“Transspolno” pivo Bud Light s 24-odstotnim padcem prodaje!

Datum:

Prodaja “transseksualnega” piva Bud Light je med prazniki 4. julija ponovno drastično upadla, blagovna znamka Anheuser-Busch pa je še poslabšala položaj v primerjavi s konkurenco Modelo Especial, Coors Light in Miller Lite.

Najnovejše številke kažejo, da je prodaja Bud Light upadla za 23,6 odstotka v pičlem tednu dni (s koncem 8. julija) v primerjavi z enakim obdobjem lani. Podatke je objavilo podjetje Nielsen IQ, ki jih je zagotovilo podjetje Bump Williams Consulting. V istem obdobju je prodaja piva Coors Light zrastla za 30,2 odstotka in Miller Lite za 25,3 odstotka, poroča New York Post

Ravno tako je prodaja Modelo Especial zrastla za 20,7 odstotka v enakem obdobju. Je pa uteha za znamko Bud Light vsaj to, da je bil zadnji padec nižji kot v predhodnih tednih (28,5 odstotka in 27,9 odstotka). Bojkot osovraženega piva sicer še naprej škodi tudi sestrskim blagovnim znamkam iz portfelja Anheuser-Busch. 

Transseksualec Dylan Mulvaney v oglasu za pivo Bud Light

Razlog? Bes kupcev je vzbudilo partnerstvo znamke s transspolnim vplivnežem Dylanom Mulvaneyjem, ki se je pojavil v reklami za pivo. Mnogi blagovno znamko obtožujejo, da podpira agendo transseksualcev.
 

Foto: Twitter

Domen Mezeg

Sorodno

Zadnji prispevki

Kdo vam laže na terenu: Zakonodaja iz Bruslja ima vpliv na prihodnje generacije

"Levica je leta 2022 ustvarila volilno histerijo. To poskušajo...

Zakaj Slovenija ni zmanjšala porabe ruskega plina, kot je zahtevala EU?

Slovenija je še vedno odvisna od ruskega plina, ki...

Prazne glasovnice jezijo Slovence v tujini

Slovenski državljani in državljanke s stalnim prebivališčem v tujini...

Brežiški župan vladi: Naše stališče je nespremenjeno, azilnega doma nočemo

"Stališče Občine Brežice ostaja nespremenjeno – ostro nasprotujemo postavitvi...