajerc5

      Frace bi ze imeli, ce jih zidanovi gozdni delavci naredijo, ampak, rakete-rakete, mogoce tiste, ki so ostale od silvestrovanja!?

  • stajerc5

    N-tv, zadnje novice!
    Eno uro po napadu so sirijci javili, da so “uspesno” sestrelili 15 raket!……………………………
    3, tri ure kasneje!, javijo rusi, da jih je bilo “skoraj” dve tretjine, ampak, pri tem stevilu se komentator ni mogel zadrzati smeha in rekel: Tudi, ce bi bile res dve tretjine, bi se vedno 40 raket zadelo cilj!!!
    Torej, kje je sedaj putkina kva-kva-kva, o tem, da bodo prestregli vse in ne bo nobena zadela cilja!?
    Nekaj je ze krivo za blamazo, stara spufana tehnologija ali pa stara ulezana vodka, nje!?

    • Krtača 20

      Od stotih so jih prestregl 93. Amer lahko sam še joka.

    • Jovo Jamnica

      Ajde, daj neko fotko, kaj so ove rakete trofle!!!

      • stajerc5

        Mal pocaki, sem se na flughafnu in cakam na F-18.

        • Jovo Jamnica

          Bom čako…

      • sprehajalec

        Kaj ti bi v živo gledal Jovice?

        • Jovo Jamnica

          Ja!

          • Peter

            Edino na Ynetu maš neke slike, pa še to samo rakete v zraku…bo treba počakati še malo, no.

          • sprehajalec

            Da postavijo osmojeno železnino, potem se bodo pa kamere vključile.

          • Jovo Jamnica

            Ja. In zaj bo tu prepucavanje met onimi, kaj bojo lapali, da niso Sirici dobene sklajbali in onimi modeli, kaj bojo trajbali, da so sklajbali kuj fse… Ma petstokrat se bo dans to tu gor pojavlo.

      • Peter

        Jaz osebno mislim, da je bilo med cilji precej iranskih baz v Siriji.
        Priznali pa seveda ne bodo tega ne eni ne drugi, no.

    • lokec

      Dobro ciljajo Američani.

      • sprehajalec

        Dobra tehnologija. Kaj če bi šele tisto v vesolju vključili.

    • sprehajalec

      Nobene niso sklatili Štajerc. S tisto železnino iz 70tih let definitivno ne….

  • Osti jarej
  • Jovo Jamnica

    Dol vgasnite ovi brezvezni portal. Pahjeni Hojs je itak sam sposobn potpisat kaki dokoment, če mu Janša tak suflira. Recimo, razdret pogodbo z finsko Patrio, magari ni blo nič narobe.
    Edini pametni twit, kaj se tote Sirije tiče je napiso Žiga Turk!


    Zavezniki so torej izvedli napad na Sirijo tako, da se ne more trditi, da ga niso.

  • Osti jarej

    …a bo kreten zakuhal novi “svetski sukob”……je prišel čas za milijardno žetev…..h komu zdaj molijo v vatikanu,da bo res čimprej

    • sprehajalec

      Defetisti tvojega kova, so največja grožnja Sloveniji in njegovem NATO zaveznikom. Polulali bi se od groze, takoj.

      • Osti jarej

        ….bumbar odšetkaj

    • garfi

      kam je izginil komunizem kućan in soros

  • Ne samo da podpirajo glavorezce, ne samo da so okupirali del Sirije, zdaj so Sirijo še napadli !

    • sprehajalec

      kako boš napadel, če si že tam? Daj pojasni?

      • Prdo

        USA je okupator pa če ti hočeš Al pa ne

        • sprehajalec

          Saveznici Rusi pa zagotovo niso a Prdec?

          pa prijatelj sa srpske 500 godišnje zajednice Erdogan tudi ne a?

          • Prdo

            Na tvojo žalost ne

          • Prdo

            Vidiš zato je dobro da prebereš še kaj druge kot tole noro ti se je čist odpelal

          • sprehajalec

            Saj čitam prdec. razen 24kur pa občasno RTV, skoraj vse drugo….

          • Da, res je, Rusi niso, Rusi so tam na povabilo Sirske vlade, niso okupatorji kot amerosi.

          • Prdo

            Ja zdaj mora pa višje nadstropje klicat če je to res

          • Prdo

            In ugotovili bodo da ni je Janša tok reku

          • sprehajalec

            kakšno legitimiteto ima pa ta sirska vlada? Gre za dedno monarhijo ali kaj? je kje to napisano?

        • lokec

          Tudi Slovenija bi lahko sodelovala v Siriji na strani NATO pakta.

      • stajerc5

        On ze ve. Ima babnco doma, ki ga garba, pa gre se vedno domov.

      • Sirija je velika država, amerosi so okupirali del Sirije in postavili vojaške baze, včerajšni napad seveda ni bil na ta del Sirije, pa saj to ni tako težko razumet, ali?

        • Peter

          Rusosi so jih imeli pa že prej in zato tako zavzeto branijo diktatorja, no.

          • Dve, eno od 1971, drugo od 2015, v dogovoru z Sirijo, za razliko od amerosov ki so okupirali del Sirije.

        • sprehajalec

          kaj pa ruski okupirani del? Tam imajo svoje baze Rusi? Ali gre le za bratsko pomoč, kot so včasih rekli na češkem.

          • Rusi niso okupirali Sirije, za razliko od američanov, Rusi imajo bazo v Siriji na podlagi dogovora, ne pa na osnovi okupacije.

          • sprehajalec

            Tudi Američani so se verjetno s kom dogovorili. pa turki.

          • Niso, američani so okupirali del Sirije.

          • sprehajalec

            Povabili so jih kurdi.

          • LOL

          • okupatorji so pa če se na glavo postaviš ko tega ne moreš spremenit

          • sprehajalec

            Tako je bilo vedno iluminati.

            vse kar je bilo iz zahoda je bilo okupacijsko in imperialistično ter kolonialistično.

            vse kar je bilo iz vzhoda oziroma proletarske države, je bilo bratsko in internacionalistično. Tako so učili ljudi po šolah od leta 1945 naprej. pa se je očitno prijelo.

          • Brez potrebe sprememinjaš debato, Američani so okupirali del Sirije, postavili nekaj vojaških baz(10+) in to je to. Država več ki so se je lotil.

  • Osti jarej
    • garfi

      kam je izginil komunizem in soros

  • sprehajalec

    kričanje spoštovanih Komentatorjev spodaj o sirsko ruski protizračni obrambi je zelo podobno tisti iz leta 1999 in napada slovenskih Nato zaveznikov na Srbijo. Ko so prva poročila govorila o 52 sestreljenih zavezniških letalih.

    čez leta se je iskristaliziralo o enem samem in to po naključju.

    • andreas82

      Itk

  • garfi

    omenja se že 50 napadov s strupi
    ne morejo biti vsi režirani ali sumljivi

    • Prdo

      Ja tudi Irak je imeu kemično

  • Prdo

    Krščanski đihadisti bo treba na sonce lep dan je pa vrt pokositi jutri bo dež

    • garfi

      rakete bodo deževale na murgel đihadiste

  • lokec

    Trump napoveduje konec islamskega kalifata in vrnitev migrantov v Sirijo

  • Božobožo

    ZDA ima največje zaloge bojnih strupov pa se nikakor noče pridružiti pobudi za njihovo uničenje. Hm le zakaj?

    • stajerc5

      Baje ga delajo iz tajne formule bozobozo…

    • Prdo

      Ne oni pa ne to je zihr fejk njus

  • Osti jarej

    …..kar naj serjejo klanfe,dokler ne bodo “skupaj” stopili rusi ,kitajci,indijci,pa še kdo……..kam ga bo potem odnesel tisti njegov avion za primere jedrske vojne,pa ostale stvore?……na luno,mars??……

    • stajerc5

      Zakaj ti je pa nerodno se zlovenije omeniti, saj ves, nas in putk je hudicevo veliko milijonov!?

  • Prdo

    Ne vem zakaj našega čelavca pa Krkovića ne pokličejo ona dva s fračo v trenutku končata vojno

  • hle

    Kaj pa je tehnično gledano napad na skladišča kemikalij ne glede ali gre za industrijske ali vojaške drugega kot napad z kemičnim orožjem

    • Prdo

      To so bile humanitarne ekološko sprejemljive bombice

    • stajerc5

      Kaj pizdis, menda jih je dosti dolgo opozarjal, kaj se bo zgodilo!!!

      • Prdo

        Saj domobrance se je tud dost dolgo opozarjalo jebi ga izbrali so si bo smešno način skakanja v brezna

        • xtc

          Ne se norčevati iz stvari,zgodovina seponavlj ,danes zmagovalci jutri poraženci.

  • lokec

    Dobro ciljajo Američani.

    • Prdo

      Ja eni najboljših šole bolnice pogrebe kitajsko ambasado đem sbond je nula proti njim

  • Prdo

    A kdo ve katero leto je bilo ko je USA bila obrambno vojno na domačih tleh

    • Krtača 20

      Od njihove ustanovitve pa do danes – bitka proti indijancem. Pravzaprav vsake toliko časa pokol indijancev in ne bitka.. .

      • Prdo

        Misli da od leta 1941 do danes so bili samo eno leto brez vojne ker brez vojne USA ne preživi to jim je glavni vir dohodka

        • Krtača 20

          Drži. Kapitalizem brez stalne širitve propade. Zdaj se nima več kam širit in poglej jih zdej ameriške reveže, propadajo.

          Aja pa še zanimivost. Na dan ko so ameri poklali največ domorodcev, so razglasili nacionalni praznik kjer jejo tolstega purana – thanks giving day. Sramota.

          • Prdo

            Ja točno to pa severna Koreja je tud grožnja čeprav nima vojne že lep čas po mojem bi se oni že zdavnaj zmenil da ni USA zdravo sm težko ti opranega prepričaš saj razumem SDS so našli tržno nišo sm da obstajajo takšni da to verjamejo adijo pamet

          • Krtača 20

            Meri se obnašajo kot razvajen prfoksov otrok ki stalno vse terorizira in tepe okol sebe. Ko ga pa en dan en mulc počeše ke po tintari, pa mamica v šolo pa jokat pa svet šole in ravnatelji, rtv in vsega boga.

          • xtc

            Ja bili so rdečekožci kot vi levaki-strah?

  • Frank Novak

    Oranzni Trump je bil ves iz sebe ko je zvedel da je bilo v napadu ubitih tudi en ducat Sirskih otrok. Napovedal je Vojno Sirijskemu rezimu.

    No isti oranzni Trump je tudi ves iz sebe ker Obamacare se ni mogel zrusiti. Ce bi jo zrusil bi brez zdravstvenega zavarovanja ostalo milion Ameriskih otrok, in potem bi jih kaksnih 100 tisoc otrok – in to ameriskih – tudi umrlo.

    Nasi desni vidijo samo prvi del. Da bi videli tudi drugi del jim manjka trezne presoje.

    Sicer pa so levi popolnoma enaki, k nam vabijo migrante ceprav je vsakemu normalnemu cloveku jasno da se muslimani nikoli ne integrirajo.

    SLOVENEC JE NAIVEN. IN ZATO NAJEBE.

    • Peter

      Ja, Frenk, res bi morali v članku o napadu na sirijo nujno dodati še rušenje Obamacare, da bi bil članek uravnotežen in bi desničarji videli oba dela.
      Pa, btw, ti spremljaš samo en medij v USofA, no?

      • Frank Novak

        Jaz spremljam Ameriske in Slovenske medije, no.
        Nisem poliglot, znam le Slovensko, Srbohrvasko in Anglesko, no.
        Ucil sem se tudi Spansko, pa ni slo, no.
        Spansko govori moja zena, no.

  • Mateja Urankar

    tako kemični napad kot tudi vaš članek je “leposlovje”.
    ZDA napad je napoved umika. rusi so napad uskladili z američani in ga dopustili v dogovorjenem obsegu. če temu nebi bilo tako bi gorela tako britanska baza na cipru kot še mariskaj. ampak tako so vsi ohranili obraz in zaključili to pravljico.

    • Krtača 20

      Ti si šele brihtna. Rusi so odgovorili samo z obrambo. Če bi odgovoril z napadom, bi ameri z rokavčki dam plaval tud tam okol Kitajske. Kitajska je jasno povedala, kaj bo sledilo če bojo meri še kaj rogovilili. H sreči ima za enkrat vsaj ena stran še trezno glavo. Sam ne bo stalno tko.

      • xtc

        S čim bi odgovorili?
        Z 30% obrambo smo videli,ne sprenevedaj se BUTL,Putin ve ,da bo moral iz Sirije sedaj leše išče kako brez sramote in velikih izgub.

      • sprehajalec

        Ha, ha, ha. Rusi so uporabili staro obrambno taktiko Josipa Broza ob napadu na Drvar, ko je stopil iz Pečine; Gledaj nebo, Bog te jebo.

        potem pa špura.

      • Mateja Urankar

        želela povedat?

  • Ryuk

    To ni naša vojna. Najbolje, da stojimo ob strani. Pa mejo bo treba zaščititi (tako kot je to naredil Orban).

    • Peter

      Ne stojimo, Brglez je zamudil priložnost, da bi ostal tiho in vsaj od daleč zgledal pameten, no.

    • sevenx

      En sam namen je v tem… Da traja in da se počutimo krive kot del Nata. Potem pa še več “beguncev” v EU in Ameriko.

  • Artur

    SAD, Britanija i Francuska, k’o pokisle kokoške, u tišini se vraćaju kućama. Ili kupuju vrijeme?
    http://istinomprotivlazi.com/component/k2/2420-sad-britanija-i-francuska-k-o-pokisle-kokoske-u-tisini-se-vracaju-kucama-ili-kupuju-vrijeme

    Putin čupao perje pokislim kokoškam hahahahaha
    Nažalost, rat je počeo! SAD, Britanija i Francuska ispalili 180 tomahawki na Siriju. Rusi su ih sve oborili!
    http://istinomprotivlazi.com/component/k2/2424-nazalost-rat-je-poceo-sad-britanija-i-francuska-ispalili-180-tomahawki-na-siriju-rusi-su-ih-sve-oborili

    • Osti jarej

      …itak

    • Peter

      Rusi su ih oborili čak i više nego sve, no.

    • stajerc5

      Ne se ti zanasat na kockaste, ker RT je javil, da so jih sklatili vec kot so jih izstrelili!!!

      • Artur

        Kakorkoli.

    • garfi

      vedno so krivi Američani
      a ni putn dobil vse glasove na “volitvah”

  • Artur

    Nova 24tv na začetku sem še razmišljal za glas na državnozborskih volitvah za vaše s tem podlim neobjektivnim vojnim hujskanjem ste dokončno izgubili veljavo in verodostojnost v mojih očeh . Pa pa.
    Še hrvaški alternativni portal- Istinom protiv laži-.vam postavlja ogledalo.

    • stajerc5

      !!!!!!!
      Ne se ti zanasat na kockaste, ker RT je javil, da so jih sklatili vec kot so jih izstrelili!!!

    • Peter

      Istinom protiv laži postavlja ogledalo, legendarno, no.

      • Artur

        Vsaj to .

        • Peter

          Veš, Alan Ford je bil legenda.
          Istinom protiv laži pa je samo še en fejknjuz portal več, namenjen temu, da jebe zbunjene, no.

          • Artur

            Ti se kar drži edine in zveličavne pro karavrsko usmerjene “resnicoljubne” Nove24tv, no.

          • Peter

            Ja, se bom.
            Bolje nešto od nečega, nego ništa od ničega

          • Artur

            Vsi ki niso z nami z nam všečnimi novicami so proti nam in so ništa od ničega to me spominja na tipično komunistično maniro.

          • Peter

            Ja. A ni fajn, no?

          • Artur

            “Bog” vam požegnaj .

          • Peter

            Šele zdaj sem prebral, kaj si izpeljal iz Grunfovega napisa na majici.
            Ti moram poudariti, da Grunf tega ni izjavil in je zraslo izključno in samo na tvojem zeljniku?
            Kdo bi lahko še rekel, da si si sam nastavil ogledalo, no.

          • Osti jarej

            ….pa mladiću, vi zaista imate materijala za dva nosa!!!

          • Peter

            No ja, saj nekaj pametnega od tebe, no.

          • Osti jarej

            ….kot tale?!?

          • Peter

            Ja.
            Saj ti vpiješ in težiš kle.
            Jaz nisem nikol trdu, da je edini zveličaven, tale Nova, je pa res, da se tukaj nabere največ klovnov in je zabava najbolša, no.

    • xtc

      Resnice bolijo komuruskič a ne?

      • Artur

        Boli ? Zakaj neki to je zame prava odrešitev ,kravarski hlapec.

        • xtc

          Ja zate je ruski gulag res edina odrešitev.

          • Artur

            Ja to nas res čaka vse , če bo tvoja cionistična zločinska kamarilja z našimi polit hlapci preveč čačkala rusko mečko u pič.u. v najslabšem primeru pa Guantanamo ali pa SLO Fema taborišča.

    • Peter

      Ja, potem pa voli meseca, no.
      Njemu niti ogledala nihče nastaviti ne more.

      btw, nastavljati ogledalo, to je iz časov lol pa rotfl pa tako…oz še malo prej, če si imel sošolko, ki je hodila na socialno…

    • garfi

      nihče te ne pogreša

      • Artur

        Tudi jaz vas ne bom Trumpofilske ovce s črednim nagonom .

        • Dostmamrecesije

          Ti si cela čreda lewaschkich ovac.

  • Osti jarej

    …a so v iraku končno našli jedrsko orožje?

    • Peter

      Ga niso tam niti iskali, no.

    • stajerc5

      Vprasaj Bushovo, klincovo in dvakratzgano bando!!!

      • Peter

        V Iraku, sori, jedrskega orožja niso nikoli iskali, no.

        • stajerc5

          Ja, sej zato sem mu pa to napisal!

          • Peter

            Če bi ga pa iskali v Iranu, bi ga zagotovo našli, no.

          • stajerc5

            O ja, v bistvu je to najbolj zarece podrocje, te ostale stvari so samo malo igranja, ker ko bo zagreznilo pri Iranu, bo pa teeezka zadeva.

          • Peter

            Jp, mislim, da je zdajšnji napad bil usmerjen proti iranskim in hezballahovim oporiščem v siriji bolj kot pa nekim imaginarnim kemičnim skladiščem.
            V bistvu sta izrael in Iran zelo blizu direktni konfrontaciji.
            Takrat bo pa hudič, no.

          • stajerc5

            Uhhh, sem kar srecen, da se nekdo razume kako zadeve stojijo….

          • sprehajalec

            Ne bo hudiča, stvar je kontrolirana. če treniraš za vojno, moraš kdaj malo potrenirati. malo so preiskusili to opevano rusko obrambo.

          • Peter

            Ja, je, samo Iran in Izrael nista.
            Če pade raketa na TelAviv, se bo Iran svetil ponoči…

          • sprehajalec

            ne bo padla, nobena. Ko jih je Sadam usmeril na Izrael v prvi zalivski vojni, so jih vse sklatili. Iranci nimajo nič boljšega.

          • Peter

            Ja, takrat so Patrioti naredili več škode, so bili še v zelo razvojni fazi.

          • Osti jarej

            ..ja in….a ga imajo lahko samo z vseh vetrov naseljeni bedaki,ki so najprej pobili staroselce indijance in si zdaj pravijo američani

          • sprehajalec

            zate je edini izhod štrik na vrat, ali pa da si genetsko spremeniš kožo v črno. Morda bi pa potem še nekako izgledala.

          • Peter

            Jeza škoduje lepoti.
            Osti jarej, no.

        • Osti jarej

          res jaka fora..so pa iskali orožje za množično uničevanje……orožja za množično uničevanje, ki naj bi bilo razlog za napad, pa v iraku nikoli niso našli. dejanska razloga ZDA za napad na Irak sta bila pridobitev nadzora nad nafto na Bližnjem Vzhodu ter izkazovanje moči. S to vojno so ZDA nadaljevale z nizom svojih ‘preventivnih vojn’, pri katerih z vojaškimi sredstvi dosegajo ekonomske cilje, med katerimi je gotovo najpomembnejši zasledovanje interesov lastnikov ameriških korporacij. Opustošenje in izkoriščanje držav s strani ZDA pa nista edini posledici takih vojn. S tem ko ZDA vedno znova najdejo neutemeljene razloge za napad na katero izmed ‘sovražnih’ držav, vertikalno spodbujajo ostale države k izdelovanju orožja, saj jih je strah pred morebitnim napadom, ki bi se lahko zgodil, kljub temu da orožja morda v resnici ne bi posedovale. Širjenje orožja za množično uničevanje, ki povečuje dobičke korporacij, ki ga izdelujejo, se tako prikaže kot legitimno./citiram/
          *********************************************************************************************
          ….Vojna je bila še dodatno diskreditirana zaradi dokumentov, ki jih je objavil Wikileaks. Ti razkrivajo, da naj bi bilo med ameriško okupacijo Iraka zabeleženih na stotine sistematičnih zlorab, mučenj, posiljevanja in umorov zapornikov, ki so jih storile iraške varnostne službe in jih je ameriška vojska prijavljala, vendar nikoli preprečevala. Slednje ne preseneča, saj so pri incidentih sodelovali sami ameriški vojaki. Zabeleženo je tudi, da so ameriški vojaki ob cestnih zaporah streljali na civiliste, celo na otroke, v uradnih poročilih pa so ta dejanja argumentirali kot upravičene varnostne ukrepe. Prav tako naj bi pripadniki dobro plačanih ameriških zasebnih podjetij, ki so prevzeli nalogo varovanja diplomatov in oporišč, delovali kot zasebna vojska, ki je brez pomisleka ubijala civiliste.

          • sprehajalec

            Tudi kemično orožje spada pod “orožje za množično uničevanje”.

            Vojaške vzgoje ti manjka, oziroma še bolje vojaškega drila. da te nauči malo pameti…

          • Osti jarej

            ….ja saj…to hočem dopovedati onima dvema tumpetoma ,ki tupita nekaj brez veze

            ….a misliš onega v K.R……yebi se ti in oni

          • sprehajalec

            Imaš izrazoslovje Velike svečenica kulta rdeče Zvezde, Zvezdane makarovič – Svetlane. Da nisi morda ona?

          • Peter

            Pa ne mogu to da shvatim, pa ćak i još više istine protiv laži…

          • stajerc5

            Zapri gofljo in vprasaj15 000 mrtvih Kurdov v eni sami dolini, kaj so orozja za mnozicno unicevanje!!!! Prase yugovicko!

    • sprehajalec

      V operaciji opera, Izraelskem letalskem napadu na Iraški jedrski reaktor leta 1981, so iraške želje po atomski bombi močno zreducirali, oziroma možnosti zanj.

      Samo glupson verjame, da sadam s jedrskim orožjem ni imel nič oziroma ga ni želel ali delal na tem. poleg tega je glavni povod za napad bilo odkritje o zaplinjanju iraških Kurdov.

      http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/08/31/article-2407600-005C3FDD00000258-422_634x348.jpg

      ker tega nihče ne sme početi nekaznovano. pa se levuharji postavite na glavo.

      • Osti jarej

        …..si mislijo:hvala bogu za take idiote,ki nam verjamejo…..tud mile kuća je rekel,da je narod butast…pa še prav je imel……….sicer pa;al kaida in islamska država,ki so ju ameri sami ustvarili,jim je zrasla čez tikve

        • sprehajalec

          hvala bogu za take idiote,ki nam verjamejo

          To imaš sebe v mislih? In tiste, ki ti morda verjamejo?

          • Peter

            A ni zanimivo, kako se lahko nekdo sklicuje na izjavo o narodu, ki mu pripada? Torej je Kuća reku, narod je glup razen osti jarej, no.

  • Osti jarej
  • Osti jarej
  • Osti jarej
  • Peter

    Hrvaške fejknjuz portale bomo zdaj brali, ko da nimamo svojih dovolj, no.

  • Republic Commando

    Nova24, s podpiranjem te svinjarije delate škodo sebi in SDSu. To, da se folk z vami ne strinja glede tega, se vidi tudi v odsotnosti skoraj vseh “glavnih” proSDS komentatorjev spodaj…

    • garfi

      kakšne svinjarije

      • Republic Commando

        Napad brez dokazov na suvereno državo, z demokratično izvoljenim predsednikom. In to ravno na dan, ko naj bi prišli strokovnjaki ugotavljati ali se je napad z plinom zgodil ali ne.

  • šmentanamuha

    Os Zla: Pariz – London – Washington. Pahor in Cerar se strinjata z napadom.

    • stajerc5

      Kdaj in kje???? Za rdeco zvezdo v mocvirju ali kje?

      • Osti jarej

        …..koliko zvezd je na ameriški zastavi….res niso rdeče…so pa….koliko jih je na zastavi EU….so rumene,ampak so

        • stajerc5

          Nimam pojma zakaj se ti je sfuzlalo, ampak, za zvezde je odgovorna tista ena srbska gledaliska “Kurba”, vprasaj njo!

        • sprehajalec

          komunisti so ukradli Rdečo zvezdo cehu srednjeveških pivovarjev. zato jo ima heineken ine ne zaradi rdečih…

        • Peter

          Pa na Heinekenu je tud in to rdeča. Pa če nimajo Carlsberga, rečem, pa dej Heineken, no.

    • Osti jarej

      ….naj gresta oba na fronto……pohar bo pokalico držal,kot figaro za navijanje las,cmera pa kot kitaro,na katero je poskušal včeraj nekaj brenkati…..tako nanjo zabrenka moj kuža,kadar stopi čeznjo in še malo nanjo

  • Osti jarej
  • Osti jarej
  • Osti jarej
    • sprehajalec

      Daj vsaj prevajaj? Misliš da smo vsi ta spodni ali kaj?

      • Osti jarej

        zakaj bi prevajala… to je osnovno poznavanje jezikov bivše države……

        • sprehajalec

          Za vas, potomce migrantov….

        • stajerc5

          Moja zadnja bivsa drzava je bila Avstro Ogrska!

          • sprehajalec

            Ki se ji je lahko reklo “država”.

        • Peter

          In zakaj bi poznali jezike bivše države?
          Moji otroci se s hrvati pogovarjajo v angelščini, no.

  • Peter

    Istinom protiv laži, no.

  • Peter

    Još više istine protiv laži, no.

  • xtc

    Bravo ZDA!
    Tako komaj 33% 100% ruska obramba?
    Kje je Putika a sedaj ko gre za zares pa je noge potegnil previdno v r**************** za vsak slučaj.
    Definitivno je nekaj jasno Putin Assadovega režima ne more rešiti brez ,da bi si doma zanetil vojno z tajkuni in uničil gospodarstvo-probal je z blefiranjem,sedaj sledi javkanje Zaharove,ko je šlo zares in na nož.

    • Osti jarej

      …človek je pameten….je edini,ki lahko umiri onega telebana s crknjenim dihurjem na glavi…..putin ve….zato vojne NE BO

      • stajerc5

        Kdo bi se pa sel vojno, ce ve ze v naprej, da izgubi? OK, srbini so verjetno edini na svetu, ampak, naj jim bo, saj so ze navajeni!

        • FORT WORTH

          +++ hehehe
          To se pa popolnoma strinjam.

        • xtc

          In jih slo rusofilni butasti hlapčiči,ko vidijo Srba ali Rusa se lar avtomatsko pripognejo in gate zdrsnejo na gležne un čakajo da “pravoslavni uleti”. je taki so.

    • lokec

      Dobro ciljajo Američani.

  • Franjo Trojner

    Prav hecno je brati komentarje gorečih ljubiteljev srbskega pašaluka, ko se odpre tema ZDA in zveze NATO.
    Da vam rusofilom, srbofilom živečim v moji domovini malce razširim obzorja vam moram povedati, da je moja rodna domovina Slovenija članica NATA in da so ZDA in zveza NATO pozitivne, dobre, svetle sile tega sveta in premagujejo zlo, temne, negativne sile tega sveta, kar se je lepo videlo ob takratni zahrbtni, svinjski agresiji Srbije na Kosovo! ZDA, zveza NATO je totalno porazila agresorske vojake Srbije in jih premagane, dotolčene, ponižane pognala v beg in brezpogojno predajo, vse mednarodne organizacije tudi UN so podprle neodvisno državo Kosovo, to je storila tudi Slovenija, mar ne?
    Ej vi ljubitelji srbskega pašaluka kljub temu, da vam Rusi vaši veliki zavezniki niso vojaško pomagali, ko so vas letala zveze NATO kurila še kljub razočaranju vedno vztrajno lezete Rusom v rit. Ma vi ste res prave brezoblične kreature, brez ponosa in brez vsake časti!

  • SmashFascism

    Da le ropoče

    • xtc

      In to po levih fašistih in rusofilih.

  • centurion

    NATO, to mi deli…..
    YESSSS.

  • Peter

    Ja, lejte, še učeri sm meu na rok napisan SDS, če bi ble volitve jutr, da neb puzabu.
    Zdej pa tole kle gledam, pa si mislm, ej, zajebal ste.
    Raj mam šarca, pa Joži tud tko prav, no.

  • Osti jarej

    …..unim,ki so igrali žrtve kemičnega napada,se tud igrat ne da več……..je folk toliko glup,da jim niti ni več treba

  • lokec

    Cerar podpira napade v Siriji, Brglez opozarja, da niso imeli mandata ZN-a

    • Peter

      Predsednik državnega zbora bi moral vedeti, da je Slovenija članica EU in NATA.
      Njegovo nabiranje političnih točk pred volitvami je v direktnem nasprotju z uradno usmeritvijo Republike Slovenije, no.

      • zokispoki

        Izgleda, da ga je zmedeni profesor ponovno rahlo cuknil, in se mu je popolnoma odpeljalo, in to na skrajno levo ! Po domace, bi se temu reklo, da mu kaplja drek na mozgane .

        • Peter

          V katerikoli državi na tem svetu, bi predsednika državnega zbora za tako soliranje mediji obesili za jajca na prvi kandelaber, no.

  • soc

    Baba Vanga je pred četrt stoletja napovedala, da se bo tretja svetovna vojna začela v Siriji. Smo tam?

    • lokec

      ne

    • šmentanamuha

      Napovedala je tudi, da bo Vladimir voditelj prihodnosti in da prihaja čas Slovenske rase. Putin je bil takrat še neopazen mladi agent KGB.

  • Prdo

    A je vizita že bla

    • xtc

      Pri levih in Putikah?

  • stajerc5

    A je res, da sta bila Korl in Lunatik povabljena v Plastelino na ogled ognjemeta? Sam vprasam…

  • Prdo

    Sm skoraj Vido begunca

  • šmentanamuha

    A je res, da se Janša ne strinja z napadom, torej da ga ne podpira? Če res, potem je pri meni dobil en velik plus in bom z lažjim srcem dala glas SDS-u na volitvah.

    • xtc

      Janša podpira anti rusofilstvo in anti komunizem in antiterorizem. torej mu lahko daš 3+ e

      • šmentanamuha

        Jaz nisem proti Rusom in Putinu. Mislim, da je Bernard Brščič z zadnjo kolumno povedal bistvo te rusofobne drže in pravilno opozoril, da današnja Rusija ni nekdanja Sovjetska zveza. Preberi si. Rusija je in bo naš pomemben zaveznik, Zahod in Nato hudodelci nikakor ne. Potrebujejo nas samo za pokritje svojih vojnih zločinov. Zato je protiruska drža neproduktivna in za nas škodljiva.

        • stajerc5

          Ja, potem moras pa verjetno glasovati za Korla in 144,3 milijona putk!

          • šmentanamuha

            Verjetno si že očistil svoje vojaške škornje in boš stal v prvi bojni liniji pehote, ki bo marširala proti Rusom :)

            Erjavec je nepomembne čvekač, ki bi prodal tudi lastno mamo, če bi ga to obdržalo na oblasti. In to vedo tudi tuji politiki.

          • stajerc5

            Ejejej, kje pa ti zivis, danes ni vec partizanov in pesadije, danes je se samo bunker pred veeeeelikim soncekom….
            Kahla je pa tako ali tako rit prodana!

          • šmentanamuha

            Aha, torej misliš, da boš ti ostal na varnem?

          • stajerc5

            A-a, jaz vem, “vi” mislite, prevec mislite….

    • Prdo

      Janša strogo nasprotuje temu napadu razen če ne

    • jah saj po teh t.i. zahodnih vrednotah bi on trohnel v zaporu

  • Prdo

    Janez ljubim te

    • garfi

      drnovšek je mrtev nekrofil

    • xtc

      A hodiš objemat Drnovškov spomenik v Trbovlje?

      • Prdo

        Bi mi Janez zamero

        • xtc

          A Drnovšek?

      • Peter

        Ne, titejevega v veleje, no.

  • Peter

    Prdo je pojedel kosilo.
    Je bil svinjski zrezek danes, no?

    • Prdo

      Ne dvobrzinc

    • xtc

      Ne pomije iz doma upokojencev.

  • Prdo

    Janez ja bez tebe nemrem več dihat

    • garfi

      jaz zaradi tvojih prdcev

  • Napad na osnovi samih laži in moči propagandnega stroja. Informacije, ki jih dokumentijo Rusi ostajajo večinoma ingnorirane. V Dumi so dokazi proti sodelavcem britanskih tajnih služb, ki so poskrbeli tudi za video pokritost dogodka. Enako je bilo tudi že pri prejšnjem napadu. Kaj naj človek reče drugea kot večne svinjarije v funkciji vzpostavljanja novega svetovnega reda. Ne pozabimo, da je bila že okrobrska revolucija inštalirana v tem smislu. Ja zadaj pa stoji zdržba, ki se je nekoč imenovala Bavarski ijuminati, zdaj pa samo i.. Tokrat so karte premešane in Rusi so na pozitivni strani in tudi etičnost ravnanja pri njih je neprimerno višja.

    • garfi

      rusi so etnični ne etični

      • So etični. Ko nekaj napišem to resno mislim. Beri alternativne vire, ker je večina uradnih virov okuženih z lažmi in prekrivanjem podatkov.

        • stajerc5

          Brankice, kaj mislis o izrazu alternativa? Bo slo?

      • šmentanamuha

        Garfi, prenehaj s tem protiruskim sovraštvom, ker je nesmiselno.

        • garfi

          kaj je nesmiselno
          resnica

          • šmentanamuha

            Ne bodi otročji.

          • garfi

            ne bodi komunajzar

          • šmentanamuha

            Si že očistil svoje vojaške škornje, kijih boš kmalu potreboval, ko se boš spopadel z rusko vojsko?

          • garfi

            že 25 let v spopadu s komunajzli

          • Republic Commando

            A veš kaj je resnica? To , da se je pod taktirko ZDA in cuckov francije in VB zgodil napad na suvereno državo z demokratično izvoljenim predsednikom!. Povod naj bi bila uporaba bojnega plina, za katero pa NIMAJO NOBENIH DOKAZOV. In ta napad se je zgodil ravno na dan, ko bi prišli strokovnjaki ugotavljati ali je plin bil uporabljen ali ne! In zakaj bi Assad sploh uporabil plin, ko pa nadzoruje skoraj celo svoje ozemlje?

          • garfi

            vprašaj kučana in sorosa
            ljubitelj islama in njihove demokracije

          • Republic Commando

            mah bzvz

    • Prdo

      Ti lohk nabijaš to tri dni skup na ta zid če je moj Janez reku da ni res pol gotovo ni res

  • garfi

    kemični napadi so slab izgovor za svetovno vojno z milijardami mrtvih
    vse večja verjetnost, da tudi volitev več ne bo

  • šmentanamuha

    Čestitke SDS za organizacijo tega pogovornega večera z veleposlaniki Višegrajskih držav. Odlično! Veleposlaniki, ki govorijo v slovenskem jeziku, za kar so se morali zelo potruditi. Navdušena sem …tudi nad vsebino, seveda. Poslušajte, nebo vam žal.

    [Video Slovenija] 13.04.2018 Nova24TV: Pogovorni večer Ohranjanje vrednot v sodobni Evropi
    https://www.youtube.com/watch?v=1Xf8k55SERo

    • Jovo Jamnica

      Hahahahaaaaaa, 70 views. Aja, na petek 13. jih je rajši 500.000 to glealo v živo. Kaj veš, kaj se ti lahko zgodi, če nisi doma pret televizorom. Ja. Po mojo Grims ni neka vlka reklama… pa Tanko, Predalić, Pojbić, Breznik, Gorenak, Cuklati… Hebi ga. Počasi bojo f stranki že pogruntali…

      • šmentanamuha

        ? Kaj si hotu povedat?

        • Jovo Jamnica

          Če nea zastopiš… preskoči…

          • Soave

            Veš, jaz to redno delam ob tvojih čivkih. . . . . . preskočim.

  • Artur

    POVUKAO OBARAČ: OVO JE TRAMPOV RATNI HUŠKAČ!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=LSr9pmwt338

    • xtc

      Kaj je BEBO?
      Assad demokrat in Irran sekularna država BUAAHAHAHAH,kak bebo-na levo krug i napred mar z Assadovo armiju,smjesta.Butl kronan.

      • Artur

        Kaj je militantni psihopatski hujskač se imaš fajn v tem svojem orgazmiranju?

        • xtc

          Kj je bebo,boli to ,da si kronan osel?

          • Artur

            Wuauuu to pa je odgovor da dol padeš vsaj pritrdil bi, če že drugega ne zmoreš.

          • xtc

            Iran sekularna država? BUUAAAHAHAHAHAHA;HA;HAHA,
            AAAAAAAAHA;HA;HA;HA;HA,kakšen BEBO,He,he,he,e,ha,ha,ha,hi,hi,hi!!!!!!!!

          • Peter

            Ja, seculus, iz katerega v tem primeru izhaja pojem sekularen, je švicarska firma, ki izdeluje ure.
            Verjetno so zelo popularne v Iranu, no.

          • Artur

            Huuh a se to pogosto dogaja pri tebi , da dobivaš histeričen napad ko treba kaj razumljivega za povedat ?

          • xtc

            Seveda se ne morem nehat smejat kronanem butlu tvijega kova,BUAAAAHAHAHAHAHA,kak bebo.

          • Artur

            Hahahahaha tvoji histerični izpadi me že zabavajo nisem si predstavljal, da je psihopatologija lahko celo zabavna.

        • Dostmamrecesije

          Butl na kubik.

    • garfi

      rusi in islam same žrtve američanov

    • Peter

      Pa kaj ima ta hrvaščina tak smešen vpliv na komentatorje?
      Ok, štekam tiste, ki smo gor rasli z Alanom Fordom, ampak, da bi jih ves božji dan rinil naprej kot neki verodostojen vir, no?

      • stajerc5

        Mislim, da je on se bolj iz casa Plavi vijestnik pa te fore…

      • Artur

        Pa kaj ima ta Nova24tv hujskarija takšen vpliv na nekatere komentatorje, da izgubijo razsodnost, no.

        • Peter

          Narobe.
          Mi smo brez razsodnosti že prišli sem, si malo nastavit ogledalo, no.

  • xtc

    Moskvviči alis Rusofilčki alis Srbomdupedavci,so razočarani nad Putiko,ki je toliko grozila,sedaj ko je šlo pa zares pa javka preko tiskovnih predstavnikov.
    Seveda Putin ve ,da bo moral iz Ukrajine kot Sirije,sicer mu bo država propadla tajkuni pa njemu vzeli glavo.
    Samo idioti mislijo,dabodo putinovi tajkuni žrtvovali miljarde za nekega Assadeka in neke norce v Ukrajini,ki jih podpira Putin,ko bo zadeva eksplodirala bodo enostavnozrušili Putina ,kot so nekoč to že počeli v carskih časih bojarji.

  • freedomfighter

    Torej ko bombandira trump je vredu ko pa bombandira obama iz istih razlogov pa podpira terorizem in zanimivo da ni trump prosil za dovoljenje kongres kot je to zahteval od obame ko v siriji se ni bolo rusov in moznosti za konflikt…dvojna merila…fuj

    • Jovo Jamnica

      Ja. To pa zato,kakor je pogrunto Žiga Turk…
      Naše delim na tiste, ki me ritvitajo pred @JJansaSDS in na tiste, ki me ritvitajo po @JJansaSDS

      ROTFL

      • Peter

        Jovo, vidim, da visoko ceniš g. Turka.
        Jaz pa naše delim na tiste, s katerimi se strinjam in na tiste, s katerimi se ne.
        Pa nima noben niti Žiga niti Janez nič pri tem, no.

        • freedomfighter

          Torej z obamo se nisi strinjal s trumpom pa se ceprav delata identicno ztvar…ovceeee

          • Peter

            Od kje ti jemlješ te ideje, no?

          • freedomfighter

            Se opravicujem narobe sem razumel tvoj komentar

        • Jovo Jamnica

          Po mojo je to Turk mislo na one, keri mislijo z svojo glavo…

    • Peter

      Ja, imaš na razpolago dvojna merila al pa fejknjuz, kaj dosti več dandanes ni, no.

      • freedomfighter

        Saj tu imas dvojna merila in fake news…pa ni slabsega kot dvojna merila saj je to potem propaganda

    • matjazr7

      No, Trump bombardira, ker mu ga je potegnila Stormy Daniels, sedaj mu ga Melanija noče več, pa je malo živčen. Zakaj je pa Obama, sem pa že pozabil …

      • Peter

        Ker mu ga ni nobena potegnila, no?

  • garfi

    tudi za to sranje imajo sokrivdo “levi” in njihovi navijači ljubitelji putna
    sem je hodil po navdih in podporo komunajzlov
    prodaja orožje teroristu erdoganu, ki je kakor v natu
    iran in kitajska sta tudi demokratični
    in sedaj so rusi etični

  • matjazr7

    Mi ne bo nikoli jasno, kako lahko samodeklarirani desničarski medij podpira politiko, ki bo prinesla Sloveniji samo sranje? Ko bo spet poleg 100.000 sirskih beguncev, čez Slovenijo gazilo milijon drugih me res zanima, če nam bo Trump pomagal? Vsaj s poceni nafto, da nam jih bo še sploh uspelo čez Slovenijo pravočasno prevažat? Dvomim. Tako da kdorkoli podpira stvari, ki bodo dolgoročno škodile Sloveniji, se naj ne prodaja za domoljuba in desničarja. Tule vidim kvečjemu filozofijo, naj crkne še sosedova krava (juhu, Putin jih bo dobil, s tem jih bo po vašem posredno dobila menda tudi slovenska levica, za katero se Putinu gladko =be). Asad mora zmagat in spraviti plemena spodaj spet v red, pa bo Evropejkam dolgoročno prihranjeno kakšno posilstvo manj, pa mogoče bomo v Evropi imeli socialni sistem kakšno desetletje dlje.

    • Peter

      Sloveniji prinaša sranje predvsem domača politika.
      Zakaj Višegrajci nimajo problemov?

      • matjazr7

        Ko bodo v Nemčiji vladali muslimani, si ne mislite, da bodo Višegrajci živeli v oazi miru. Razen, če se ne bodo povezali z Rusijo :).

        • stajerc5

          Se eden vec, ki bi sel iz dezja pod tus?

      • Prdo

        Zato ker so priznali Palestino tako kot vatikan

  • luckyss

    Očitno imate v vaši štali ovce probleme z logiko…
    Nobeden ni tako nor, da bi ob dobljeni bitki šel metat bojne strupe le za to, da bi dal Isisu in ZDA razlog za jamranje in nadaljno vojno…
    Gre za tipičen zahodni “false flag” namenjen najbolj butastim ovcam…
    In tukaj ste definitivno zraven..

    • garfi

      si mislil, da samo levaki nosite količke zavite v zastave
      to se kuha že desetletja
      kje si bil ovca z izgledom volka

      • luckyss

        Jebeš levake in desnake….gre se za razum in resnico…S strankarskimi plašnicami vam je vse to seveda tuje…
        Ovce blesave..

        • garfi

          jebi sebe idiot

          • luckyss

            A boli ?!
            He,he…

          • garfi

            boli te k

        • Dostmamrecesije

          Qa ti gre spet v nos????

        • Dostmamrecesije

          Butl na kub. Sram te bodi.

    • stajerc5

      Dolgo te ni bilo, si povrgla, vse v redu?

      • luckyss

        Zdravnik mi je za mesec dni prepovedal vsako debato z idioti…
        Včeraj je ta rok potekel…

        • garfi

          lažeš kot vsak levak

          • luckyss

            V službi resnice…nekdo mora občasno skidat to govno v vaši štali…

          • stajerc5

            Pa ne, da si ti tudi stalmajster?

          • luckyss

            Vsako pošteno delo je častno..

        • stajerc5

          Mladici prodani ali v Ljubljanici?

  • Vince Blake

    Prve reakcije so že na netu. Takole navdušeno pozdravljajo ISIS-ovci ameriške napade na Sirijo:
    http://shrani.si/f/n/Fc/s2IoSNK/ezgif-5-406889bb75.gif
    Vsi, ki podpirate napade na enega izmed redkih, ki se dejansko bori proti skrajnemu islamu, ste navadni kameltrajbarski hlapci.

    • garfi

      kameltrajbar

    • stajerc5

      Prokleta slovenska fausija, si ljubosumen!?

    • Prdo

      Desni so v svoji zgodovini vedno podpirali zlo tak da se kr navadi

      • Vince Blake

        Kot, da ste vi levaki kaj boljši. Vsi ste isti qurac.

        • Prdo

          Nism ne levi ali desni Lahk sm pa isti kurac če že hočeš ali pa ljubi

        • Artur

          ++++++++ nikakor se ne morejo zmenit kdo od njih nas bo bolj je.al.

    • Peter

      Asad se bori za svojo diktaturo, vmes so pa vleteli še isisovci, da je več zmede.
      Lepo bi se bilo zavedati, da svet že dolo ni črno bel, no.

      • Prdo

        Kakšna pa je razlika med USA kao demokracijo in komunizmom

      • luckyss

        Asad je bil izvoljen na demokratičnih volitvah..
        ZDA so izšolale, opremile in podpirale ISIS…posledica so begunci v EU..
        NATO nezakonito posreduje v Siriji…Edini zakonit poseg je vršila Rusija, ki je tudi počistila to nesnago glavorezcev…
        Le nekaj dejstev, ker očitno pojma nimate…no, saj tega od SDS ovc tudi ne gre pričakovati..

    • Peter

      V času fejknjuz si pripravljen verjeti, da so to isisovci?
      V rusiji najdejo x bradačevm jim dajo kalašnikovke, posnamejo videjo in ga objavijo pod nazivom isis.
      Je možno?

      • Prdo

        Ali pa zruši dvojčka obtožiš bin ladna je možno

    • matjazr7

      Najhujša je pa ta, da so se sedaj kameltrajberski skrajneži naučili, če želijo, da jim Trump malo Asada zbombardira, pošljejo v javnost en posnetek prešvicanih otrok in naložijo, da gre za živčni strup.

  • garfi

    rusi sklicali sejo varnostnega sveta
    varni smo

  • Jovo Jamnica

    A ve keri??? Šmentanamuha spodi fprašuje:

    A je res, da se Janša ne strinja z napadom, torej da ga ne podpira? Če
    res, potem je pri meni dobil en velik plus in bom z lažjim srcem dala
    glas SDS-u na volitvah.

    Minla je že ena ura, pa še vedno ni odgovora…

    • Prdo

      Ni še uradnega obvestila s terstenjakove čakamo potrpi

      • Jovo Jamnica

        Kaj te nucajo tak dugo???

        • Prdo

          Majo Rusi kibernetski napad zihr pa je krampu ajpod crknu zdaj ga pa porivajo okol

    • Peter

      Meni osebno prav dol visi, kaj o napadu misli Janša, no.

      • Jovo Jamnica

        Men pa ne, ker je to vzorec…

    • luckyss

      Če je to res, tudi od mene Janez dobi +

      • Jovo Jamnica

        Jas sn mu enkrat dau +, ker je reko Zdravica, namesto Zdravljica…

        • luckyss

          Ja, zelo se trudijo…
          V predvolilnem letaku omenjajo dotacije družinam z več otroki in znižanje stanovanjskih najemnin za vsakega otroka…blagor ciganom…
          Ja, pa še kitica v himni je življenjskega pomena…

          Sedaj pa ne vem ali SDS glede na to, da niso ravno najbolj opravilno sposobni svoje svetovalce nabavljajo na svinjskem sejmu, ali pa se norčujejo iz svojih volivcev…?!

          • Jovo Jamnica

            Saj bi kaj reko… pa se mi glih nea da…

        • FRANC3

          Te podpiram. Mi pijemo in nazdravimo NA ZDRAVJE in ne na zdravlje. To počno Južnaki. TOREJ JE ZDRAVICA!!

          • Jovo Jamnica

            Ja. Zato pa me je skoro šlak trofo ko sn čito na SDS pretvolilnem cetlu…


            6.Ustava Republike Slovenije določa, da je naša himna Zdravljica. Vendar sta l.1994 LDS in SD z zakonom to ustavno določbo skrčili zgolj na 7., internacionalno kitico: Žive naj vsi narodi,… Ali podpirate predlog, da se zakon o himni dopolni tudi z 2 kitico Zdravljice: Komu najprej veselo…, v kateri se Slovenci drugim narodom najprej predstavimo?

          • lokec

            Pri nas pa ” na zdravljenje”

      • Artur

        Od mene dobi + pa še en sladoljed.

        • Burek Burecki

          Tistga ne rabi, ga doma sam dela….

    • matjazr7

      Mene tudi zanima …

    • xtc

      Kdo spet blefira ,da se JJ NE strija-a je podal URADNO izjavo o tem?
      Če se ne strinja ima pri meni velik munus,če se +++++++++++++++++++++++

      • Jovo Jamnica

        Možno, da zdaj šteje tu na portali, kaj bo prevagalo, pol pa se bo zjasno. Itak računa na demenco…

    • Vince Blake

      Miro Cerar in še nekateri tule podpirajo napad na Assada, medtem ko JJ ni čisto ziher:
      https://twitter.com/JJansaSDS/status/985102723417821185
      En plus od mene za JJ-ja.

      • Jovo Jamnica

        Tako je…
        Resnici na ljubo, tokrat pa zagotovo ni povsem jasno, kdo je res uporabil klor. Posnetki, predvajani na TV, poznavalce spominjajo bolj na slabo režijo.

  • Prdo

    Pa ne da bo janša na redu prestop že drugič še enkrat pa bo diskvalificiran

    • luckyss

      A misliš da bo spet vpil…Tito, omladina, partija ?!
      Morda pa sem te napačno razumel..

  • Jovo Jamnica

    Zakaj me nea več majmuni na portalu spamajo???

  • Jovo Jamnica

    Haloooo Hojs hojsasti… Nea čitaš Janšovega twittera???

  • Jovo Jamnica

    Hahahahaaaaa… Hojs hojsasti se strinja z strategom Cmerkotom…

    Napad zaveznic razumem kot poskus uničenja zmogljivosti sirskih ob. sil, namenjenih morebitni proizvodnji in uporabi kem. orožja. SLO podpira aktivnosti, usmerjene proti voj. ciljem, z namenom zagotoviti, da sirske oblasti ne bodo več razpolagale z uporabo kem. orožja.

  • Jovo Jamnica

    Ja kam ste te splinli fsi??? Kaj je fajrunt???

    • Peter

      Na pir, no.
      Tok si navalu, d sm si reku, evo zdej pa še Jovo prevzema portal, k kšen tumpek, no.

    • Dostmamrecesije

      Jst ploskam amerom, če ti je prau.

      • Burek Burecki

        Z ritnicami ploskas americanom za legalni mednarodni terorizem?

        • Dostmamrecesije

          U rit se zalet pa utihn.

    • Franjo Trojner

      Jovo od kdaj te si ti na strani Rusov in onega kameljejebca in morilca, zaplinjevalca lastnega naroda Esada?

    • luckyss

      Saj ne morejo komentirat, če ne vedo kako se bo JJ opredelil…
      Svojega mnenja pa itak nimajo…

  • twintop1

    Hojs lažnivec,Sorosova curba predavaj svoje resnice komu drugemu,do zdaj že vsi vemo,da je vzrok za napad lažen in uprizorjen s strani teh istih,ki sedaj nelegitimno napadajo Sirijo.

  • Prdo

    Ne vem kaj se ta kramp zajebava s temi Siriji našega Ivana pokliče on to obvlada brez orožja en dopoldne pa je sm en Cankarjev dom rabi

    • Burek Burecki

      Ivek bi se orozje prodal teroristom..

  • Artur

    TRAMP KRENUO NA SIRIJU – PUTIN VECERAS ZAPOCINJE TRECI SVETSKI
    https://www.youtube.com/watch?v=apMlcgEOvTk

  • Jakob Kovač

    Zda ,Angleži in Francozi se požvižgajo na UN,delajo kar jim paše!

  • mojadezela

    Še enkrat! Hojs pojdi spat!!! Nimaš pojma! Lajaš v luno z ameriškimi volkovi!!! Še vedno ni nobenih dokazov kdo je odgovoren za napad s klorom in ali se je ta sploh zgodil. Kod drugo: kaj pa si dovolijo Sirci in Rusi po tvoje?? A te moti da so potolkli ISIS??? Ja jasno ti si lutka Amerike ki je oboroževala in finančno podpirala te teroriste. In kot tak si naklonjen tudi SA najbolj nazadnjaški in vahabitski državi na BV. Torej podpiraš teroriste.

    • xtc

      Mennda boš pa s ruskimi komunisti?
      Ma dej pejt ajat pa pleničke menjaj rusofilček.

  • Bonifacij

    Tale peder Hojs je ali podkupljen od Soroša al pa je dementen. Al pa oboje.

    Kakšen kemični napad??? Najbrž je Asad napadel s tistim kemičnim orožjem od Huseina…
    Američani lažejo 100/h, v Sirijio so navozili džihadiste, zdaj jim pa pomagajo vrečt Asada, ki se bori proti tem kriminalcem.

    • xtc

      Bravo Hoijs ruskičem in slo levakom po p********.

  • xtc

    Realno;
    Slo levim ruskosrbsim hlapčkom se je zgodilo to česar jih je bilo najbolj strah in so v dnu duše že vedeli da bo,Trump je pokazal ,da ima JAJCA,Putika pa je stisnila p*******.
    Dejansko je Putin ravnal edino preudarno,zaplet v vojno v Siriji bi mu odnesel glavo,ne samo ,da bi z Ukrajino finančno dotolkel Rusijo in uničil gospodarstvo,tvegal bi upor tajkunov in državni udar in verjetno odhod pred zid.
    Putin je poizkusil,če bo šlo bo šlo bo heroj,če nebo šlo pa oblast še vedno ostane v rokah,kar ob zapletu v vojno in novih sankcija zagotovo nebi.

    • šmentanamuha

      A si lahko še bolj bedn?

    • Burek Burecki

      Ti se prevec drogiras…

    • dr Janez Sveti

      Tvoj komentar pove vse o tebi.
      DR Janez Sveti genij

  • Marica

    Sirijci so obranili državo in upravičeno praznujejo. Ameri so izstrelili preko 100 raket in zadeli samo nekaj praznih stavb.
    Kakšni bedniki.

  • Tomira Breluga

    SDS verjamejo tistim, ki v Iraku še vedno iščejo “orožje za množično uničevanje”, zaradi katerega je umrlo na stotisoče nedolžnih.
    Sicer pa je to samo še en dokaz več, da so desničarji, Amerika&Nato morilci in šeriatski islamisti največji prijatelji.

  • Primož Kvaternik

    Nobenega kemičnega orožja ni bilo… vsak s 5% možganov ve, da če bi bilo res kakšno kemično orožje, ga Asad ne bi uporabil v trenutku ko ima vse pod nadzorom in zmaguje…če bi ga res ZDA rastrelile, bi bilo kontaminirano precej veliko območje naokrog…to je zlagana morala in hinavščina zahodnih držav, ki so hitele uničiti dokaza o lastnem fake oz. uprizorjenem napadu s kemičnim orožjem, kot povod za bombardiranje…
    Vsak otrok v OŠ z 5% možganov lahko prebere to hinavščino…

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!