Islamska skupnost v Sloveniji ima zopet nore zahteve! “Sodelovanje” s krščanskimi in drugimi verskimi skupnosti pogojuje s sprejetjem obrezovanja dečkov!

Ljubljanska džamija (vir STA)

Ljubljanska džamija (vir STA)

Islamska skupnost je v preteklih dneh razburila slovensko in versko javnost s svojo neudeležbo na posvetu vseh verskih skupnosti pri ministru za kulturo Zoranu Pozniču. Zdaj se je razkril njihov razlog za to: hoteli so, da bi se najprej obravnavale točke, ki so bile na dnevnem redu, ter šele potem nove točke dnevnega reda. Vam razkrijemo vsebino točk, ki najbolj zanimajo muslimansko versko skupnost? Te so plačevanje socialnih prispevkov imamov – verskih muslimanskih poglavarjev, obrezovanje dečkov ter da se v vrtcih in šolah zagotovi prehrana brez svinjskega mesa oziroma masti.

Islamska skupnost se spet obnaša, kot da je nad vsemi verskimi skupnostmi v Sloveniji. Po glavnem darilu ljubljanskega župana Zorana Jankovića, zgraditvi njihove džamije, želijo uresničiti še druge radikalne zahteve islama. Po odpovedi njihovega sodelovanja na verskem posvetu pri kulturnem ministru Pozniču je prišla resnica na dan. Seje se niso udeležili, ker so hoteli, da se najprej sprejmejo točke, ki so bile napisane na dnevnem redu. Vas zanimajo te famozne točke, ki so v interesu muslimanske skupnosti v Sloveniji? Nič posebnega, le zaželeli so si, da se razrešijo vprašanja plačevanja socialnih prispevkov imamov, obrezovanja dečkov in duhovne oskrbe v zavodih zaprtega tipa.

Islamska skupnost se je sama odzvala na ogorčenje v verski in slovenski javnosti. “Islamska skupnost tako ni nikoli zavrnila dialoga z državo ali drugimi verskimi skupnostmi v okviru delovanja pristojnega sveta vlade,” so dejali. Dodali so, da se bo islamska skupnost “še naprej trudila za strpen, kulturen in demokratičen dialog glede verskih vprašanj v Sloveniji in bo sodelovala v okviru vseh institucij in teles, kamor bo povabljena”. Vendar je muslimanska skupnost zopet delovala egoistično, saj je zopet izsilila, da bi se prednostno obravnavale njihove najbolj pomembne in sporne točke. Slovenija je še vedno branik krščanske tradicije in kulture, na katerih je utemeljena slovenska zgodovina in družba. Prav muslimanski vzorci so se v mnogih državah izkazali za zelo problematične, saj se muslimanski ilegalni migranti nočejo socializirati v evropske kulturne vrednote. Tako se se vzpostavile no-go cone, kamor vstopa nima niti policija. Ali resnično želi slovenska družba popustiti tem zahtevam muslimanske skupnosti, ki so le začetek vsiljevanja radikalnih islamskih smernic v slovenski vsakdan?

Nezvet Porić, glavni zagovornik islamske radikalizacije v Sloveniji. (vir STA)

Nezvet Porić, Jankovićev mestni svetnik in  glavni zagovornik islamske radikalizacije v Sloveniji. (Vir: STA)

Obrezovanje in njihovi meniji v šolah so le začetek islamske radikalizacije v Sloveniji
Prvo vprašanje, ki si ga zastavljajo mnogi v Sloveniji, je, ali se lahko obnašajo enako kot v Savdovi Arabij, Iranu in Siriji ali pa bodo spoštovali naše kulturne vrednote ter se jim prilagodili? Večina Slovencev se vedno prilagodi in spoštuje tradicije tuje države ter ne povzroča nepotrebnih težav. Prebivalci muslimanskih skupnostih pa se požvižgajo na pravila in živijo po svojih pravilih in v svojem svetu. Tematika je zelo problematična, saj si nihče ne želi imeti “svete vojne” na slovenskih tleh.

Luka Perš