Prebujenski Lidl znova briše našo krščansko tradicijo

Datum:

Po fiasku Lidla pred Božičem je to trgovsko podjetje znova poskrbelo za zgražanje, ko velikonočne jedi oglašuje z “doživetjem po pomladi”. Vse kaže, da je slovensko vodstvo podjetja drugače poslovno usmerjeno kot njihove podružnice v sosednjih državah, kjer našo krščansko tradicijo oglašujejo brez težav. 

Zadnja poteza je sodeč po odzivih na družabnih omrežjih omrežjih vzdignila precej negodovanja, saj je znano, da je Velika noč največji krščanski praznik, s katerim se spominja Jezusovega vstajenja od mrtvih. Hinavsko se namreč ljudem zdi, da se služi na prodaji velikonočnih jedi, kot so šunka, ki predstavlja Kristusovo telo, hren, ki predstavlja žeblje, s katerimi so Kristusa pribili na križ, potica, ki predstavlja Kristusovo krono, obenem pa ljudem ne zmoreš zaželeti Velike noči.

“Lidl Slovenija  vam želi, da doživite vse občutke pomladi. Velikonočnih jedi žal ne ponujajo. Mi bomo zavili tja, kjer nam ponujajo občutke Velike noči;” “Tole z Lidl Slovenija je zdaj že zelo očitno načrtno žaljivo do kristjanov. Ob vsakem krščanskem prazniku slovenski Lidl izvaja akcije, kjer se na krščanske praznike izogiba krščanskim izjavam ipd. Srečno s svinjskimi šunkami brez kristjanov.”; “Lastnik Lidla je eden od privržencev transhumanizma. Vse skupaj ima logično ozadje, kot ga imajo določene stvari, ko prebereš o Forumu Sao Paulo…”; “Očitno bo zalegel bojkot z naše strani, itak muslimani ne bodo kupovali šunke …”, so le primeri kritičnih komentarjev, ki so se usuli potem, ko so si ljudje ogledali kataloge trgovcev. 

 

Trgovska veriga Lidl s sedežem v Nemčiji je v času Božiča dokazala, da dela tudi razlike med evropskimi državami, saj so Hrvatom uspeli voščiti vesel Božič, Slovencem pa le sproščene praznike. Daleč od tega, da pa burijo duhove le ob največjih krščanskih praznikih. Spomnimo, da so na grških izdelkih šli tako daleč, da so pod pretvezo spoštovanja raznovrstnosti iz fotografije grške cerkve odstranili krščanski simbol – križ.  Z zavračanjem zgodovinskega, kulturnega in verskega pomena simbola so očitno želeli doseči, da bi tudi muslimani kupovali te izdelke. Marsikomu pa sedaj ni najbolj jasno, kako so si pri Lidlu sedaj zamislili prodajati šunko muslimanom.

Lidl je iz cerkve na Santoriniju na nekaterih svojih embalažah tako odstranil krščanske simbole. (Foto: Twitter)

Prakse razgrajevanja krščanske tradicije, ki smo jim v vedno večji meri priča dandanes po vsem svetu, dokazujejo, da spoštovanje raznovrstnosti nikakor ne poteka v obe smeri. Kulturni marksizem, čigar smoter je načrtno uničevanje moderne evropske, na krščanstvu in človekovih pravicah utemeljene zahodne civilizacije, je namreč v polnem zamahu. Ker to poteka od znotraj z uničevanjem vrednot in pogosto neopazno, je njegov pohod še toliko lažji. S postopnim vsiljevanjem mnenjskih vzorcev prek medijev, zabavne industrije in šolskega sistema si prizadevajo, da bi ustvarili generacijo, ki se bo povsem odpovedala domoljubju. S propagando kulturnega marksizma LGBT pa poskušajo doseči dojemanje, da družine ne predstavljajo več ženska, moški in otrok, ampak dve ženski ali dva moška ter otrok, ob tem pa še ponujajo teorijo spola, po kateri naj bi bilo spolov nešteto, čeprav sta v resnici le dva.

Avstrijski LIDL nima nobenih težav z voščili za krščanske praznike (foto: twitter)

Dejstvo je, da je Evropa nastala na krščanskih temeljih, pa naj bo to komu všeč ali ne. Ker se ob največjem krščanskem prazniku uživa tradicionalne jedi, kot so šunka in potica, nikakor ni mogoče pričakovati, da jih bodo kupovali tisti kupci, ki Velike noči sploh ne praznujejo. Tukaj vendarle le ne gre za pomladanske jedi kljub velikemu sprenevedanju. Nekateri kupci so sodeč po odzivih Lidlu tako zamerili potezo, da se iz tega razloga odločajo za kupovanje pri drugih trgovcih, ki jim voščilo ob Božiču in Veliki noči gre precej lažje od rok. “V Lidla ne hodim od 2017, ko so na svojih embalažah uporabljali fotografije grških cerkva, s katerih so s fotošopom izbrisali križe”; “Jaz v Lidl že lep čas ne zahajam. Zato občutkov pomladi ne bom zaznal.”; “Smo včasih zavil tja, zdaj tudi slučajno ne bomo.”; “Sem dobila reklamo, jo strgala, vrgla v smeti. V Lidlu me ne bodo več videli. Sramota. Veliko noč praznujem od otroštva, sem rimskokatoliške vere in praznujem Veliko noč. Da bom pa v samostojni Sloveniji doživela tako žalitev kot kristjanka, je pa višek. Žalostno, kam mi gremo”, so namreč le nekateri od odzivov.

Sara Kovač

Sorodno

Zadnji prispevki

[Video] Pred DZ klečala in molila na varovanem območju, policija se ni odzvala

Nenavaden posnetek prihaja iz slovenskega hrama demokracije. Tam sta...

Začetek olimpijskega nogometa je zaznamovalo nasilje maroških navijačev

Tik pred prekinitvijo prvega kroga olimpijskega nogometnega turnirja med...

Revoz: Kaj pomeni včeraj podpisani neobvezujoči dokument?

Predstavniki francoskega proizvajalca vozil Renault, v okviru tega tudi...

“Vrhunski menedžer” bo škodo zavarovalnicam poplačal iz proračunske rezerve

Od "zamrznitve" cene dodatnega zdravstvenega zavarovanja do fantomske "ukinitve"...